Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт по заміні вікон Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж цивільного будівництва» у навчально-виробничих майстернях за адресою: м. Київ, вул. Болсуновська, 31/37 Печерський р-н. від Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж цивільного будівництва".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-29-008463-a
Id Tender 50af39be039c447cac437f414eaf66a4
План UA-P-2025-07-29-009177-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 29.07.2025 15:25
Остання зміна 16.09.2025 13:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
251 588 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 515.88 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.07.2025 15:24 до 19.08.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 29.07.2025 15:24
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.07.2025 15:24
до 16.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 20.08.2025 16:13
-
Період уточнень
з 29.07.2025 15:24 до 16.08.2025 00:00
Період оскарження
з 29.07.2025 15:24 до 16.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.08.2025 16:13
Основні параметри
Капітальний ремонт по заміні вікон Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж цивільного будівництва» у навчально-виробничих майстернях за адресою: м. Київ, вул. Болсуновська, 31/37 Печерський р-н.
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому : - офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані в установленому в Україні порядку або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням перекладу цих документів українською мовою та з урахуванням пунктів 11 та 12 статті 34 та статті 79 Закону України “Про нотаріат”; - неофіційні документи (що не підлягають легалізації / апостилюванню), які готуються учасником-нерезидентом та складені не українською мовою, повинні бути перекладені українською мовою. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
251 588 грн.
Капітальний ремонт по заміні вікон Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж цивільного будівництва» у навчально-виробничих майстернях за адресою: м. Київ, вул. Болсуновська, 31/37 Печерський р-н.
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт по заміні вікон Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж цивільного будівництва» у навчально-виробничих майстернях за адресою: м. Київ, вул. Болсуновська, 31/37 Печерський р-н.
Очікувана вартість
251 588 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2515,88
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.08.2025 15:50
Закінчення аукціону
20.08.2025 16:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт по заміні вікон Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж цивільного будівництва» у навчально-виробничих майстернях за адресою: м. Київ, вул. Болсуновська, 31/37 Печерський р-н.
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
01014, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Болсуновська, 31/37
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП"
Пропозиція:
213 442.79 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Компанія Вікна-Стар
Пропозиція:
230 670 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.08.2025 15:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.08.2025 15:58
Оголошення про проведення закупівлі
29.07.2025 15:24
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна Рибалко
Електронна пошта
Телефон
+380442571105
Замовник
ЄДРПОУ
37308938
Повна назва
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж цивільного будівництва"
Поштовий індекс
03040
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. МАРИЧАНСЬКА, буд. 4
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт по заміні вікон Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж цивільного будівництва» у навчально-виробничих майстернях за адресою: м. Київ, вул. Болсуновська, 31/37 Печерський р-н.
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 16:13 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.08.2025 17:32
Електроний протокол про продовження строку
20.08.2025 16:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Враховуючи значний обсяг документів, наданих учасником ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП" відносно підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі і кваліфікаційним критеріям та необхідність їх всі переглянути і перевірити відповідність вимогам тендерної документації, відведеного пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, як затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та нормами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строку розгляду тендерної пропозиції, а саме п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, замовнику не вистачає. Тому, з метою уникнення порушення строків розгляду тендерної пропозиції і керуючись нормами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноваженою особою 27.08.2025 року було прийняте рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП" до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
27.08.2025 17:31
Дата кінця розгляду
18.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. на виконання вимог п. 8 Додатку 4 до тендерної документації не надано довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи СУБПІДРЯДНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ/СПІВВИКОНАВЦЯ ТОВ «Вікнаонлайн», яка містить інформацію про виконання субпідрядною організацією/співвиконавцем ТОВ «Вікнаонлайн» договору щодо виконання робіт, до яких її залучають. Довідка повинна містити інформацію про договір: дату укладення договору; номер договору; предмет договору; найменування контрагента (підприємства, організації, установи, тощо), на замовлення якого здійснювались роботи за таким договором. 2. на виконання вимог п.п. 11.1 п. 11 Додатку 4 до тендерної документації надано довідку, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання зобов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі. Проте в наданій довідці відсутня інформація з відомостями про його (їх) технічний стан. 3. на виконання вимог п.п. 11.1 п. 11 Додатку 4 до тендерної документації надано довідку, яка містить інформацію про наявність власного або залученого* виробничого приміщення (або виробничої бази або складу або офісу). Проте в наданій довідці відсутня інформація з відомостями про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається учасником (власне або залучене). 4. на виконання вимог п.п. 12.1 п. 12 Додатку 4 до тендерної документації надано довідку, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю. Проте в наданій довідці відсутня інформація про взаємовідносини з Учасником (штатний працівник учасника (за основним місцем роботи) та/або працівник, що працює в учасника за сумісництвом та/або працівник, що працює в учасника за суміщенням та/або працівник, що працює в учасника за трудовим договором (або договором підряду) та/або працівник, що працює з учасником за цивільно-правовою угодою та/або працівник є працівником субпідрядної організації/співвиконавця та/або працівник працює з субпідрядною організацією/співвиконавцем за цивільно-правовою угодою) 5. на виконання вимог п.п. 12.1 п. 12 Додатку 4 до тендерної документації надано довідку, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю. Проте в наданій довідці відсутня інформація про наявність працівників робочих професій, зокрема: не менше 1-го монтажника-складальника металопластикових конструкцій (або монтажника або працівника тотожної професії) 6. на виконання вимог п.п. 12.2 п. 12 Додатку 4 до тендерної документації не надано сканкопію з оригіналу або копії документа, який підтверджує цивільно-правові відносини працівника з Учасником чи субпідрядною організацією/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації/співвиконавця) або трудові відносини працівника з Учасником чи субпідрядною організацією/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації/співвиконавця), а саме: 1-шої сторінки трудової книжки і сторінки з відміткою про прийняття на роботу; або відповідного договору (угоди); або наказу про прийняття; або іншого документа, що підтверджує відповідні правовідносини, по кожному з перелічених в довідці працівників (надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України) на не менше 1-го монтажника-складальника металопластикових конструкцій (або монтажника або працівника тотожної професії) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1. п. 8 Додатку 4 до тендерної документації. 2. п.п. 11.1 п. 11 Додатку 4 до тендерної документації 3. п.п. 11.1 п. 11 Додатку 4 до тендерної документації 4. п.п. 12.1 п. 12 Додатку 4 до тендерної документації 5. п.п. 12.1 п. 12 Додатку 4 до тендерної документації 6. п.п. 12.2 п. 12 Додатку 4 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. Надати довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи СУБПІДРЯДНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ/СПІВВИКОНАВЦЯ ТОВ «Вікнаонлайн», яка містить інформацію про виконання субпідрядною організацією/співвиконавцем ТОВ «Вікнаонлайн» договору щодо виконання робіт, до яких її залучають. Довідка повинна містити інформацію про договір: дату укладення договору; номер договору; предмет договору; найменування контрагента (підприємства, організації, установи, тощо), на замовлення якого здійснювались роботи за таким договором 2. Надати виправлену довідку, яка міститиме інформацію з відомостями про технічний стан обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 3. Надати виправлену довідку, яка міститиме інформацію з відомостями про те, на якій правовій підставі виробниче приміщення (або виробнича база або склад або офіс) залучається учасником (власне або залучене) 4. Надати виправлену довідку, яка міститиме інформацію про взаємовідносини працівників з Учасником (штатний працівник учасника (за основним місцем роботи) та/або працівник, що працює в учасника за сумісництвом та/або працівник, що працює в учасника за суміщенням та/або працівник, що працює в учасника за трудовим договором (або договором підряду) та/або працівник, що працює з учасником за цивільно-правовою угодою та/або працівник є працівником субпідрядної організації/співвиконавця та/або працівник працює з субпідрядною організацією/співвиконавцем за цивільно-правовою угодою) 5. Надати виправлену довідку, яка міститиме інформацію про наявність працівників робочих професій, зокрема: не менше 1-го монтажника-складальника металопластикових конструкцій (або монтажника або працівника тотожної професії) 6. Надати сканкопію з оригіналу або копії документа, який підтверджує цивільно-правові відносини не менше 1-го монтажника-складальника металопластикових конструкцій (або монтажника або працівника тотожної професії) з Учасником чи субпідрядною організацією/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації/співвиконавця) або трудові відносини не менше 1-го монтажника-складальника металопластикових конструкцій (або монтажника або працівника тотожної професії) з Учасником чи субпідрядною організацією/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації/співвиконавця)
Створено
15.09.2025 15:57
Надати до
16.09.2025 15:57
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
251 588 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 13:00
Замовник:
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж цивільного будівництва"
Контактний телефон:
+380442571105
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
251 588 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 13:00
Замовник:
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж цивільного будівництва"
Контактний телефон:
+380442571105
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності