Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з прибирання будівель та прибудинкової території від Головне управління ДПС у Вінницькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-29-009358-a
Id Tender eaec24a371714d6f8aca34a2cde97596
План UA-P-2025-07-29-009776-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.07.2025 16:04
Остання зміна 19.08.2025 09:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 746 049.5 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 730.25 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.07.2025 16:03 до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.07.2025 16:03
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.07.2025 16:03
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.08.2025 12:21
до 12.08.2025 12:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.08.2025 12:14
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.08.2025 12:14
до 19.08.2025 09:00
Період уточнень
з 29.07.2025 16:03 до 03.08.2025 00:00
Період оскарження
з 29.07.2025 16:03 до 03.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.08.2025 12:21 до 12.08.2025 12:14
Період кваліфікації
з 06.08.2025 12:21 до 12.08.2025 12:14
Основні параметри
Послуга з прибирання будівель та прибудинкової території
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 746 049.5 грн.
Послуга з прибирання будівель та прибудинкової території
Назва предмета закупівлі
Послуга з прибирання будівель та прибудинкової території
Очікувана вартість
1 746 049.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8730,25
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.08.2025 11:58
Закінчення аукціону
06.08.2025 12:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з прибирання будівель та прибудинкової території
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
18.08.2025 16:06
Дата постачання по
31.12.2025 16:06
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА "
Пропозиція:
1 651 587.55 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "І Н В А Й Т"
Пропозиція:
1 693 169.04 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.08.2025 11:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.07.2025 16:04
Оголошення про проведення закупівлі
29.07.2025 16:01
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Невинська Зоряна Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
VERNYHORA VADYM
Електронна пошта
Телефон
+380432592310
Факс
+380432592310
Замовник
ЄДРПОУ
44069150
Назва (англійською мовою)
CHIEF ADMINISTRATION OF THE STATE TAX SERVICE IN VINNYTSIA REGION
Повна назва
Головне управління ДПС у Вінницькій області
Повна назва (англійською мовою)
CHIEF ADMINISTRATION OF THE STATE TAX SERVICE IN VINNYTSIA REGION
Поштовий індекс
21028
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
Хмельницьке шосе, 7
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з прибирання будівель та прибудинкової території
Період вимог/скарг з 12.08.2025 12:14 по 18.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.08.2025 12:21 по 14.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.08.2025 12:14
Довідка НАЗК
12.08.2025 12:14
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.08.2025 12:21
Витяг з ЄДР
06.08.2025 12:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 16:01
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 16:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливостей), замовник вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ФОП «МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА» (РНОКПП 3162109260) за предметом закупівлі: Послуга з прибирання будівель та прибудинкової території за кодом ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-29-009358-a). Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.Відповідно до пункту 3 Додатку № 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником» «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» учасника має бути складена у відповідності до вимог Додатку № 2 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог Додатку № 2 надано «ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ» вих. № 8/25 від 05.08.2025 (файл Додаток 2.docx), в якій зазначив не вірні три адреси приміщень Замовника, а саме: рядок 8 таблиці (смт. Крижопіль, вул. Залізної дивізії, 30), рядок 13 таблиці (смт. Шаргород, вул. Героїв Майдану, 256), рядок 16 таблиці (м. Бершадь, пров. Робітничий, 8), за якими будуть надаватися послуги з прибирання. 1.2.Відповідно до пункту 17 Додатку № 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником» учасник має надати: «17. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити в якості співвиконавця у разі, якщо обсяг таких послуг складає не менше 20% від вартості договору про закупівлю. У разі, якщо виконання послуг згідно з законодавством передбачає отримання дозвільних документів, учасник надає у складі тендерної пропозиції копії таких документів, засвідчених в установленому порядку.» Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав такої довідки. 1.3.Додатком № 4 табл. 1 до тендерної документації встановлено форму «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів», а також описом передбачено: «У довідці зазначаються два аналогічні договори за предметом закупівлі, які укладені в 2022-2024 роках, в тому числі своєчасність їх виконання (аналогічним вважається договір з предметом закупівлі визначеним в даній тендерній документації). На підтвердження зазначених у довідці договорів надати скан-копії вказаних аналогічних договорів з усіма додатками та додатковими угодами, якщо такі було укладено до договорів, скан-копії актів приймання-передачі наданих послуг та відгуки від замовників, які зазначені у довідці, що підтверджують достовірність, своєчасність та повноту виконання наведених аналогічних договорів. Відгуки повинні містити інформацію про якість поставленого товару, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору.» На виконання вимог Додатку № 4 табл.1 до тендерної документації учасником у вигляді таблиці надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів вих. № 7/25 від 05.08.2025 (файл Довідку про досвід роботи.docx), в якій зазначив інформацію про виконання двох аналогічних договорів. На підтвердження виконання договору з АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в особі ФІЛІЇ - ХАРКІВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ учасник у складі тендерної пропозиції надав скан-копії актів-приймання передачі наданих послуг (далі – Акт) у файлі Акти Харків_compressed.pdf, в якому відсутні скан-копії актів за жовтень-листопад 2022 року та грудень 2023 року. Отже, керуючись вимогами пункту 43 Особливостей, замовнику необхідно в електронній системі закупівель розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених у тендерній пропозиції ФОП «МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА» (РНОКПП 3162109260). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - оновлену «ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ» складену у відповідності за формою та змістом, що визначено у Додатку № 2 до тендерної документації; - інформацію (довідку в довільній формі) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити в якості співвиконавця у разі, якщо обсяг таких послуг складає не менше 20% від вартості договору про закупівлю. У разі, якщо виконання послуг згідно з законодавством передбачає отримання дозвільних документів, учасник надає у складі тендерної пропозиції копії таких документів, засвідчених в установленому порядку; - надати скан-копії актів-приймання передачі наданих послуг з АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в особі ФІЛІЇ - ХАРКІВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ за жовтень-листопад 2022 року та грудень 2023 року.
Створено
08.08.2025 12:07
Надати до
09.08.2025 12:07
Договір
UA-2025-07-29-009358-a-b1
Підписаний і діє
Номер
101
1 651 587.55 грн.
1 651 587.55 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.08.2025
Строк дії договору з
18.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з прибирання будівель та прибудинкової території
Номенклатура
Послуга з прибирання будівель та прибудинкової території
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління ДПС у Вінницькій області
Повна назва
Головне управління ДПС у Вінницькій області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44069150

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА "
Повна назва
ФОП "МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3162109260

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.08.2025 08:59
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 746 049.5 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 00:00
Замовник:
Головне управління ДПС у Вінницькій області
Контактний телефон:
+380432592310
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 746 049.5 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 00:00
Замовник:
Головне управління ДПС у Вінницькій області
Контактний телефон:
+380432592310
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності