Показати схожі тендери

Закупівля Комбайн зернозбиральний (за кодом ДК 021:2015 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини) (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility) від ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-29-003198-a
Id Tender 9de24f9449b140f8b24691739d7fd707
План UA-P-2025-07-29-003250-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.07.2025 11:53
Остання зміна 14.08.2025 12:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
32 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.07.2025 11:52 до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.07.2025 11:52
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.07.2025 11:52
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.08.2025 00:00
до 07.08.2025 10:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.08.2025 10:57
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.08.2025 10:57
до 14.08.2025 12:30
Період уточнень
з 29.07.2025 11:52 до 03.08.2025 00:00
Період оскарження
з 29.07.2025 11:52 до 03.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.08.2025 00:00 до 07.08.2025 10:57
Період кваліфікації
з 06.08.2025 00:00 до 07.08.2025 10:57
Основні параметри
Комбайн зернозбиральний (за кодом ДК 021:2015 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини) (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility)
Закупівля здійснюється з урахуванням статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі», пункт 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 , з урахуванням Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 №3786-IX
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 500 000 грн.
Комбайн зернозбиральний (за кодом ДК 021:2015 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини) (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility)
Назва предмета закупівлі
Комбайн зернозбиральний (за кодом ДК 021:2015 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини) (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility)
Очікувана вартість
6 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комбайн зернозбиральний
Код ДК 021:2015
16340000-0 - Збиральні та обмолочувальні машини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
67512, Україна, Одеська область, с. Курісове, Куриса, 9
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ЛІДЕРПАРТС"
Пропозиція:
6 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.07.2025 11:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Дундєва
Електронна пошта
Телефон
+380991004889
Замовник
ЄДРПОУ
00702570
Повна назва
ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Поштовий індекс
67512
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Лиманський район, село Курісове
Адреса
ВУЛИЦЯ КУРИСА, будинок 9
Кваліфікація
Лот № 1 Комбайн зернозбиральний (за кодом ДК 021:2015 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини) (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility)
Період вимог/скарг з 07.08.2025 10:57 по 13.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.08.2025 00:00 по 14.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.08.2025 10:57
Довідка НАЗК
07.08.2025 10:57
Повідомлення про рішення
06.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 11:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 11:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ЛІДЕРПАРТС" (далі – Учасник) до закупівлі Комбайн зернозбиральний (за кодом ДК 021:2015 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини) (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility) було виявлено невідповідності у розумінні пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Детальне обґрунтування та спосіб усунення виявлених невідповідностей зазначені нижче. 1. У складі своєї пропозиції Учасником надано довідку №01/07-159 від 30.07.2025 (Довідка_ (співпраця).pdf) відповідно до якої Учасник повідомляє, що виконав всі зобов’язання перед Замовником раніше, договори про закупівлю між Учасником та Замовником виконані повністю. Також надано довідку №30/07-781 від 30.07.2025 (Дод. 3_Довідка_ (47_Особливості).pdf) де зазначено, що Учасник процедури закупівлі не співпрацював з Замовником раніше, договори про закупівлю між учасником та Замовником не укладалися. Відповідно до пункту 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Зазначена вище інформація являє собою невідповідність в наданій Учаником інформації у складі тендерної пропозиці. У зв’язку з чим, на підставі вищенаведеного, Учаснику необхідно зазначити достовірну інформацію, стосовно того чи наявні у учасникоа процедури закупівлі невиконані зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Відповідно до частини 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та підпункту 2 пункту 45 Особливостей.
Створено
06.08.2025 10:14
Надати до
07.08.2025 10:14
Договір
UA-2025-07-29-003198-a-c1
Підписаний і діє
Номер
UA-2025-07-29-003198-a
6 500 000 грн.
5 416 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
14.08.2025
Строк дії договору з
14.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Комбайн зернозбиральний
Номенклатура
Комбайн зернозбиральний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Повна назва
ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00702570

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ЛІДЕРПАРТС"
Повна назва
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ЛІДЕРПАРТС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44031808

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.08.2025 12:30
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-18-000050
Дата створення проекту
18.08.2025 15:03
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
18.08.2025 17:19
Дата публікації висновку про результати
28.08.2025 12:28
Дата завершення усунення порушень
03.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.08.2025 Одеса № 167 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 15.08.2025 № 003100-18/10293-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.08.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 18.08.2025 № 167 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 13 UA-2025-07-29-003198-a 29.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.08.2025 00:00
Документи рішення
18.08.2025 17:19
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 28 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), відповідності умов ТД та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тилігульського аграрного фахового коледжу (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.07.2025 № 1, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛІДЕРПАРТС» (далі – ТОВ «ТД ЛІДЕРПАРТС»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником – ТОВ «ТД ЛІДЕРПАРТС» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником – ТОВ «ТД ЛІДЕРПАРТС» виявленої Замовником невідповідності, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 07.08.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.08.2025, договір від 14.08.2025 № UA-2025-07-29-003198-a, пояснення та документи на запит Південного офісу Держаудитслужби, надані Замовником 26.08.2025 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності умов ТД та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
28.08.2025 00:00
Дата публікації
28.08.2025 12:28
Документи висновку
28.08.2025 12:28
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.08.2025 11:39
Орган перевірки
29.08.2025 00:00
Документи повідомлення
25.08.2025 11:40
-
Відповідь
Про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Комбайн зернозбиральний (за кодом ДК 021:2015 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини) (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility), надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на підставі наданих трьох комерційних пропозицій, а саме: ТОВ «АГРО-ЛІДЕР 1», ТОВ "ТМ СОЛЮТIOH", ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ЛІДЕРПАРТС", на підставі яких було сформовано очікувану вартість предмета закупівлі, та встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики, що були направлені на погодження листом від 09.05.2025 №86 та листом від 12.05.2025 № 87 до Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації. Відповідно до листів № 3069/07-18/04.1-18/2-25/3657 від 12.05.2025 та № 1984/02/01.1-08/2-25 від 13.05.2025 Департаментом освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації було погоджено технічні, якісні, кількісні характеристики та очікувана вартість предмету закупівлі 2. Надаємо посилання на розміщення інформації на сторінці власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://tafk.od.ua/publichna-zakupivlya-kombajn/ 3. Пояснення, інформацію та документи надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення Запиту.
Рішеня
26.08.2025 09:33
Замовник
Документи повідомлення
26.08.2025 09:33
-
26.08.2025 09:37
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 00:00
Замовник:
ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Контактний телефон:
+380991004889
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 00:00
Замовник:
ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Контактний телефон:
+380991004889
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності