Показати схожі тендери

Закупівля (ПК-25Т_260_ВО) Шків ведучий, шків ведений від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-29-006326-a
Id Tender 0c0cb5d0cc024110bb141b9846c10886
План UA-P-2025-07-29-006775-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 29.07.2025 13:50
Остання зміна 01.08.2025 11:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 855 397.56 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
78 553.98 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 5 днів )
з 29.07.2025 13:49 до 06.08.2025 18:00
Залишилось 1 днів 6 год.
Період уточнень
з 29.07.2025 13:49
до 03.08.2025 00:00
Залишилось 1 днів 6 год.
Період оскарження
з 29.07.2025 13:49
до 03.08.2025 00:00
Період уточнень
з 29.07.2025 13:49 до 03.08.2025 00:00
Період оскарження
з 29.07.2025 13:49 до 03.08.2025 00:00
Основні параметри
(ПК-25Т_260_ВО) Шків ведучий, шків ведений
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_260_ВО) ДК 021:2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Шків ведучий, шків ведений) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34630000-2 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 855 397,56 грн. без ПДВ (сім мільйонів вісімсот п’ятдесят п’ять тисяч триста дев’яносто сім гривень 56 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025-2026 року (до 30.06.2026. р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06.08.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 235 615,64 грн. (двісті тридцять п'ять тисяч шістсот п'ятнадцять гривень 64 копійки) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Сергій СОРОКІН Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
7 855 397.56 грн.
Лот 1 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Очікувана вартість
7 855 397.56 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
78553,98
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
235 615.64
Аукціон
Cтарт аукціону
07.08.2025 11:20
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 58 (штуки)
Шків ведучий (кресл. №81-26-325)
Опис предмета закупівлі
Шків ведучий (кресл. №81-26-325)
Код ДК 021:2015
34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Кількість
58
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Позиція : №2 82 (штуки)
Шків ведений (кресл. №81.30.118-1)
Опис предмета закупівлі
Шків ведений (кресл. №81.30.118-1)
Код ДК 021:2015
34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Кількість
82
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Позиція : №3 57 (штуки)
Шків ведучий (кресл. №81.30.190-1)
Опис предмета закупівлі
Шків ведучий (кресл. №81.30.190-1)
Код ДК 021:2015
34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Кількість
57
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Позиція : №4 180 (штуки)
Шків ведений (кресл. №81-26-007)
Опис предмета закупівлі
Шків ведений (кресл. №81-26-007)
Код ДК 021:2015
34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Кількість
180
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Позиція : №5 68 (штуки)
Шків ведучий (кресл. №81.30.151-1)
Опис предмета закупівлі
Шків ведучий (кресл. №81.30.151-1)
Код ДК 021:2015
34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Кількість
68
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
На 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної (для нерезидентів – з дати поставки партії товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойса)), за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України (якщо учасник – платник ПДВ ).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Місце поставки: м. Харків; КИЇВ; м. Львів; м. Гребінка (Полтавська обл.) ; м. Бахмач (Чернігівська обл.) ; м. Одеса; м. Синельникове (Дніпропетровська обл.) ; м. Дніпро або на адресу іншого підрозділу вказаного у рознарядці. Кількість: 445,0 штПротягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж 30.06.2026
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.07.2025 13:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сорокін Сергій Сергійович
Електронна пошта
Телефон
380443091557
Замовник
ЄДРПОУ
41022900
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Київ
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Київ
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
7 855 397.56 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443091557
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
7 855 397.56 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443091557
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності