Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт приміщення Білогірського ліцею ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області по вул.Шевченка, 89 в смт. Білогір’я Шепетівського району Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від КЗ Білогірський ліцей ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-29-009805-a
Id Tender 18ca3a0cddc94829b05abbf997f046fa
План UA-P-2025-07-29-009800-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 29.07.2025 16:46
Остання зміна 02.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
559 874.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 799.37 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.07.2025 16:45 до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.07.2025 16:45
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.07.2025 16:45
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.08.2025 00:00
до 27.08.2025 17:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.08.2025 09:24
до 02.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 27.08.2025 17:41
-
Період уточнень
з 29.07.2025 16:45 до 03.08.2025 00:00
Період оскарження
з 29.07.2025 16:45 до 03.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.08.2025 00:00 до 27.08.2025 17:41
Період кваліфікації
з 06.08.2025 00:00 до 27.08.2025 17:41
Основні параметри
Поточний ремонт приміщення Білогірського ліцею ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області по вул.Шевченка, 89 в смт. Білогір’я Шепетівського району Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Річний план закупівель затверджено рішенням уповноваженої особи, протокол № 84 від 29.07.2025 року. Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2025 рік. 30200, Україна , Хмельницька обл., Білогір’я, Шевченка, 89. Категорія замовника –п. 3 частини першої статті 2 Закону (п. 3 ч.4 ст.2 Закону). Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
559 874.6 грн.
Поточний ремонт приміщення Білогірського ліцею ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області по вул.Шевченка, 89 в смт. Білогір’я Шепетівського району Хмельницької області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщення Білогірського ліцею ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області по вул.Шевченка, 89 в смт. Білогір’я Шепетівського району Хмельницької області
Очікувана вартість
559 874.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2799,37
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщення Білогірського ліцею ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області по вул.Шевченка, 89 в смт. Білогір’я Шепетівського району Хмельницької області
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
30200, Україна, Хмельницька область, Білогір’я, Шевченка, 89
Дата постачання по
30.09.2025 16:25
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно умов договору
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Кривий С.В.
Пропозиція:
545 388.06 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.07.2025 16:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Присяжнюк Лариса Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380977229772
Замовник
ЄДРПОУ
22987107
Повна назва
КЗ Білогірський ліцей ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області
Поштовий індекс
30200
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Білогір’я
Адреса
Шевченка, 89
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт приміщення Білогірського ліцею ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області по вул.Шевченка, 89 в смт. Білогір’я Шепетівського району Хмельницької області
Період вимог/скарг з 08.08.2025 09:24 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.08.2025 00:00 по 14.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.08.2025 09:25
Довідка НАЗК
08.08.2025 09:24
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 27.08.2025 17:41 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 17:22 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
ФОП Кривий С.В., як переможець процедури закупівлі, надав шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей з порушенням строків, які визначені абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, а саме оприлюднив документи в електронній системі 13 серпня 2025 року. Враховуючи викладене, на підставі підпункту1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей. Таким чином тендерна пропозиція ФОП Кривий С.В. підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
27.08.2025 17:40
Повідомлення про рішення
27.08.2025 17:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 16:20
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 16:20
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-18-000078
Дата створення проекту
18.08.2025 16:09
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.08.2025 17:43
Дата публікації висновку про результати
28.08.2025 16:07
Дата завершення усунення порушень
12.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-15-33
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.08.2025 № 61-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 18.08.2025 № 61-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 7 UA-2025-07-29-009805-a 29.07.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Швець І.Ю. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.08.2025 00:00
Документи рішення
18.08.2025 17:43
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік КЗ Білогірський ліцей ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою Замовника від 29.07.2025 № 85, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.08.2025, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Кривий С.В. ( далі - ФОП Кривий С.В.), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника про відхилення переможця процедури закупівлі від 27.08.2025 № 116, пояснення (інформацію, документи) від 25.08.2025 та від 27.08.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Кривий С.В. встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. При цьому згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Згідно вимог зазначених у таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою п. 47 Особливостей» Переможець на виконання вимоги п. 47 Особливостей надає документи, зазначені нижче: 1) Замовник самостійно перевіряє інформацію за посиланням: (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) Переможець не подає інформацію; 2) Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий на фізичну особу, датований не раніше 30 календарних днів відносно дати подання на електронний майданчик; 3) Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, підпису документів у складі цінової пропозиції, датований не раніше 30 календарних днів відносно дати подання на електронний майданчик; 4) 1. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, підпису документів у складі цінової пропозиції, датований не раніше 30 календарних днів відносно дати подання на електронний майданчик; 2. Довідка в довільній формі, яка містить інформацію, що фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Кривий С.В. оприлюднене в електронній системі закупівель 08 серпня 2025. Водночас, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель ФОП Кривий С.В., як ПЕРЕМОЖЕЦЬ процедури закупівлі, надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей з порушенням строків, які визначені абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей. Станом на дату завершення моніторингу процедури закупівлі (28.08.2025) Замовником прийнято рішення про відхилення переможця процедури закупівлі ФОП Кривий С.В. (протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 27.08.2025 № 116).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Кривий С.В. встановлено порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.08.2025 00:00
Дата публікації
28.08.2025 16:07
Документи висновку
28.08.2025 16:07
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, враховуючи виявлені порушення уповноваженою особою буде додатково опрацьовано Закон України «Про публічні закупівлі», Постанову Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Також уповноваженою особою будуть здійснені заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації
01.09.2025 11:32
Документи інформації про усунення порушення
01.09.2025 11:34
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі з поточного ремонту приміщення Білогірського ліцею ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області по вул. Шевченка, 89 в смт. Білогір’я Шепетівського району Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-29-009805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме: 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.08.2025 17:01
Орган перевірки
26.08.2025 00:00
Документи повідомлення
20.08.2025 17:01
-
Відповідь
Надання пояснень
Щодо першого питання, а саме: «1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.» повідомляємо наступне, що при виготовленні проектно-кошторисної документації (ПКД) на поточний ремонт технічне завдання не є обов'язковим, оскільки поточний ремонт не класифікується як об'єкт будівництва і не передбачає обов'язкової розробки ПКД згідно із законодавством (ДБН А.2.2–3–2014) . Замість цього, для визначення обсягу робіт з поточного ремонту частіше використовують дефектний акт, який складається відповідними фахівцями і фіксує необхідні для відновлення експлуатаційних характеристик роботи. З метою належного проведення поточного ремонту приміщення ліцею, для більш точного визначення обсягів та вартості робіт, на основі дефектних актів (додаються), було виготовлено проєктно – кошторисну документацію на «Поточний ремонт приміщення Білогірського ліцею ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області по вул.Шевченка, 89 в смт. Білогір’я Шепетівського району Хмельницької області». У відповідності до п.4.8 ДСТУ 8907:2019 Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво, обов’язковій експертизі підлягає проектна документація на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва у визначених цих пунктом випадках. А тому експертиза проєктів з поточного ремонту не є обов'язковою за законодавством, на відміну від капітального ремонту чи нового будівництва, оскільки не підпадає під визначення будівництва за ДБН. Саме тому експертиза проектної документації не проводилася. Щодо другого питання, а саме: «2 Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.» , повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик робіт «Поточний ремонт приміщення Білогірського ліцею ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області по вул. Шевченка, 89 в смт Білогір’я Шепетівського району Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» було оприлюднено на офіційному сайті Білогірського ліцею ім. І.О. Ткачука Білогірської селищної ради за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1hGN4zP7TE8VETeyRtEbuYPHFbEDQulJp/edit?tab=t.0 .
Рішеня
25.08.2025 12:35
Замовник
Документи повідомлення
25.08.2025 16:23
-
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі з поточного ремонту приміщення Білогірського ліцею ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області по вул. Шевченка, 89 в смт. Білогір’я Шепетівського району Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-29-009805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів). 1. Відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. При цьому згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Згідно вимог зазначених у таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою п. 47 Особливостей» Переможець на виконання вимоги п. 47 Особливостей надає документи, зазначені нижче: 1) Замовник самостійно перевіряє інформацію за посиланням: (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) Переможець не подає інформацію; 2) Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий на фізичну особу, датований не раніше 30 календарних днів відносно дати подання на електронний майданчик; 3) Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, підпису документів у складі цінової пропозиції, датований не раніше 30 календарних днів відносно дати подання на електронний майданчик; 4) 1. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, підпису документів у складі цінової пропозиції, датований не раніше 30 календарних днів відносно дати подання на електронний майданчик; 2. Довідка в довільній формі, яка містить інформацію, що фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Кривий С.В. оприлюднене в електронній системі закупівель 08 серпня 2025. Водночас, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель ФОП Кривий С.В., як ПЕРЕМОЖЕЦЬ процедури закупівлі, надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей з порушенням строків, які визначені абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей. Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання: з яких підстав Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Кривий С.В. відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.08.2025 16:22
Орган перевірки
30.08.2025 00:00
Документи повідомлення
26.08.2025 16:22
-
Відповідь
Надання пояснення
Щодо пояснень зазначених в запитані повідомляємо наступне, що відповідно до Протоколу № 116 від 27 серпня 2025 року тендерну пропозицію ФОП Кривий С.В. було відхилено на підставі підпункту1 пункту 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей (Копія протоколу додається).
Рішеня
27.08.2025 17:47
Замовник
Документи повідомлення
-
27.08.2025 17:49
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
559 874.6 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 00:00
Замовник:
КЗ Білогірський ліцей ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області
Контактний телефон:
+380977229772
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
559 874.6 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 00:00
Замовник:
КЗ Білогірський ліцей ім. І.О.Ткачука Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області
Контактний телефон:
+380977229772
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності