Показати схожі тендери

Закупівля Комплект обладнання для артроскопії / Артроскопічна стійка з мануальним інструментом для операцій на колінному та плечовому суглобі / Артроскопічна стійка в комплекті від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-29-007068-a
Id Tender 4c0be2dd0817475e9feb0bcec7e3434e
План UA-P-2025-07-29-007834-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.07.2025 14:28
Остання зміна 21.08.2025 15:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 011 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
40 055 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.07.2025 14:27 до 07.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.07.2025 14:27
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.07.2025 14:27
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.08.2025 00:00
до 08.08.2025 15:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.08.2025 15:36
до 14.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.08.2025 15:36
до 21.08.2025 15:22
Період уточнень
з 29.07.2025 14:27 до 04.08.2025 00:00
Період оскарження
з 29.07.2025 14:27 до 04.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.08.2025 00:00 до 08.08.2025 15:36
Період кваліфікації
з 07.08.2025 00:00 до 08.08.2025 15:36
Основні параметри
Комплект обладнання для артроскопії / Артроскопічна стійка з мануальним інструментом для операцій на колінному та плечовому суглобі / Артроскопічна стійка в комплекті
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 011 000 грн.
Комплект обладнання для артроскопії / Артроскопічна стійка з мануальним інструментом для операцій на колінному та плечовому суглобі / Артроскопічна стійка в комплекті
Назва предмета закупівлі
Комплект обладнання для артроскопії / Артроскопічна стійка з мануальним інструментом для операцій на колінному та плечовому суглобі / Артроскопічна стійка в комплекті
Очікувана вартість
8 011 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
40055,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект обладнання для артроскопії / Артроскопічна стійка з мануальним інструментом для операцій на колінному та плечовому суглобі / Артроскопічна стійка в комплекті
Код ДК 021:2015
33160000-9 - Устаткування для операційних блоків
Код НК 024:2023
44091 Набір для проведення хірургічної артроскопії, що не містить лікарських засобів, багаторазового використання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, вул.Київська, 56
Дата постачання по
12.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар проводиться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної протягом 15 банківських днів.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник зобов`язаний доставити Товар за адресою: 17500, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Київська, буд. 56. Товар повинен бути поставлений згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування та розвантаження. Поставка Товару здійснюється власними силами та за власний рахунок Постачальника за адресою: Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Київська, 56. Завантажувально-розвантажувальні роботи проводяться силами та за рахунок Постачальника. Постачальник здійснює поставку товару Замовнику протягом 5-ти робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки від Замовника, направленої на електронну адресу Постачальника або за телефоном, дані про які зазначені у даному Договорі. Товар повинен бути поставлений не пізніше 12 грудня 2025 року.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ШЕШИНА КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
Пропозиція:
7 998 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.07.2025 14:28
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Погоріла Яна Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380463738390
Замовник
ЄДРПОУ
34549336
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Поштовий індекс
17500
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Прилуки
Адреса
вул.Київська, 56
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект обладнання для артроскопії / Артроскопічна стійка з мануальним інструментом для операцій на колінному та плечовому суглобі / Артроскопічна стійка в комплекті
Період вимог/скарг з 08.08.2025 15:36 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.08.2025 00:00 по 15.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Обрати переможцем ФОП "ШЕШИНА КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА", оскільки її тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації замовника
Документи кваліфікації
08.08.2025 15:37
Довідка НАЗК
08.08.2025 15:36
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-29-007068-a-a1
Підписаний і діє
Номер
656
7 998 500 грн.
7 998 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.08.2025
Строк дії договору з
21.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект обладнання для артроскопії / Артроскопічна стійка з мануальним інструментом для операцій на колінному та плечовому суглобі / Артроскопічна стійка в комплекті
Номенклатура
Комплект обладнання для артроскопії / Артроскопічна стійка з мануальним інструментом для операцій на колінному та плечовому суглобі / Артроскопічна стійка в комплекті
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
7 998 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 12 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
44091 Набір для проведення хірургічної артроскопії, що не містить лікарських засобів, багаторазового використання

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34549336

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ШЕШИНА КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
Повна назва
ФОП "ШЕШИНА КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3765601665

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.08.2025 15:22
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-22-000003
Дата створення проекту
22.08.2025 13:06
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.08.2025 13:37
Дата публікації висновку про результати
29.08.2025 14:57
Дата завершення усунення порушень
13.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.08.2025 № 57-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-07-29-007068-a 29.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.08.2025 00:00
Документи рішення
22.08.2025 13:37
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Прилуцька центральна міська лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 29.07.2025 № 128 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Шешиної Катерини Олександрівни (далі – ФОП Шешина Катерина Олександрівна), протокол рішення (протокол) уповноваженої особи від 08.08.2025 № 131, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.08.2025, договір від 21.08.2025 № 656, укладений Замовником з ФОП Шешина Катерина Олександрівна (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.08.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 28.08.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Згідно з вимогами пункту 7 розділу 1 «Загальні вимоги» тендерної документації Замовником передбачено «...Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою». У тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни надано додаток 1 до сертифіката відповідності від 16.05.2025 № PR.203-19, який не містить перекладу, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу 1 «Загальні вимоги» тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог пункту 2 розділу ІІ «Загальні вимоги» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено, що «2. Товар повинен бути належним чином зареєстрованим в Україні або дозволеним для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Учасник має підтвердити цю вимогу, надавши в складі тендерної пропозиції відповідний(і) документ(и): 2.1 декларацію та/або сертифікат відповідності (про відповідність/ оцінювання відповідності) або 2.2 документ(и), що підтверджує(ють) можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту». Відповідно до вимог пункту 10 та 11 розділу ІІІ додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено придбання рукоятки до шейвера з керуванням від педалі та педальний перемикач до консолі шейвера відповідно. У тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни передбачено постачання такого медичного виробу як «Рукоятка шейвера Synergy, керування ножним перемикачем (а)», відповідно до артикулу AR-8330F та «Педальний перемикач до консолі шейвера Synergy, стандартний», відповідно до артикулу AR-8310. Проте, згідно з додатком 1 Декларація про Відповідність № 02-TR753-24 по артикулах AR-8330F та AR-8310 дана декларація видана на медичний виріб «Рукоятка шейвера APSII, керування ножним перемикачем» та «Ножний перемикач APSII, стандартний». При цьому, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни відсутні декларація та/або сертифікати відповідності саме на медичний виріб «Рукоятка шейвера Synergy, керування ножним перемикачем (а)» та «Педальний перемикач до консолі шейвера Synergy, стандартний», чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу ІІ «Загальні вимоги» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовника. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовником надано відповідь, яка не спростовує суті порушень. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ФОП Шешиної Катерини Олександрівни, чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.08.2025 00:00
Дата публікації
29.08.2025 14:57
Документи висновку
29.08.2025 14:57
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація про вжиті заходи Замовником проаналізовано висновок моніторингу та вжито організаційні заходи для недопущення подібних порушень у подальшому: Видано наказ №146 від 02.09.2025 «Про забезпечення дотримання пункту 43 Особливостей та мовних вимог тендерної документації Уповноваженими особами Комунального некомерційного підприємства «Прилуцька центральна міська лікарня»», яким: 1) затверджено чек-лист розгляду тендерних пропозицій із обов’язковим застосуванням 24 годин, у разі виявлення невідповідностей; 2) оновлено шаблон тендерної документації, що конкретизує вимоги щодо перекладу власних назв/адрес у документах третіх сторін, шляхом внесення уточнень в тендерну документацію Замовника; 3) затверджено План заходів проходження навчання (підвищення кваліфікації) Уповноваженими особами Комунального некомерційного підприємства «Прилуцька центральна міська лікарня» з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Уповноважену особу (медичного директора) – Близнюка Олега Миколайовича буде ознайомлено з наказом №146 від 02.09.2025 після виходу з відпустки.
Дата публікації
04.09.2025 15:12
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Комплект обладнання для артроскопії / Артроскопічна стійка з мануальним інструментом для операцій на колінному та плечовому суглобі / Артроскопічна стійка в комплекті», очікуваною вартістю 8 011 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-29-007068-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? 2. Згідно з вимогами пункту 7 розділу 1 «Загальні вимоги» тендерної документації Замовником передбачено «...Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою». У тендерній пропозиції Фізичної особи-підприємця Шешиної Катерини Олександрівни (далі - ФОП Шешина Катерина Олександрівна) надано додаток 1 до сертифіката відповідності від 16.05.2025 № PR.203-19, який не містить перекладу, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу 1 «Загальні вимоги» тендерної документації Замовника. Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ФОП Шешина Катерина Олександрівна? 3. Відповідно до вимог пункту 3 розділу ІІ «Загальні вимоги» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено, що «Відповідність запропонованого Учасником товару медико - технічним вимогам, що встановлені в таблиці «Медико-технічні вимоги» (наведена нижче), повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідний(і) розділ(и) та/або сторінку(и) документу(ів) виробника: настанови з експлуатації та/або інструкції(керівництва/посібника) та/або технічного опису та/або технічних умов та/або ін. документу(ів) виробника українською мовою, в якому(их) міститься ця інформація, разом з додаванням відповідного(их) документу(ів) виробника до складу тендерної пропозиції Учасника. Окрім документу(ів) виробника, Учасник також надає заповнену таблицю медико - технічних вимог, надається у формі таблиці наведеної нижче». Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ «Медико-технічні характеристики» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено придбання відео-ендоскопічної системи, що здійснює керування та об’єднує функції відеокамери, джерела світла та записуючого пристрою, де у вимогах встановлено що має бути можливість створення персональних акаунтів для кожного хірурга, з власним логіном та паролем, та можливістю збереження персональних налаштувань. При цьому, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни надано таблицю «Медико-технічні вимоги» від 05.08.2025 № 7 та брошуру «Система Візуалізації» у яких відсутнє підтвердження можливості створення персональних акаунтів для кожного хірурга, з власним логіном, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Медико-технічні характеристики» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовника. Також, відповідно до вимог пункту 12 розділу ІІІ «Медико-технічні характеристики» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено придбання шейверного ліза агресивного, де у вимогах встановлено що лезо повинне бути призначене для максимально агресивної резекції великих м’яких тканин під час хірургічної операції. При цьому, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни надано таблицю «Медико-технічні вимоги» від 05.08.2025 № 7 та брошуру «Артроскопічне обладнання Arthrex» у яких відсутнє підтвердження що лезо призначене для максимально агресивної резекції саме великих м’яких тканин, чим не дотримано вимоги пункту 12 розділу ІІІ «Медико-технічні характеристики» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовника. 4. Відповідно до вимог пункту 2 розділу ІІ «Загальні вимоги» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено, що «2. Товар повинен бути належним чином зареєстрованим в Україні або дозволеним для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Учасник має підтвердити цю вимогу, надавши в складі тендерної пропозиції відповідний(і) документ(и): 2.1 декларацію та/або сертифікат відповідності (про відповідність/оцінювання відповідності) або 2.2 документ(и), що підтверджує(ють) можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту». Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено придбання «Відео-ендоскопічна система, що здійснює керування та об’єднує функції відеокамери, джерела світла та записуючого пристрою. В комплекті відео-ендоскопічної системи має постачатись: Консоль відеокамери – 1 шт., Світловод – 1 шт., Пристрій за типом «планшет» - 1 шт., Медичний монітор 4К – 1 шт.». При цьому, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни відсутні декларація та/або сертифікати відповідності на світловод, пристрій за типом «планшет», медичний монітор 4К, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу ІІ «Загальні вимоги» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовника. Також, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни передбачено постачання «Рукоятка шейвера Synergy, керування ножним перемикачем (а)», відповідно до артикулу AR-8330F та «Педальний перемикач до консолі шейвера Synergy, стандартний», відповідно до артикулу AR-8310. Проте, згідно додатка 1 Декларації про Відповідність № 02-TR753-24 по артикулах AR-8330F та AR-8310 декларація видана на «Рукоятка шейвера APSII, керування ножним перемикачем» та «Ножний перемикач APSII, стандартний». При цьому, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни відсутні декларація та/або сертифікати відповідності саме на «Рукоятка шейвера Synergy, керування ножним перемикачем (а)» та «Педальний перемикач до консолі шейвера Synergy, стандартний», чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу ІІ «Загальні вимоги» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовника. Просимо повідомити, з яких причин Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Шешиної Катерини Олександрівни, як таку, що не відповідала вимогам абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. 5. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 21.08.2025 № 656, укладеного Замовником з ФОП Шешина Катерина Олександрівна, з наданням підтверджуючих документів. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.08.2025 17:28
Орган перевірки
29.08.2025 00:00
Документи повідомлення
25.08.2025 17:28
-
Відповідь
Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу (UA-M-2025-08-04-000022) процедури закупівлі за кодом ДК 021 : 2015 : 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Комплект обладнання для артроскопії / Артроскопічна стійка з мануальним інструментом для операцій на колінному та плечовому суглобі / Артроскопічна стійка в комплекті) за номером ID: UA-2025-07-29-007068-a відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Комунальне некомерційне підприємство «Прилуцька центральна міська лікарня» (далі – Замовник, КНП «ПЦМЛ») надає відповіді (пояснення) на запит органу державного фінансового контролю. Повідомляємо, що пояснення на запит органу державного фінансового контролю надаються Уповноваженою особою – Тетяна ЛЕПСЬКА, у зв’язку з тим, що БЛИЗНЮК Олег Миколайович перебуває у щорічній основній відпустці з 11.08.2028 по 10.09.2025, що підтверджується витягом з наказу КНП «ПЦМЛ» від 05 серпня 2025 року №101 (сканована копія наказу додається). Згідно наказу КНП «ПЦМЛ» від 29.05.2025 №110 «Про призначення Уповноваженої (-их) особи (осіб) та затвердження Положення про Уповноважену (-их) особу (осіб) Комунального некомерційного підприємства «Прилуцька центральна міська лікарня» (далі – Наказ 110) на підприємстві призначено Уповноваженими особами відповідальними за організацію та проведення закупівель (в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII) товарів, робіт і послуг відповідно до затвердженого Річного плану закупівель Комунального некомерційного підприємства «Прилуцька центральна міська лікарня» та оприлюднення інформації про закупівлі в електронній системі закупівель наступних працівників: - директора Яну ПОГОРІЛУ - головного бухгалтера – Тетяну ЛЕПСЬКУ - медичного директора – Олега БЛИЗНЮКА Пунктом 4 Наказу 110 передбачено, що «На період відсутності однієї з Уповноважених осіб (відрядження, відпустка, лікарняний та ін.) виконання її обов’язків покладається на будь-яку іншу Уповноважену особу, в залежності від поточного навантаження.». Сканована копія наказу додається. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувалися відповідно до потреб КНП «ПЦМЛ», з метою покращення діяльності КНП «ПЦМЛ», норм чинного законодавства, оптимального співвідношення ціни та якості, та на підставі службової записки завідувача об’єднаного відділення хірургічного профілю з ліжками для реабілітації Дзюби В.В. від 23.06.2025 р. (копія додається). Очікувана вартість предмета закупівлі формувалась з урахуванням аналізу та збору інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (на сайтах постачальників, виробників, даних в електронній системі закупівель "Prozorro"), з урахуванням Наказу від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та із цін комерційних пропозицій, наданих суб’єктами господарювання, у відповідь на запити на отримання комерційних пропозицій, щодо можливості поставок медичного обладнання в комплектації та відповідними медико-технічними вимогами (що були зазначені в службовій записці завідувача об’єднаного відділення хірургічного профілю з ліжками для реабілітації Дзюби В.В. від 23.06.2025 р. (запити додаються). В результаті чого, були отримані комерційні пропозиції, що додаються. За результатами отриманих комерційних пропозицій була розрахована очікувана вартість предмета закупівлі (розрахунок додається). 2. Згідно з вимогами пункту 7 розділу 1 «Загальні вимоги» тендерної документації Замовником передбачено «...Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою». У тендерній пропозиції Фізичної особи-підприємця Шешиної Катерини Олександрівни (далі - ФОП Шешина Катерина Олександрівна) надано додаток 1 до сертифіката відповідності від 16.05.2025 № PR.203-19, який не містить перекладу, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу 1 «Загальні вимоги» тендерної документації Замовника. Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ФОП Шешина Катерина Олександрівна? Під час розгляду пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни, у складі пропозиції був наданий сертифікат відповідності №PR.203-19 від 16.05.2025 українською мовою. Додаток 1 до сертифіката містить лише перелік субпідрядних ділянок виробника (власні назви юридичних осіб та їхні іноземні адреси) без текстових положень, висновків чи характеристик. Відповідно до підходу, який дозволяє Замовнику визначати питання мови документів у Тендерній документації, вимога щодо перекладу має на меті забезпечити розуміння змісту документів (що й було досягнуто, адже основний документ — сертифікат — викладено українською мовою). Подання іноземними мовами власних назв та адрес у додатку не перешкоджає розгляду ідентифікаційних відомостей. 3. Відповідно до вимог пункту 3 розділу ІІ «Загальні вимоги» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено, що «Відповідність запропонованого Учасником товару медико - технічним вимогам, що встановлені в таблиці «Медико-технічні вимоги» (наведена нижче), повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідний(і) розділ(и) та/або сторінку(и) документу(ів) виробника: настанови з експлуатації та/або інструкції (керівництва/посібника) та/або технічного опису та/або технічних умов та/або ін. документу(ів) виробника українською мовою, в якому(их) міститься ця інформація, разом з додаванням відповідного(их) документу(ів) виробника до складу тендерної пропозиції Учасника. Окрім документу(ів) виробника, Учасник також надає заповнену таблицю медико - технічних вимог, надається у формі таблиці наведеної нижче». Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ «Медико-технічні характеристики» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено придбання відео-ендоскопічної системи, що здійснює керування та об’єднує функції відеокамери, джерела світла та записуючого пристрою, де у вимогах встановлено що має бути можливість створення персональних акаунтів для кожного хірурга, з власним логіном та паролем, та можливістю збереження персональних налаштувань. При цьому, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни надано таблицю «Медико-технічні вимоги» від 05.08.2025 № 7 та брошуру «Система Візуалізації» у яких відсутнє підтвердження можливості створення персональних акаунтів для кожного хірурга, з власним логіном, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Медико-технічні характеристики» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовника. Також, відповідно до вимог пункту 12 розділу ІІІ «Медико-технічні характеристики» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено придбання шейверного ліза агресивного, де у вимогах встановлено що лезо повинне бути призначене для максимально агресивної резекції великих м’яких тканин під час хірургічної операції. При цьому, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни надано таблицю «Медико-технічні вимоги» від 05.08.2025 № 7 та брошуру «Артроскопічне обладнання Arthrex» у яких відсутнє підтвердження що лезо призначене для максимально агресивної резекції саме великих м’яких тканин, чим не дотримано вимоги пункту 12 розділу ІІІ «Медико-технічні характеристики» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовника. У складі пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни надано Таблицю «Медико-технічні вимоги» №7 від 05.08.2025, де окремим рядком підтверджено наявність функціоналу створення персональних акаунтів (логін/пароль, збереження персональних налаштувань) із посиланням на брошуру виробника «Система Візуалізації», стор. 4. Зазначений функціонал прямо описаний у брошурі українською мовою: «Є можливість створення власних аккаунтів для кожного хірурга з паролем та збереженням власних налаштувань». Додатково інструкція «Система відеокамер SynergyID» містить розділ Surgeon Management щодо створення облікових записів хірургів і їхніх параметрів та ілюструє екран «Вхід у систему». Отже, вимога пункту 3 розділу II Додатку 2 Тендерної документації Замовника виконана: подано виробничі документи українською мовою та заповнену таблицю «Медико-технічні вимоги» із посиланням на відповідні розділи технічної документації. Щодо призначення шейверного леза (пункту 12 розділу III Додатку 2 Тендерної документації Замовника). У Таблиці «Медико-технічні вимоги» підтверджено, що запропоноване лезо є агресивним і призначене для агресивної резекції м’яких тканин, із посиланням на виробничу брошуру, подану у складі пропозиції. Формулювання Тендерної документації “для максимально агресивної резекції великих м’яких тканин” описує ступінь інтенсивності та обсяг роботи, що у документах виробника викладено як призначення для агресивної резекції м’якотканинних структур. З огляду на надані в пропозиції документи та підтвердження в Таблиці «Медико-технічні вимоги», вимогу пункту 12 розділу III Додатку 2 Тендерної документації Замовника виконано. 4. Відповідно до вимог пункту 2 розділу ІІ «Загальні вимоги» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено, що «2. Товар повинен бути належним чином зареєстрованим в Україні або дозволеним для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Учасник має підтвердити цю вимогу, надавши в складі тендерної пропозиції відповідний(і) документ(и): 2.1 декларацію та/або сертифікат відповідності (про відповідність/оцінювання відповідності) або 2.2 документ(и), що підтверджує(ють) можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту». Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовником передбачено придбання «Відео-ендоскопічна система, що здійснює керування та об’єднує функції відеокамери, джерела світла та записуючого пристрою. В комплекті відео-ендоскопічної системи має постачатись: Консоль відеокамери – 1 шт., Світловод – 1 шт., Пристрій за типом «планшет» - 1 шт., Медичний монітор 4К – 1 шт.». При цьому, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни відсутні декларація та/або сертифікати відповідності на світловод, пристрій за типом «планшет», медичний монітор 4К, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу ІІ «Загальні вимоги» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовника. - Також, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни передбачено постачання «Рукоятка шейвера Synergy, керування ножним перемикачем (а)», відповідно до артикулу AR-8330F та «Педальний перемикач до консолі шейвера Synergy, стандартний», відповідно до артикулу AR-8310. Проте, згідно додатка 1 Декларації про Відповідність № 02-TR753-24 по артикулах AR-8330F та AR-8310 декларація видана на «Рукоятка шейвера APSII, керування ножним перемикачем» та «Ножний перемикач APSII, стандартний». При цьому, у тендерній пропозиції ФОП Шешиної Катерини Олександрівни відсутні декларація та/або сертифікати відповідності саме на «Рукоятка шейвера Synergy, керування ножним перемикачем (а)» та «Педальний перемикач до консолі шейвера Synergy, стандартний», чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу ІІ «Загальні вимоги» додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація» до тендерної документації Замовника. Просимо повідомити, з яких причин Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Шешиної Катерини Олександрівни, як таку, що не відповідала вимогам абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Комплект відео-ендоскопічної системи (консоль, світловод, «планшет», медичний монітор 4К). Тендерна документація Замовника (пункт 2 розділу II Додатку 2) вимагає підтвердження можливості введення в обіг товару (комплектної відео-ендоскопічної системи) документами про відповідність/оцінку відповідності. У складі пропозиції надано документи виробника (брошура) та Таблицю «Медико-технічні вимоги», які ідентифікують склад саме комплекту: консоль 4K Synergy, світловод, планшет Synergy, медичний 4К-монітор. В інструкції виробника: «Посібник з інструкціями із застосування Система відеокамер Synergy ID», стор.22 ці компоненти прямо визначені як аксесуари/складові для передбаченого використання системи: – монітори Arthrex (AR-3250-XXXX), – світловоди (AR-3240-XXXX / SS9-GYW50W108), – планшет для документації SynergyUHD4 (AR-3200-1013). Це підтверджує, що монітор/світловод/«планшет» є частиною системи і постачаються разом із нею за призначенням виробника. Інструкція «Посібник з інструкціями із застосування Система відеокамер Synergy ID», стор. 20-21 також містить типову схему підключень з позначенням «Хірургічний монітор AR-3250-XXXX», «Світловод AR-3240-XXXX / SS9-GYW50W108» та «Планшет для документації AR-3200-1013», що додатково підтверджує їх статус як складових комплекту. До того ж виробник в інструкції «Посібник з інструкціями із застосування Система відеокамер Synergy ID», стор. 20-21 прямо допускає використання зовнішнього iOS-пристрою як користувацького терміналу, що свідчить: «планшет» — це допоміжний елемент. Таким чином, вимога п.2 розділу II Додатку 2 Тендерної документації стосується підтвердження можливості введення в обіг комплектного товару. Подані документи виробника чітко ідентифікують склад комплекту та його призначення; окреме надання декларацій на кожний аксесуар Тендерна документація не вимагала. Підстав відхиляти пропозицію за відсутність «окремих» декларацій на світловод/планшет/монітор немає. Щодо «Рукоятка шейвера… AR-8330F» та «Педальний/ножний перемикач… AR-8310». У складі Тендерної пропозиції на сторінці 2 вказано APSII: «рукоятка шейверна APSII, керування ножним перемикачем» та «ножний/педальний перемикач APSII, стандартний» (перелік постачання). Декларація про відповідність №02-TR753-24 (сторінка 7) охоплює ці самі артикули — AR-8330F (рукоятка шейвера APSII) та AR-8310 (ножний/педальний перемикач APSII, стандартний). Ідентифікація виробів здійснюється за каталожними кодами, які повністю збігаються; отже, вимоги пункту 2 розділу II Додатку 2 Тендерної документації виконані, а підстав для відхилення пропозиції немає. Враховуючи надані учасником IFU/брошури виробника та заповнену Таблицю «Медико-технічні вимоги» із посиланнями, вимога пункту 2 розділу II Додатку 2 Тендерної документації виконана: підтверджено можливість введення в обіг комплектного товару, а також ідентифіковано аксесуари/складові за призначенням виробника; по шейверній рукоятці та педалі збіг каталожних номерів із декларацією свідчить про відсутність невідповідності. Отже, підстави для відхилення пропозиції за абз. 2 пп. 2 пункту 44 Особливостей відсутні. 5. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 21.08.2025 № 656, укладеного Замовником з ФОП Шешина Катерина Олександрівна, з наданням підтверджуючих документів. Поставка та оплата товару за договором №656 від 21.08.2025, укладеним між Комунальним некомерційним підприємством «Прилуцька центральна міська лікарня та ФОП Шешина Катерина Олександрівна, не здійснювалася. Уповноважена особа Тетяна ЛЕПСЬКА
Рішеня
28.08.2025 17:01
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 011 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
380463738390
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 011 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
380463738390
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності