Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування 8100-25 Рукоятки шейвера Barracuda з ручним керуванням, за кодом ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (50422000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування хірургічного обладнання) від Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-29-006822-a
Id Tender 94caf1295ab5480db06627eb2a7226ba
План UA-P-2025-07-29-001627-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.07.2025 14:21
Остання зміна 20.08.2025 16:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
276 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 760 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.07.2025 14:16 до 06.08.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 29.07.2025 14:16
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.07.2025 14:16
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.08.2025 12:00
до 11.08.2025 17:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.08.2025 17:39
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.08.2025 17:39
до 20.08.2025 16:58
Період уточнень
з 29.07.2025 14:16 до 03.08.2025 00:00
Період оскарження
з 29.07.2025 14:16 до 03.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.08.2025 12:00 до 11.08.2025 17:39
Період кваліфікації
з 06.08.2025 12:00 до 11.08.2025 17:39
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування 8100-25 Рукоятки шейвера Barracuda з ручним керуванням, за кодом ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (50422000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування хірургічного обладнання)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
276 000 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування 8100-25 Рукоятки шейвера Barracuda з ручним керуванням, за кодом ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (50422000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування хірургічного обладнання)
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування 8100-25 Рукоятки шейвера Barracuda з ручним керуванням, за кодом ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (50422000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування хірургічного обладнання)
Очікувана вартість
276 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2760,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування: 8100-25 Рукоятки шейвера Barracuda з ручним керуванням
Код ДК 021:2015
50422000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування хірургічного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Капушанська, буд. 22 (при необхідності в сервісному центрі Виконавця або за його місцезнаходженням)
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акта здачі- приймання наданих Послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Смарт Медікал Сервіс
Пропозиція:
275 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віра Вакаров
Електронна пошта
Телефон
+380506408860
Замовник
ЄДРПОУ
01992156
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Ужгород
Адреса
вул. Капушанська, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування 8100-25 Рукоятки шейвера Barracuda з ручним керуванням, за кодом ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (50422000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування хірургічного обладнання)
Період вимог/скарг з 11.08.2025 17:39 по 17.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.08.2025 12:00 по 14.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.08.2025 17:39
Довідка НАЗК
11.08.2025 17:39
Повідомлення про рішення
06.08.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 14:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Шановний учасник ТОВ «Смарт Медікал Сервіс» (Далі-Учасник) повідомляю про невідповідність вимогам Додатку 1 до тендерної документації, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-29-006822-a Закупівля на prozorro.gov.ua: ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: Послуги з ремонту і технічного обслуговування 8100-25 Рукоятки шейвера Barracuda з ручним керуванням, за кодом ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (50422000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування хірургічного обладнання). ОПИС: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника поданий документ: файл під назвою: 3. Кваліфікація. PDF. Документ. Вих №3-3 від 03.08.2025р., Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка подана не у відповідності до форми таблиці 1 Розділу 1 кваліфікаційних критеріїв пункту 1.1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, як вимагає Замовник та у наданій довідці Рядок 3: Колонка 1-зазначено: ПІБ: Ільчеко Максим Романович.- Колонка 2: кваліфікація/посада: Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова Спеціальність: Інженер біомедичний, тобто зазначено тільки спеціальність; та у колонці 4: Працівник учасника: ПІБ /**працівник субпідрядника/співвиконавця: зазначено Субпідрядник. Проте на підтвердження підпункту 1.1.2. Додатку 1. Розділу 1 Кваліфікаційних критеріїв Учасником надано сертифікат про проходження навчання на- Ільченко Максима, невідповідність у зазначенні інформації: ПІБ, кваліфікація/посада/працівник учасника/субпідрядника. 1.2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК 1 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Розділ 1 кваліфікаційні критерії. Пункт 1.1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. ** Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. Приклад: 1.1.1. Довідка про наявність працівників/працівника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (послуги повинні надаватися кваліфікованим персоналом), які будуть залучатися до надання послуг, за формою Таблиці 1. 1.1.2. Послуги повинні надаватися кваліфікованим персоналом. На підтвердження Учасник повинен надати: - копію (-ї) сертифікату (-ів) інженеру, який пройшов навчання і виданий виробником або представником виробника, або навчальним/тренінговим центром виробника. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність довідку Вих №3-3 від 03.08.2025р. «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, до форми таблиці 1 Розділу 1 кваліфікаційних критеріїв пункту 1.1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та привести у відповідність інформацію про інженера, який пройшов навчання…, у відповідності до поданого сертифікату про проходження навчання, який надано на підтвердження підпункту 1.1.2. пункту 1.1. Розділу 1 Кваліфікаційні критерії Додатку 1 до тендерної Документації. 2. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника подано документ: файл під назвою: «2. Цінова пропозиція.PDF»: Документ ДОДАТОК 5 до тендерної документації. Форма «ПРОПОЗИЦІЯ» Вих. №2 від 03.08.2025р. У поданому документі, Форма «Пропозиція» Учасником допущено невідповідність: Не в повному обсязі заповнено колонку 2. «Найменування послуг, у тому числі перелік робіт (перелік операцій)» таблиці пункту: «12. Цінова пропозиція (заповнити таблицю)», назва послуги заповнена згідно предмету Закупівлі, та не містить переліку робіт (операцій), у відповідності до назви послуги з таблиці Розділу 3. Технічні, якісні характеристики предмета Закупівлі Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ». 2.2. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ. Розділ 5. Тендерна пропозиція (пропозиція щодо предмета закупівлі): Пункт 5.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: РОЗДІЛОМ 5. Додатку 1 до тендерної документації визначено 5. Тендерна пропозиція (пропозиція щодо предмета закупівлі): Пункт 5.1. Заповнена форма «ПРОПОЗИЦІЯ», яка подається учасником за встановленою Замовником формою, зразок якої наведено у Додатку 5 до тендерної документації, за підписом керівника або уповноваженого представника підприємства, організації, установи та завірена печаткою (у разі наявності). *Додаток 5 до тендерної документації форма «ПРОПОЗИЦІЯ» – подано окремим файлом. 2.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати заповнену форму «ПРОПОЗИЦІЯ» Додаток 5, згідно вимог пункту 5.1. Розділу 5. Тендерна пропозиція (пропозиція щодо предмета закупівлі), а саме привести у відповідність колонку 2 таблиці пункту: 12. Цінова пропозиція (заповнити таблицю) : «Найменування послуг, у тому числі перелік робіт (перелік операцій), а саме дозаповнити найменування послуг, у тому числі перелік робіт (перелік операцій), згідно назви з таблиці Розділу 3. Технічні, якісні характеристики предмета Закупівлі Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ». *Примітка: Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику у строк (протягом 24 годин), визначений Особливостями надати документи, що відповідають вимогам Тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
07.08.2025 18:01
Надати до
08.08.2025 18:01
Договір
UA-2025-07-29-006822-a-a1
Підписаний і діє
Номер
195
275 000 грн.
275 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
20.08.2025
Строк дії договору з
20.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту і технічного обслуговування: 8100-25 Рукоятки шейвера Barracuda з ручним керуванням
Номенклатура
Послуги з ремонту і технічного обслуговування: 8100-25 Рукоятки шейвера Barracuda з ручним керуванням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
275 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01992156

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ Смарт Медікал Сервіс
Повна назва
ТОВ Смарт Медікал Сервіс
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45896635

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA 073253650000026004011944064
ПІБ підписанта
Яцина Катерина Олександрівна
Посада підписанта
керівник
Діє на підставі
статут
Номер телефону
+380503839333
Електронна пошта
Документи договору
20.08.2025 16:58
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
276 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 12:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
+380506408860
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
276 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 12:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
+380506408860
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності