Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єктах КП «ОМЕТ» згідно коду ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-29-007263-a
Id Tender f8c85ca2efc14b9fa1f2f266571027c3
План UA-P-2025-07-29-007944-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 29.07.2025 14:35
Остання зміна 17.09.2025 10:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
244 416.67 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 444.17 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.07.2025 14:34 до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.07.2025 14:34
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.07.2025 14:34
до 03.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 06.08.2025 13:23
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.08.2025 11:49
до 04.09.2025 00:00
Період уточнень
з 29.07.2025 14:34 до 03.08.2025 00:00
Період оскарження
з 29.07.2025 14:34 до 03.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.08.2025 13:23
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єктах КП «ОМЕТ» згідно коду ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
244 416.67 грн.
Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єктах КП «ОМЕТ» згідно коду ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єктах КП «ОМЕТ» згідно коду ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Очікувана вартість
244 416.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2444,17
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
7 332
Аукціон
Cтарт аукціону
06.08.2025 12:30
Закінчення аукціону
06.08.2025 13:23
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 5 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єкті: - будівля гуртожитку КП «ОМЕТ» м. Одеса, вул. Ак. Корольова, 16/1
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єкті: - будівля гуртожитку КП «ОМЕТ» м. Одеса, вул. Ак. Корольова, 16/1
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, Одеса, Академіка Корольова, 16/1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 5 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єкті: - будівля учбово-курсового комбінату КП «ОМЕТ» м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єкті: - будівля учбово-курсового комбінату КП «ОМЕТ» м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 5 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єкті: - виробничий будинок (літера «А1») - адміністративна будівля з прибудовою (управління) КП «ОМЕТ» м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єкті: - виробничий будинок (літера «А1») - адміністративна будівля з прибудовою (управління) КП «ОМЕТ» м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 5 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єкті: - адміністративна будівля (літера «А») тролейбусного депо КП «ОМЕТ» м. Одеса, вул. Інглезі, 5/1
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єкті: - адміністративна будівля (літера «А») тролейбусного депо КП «ОМЕТ» м. Одеса, вул. Інглезі, 5/1
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65101, Україна, Одеська область, Одеса, Інглезі, 5/1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 5 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єкті: - виробничий будинок (літера «М1») - диспетчерська експлуатаційного трамвайного депо №1 м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єкті: - виробничий будинок (літера «М1») - диспетчерська експлуатаційного трамвайного депо №1 м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 5 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єкті: - виробничий будинок (літера «А») - побутові приміщення (4-го боксу експлуатаційного трамвайного депо №1) м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єкті: - виробничий будинок (літера «А») - побутові приміщення (4-го боксу експлуатаційного трамвайного депо №1) м. Одеса, вул. Водопровідна, 1
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником щомісяця на підставі рахунку протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Актів наданих (надання) послуг без зауважень.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ФІНІСТ СР
Пропозиція:
186 057.72 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФАЕТОН-2020"
Пропозиція:
108 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ"
Пропозиція:
181 080 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПАС"
Пропозиція:
75 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРПОЖЗАХИСТ"
Пропозиція:
72 999 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Пропозиція:
73 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
Пропозиція:
74 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.08.2025 12:30
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Ямпольська
Електронна пошта
Телефон
+380487175467
Замовник
ЄДРПОУ
03328497
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС"
Поштовий індекс
65007
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Одеса
Адреса
вул. Водопровідна, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єктах КП «ОМЕТ» згідно коду ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Період вимог/скарг з 29.08.2025 11:49 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.08.2025 13:23 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
29.08.2025 11:49
Повідомлення про рішення
12.08.2025 14:41
Електроний протокол про продовження строку
06.08.2025 13:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
06.08.2025 13:23
Надати до
08.08.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з значною кількістю документів, що підлягає перевірці та виявленням під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРПОЖЗАХИСТ» (код ЄДРПОУ – 43467186) невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та у зв’язку з тим, що залишилось менше двох робочих днів до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Дата продовження строку розгляду
12.08.2025 14:41
Дата кінця розгляду
