Показати схожі тендери
Закупівля Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, які належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області та перебувають у користуванні Сумського обласного агролісогосподарського підприєства “Сумиоблагроліс» (його дочірних підприємств) та супроводу державної реєстрації права власності на ці земельні ділянки за територіальною громадою Сумської області в особі Сумської обласної ради) від Сумська обласна рада.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-29-009758-a
Id Tender a51b3a8314eb4adf82a9807645e22e63
План UA-P-2025-07-29-004179-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 29.07.2025 16:22
Остання зміна 27.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
22 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.07.2025 16:21 до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.07.2025 16:21
до 18.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.07.2025 16:21
до 18.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 22.09.2025 16:11
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.10.2025 09:38
до 07.10.2025 00:00
Період уточнень
з 29.07.2025 16:21 до 18.09.2025 00:00
Період оскарження
з 29.07.2025 16:21 до 18.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.09.2025 16:11
Основні параметри
Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, які належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області та перебувають у користуванні Сумського обласного агролісогосподарського підприєства “Сумиоблагроліс» (його дочірних підприємств) та супроводу державної реєстрації права власності на ці земельні ділянки за територіальною громадою Сумської області в особі Сумської обласної ради)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 500 000 грн.
Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, які належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області та перебувають у користуванні Сумського обласного агролісогосподарського підприєства “Сумиоблагроліс» (його дочірних підприємств) та супроводу державної реєстрації права власності на ці земельні ділянки за територіальною громадою Сумської області в особі Сумської обласної ради)
Назва предмета закупівлі
Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, які належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області та перебувають у користуванні Сумського обласного агролісогосподарського підприєства “Сумиоблагроліс» (його дочірних підприємств) та супроводу державної реєстрації права власності на ці земельні ділянки за територіальною громадою Сумської області в особі Сумської обласної ради)
Очікувана вартість
4 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
135 000
Аукціон
Cтарт аукціону
22.09.2025 15:48
Закінчення аукціону
22.09.2025 16:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, які належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області та перебувають у користуванні Сумського обласного агролісогосподарського підприєства “Сумиоблагроліс» (його дочірних підприємств) та супроводу державної реєстрації права власності на ці земельні ділянки за територіальною громадою Сумської області в особі Сумської обласної ради)
Код ДК 021:2015
71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
40030, Україна, Сумська область, м.Суми, майдан Незалежності,2
Дата постачання по
30.11.2025 16:23
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КООРДИНАТ БС"
Пропозиція:
4 340 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОЛТАВАЗЕМЛЕУСТРІЙ"
Пропозиція:
3 798 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.09.2025 15:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2025 13:33
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
27.10.2025 00:00
Розпорядженням голови Сумської обласної військової адміністрації № 678-ОД від 15.10.2025р. було зменшено видатки Сумській обласній раді по КПКВК 0117150 «Реалізація програм у галузі лісового господарства і мисливства» на суму 4,5 млн.грн.,
16.10.2025 13:10
Повідомлення про рішення
16.10.2025 13:06
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Биковець Ірина Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380542700509
Факс
+380542700444
Замовник
ЄДРПОУ
23826636
Повна назва
Сумська обласна рада
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Суми
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, які належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області та перебувають у користуванні Сумського обласного агролісогосподарського підприєства “Сумиоблагроліс» (його дочірних підприємств) та супроводу державної реєстрації права власності на ці земельні ділянки за територіальною громадою Сумської області в особі Сумської обласної ради)
Період вимог/скарг з 01.10.2025 09:38 по 07.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 16:11 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.10.2025 09:38
Довідка НАЗК
01.10.2025 09:38
Повідомлення про рішення
01.10.2025 09:35
Пропозиція, що перемогла
29.09.2025 16:37
Електроний протокол про продовження строку
22.09.2025 16:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 16:18
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 16:18
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику, ми вдячні за Вашу участь у нашій Закупівлі. Але при вивчення Вашої тендерної пропозиції виявлені невідповідності, а саме 1.Відповідно до пп 2.3 п. 2 Додатку 1 до тендерної документаціі Учасник повинен мати - Офісне приміщення повинно розміщуватись в підвальних або напівпідвальних поверхах будинків та мати щонайменше два виходи/входи. Площа приміщення має забезпечувати розміщення техобладнання, пристрої та працівників, що будуть залучені при наданні послуг по Закупівлі (в розрахунку від 10 м2 на одного працівника, залученого до надання послуг по Закупівлі); В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: - документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці. або: - договори оренди (найму) та / або лізингу / сублізингу та / або суборенди та / або інші договори, передбачені законодавством України що свідчать про наявність матеріально-технічної бази в учасника, з усіма додатками та додатковими угодами / додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього терміну надання послуг. Учасник також повинен надати документи, які підтверджують факт отримання учасником матеріально-технічної бази (акт (и) приймання передачі або інший (і) документ (и), у разі, коли це визначено вимогами законодавства України та / або умовами вищезазначених договорів. Якщо матеріально-технічна база (офісне (-і) приміщення та альтернативне джерело живлення потужністю від 5,0 кВт) не є власністю Учасника, а залучене, то Учасником додатково подаються оригінал листа підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи яка надала у користування матеріально-технічну базу (офісне (- і) приміщення альтернативне джерело живлення потужністю від 5,0 кВт), щодо не заперечення його використання Учасником за предметом закупівлі, а в разі закінчення договору до строку надання послуг, містити підтвердження наміру подовжити його на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. Так Вами надано копію договору оренди , копію Свідоцтва про право власності на нерухоме майно та Витяг про державну реєстрацію прав, але на сьогоднішній день вищеперераховані документи подаються разом з актуальним витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Даний витяг - відсутній у наданій Вами інформації. 2. Відсутня копія сертифікату відповідності EN ISO 9001:2015 «Системи управління якості. Вимоги» щодо діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах (*у випадку участі об’єднання учасників, такий сертифікат може бути наданий одним із учасників об’єднання). 3.Відсутність інженерів -геодезистів з досвідом роботи не менше 10-ти років (Вами вказані Ігор Риженко сертифікат від 17.08.2016року та Сергій Куцевол, сертифікат від 05.10.2015, тобто досвід роботи станом на 22.09.2025 становить 9 років. Відсутність інженера -землевпорядника з досвідом роботи не менше 10-ти років (Вами вказано Сергій Куцевол, сертифікат від 26.12.2016, тобто досвід роботи тобто досвід роботи станом на 22.09.2025 становить 9 років. Керуючись пунктом 43 Особливостей надаємо 24 години на виправлення помилок, які виявлені у Вашій тендерній пропозиції та вказані у повідомленні.
Створено
27.09.2025 21:16
Надати до
28.09.2025 21:16
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Протокол № 46 щодо прийняття рішення уповноваженою особою з питань розгляду та затвердження річного плану закупівель на 2025 рік м. Суми 29 вересня 2025 року Порядок денний: 1. Про продовження терміну розгляду пропозиції Електронною системою закупівель відбулось розкриття пропозицій по закупівлі послуг з науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, які належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області та перебувають у користуванні Сумського обласного агролісогосподарського підприєства “Сумиоблагроліс» (його дочірних підприємств) та супроводу державної реєстрації права власності на ці земельні ділянки за територіальною громадою Сумської області в особі Сумської обласної ради) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-29-009758-a) 22.09.2025 об 16:11 де переможцем визначено ТОВ "ПОЛТАВАЗЕМЛЕУСТРІЙ" (36324770) із ціновою пропозицією 3`798`000.00 грн. При розгляді даної пропозиції були виявлені неточності у тендерній документації, а саме 1.Відповідно до пп 2.3 п. 2 Додатку 1 до тендерної документаціі Учасник повинен мати - Офісне приміщення повинно розміщуватись в підвальних або напівпідвальних поверхах будинків та мати щонайменше два виходи/входи. Площа приміщення має забезпечувати розміщення техобладнання, пристрої та працівників, що будуть залучені при наданні послуг по Закупівлі (в розрахунку від 10 м2 на одного працівника, залученого до надання послуг по Закупівлі); В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: - документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці. або: - договори оренди (найму) та / або лізингу / сублізингу та / або суборенди та / або інші договори, передбачені законодавством України що свідчать про наявність матеріально-технічної бази в учасника, з усіма додатками та додатковими угодами / додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього терміну надання послуг. Учасник також повинен надати документи, які підтверджують факт отримання учасником матеріально-технічної бази (акт (и) приймання передачі або інший (і) документ (и), у разі, коли це визначено вимогами законодавства України та / або умовами вищезазначених договорів. Якщо матеріально-технічна база (офісне (-і) приміщення та альтернативне джерело живлення потужністю від 5,0 кВт) не є власністю Учасника, а залучене, то Учасником додатково подаються оригінал листа підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи яка надала у користування матеріально-технічну базу (офісне (- і) приміщення альтернативне джерело живлення потужністю від 5,0 кВт), щодо не заперечення його використання Учасником за предметом закупівлі, а в разі закінчення договору до строку надання послуг, містити підтвердження наміру подовжити його на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. Так Вами надано копію договору оренди , копію Свідоцтва про право власності на нерухоме майно та Витяг про державну реєстрацію прав, але на сьогоднішній день вищеперераховані документи подаються разом з актуальним витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Даний витяг - відсутній у наданій Вами інформації. 2. Відсутня копія сертифікату відповідності EN ISO 9001:2015 «Системи управління якості. Вимоги» щодо діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах (*у випадку участі об’єднання учасників, такий сертифікат може бути наданий одним із учасників об’єднання). 3.Відсутність інженерів -геодезистів з досвідом роботи не менше 10-ти років (вказані Ігор Риженко сертифікат від 17.08.2016року та Сергій Куцевол, сертифікат від 05.10.2015, тобто досвід роботи станом на 22.09.2025 становить 9 років. Відсутність інженера -землевпорядника з досвідом роботи не менше 10-ти років (вказано Сергій Куцевол, сертифікат від 26.12.2016, тобто досвід роботи тобто досвід роботи станом на 22.09.2025 становить 9 років. Керуючись пунктом 43 Особливостей ТОВ "ПОЛТАВАЗЕМЛЕУСТРІЙ"(36324770) було надано 24 години на виправлення помилок. ТОВ "ПОЛТАВАЗЕМЛЕУСТРІЙ" (36324770) скористалась даною можливістю та надіслала додаткові документи на запит. Враховуючи, що дані документи потребують додаткового вивчення Вирішила: 1. Продовжити розгляд тендерної пропозиції додатково на 5 робочих днів, тобто до 06.10.2025 року; 2. Оприлюднити відповідну інформацію в електронній системі закупівель у порядку, передбаченому Законодавством. Уповноважена особа Ірина БИКОВЕЦЬ
Дата продовження строку розгляду
29.09.2025 16:35
Дата кінця розгляду
21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 12:58 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.10.2025 12:58
Витяг з ЄДР
Торги відмінено
Очікувана вартість
4 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.09.2025 00:00
Замовник:
Сумська обласна рада
Контактний телефон:
+380542700509
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
4 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.09.2025 00:00
Замовник:
Сумська обласна рада
Контактний телефон:
+380542700509
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності