Закупівля Комплект обладнання для артроскопії / Артроскопічна стійка з мануальним інструментом для операцій на колінному та плечовому суглобі / Артроскопічна стійка в комплекті від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ".
Комплект обладнання для артроскопії / Артроскопічна стійка з мануальним інструментом для операцій на колінному та плечовому суглобі / Артроскопічна стійка в комплекті
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Комплект обладнання для артроскопії / Артроскопічна стійка з мануальним інструментом для операцій на колінному та плечовому суглобі / Артроскопічна стійка в комплекті
Очікувана вартість
8 011 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
40055,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект обладнання для артроскопії / Артроскопічна стійка з мануальним інструментом для операцій на колінному та плечовому суглобі / Артроскопічна стійка в комплекті
Код ДК 021:2015
33160000-9 -
Устаткування для операційних блоків
Код НК 024:2023
44091
Набір для проведення хірургічної артроскопії, що не містить лікарських засобів, багаторазового використання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, вул.Київська, 56
Дата постачання по
12.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
15
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар проводиться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної протягом 15 банківських днів.
Порядковий номер:
1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати:
Одноразова поставка
Період:
5
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Постачальник зобов`язаний доставити Товар за адресою: 17500, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Київська, буд. 56. Товар повинен бути поставлений згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування та розвантаження. Поставка Товару здійснюється власними силами та за власний рахунок Постачальника за адресою: Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Київська, 56. Завантажувально-розвантажувальні роботи проводяться силами та за рахунок Постачальника. Постачальник здійснює поставку товару Замовнику протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки від Замовника, направленої на електронну адресу Постачальника або за телефоном, дані про які зазначені у даному Договорі. Товар повинен бути поставлений не пізніше 12 грудня 2025 року.
довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; копії договору; копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору
Опис
На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на закупівлю: Устаткування для операційних блоків за кодом ДК 021:2015 - 33160000-9. 2. не менше 1 копії договору, 3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці. Аналогічний договір не може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:27
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:27
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; копії договору; копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору
Опис
На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на закупівлю: Устаткування для операційних блоків за кодом ДК 021:2015 - 33160000-9. 2. не менше 1 копії договору, 3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці. Аналогічний договір не може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:27
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:27
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Поштовий індекс
17500
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Прилуки
Адреса
вул.Київська, 56
Кваліфікація
Лот № 1
Комплект обладнання для артроскопії / Артроскопічна стійка з мануальним інструментом для операцій на колінному та плечовому суглобі / Артроскопічна стійка в комплекті
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:27
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:27
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; копії договору; копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору
Опис
На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на закупівлю: Устаткування для операційних блоків за кодом ДК 021:2015 - 33160000-9. 2. не менше 1 копії договору, 3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці. Аналогічний договір не може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Відповідь
Назва
довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; копії договору; копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору
довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; копії договору; копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору
довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; копії договору; копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору
довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; копії договору; копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору
довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; копії договору; копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору
довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; копії договору; копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору
Комплект обладнання для артроскопії / Артроскопічна стійка з мануальним інструментом для операцій на колінному та плечовому суглобі / Артроскопічна стійка в комплекті
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
7 998 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 12 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
44091
Набір для проведення хірургічної артроскопії, що не містить лікарських засобів, багаторазового використання
Покупець
Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.08.2025 № 57-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-07-29-007068-a 29.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Прилуцька центральна міська лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 29.07.2025 № 128 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Шешиної Катерини Олександрівни (далі – ФОП Шешина Катерина Олександрівна), протокол рішення (протокол) уповноваженої особи від 08.08.2025 № 131, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.08.2025, договір від 21.08.2025 № 656, укладений Замовником з ФОП Шешина Катерина Олександрівна (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.08.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 28.08.2025.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Згідно з вимогами пункту 7 розділу 1 «Загальні вимоги» тендерної документації Замовником передбачено «...Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою».
У тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни надано додаток 1 до сертифіката відповідності від 16.05.2025 № PR.203-19, який не містить перекладу, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу 1 «Загальні вимоги» тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог пункту 2 розділу ІІ «Загальні вимоги» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено, що «2. Товар повинен бути належним чином зареєстрованим в Україні або дозволеним для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Учасник має підтвердити цю вимогу, надавши в складі тендерної пропозиції відповідний(і) документ(и): 2.1 декларацію та/або сертифікат відповідності (про відповідність/ оцінювання відповідності) або 2.2 документ(и), що підтверджує(ють) можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту».
Відповідно до вимог пункту 10 та 11 розділу ІІІ додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено придбання рукоятки до шейвера з керуванням від педалі та педальний перемикач до консолі шейвера відповідно.
У тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни передбачено постачання такого медичного виробу як «Рукоятка шейвера Synergy, керування ножним перемикачем (а)», відповідно до артикулу AR-8330F та «Педальний перемикач до консолі шейвера Synergy, стандартний», відповідно до артикулу AR-8310.
Проте, згідно з додатком 1 Декларація про Відповідність № 02-TR753-24 по артикулах AR-8330F та AR-8310 дана декларація видана на медичний виріб «Рукоятка шейвера APSII, керування ножним перемикачем» та «Ножний перемикач APSII, стандартний». При цьому, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни відсутні декларація та/або сертифікати відповідності саме на медичний виріб «Рукоятка шейвера Synergy, керування ножним перемикачем (а)» та «Педальний перемикач до консолі шейвера Synergy, стандартний», чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу ІІ «Загальні вимоги» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовника.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовником надано відповідь, яка не спростовує суті порушень.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ФОП Шешиної Катерини Олександрівни, чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про вжиті заходи
Замовником проаналізовано висновок моніторингу та вжито організаційні заходи для недопущення подібних порушень у подальшому:
Видано наказ №146 від 02.09.2025 «Про забезпечення дотримання пункту 43 Особливостей та мовних вимог тендерної документації Уповноваженими особами Комунального некомерційного підприємства «Прилуцька центральна
міська лікарня»», яким:
1) затверджено чек-лист розгляду тендерних пропозицій із обов’язковим застосуванням 24 годин, у разі виявлення невідповідностей;
2) оновлено шаблон тендерної документації, що конкретизує вимоги щодо перекладу власних назв/адрес у документах третіх сторін, шляхом внесення уточнень в тендерну документацію Замовника;
3) затверджено План заходів проходження навчання (підвищення кваліфікації) Уповноваженими особами Комунального некомерційного підприємства «Прилуцька центральна міська лікарня» з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Уповноважену особу (медичного директора) – Близнюка Олега Миколайовича буде ознайомлено з наказом №146 від 02.09.2025 після виходу з відпустки.
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Комплект обладнання для артроскопії / Артроскопічна стійка з мануальним інструментом для операцій на колінному та плечовому суглобі / Артроскопічна стійка в комплекті», очікуваною вартістю 8 011 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-29-007068-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Згідно з вимогами пункту 7 розділу 1 «Загальні вимоги» тендерної документації Замовником передбачено «...Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою».
У тендерній пропозиції Фізичної особи-підприємця Шешиної Катерини Олександрівни (далі - ФОП Шешина Катерина Олександрівна) надано додаток 1 до сертифіката відповідності від 16.05.2025 № PR.203-19, який не містить перекладу, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу 1 «Загальні вимоги» тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ФОП Шешина Катерина Олександрівна?
3. Відповідно до вимог пункту 3 розділу ІІ «Загальні вимоги» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено, що «Відповідність запропонованого Учасником товару медико - технічним вимогам, що встановлені в таблиці «Медико-технічні вимоги» (наведена нижче), повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідний(і) розділ(и) та/або сторінку(и) документу(ів) виробника: настанови з експлуатації та/або інструкції(керівництва/посібника) та/або технічного опису та/або технічних умов та/або ін. документу(ів) виробника українською мовою, в якому(их) міститься ця інформація, разом з додаванням відповідного(их) документу(ів) виробника до складу тендерної пропозиції Учасника. Окрім документу(ів) виробника, Учасник також надає заповнену таблицю медико - технічних вимог, надається у формі таблиці наведеної нижче».
Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ «Медико-технічні характеристики» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено придбання відео-ендоскопічної системи, що здійснює керування та об’єднує функції відеокамери, джерела світла та записуючого пристрою, де у вимогах встановлено що має бути можливість створення персональних акаунтів для кожного хірурга, з власним логіном та паролем, та можливістю збереження персональних налаштувань.
При цьому, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни надано таблицю «Медико-технічні вимоги» від 05.08.2025 № 7 та брошуру «Система Візуалізації» у яких відсутнє підтвердження можливості створення персональних акаунтів для кожного хірурга, з власним логіном, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Медико-технічні характеристики» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовника.
Також, відповідно до вимог пункту 12 розділу ІІІ «Медико-технічні характеристики» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено придбання шейверного ліза агресивного, де у вимогах встановлено що лезо повинне бути призначене для максимально агресивної резекції великих м’яких тканин під час хірургічної операції.
При цьому, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни надано таблицю «Медико-технічні вимоги» від 05.08.2025 № 7 та брошуру «Артроскопічне обладнання Arthrex» у яких відсутнє підтвердження що лезо призначене для максимально агресивної резекції саме великих м’яких тканин, чим не дотримано вимоги пункту 12 розділу ІІІ «Медико-технічні характеристики» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовника.
4. Відповідно до вимог пункту 2 розділу ІІ «Загальні вимоги» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено, що «2. Товар повинен бути належним чином зареєстрованим в Україні або дозволеним для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Учасник має підтвердити цю вимогу, надавши в складі тендерної пропозиції відповідний(і) документ(и): 2.1 декларацію та/або сертифікат відповідності (про відповідність/оцінювання відповідності) або 2.2 документ(и), що підтверджує(ють) можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту».
Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено придбання «Відео-ендоскопічна система, що здійснює керування та об’єднує функції відеокамери, джерела світла та записуючого пристрою. В комплекті відео-ендоскопічної системи має постачатись: Консоль відеокамери – 1 шт., Світловод – 1 шт., Пристрій за типом «планшет» - 1 шт., Медичний монітор 4К – 1 шт.».
При цьому, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни відсутні декларація та/або сертифікати відповідності на світловод, пристрій за типом «планшет», медичний монітор 4К, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу ІІ «Загальні вимоги» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовника.
Також, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни передбачено постачання «Рукоятка шейвера Synergy, керування ножним перемикачем (а)», відповідно до артикулу AR-8330F та «Педальний перемикач до консолі шейвера Synergy, стандартний», відповідно до артикулу AR-8310.
Проте, згідно додатка 1 Декларації про Відповідність № 02-TR753-24 по артикулах AR-8330F та AR-8310 декларація видана на «Рукоятка шейвера APSII, керування ножним перемикачем» та «Ножний перемикач APSII, стандартний».
При цьому, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни відсутні декларація та/або сертифікати відповідності саме на «Рукоятка шейвера Synergy, керування ножним перемикачем (а)» та «Педальний перемикач до консолі шейвера Synergy, стандартний», чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу ІІ «Загальні вимоги» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовника.
Просимо повідомити, з яких причин Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Шешиної Катерини Олександрівни, як таку, що не відповідала вимогам абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
5. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 21.08.2025 № 656, укладеного Замовником з ФОП Шешина Катерина Олександрівна, з наданням підтверджуючих документів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
У межах проведення моніторингу (UA-M-2025-08-04-000022) процедури закупівлі за кодом ДК 021 : 2015 : 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Комплект обладнання для артроскопії / Артроскопічна стійка з мануальним інструментом для операцій на колінному та плечовому суглобі / Артроскопічна стійка в комплекті) за номером ID: UA-2025-07-29-007068-a відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Комунальне некомерційне підприємство «Прилуцька центральна міська лікарня» (далі – Замовник, КНП «ПЦМЛ») надає відповіді (пояснення) на запит органу державного фінансового контролю.
Повідомляємо, що пояснення на запит органу державного фінансового контролю надаються Уповноваженою особою – Тетяна ЛЕПСЬКА, у зв’язку з тим, що БЛИЗНЮК Олег Миколайович перебуває у щорічній основній відпустці з 11.08.2028 по 10.09.2025, що підтверджується витягом з наказу КНП «ПЦМЛ» від 05 серпня 2025 року №101 (сканована копія наказу додається).
Згідно наказу КНП «ПЦМЛ» від 29.05.2025 №110 «Про призначення Уповноваженої (-их) особи (осіб) та затвердження Положення про Уповноважену (-их) особу (осіб) Комунального некомерційного підприємства «Прилуцька центральна міська лікарня» (далі – Наказ 110) на підприємстві призначено Уповноваженими особами відповідальними за організацію та проведення закупівель (в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII) товарів, робіт і послуг відповідно до затвердженого Річного плану закупівель Комунального некомерційного підприємства «Прилуцька центральна міська лікарня» та оприлюднення інформації про закупівлі в електронній системі закупівель наступних працівників:
- директора Яну ПОГОРІЛУ
- головного бухгалтера – Тетяну ЛЕПСЬКУ
- медичного директора – Олега БЛИЗНЮКА
Пунктом 4 Наказу 110 передбачено, що «На період відсутності однієї з Уповноважених осіб (відрядження, відпустка, лікарняний та ін.) виконання її обов’язків покладається на будь-яку іншу Уповноважену особу, в залежності від поточного навантаження.». Сканована копія наказу додається.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувалися відповідно до потреб КНП «ПЦМЛ», з метою покращення діяльності КНП «ПЦМЛ», норм чинного законодавства, оптимального співвідношення ціни та якості, та на підставі службової записки завідувача об’єднаного відділення хірургічного профілю з ліжками для реабілітації Дзюби В.В. від 23.06.2025 р. (копія додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі формувалась з урахуванням аналізу та збору інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (на сайтах постачальників, виробників, даних в електронній системі закупівель "Prozorro"), з урахуванням Наказу від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та із цін комерційних пропозицій, наданих суб’єктами господарювання, у відповідь на запити на отримання комерційних пропозицій, щодо можливості поставок медичного обладнання в комплектації та відповідними медико-технічними вимогами (що були зазначені в службовій записці завідувача об’єднаного відділення хірургічного профілю з ліжками для реабілітації Дзюби В.В. від 23.06.2025 р. (запити додаються).
В результаті чого, були отримані комерційні пропозиції, що додаються.
За результатами отриманих комерційних пропозицій була розрахована очікувана вартість предмета закупівлі (розрахунок додається).
2. Згідно з вимогами пункту 7 розділу 1 «Загальні вимоги» тендерної документації Замовником передбачено «...Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою». У тендерній пропозиції Фізичної особи-підприємця Шешиної Катерини Олександрівни (далі - ФОП Шешина Катерина Олександрівна) надано додаток 1 до сертифіката відповідності від 16.05.2025 № PR.203-19, який не містить перекладу, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу 1 «Загальні вимоги» тендерної документації Замовника. Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ФОП Шешина Катерина Олександрівна?
Під час розгляду пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни, у складі пропозиції був наданий сертифікат відповідності №PR.203-19 від 16.05.2025 українською мовою. Додаток 1 до сертифіката містить лише перелік субпідрядних ділянок виробника (власні назви юридичних осіб та їхні іноземні адреси) без текстових положень, висновків чи характеристик.
Відповідно до підходу, який дозволяє Замовнику визначати питання мови документів у Тендерній документації, вимога щодо перекладу має на меті забезпечити розуміння змісту документів (що й було досягнуто, адже основний документ — сертифікат — викладено українською мовою). Подання іноземними мовами власних назв та адрес у додатку не перешкоджає розгляду ідентифікаційних відомостей.
3. Відповідно до вимог пункту 3 розділу ІІ «Загальні вимоги» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено, що «Відповідність запропонованого Учасником товару медико - технічним вимогам, що встановлені в таблиці «Медико-технічні вимоги» (наведена нижче), повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідний(і) розділ(и) та/або сторінку(и) документу(ів) виробника: настанови з експлуатації та/або інструкції (керівництва/посібника) та/або технічного опису та/або технічних умов та/або ін. документу(ів) виробника українською мовою, в якому(их) міститься ця інформація, разом з додаванням відповідного(их) документу(ів) виробника до складу тендерної пропозиції Учасника. Окрім документу(ів) виробника, Учасник також надає заповнену таблицю медико - технічних вимог, надається у формі таблиці наведеної нижче». Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ «Медико-технічні характеристики» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено придбання відео-ендоскопічної системи, що здійснює керування та об’єднує функції відеокамери, джерела світла та записуючого пристрою, де у вимогах встановлено що має бути можливість створення персональних акаунтів для кожного хірурга, з власним логіном та паролем, та можливістю збереження персональних налаштувань.
При цьому, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни надано таблицю «Медико-технічні вимоги» від 05.08.2025 № 7 та брошуру «Система Візуалізації» у яких відсутнє підтвердження можливості створення персональних акаунтів для кожного хірурга, з власним логіном, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Медико-технічні характеристики» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовника.
Також, відповідно до вимог пункту 12 розділу ІІІ «Медико-технічні характеристики» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено придбання шейверного ліза агресивного, де у вимогах встановлено що лезо повинне бути призначене для максимально агресивної резекції великих м’яких тканин під час хірургічної операції. При цьому, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни надано таблицю «Медико-технічні вимоги» від 05.08.2025 № 7 та брошуру «Артроскопічне обладнання Arthrex» у яких відсутнє підтвердження що лезо призначене для максимально агресивної резекції саме великих м’яких тканин, чим не дотримано вимоги пункту 12 розділу ІІІ «Медико-технічні характеристики» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовника.
У складі пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни надано Таблицю «Медико-технічні вимоги» №7 від 05.08.2025, де окремим рядком підтверджено наявність функціоналу створення персональних акаунтів (логін/пароль, збереження персональних налаштувань) із посиланням на брошуру виробника «Система Візуалізації», стор. 4.
Зазначений функціонал прямо описаний у брошурі українською мовою: «Є можливість створення власних аккаунтів для кожного хірурга з паролем та збереженням власних налаштувань».
Додатково інструкція «Система відеокамер SynergyID» містить розділ Surgeon Management щодо створення облікових записів хірургів і їхніх параметрів та ілюструє екран «Вхід у систему».
Отже, вимога пункту 3 розділу II Додатку 2 Тендерної документації Замовника виконана: подано виробничі документи українською мовою та заповнену таблицю «Медико-технічні вимоги» із посиланням на відповідні розділи технічної документації.
Щодо призначення шейверного леза (пункту 12 розділу III Додатку 2 Тендерної документації Замовника).
У Таблиці «Медико-технічні вимоги» підтверджено, що запропоноване лезо є агресивним і призначене для агресивної резекції м’яких тканин, із посиланням на виробничу брошуру, подану у складі пропозиції. Формулювання Тендерної документації “для максимально агресивної резекції великих м’яких тканин” описує ступінь інтенсивності та обсяг роботи, що у документах виробника викладено як призначення для агресивної резекції м’якотканинних структур. З огляду на надані в пропозиції документи та підтвердження в Таблиці «Медико-технічні вимоги», вимогу пункту 12 розділу III Додатку 2 Тендерної документації Замовника виконано.
4. Відповідно до вимог пункту 2 розділу ІІ «Загальні вимоги» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено, що «2. Товар повинен бути належним чином зареєстрованим в Україні або дозволеним для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Учасник має підтвердити цю вимогу, надавши в складі тендерної пропозиції відповідний(і) документ(и): 2.1 декларацію та/або сертифікат відповідності (про відповідність/оцінювання відповідності) або 2.2 документ(и), що підтверджує(ють) можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту». Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено придбання «Відео-ендоскопічна система, що здійснює керування та об’єднує функції відеокамери, джерела світла та записуючого пристрою. В комплекті відео-ендоскопічної системи має постачатись: Консоль відеокамери – 1 шт., Світловод – 1 шт., Пристрій за типом «планшет» - 1 шт., Медичний монітор 4К – 1 шт.». При цьому, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни відсутні декларація та/або сертифікати відповідності на світловод, пристрій за типом «планшет», медичний монітор 4К, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу ІІ «Загальні вимоги» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовника.
- Також, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни передбачено постачання «Рукоятка шейвера Synergy, керування ножним перемикачем (а)», відповідно до артикулу AR-8330F та «Педальний перемикач до консолі шейвера Synergy, стандартний», відповідно до артикулу AR-8310. Проте, згідно додатка 1 Декларації про Відповідність № 02-TR753-24 по артикулах AR-8330F та AR-8310 декларація видана на «Рукоятка шейвера APSII, керування ножним перемикачем» та «Ножний перемикач APSII, стандартний». При цьому, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни відсутні декларація та/або сертифікати відповідності саме на «Рукоятка шейвера Synergy, керування ножним перемикачем (а)» та «Педальний перемикач до консолі шейвера Synergy, стандартний», чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу ІІ «Загальні вимоги» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовника.
Просимо повідомити, з яких причин Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Шешиної Катерини Олександрівни, як таку, що не відповідала вимогам абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Комплект відео-ендоскопічної системи (консоль, світловод, «планшет», медичний монітор 4К).
Тендерна документація Замовника (пункт 2 розділу II Додатку 2) вимагає підтвердження можливості введення в обіг товару (комплектної відео-ендоскопічної системи) документами про відповідність/оцінку відповідності. У складі пропозиції надано документи виробника (брошура) та Таблицю «Медико-технічні вимоги», які ідентифікують склад саме комплекту: консоль 4K Synergy, світловод, планшет Synergy, медичний 4К-монітор.
В інструкції виробника: «Посібник з інструкціями із застосування Система відеокамер Synergy ID», стор.22 ці компоненти прямо визначені як аксесуари/складові для передбаченого використання системи:
– монітори Arthrex (AR-3250-XXXX),
– світловоди (AR-3240-XXXX / SS9-GYW50W108),
– планшет для документації SynergyUHD4 (AR-3200-1013).
Це підтверджує, що монітор/світловод/«планшет» є частиною системи і постачаються разом із нею за призначенням виробника.
Інструкція «Посібник з інструкціями із застосування Система відеокамер Synergy ID», стор. 20-21 також містить типову схему підключень з позначенням «Хірургічний монітор AR-3250-XXXX», «Світловод AR-3240-XXXX / SS9-GYW50W108» та «Планшет для документації AR-3200-1013», що додатково підтверджує їх статус як складових комплекту.
До того ж виробник в інструкції «Посібник з інструкціями із застосування Система відеокамер Synergy ID», стор. 20-21 прямо допускає використання зовнішнього iOS-пристрою як користувацького терміналу, що свідчить: «планшет» — це допоміжний елемент.
Таким чином, вимога п.2 розділу II Додатку 2 Тендерної документації стосується підтвердження можливості введення в обіг комплектного товару. Подані документи виробника чітко ідентифікують склад комплекту та його призначення; окреме надання декларацій на кожний аксесуар Тендерна документація не вимагала. Підстав відхиляти пропозицію за відсутність «окремих» декларацій на світловод/планшет/монітор немає.
Щодо «Рукоятка шейвера… AR-8330F» та «Педальний/ножний перемикач… AR-8310».
У складі Тендерної пропозиції на сторінці 2 вказано APSII: «рукоятка шейверна APSII, керування ножним перемикачем» та «ножний/педальний перемикач APSII, стандартний» (перелік постачання). Декларація про відповідність №02-TR753-24 (сторінка 7) охоплює ці самі артикули — AR-8330F (рукоятка шейвера APSII) та AR-8310 (ножний/педальний перемикач APSII, стандартний). Ідентифікація виробів здійснюється за каталожними кодами, які повністю збігаються; отже, вимоги пункту 2 розділу II Додатку 2 Тендерної документації виконані, а підстав для відхилення пропозиції немає.
Враховуючи надані учасником IFU/брошури виробника та заповнену Таблицю «Медико-технічні вимоги» із посиланнями, вимога пункту 2 розділу II Додатку 2 Тендерної документації виконана: підтверджено можливість введення в обіг комплектного товару, а також ідентифіковано аксесуари/складові за призначенням виробника; по шейверній рукоятці та педалі збіг каталожних номерів із декларацією свідчить про відсутність невідповідності. Отже, підстави для відхилення пропозиції за абз. 2 пп. 2 пункту 44 Особливостей відсутні.
5. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 21.08.2025 № 656, укладеного Замовником з ФОП Шешина Катерина Олександрівна, з наданням підтверджуючих документів.
Поставка та оплата товару за договором №656 від 21.08.2025, укладеним між Комунальним некомерційним підприємством «Прилуцька центральна міська лікарня та ФОП Шешина Катерина Олександрівна, не здійснювалася.
Уповноважена особа Тетяна ЛЕПСЬКА