04.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до п. 1. Дадатку 3 до Тендерної документації Учасник надає Проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції завантажує заповнений проєкт договору з обов’язковим заповненням усіх додатків до Договору (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору). Учасником завантажено Проєкт договору, який частково не відповідає вимогам Проєкту договору, що є Додатком 2 до Тендерної документації. Крім того, невірно вказана інформація щодо ідентифікатора закупівлі. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити проєкт договору з усіма заповненими додатками до нього (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору), вказавши всю необхідну інформацію, відповідно до вимог п. 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2. Відповідно до пп. 11.1.3 п. 11 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник надає дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану відповідно до чинного законодавства, в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинно бути зазначено – «Одеська область» або «на території України». Учасником завантажено декларацію відповідності матеріально – технічної бази, яка частково не відповідає вимогам, а саме: в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки не зазначено – «Одеська область» або «на території України» (вказана вимога відповідає Додатку 8 Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 року № 77). Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказані документи, відповідно до пп. 11.1.3 п. 11 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Відповідно до п. 17 Додатку 3 Тендерної документації Учасник має надати Вартість послуг розраховується відповідно до вимог Тимчасового порядку визначення вартості робіт по технічному обслуговуванню, ремонту та пуску і налагоджуванню технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно – пожежної сигналізації, затвердженого Наказом Міністерства промислової політики України «Про затвердження змін та доповнень до відомчих збірників ресурсних елементних кошторисних норм» від 25.06.2003 № 261 (далі – Тимчасовий порядок), із застосуванням програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації з наданням відповідної ліцензії/сертифікату/свідоцтва на програмний комплекс/ договору надання послуг тощо (видана(-ий) учаснику або субпідряднику), в якому буде розрахована вартість послуг. Вартість послуг надається в складі тендерної пропозиції у складі: договірна ціна з пояснювальною запискою; локальний(-і) кошторис(-и); дефектний акт; відомість ресурсів до локального кошторису; розрахунки загальновиробничих витрат до локального кошторису, адміністративних витрат та прибутку, які повинні містити підпис та печатку Учасника та інженера – проектувальника в частині кошторисної документації. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, прибуток, розрахунок податку на додану вартість або єдиного податку, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, якщо інше не встановлено тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) повинна бути надана у форматі .pdf, разом з інформаційною моделлю. В ціні тендерної пропозиції прийняти середньомісячну тривалість робочого часу (люд.год) згідно діючих Указів Президента України з урахуванням змін.. Учасником надано розрахунок, однак, в процесі аукціону ціни було змінено (зменшено), тому не відповідають остаточній ціні тендерної пропозиції учасника. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказані документи, відповідно до п. 17 Додатку 3 до тендерної документації, в повному обсязі та із зазначенням усієї необхідної інформації та вимог.
Створено
14.08.2025 15:52
Надати до
15.08.2025 15:52
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 11:49 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 15:44
Електроний протокол про продовження строку
29.08.2025 11:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
29.08.2025 11:49
Надати до
02.09.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із значною кількістю документів, що підлягає перевірці та виявленням під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» (код ЄДРПОУ – 41962557) невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та у зв’язку з тим, що залишилось менше двох робочих днів до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель
Дата продовження строку розгляду
16.09.2025 15:44
Дата кінця розгляду
27.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до п. 1. Дадатку 3 до Тендерної документації Учасник надає Проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції завантажує заповнений проєкт договору з обов’язковим заповненням усіх додатків до Договору (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору). Учасником завантажено Проєкт договору, який частково не відповідає вимогам п. 1 Додатку 3 до тендерної документації: в преамбулі та Додатку 3 не вказано платник якого саме податку на загальних підставах являється учасник; не вказано код ДКПП; Додатки до проєкту – 4, 5, 6 та 7 не містять інформації (окрім ціни та вартості). Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити проєкт договору з усіма заповненими додатками до нього (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору), вказавши всю необхідну інформацію, відповідно до вимог п. 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2. Відповідно до пп. 12.1.1. та пп. 12.1.2. п. 12 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в довільній формі, на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності таких бланків), та яка має бути підписана учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток). На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, а також на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, необхідно надати копії наказів про призначення працівників, або копії трудових угод, або копії цивільно – правових угод, або копії інших документів, які підтверджують факт працевлаштування та знаходження в трудових відносинах на момент подання пропозиції, згідно із чинним законодавством України. У випадку надання скан копії трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу достатньо першої, передостанньої та останньої заповненої сторінки. Учасником надано довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіт, в якій вказано: досвід Бойгуленка О.В. – 3 роки, тоді як, відповідно до наказу, його було прийнято на роботу 08.05.2025. Інших документів, що підтверджують його досвід 3 роки не завантажено; досвід Радіонова (Родіонова) І.В – 5 років, тоді як, відповідно до наказу, його було прийнято на роботу 08.05.2025. Інших документів, що підтверджують його досвід 5 років не завантажено. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказані документи, відповідно до вимог пп. 12.1.1 та пп. 12.1.2 п. 12 Додатку 3 до Тендерної документації.
Створено
17.09.2025 10:34
Надати до
18.09.2025 10:34
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
244 416.67 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС"
Контактний телефон:
+380487175467
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
244 416.67 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС"
Контактний телефон:
+380487175467
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності