Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021:2015 - 77210000-5 Лісозаготівельні послуги в т.ч. Лот №1 Лісозаготівельні послуги Дібровське лісництво (освітлення, прочищення, проріджування) Лот №2 Лісозаготівельні послуги Здвижівське лісництво (освітлення, прочищення) Лот №3 Лісозаготівельні послуги Клавдієвське лісництво (освітлення, прочищення) Лот №4 Лісозаготівельні послуги Луб’янське лісництво (освітлення, прочищення) Лот №5 Лісозаготівельні послуги Шибинське лісництво (освітлення, прочищення, проріджування) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛАВДІЄВСЬКА ЛІСОВА НАУКОВО-ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ».
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-29-007279-a
Id Tender 077c05c8790d420fa9b3928a567b08f7
План UA-P-2025-07-29-008110-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.07.2025 14:48
Остання зміна 19.08.2025 14:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
66 330 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
49.58 грн. (0,07 %)
Вартість подання пропозиції:
102 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.07.2025 14:47 до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.07.2025 14:47
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.07.2025 14:47
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.08.2025 00:00
до 11.08.2025 16:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.08.2025 12:15
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.08.2025 16:44
до 19.08.2025 14:46
Період уточнень
з 29.07.2025 14:47 до 03.08.2025 00:00
Період оскарження
з 29.07.2025 14:47 до 03.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.08.2025 00:00 до 11.08.2025 16:44
Період кваліфікації
з 06.08.2025 00:00 до 11.08.2025 16:44
Основні параметри
ДК 021:2015 - 77210000-5 Лісозаготівельні послуги в т.ч. Лот №1 Лісозаготівельні послуги Дібровське лісництво (освітлення, прочищення, проріджування) Лот №2 Лісозаготівельні послуги Здвижівське лісництво (освітлення, прочищення) Лот №3 Лісозаготівельні послуги Клавдієвське лісництво (освітлення, прочищення) Лот №4 Лісозаготівельні послуги Луб’янське лісництво (освітлення, прочищення) Лот №5 Лісозаготівельні послуги Шибинське лісництво (освітлення, прочищення, проріджування)
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Вага критерію «ціна без ПДВ» дорівнює 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій учасник, незалежно від його форми оподаткування, при подачі тендерної пропозиції вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, під час укладання договору про закупівлю, ПДВ буде нараховуватися відповідно до законодавства України.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
18 291 грн.
Лот №1 Лісозаготівельні послуги Дібровське лісництво (освітлення, прочищення, проріджування)
Назва предмета закупівлі
Лот №1 Лісозаготівельні послуги Дібровське лісництво (освітлення, прочищення, проріджування)
Очікувана вартість
18 291 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
91,46
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до тендерної документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати «Замовником» після надання «Виконавцем» рахунка-фактури на оплату наданих послуг на підставі підписаного Сторонами Акта приймання-передачі виконаних робіт протягом 20 (двадцяти) календарних днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
9 916 грн.
Лот №2 Лісозаготівельні послуги Здвижівське лісництво (освітлення, прочищення)
Назва предмета закупівлі
Лот №2 Лісозаготівельні послуги Здвижівське лісництво (освітлення, прочищення)
Очікувана вартість
9 916 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
49,58
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до тендерної документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати «Замовником» після надання «Виконавцем» рахунка-фактури на оплату наданих послуг на підставі підписаного Сторонами Акта приймання-передачі виконаних робіт протягом 20 (двадцяти) календарних днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Горенко Андрій Володимирович"
Пропозиція:
9 916 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
9 916 грн.
Лот №3 Лісозаготівельні послуги Клавдієвське лісництво (освітлення, прочищення)
Назва предмета закупівлі
Лот №3 Лісозаготівельні послуги Клавдієвське лісництво (освітлення, прочищення)
Очікувана вартість
9 916 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
49,58
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до тендерної документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати «Замовником» після надання «Виконавцем» рахунка-фактури на оплату наданих послуг на підставі підписаного Сторонами Акта приймання-передачі виконаних робіт протягом 20 (двадцяти) календарних днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Дмитренко Інна Олександрівна
Пропозиція:
9 916 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - завершено лот закупівлі
9 916 грн.
Лот №4 Лісозаготівельні послуги Луб'янське лісництво (освітлення, прочищення)
Назва предмета закупівлі
Лот №4 Лісозаготівельні послуги Луб'янське лісництво (освітлення, прочищення)
Очікувана вартість
9 916 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
49,58
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до тендерної документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати «Замовником» після надання «Виконавцем» рахунка-фактури на оплату наданих послуг на підставі підписаного Сторонами Акта приймання-передачі виконаних робіт протягом 20 (двадцяти) календарних днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Дмитренко Інна Олександрівна
Пропозиція:
9 916 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 5 Статус - неуспішний лот закупівлі
18 291 грн.
Лот №5 Лісозаготівельні послуги Шибинське лісництво (освітлення, прочищення, проріджування)
Назва предмета закупівлі
Лот №5 Лісозаготівельні послуги Шибинське лісництво (освітлення, прочищення, проріджування)
Очікувана вартість
18 291 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
91,46
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги
Код ДК 021:2015
77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до тендерної документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати «Замовником» після надання «Виконавцем» рахунка-фактури на оплату наданих послуг на підставі підписаного Сторонами Акта приймання-передачі виконаних робіт протягом 20 (двадцяти) календарних днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГАПОНЕНКО ГЕННАДІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
18 291 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.07.2025 12:23
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Климко
Електронна пошта
Телефон
+380506540980
Сайт:
https://klavlis.com.ua/golovna.html
Замовник
ЄДРПОУ
00992065
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛАВДІЄВСЬКА ЛІСОВА НАУКОВО-ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ»
Поштовий індекс
07850
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Бучанський р-н, селище міського типу Клавдієво-Тарасове
Адреса
вул.Вербна будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Лот №1 Лісозаготівельні послуги Дібровське лісництво (освітлення, прочищення, проріджування)
Лот № 2 Лот №2 Лісозаготівельні послуги Здвижівське лісництво (освітлення, прочищення)
Період вимог/скарг з 08.08.2025 15:23 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.08.2025 00:00 по 14.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.08.2025 15:23
Довідка НАЗК
08.08.2025 15:23
Повідомлення про рішення
06.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей. 1. Учасник у складі тендерної пропозиції надав копію декларації відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не в повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 11 Додатку 8 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: лісосічні роботи.
Створено
07.08.2025 13:41
Надати до
08.08.2025 13:41
Лот № 3 Лот №3 Лісозаготівельні послуги Клавдієвське лісництво (освітлення, прочищення)
Період вимог/скарг з 08.08.2025 12:15 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.08.2025 00:00 по 14.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.08.2025 12:15
Довідка НАЗК
08.08.2025 12:15
Повідомлення про рішення
06.08.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Лот № 4 Лот №4 Лісозаготівельні послуги Луб'янське лісництво (освітлення, прочищення)
Період вимог/скарг з 08.08.2025 12:22 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.08.2025 00:00 по 14.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.08.2025 12:23
Довідка НАЗК
08.08.2025 12:22
Повідомлення про рішення
06.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Лот № 5 Лот №5 Лісозаготівельні послуги Шибинське лісництво (освітлення, прочищення, проріджування)
Період вимог/скарг з 11.08.2025 16:44 по 17.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.08.2025 00:00 по 14.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
11.08.2025 16:44
Повідомлення про рішення
06.08.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей. 1. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав позитивний відгук або лист в довільній формі про позитивну співпрацю від організації, яка співпрацювала (співпрацює) з учасником (виконання аналогічних договорів) відносно предмета закупівлі (лист повинен мати реєстраційний номер та дату видачі). 2. Довідку у довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. 3. Учасник надав довідку про наявність обладнання у форматі doc. без підпису КЕП уповноваженої особи. 4. У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації у форматі doc. без накладання підпису КЕП уповноваженої особи як вимагалося тендерною документацією. 5. На Христюк Віталія Володимировича не надано підтверджуючий документ кваліфікації працівника. 6. Учасник не надав документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо права підпису тендерної пропозиції (документів тендерної пропозиції), а саме: Для учасників фізичних осіб: - Копію паспорта громадянина України, а саме: сторінки 1-2, 3-4, 5-6 (в разі заповнення) та сторінки із штампом останнього місця прописки (реєстрації), для паспорта громадянина України у формі ID-картки: копії обох сторін такого паспорту разом з копією витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання. - Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (реєстраційного номеру облікової картки платника податків), яка видана уповноваженим органом. - У випадку підписання тендерної пропозиції (документів тендерної пропозиції) уповноваженою особою учасника (представник), учасник додатково надає копію довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції. 7. Не надана довідка у довільній формі, якою підтверджується, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. 8. У складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу частину території України, видане уповноваженим на це органом. 9. Не надано погодженого проєкту договору (шляхом проставляння підпису та печатки на кожній сторінці). 10. Учасник не надав довідку у довільній формі із зазначенням факту щодо залучення субпідрядників/співвиконавців інших об’єктів господарювання до виконання робіт чи надання послуг. 11. Не надана довідка у довільній формі про можливість надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог Розділу ІІ та ІІІ Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (наведено у Додатку 7 до тендерної документації). 12. Учасником не надано гарантійний лист про те, що працівники забезпечені засобами індивідуального захисту. 13. У складі тендерної пропозиції не має гарантійного листа, про те, що під час надання послуг Учасник забезпечить максимальне збереження підросту господарсько-цінних порід насіннєвого походження, буде уникати пошкодження дерев, які не відведені в рубку (лист у довільній формі за підписом керівника Учасника). 14. Відсутня довідка у довільній формі про відсутність (чи наявність) підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених підпунктом 47 Особливостей. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відсутності підстав, визначених в пункті 47 Особливостей, здійснюється щодо кожного такого учасника шляхом подання довідки у довільній формі від кожного учасника об’єднання про відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей. Якщо під час подання тендерної пропозиції буде відсутня можливість самостійно декларувати такі підстави. 15. Відсутня сканована з оригіналу для платників ПДВ копія свідоцтва про реєстрацію ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; для платників єдиного податку сканована з оригіналом копія свідоцтва про реєстрацію єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. 16. Якщо учасник не є платником податку на додану вартість (предмет закупівлі не є об'єктом оподаткування, звільнений від оподаткування, до предмета закупівлі застосовується нульова ставка ПДВ), довідка у довільній формі із зазначенням відповідного факту не надана. 17. Відсутній додаток 11 тендерна пропозиція. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1.1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації; пункт 1.1 Додатку 8 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо. 2. Пункт 1.2. Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації; пункт 1.2. Додатку 8 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо. 3. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції в Тендерній документації. 4. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції в Тендерній документації. 5. Пункт 1.3.2. Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації; пункт 1.3.2. Додатку 8 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо. 6. Пункт 3 додатку 8 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо. 7. Пункт 5 додатку 8 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо. 8. Пункт 6 додатку 8 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо. 9. Пункт 8 додатку 8 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо. 10. Пункт 9 додатку 8 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо. 11. Пункт 10 додтку 8 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо. 12. Пункт 11 додатку 8 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо. 13. Пункт 12 додатку 8 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо. 14. Пункт 13 додатку 8 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо. 15. Пункт 14. Додатку 8 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо. 16. Пункт 15 додатку 8 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо. 17. Додаток 11 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати позитивний відгук або лист в довільній формі про позитивну співпрацю від організації, яка співпрацювала (співпрацює) з учасником (виконання аналогічних договорів) відносно предмета закупівлі (лист повинен мати реєстраційний номер та дату видачі). 2. Довідку у довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. 3. Довідку про наявність обладнання у форматі doc. підписану КЕП уповноваженої особи або власноручно та проставленою печаткою і накласти КЕП уповноваженої особи на тендерну пропозицію в цілому. 4. Довідку про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації у форматі doc. підписану КЕП уповноваженої особи або власноручно та проставленою печаткою і накласти КЕП уповноваженої особи на тендерну пропозицію в цілому. 5. Надати документ який підтверджує кваліфікацію працівника Христюк Віталія Володимировича. 6. Надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо права підпису тендерної пропозиції (документів тендерної пропозиції), а саме: Для учасників фізичних осіб: - Копію паспорта громадянина України, а саме: сторінки 1-2, 3-4, 5-6 (в разі заповнення) та сторінки із штампом останнього місця прописки (реєстрації), для паспорта громадянина України у формі ID-картки: копії обох сторін такого паспорту разом з копією витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання. - Копія довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (реєстраційного номеру облікової картки платника податків), яка видана уповноваженим органом. - У випадку підписання тендерної пропозиції (документів тендерної пропозиції) уповноваженою особою учасника (представник), учасник додатково надає копію довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції. 7. Надати довідку у довільній формі, якою підтверджується, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. 8. Надати довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу частину території України, видане уповноваженим на це органом. 9. Погоджений проєкт договору (шляхом проставлення підпису та печатки на кожній сторінці). 10. Надати довідку у довільній формі із зазначенням факту щодо залучення субпідрядників/співвиконавців інших об’єктів господарювання до виконання робіт чи надання послуг. 11. Довідку у довільній формі про можливість надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог Розділу ІІ та ІІІ Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (наведено у Додатку 7 до тендерної документації). 12. Гарантійний лист про те, що працівники забезпечені засобами індивідуального захисту. 13. Гарантійний лист, про те, що під час надання послуг Учасник забезпечить максимальне збереження підросту господарсько-цінних порід насіннєвого походження, буде уникати пошкодження дерев, які не відведені в рубку (лист у довільній формі за підписом керівника Учасника). 14. Довідку у довільній формі про відсутність (чи наявність) підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених підпунктом 47 Особливостей. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відсутності підстав, визначених в пункті 47 Особливостей, здійснюється щодо кожного такого учасника шляхом подання довідки у довільній формі від кожного учасника об’єднання про відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей. Якщо під час подання тендерної пропозиції буде відсутня можливість самостійно декларувати такі підстави. 15. Скановану з оригіналу для платників ПДВ копія свідоцтва про реєстрацію ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; для платників єдиного податку сканована з оригіналом копія свідоцтва про реєстрацію єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. 16. Якщо учасник не є платником податку на додану вартість (предмет закупівлі не є об'єктом оподаткування, звільнений від оподаткування, до предмета закупівлі застосовується нульова ставка ПДВ), довідка у довільній формі із зазначенням відповідного факту не надана. 17. Додаток 11 Тендерна пропозиція.
Створено
08.08.2025 10:17
Надати до
09.08.2025 10:17
Угоди
UA-2025-07-29-007279-a-b1
Підписаний і діє
Номер
6-ЛЗ
9 916 грн.
9 916 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.08.2025
Строк дії договору з
18.08.2025
по
31.10.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Лісозаготівельні послуги
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛАВДІЄВСЬКА ЛІСОВА НАУКОВО-ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ»
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛАВДІЄВСЬКА ЛІСОВА НАУКОВО-ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00992065

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець Дмитренко Інна Олександрівна
Повна назва
Фізична особа-підприємець Дмитренко Інна Олександрівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2991005748

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
UA-2025-07-29-007279-a-b2
Підписаний і діє
Номер
7-ЛЗ
9 916 грн.
9 916 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.08.2025
Строк дії договору з
18.08.2025
по
31.10.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Лісозаготівельні послуги
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛАВДІЄВСЬКА ЛІСОВА НАУКОВО-ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ»
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛАВДІЄВСЬКА ЛІСОВА НАУКОВО-ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00992065

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець Дмитренко Інна Олександрівна
Повна назва
Фізична особа-підприємець Дмитренко Інна Олександрівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2991005748

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
UA-2025-07-29-007279-a-b3
Підписаний і діє
Номер
5-ЛЗ
9 916 грн.
9 916 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.08.2025
Строк дії договору з
18.08.2025
по
31.10.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Лісозаготівельні послуги
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛАВДІЄВСЬКА ЛІСОВА НАУКОВО-ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ»
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛАВДІЄВСЬКА ЛІСОВА НАУКОВО-ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00992065

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Горенко Андрій Володимирович"
Повна назва
ФОП "Горенко Андрій Володимирович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3711204493

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
66 330 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛАВДІЄВСЬКА ЛІСОВА НАУКОВО-ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ»
Контактний телефон:
+380506540980
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
66 330 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛАВДІЄВСЬКА ЛІСОВА НАУКОВО-ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ»
Контактний телефон:
+380506540980
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності