Показати схожі тендери

Закупівля Відновлення берегоукріплення на р.Павельче по вулиці Франка в с.Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району, Івано-Франківської області (Капітальний ремонт) від ЯМНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-29-003064-a
Id Tender a216378f026347e090a428127c07d933
План UA-P-2025-07-02-005632-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.07.2025 11:04
Остання зміна 02.09.2025 15:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 167 877 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 678.77 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.07.2025 11:03 до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.07.2025 11:03
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.07.2025 11:03
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.08.2025 00:00
до 21.08.2025 15:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.08.2025 15:57
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.08.2025 15:57
до 02.09.2025 15:17
Період уточнень
з 29.07.2025 11:03 до 15.08.2025 00:00
Період оскарження
з 29.07.2025 11:03 до 15.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 00:00 до 21.08.2025 15:57
Період кваліфікації
з 18.08.2025 00:00 до 21.08.2025 15:57
Основні параметри
Відновлення берегоукріплення на р.Павельче по вулиці Франка в с.Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району, Івано-Франківської області (Капітальний ремонт)
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 167 877 грн.
Відновлення берегоукріплення на р.Павельче по вулиці Франка в с.Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району, Івано-Франківської області (Капітальний ремонт)
Назва предмета закупівлі
Відновлення берегоукріплення на р.Павельче по вулиці Франка в с.Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району, Івано-Франківської області (Капітальний ремонт)
Примітки
Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 10-ти (десяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень.Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
Очікувана вартість
2 167 877 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21678,77
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Відновлення берегоукріплення на р.Павельче по вулиці Франка в с.Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району, Івано-Франківської області (Капітальний ремонт).Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
Код ДК 021:2015
45243000-2 - Укріплення берегових ліній
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
77421, Україна, Івано-Франківська область, с. Павлівка, Франка
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 10-ти (десяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ"
Пропозиція:
2 147 893 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.08.2025 09:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Качан Оксана Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380664405299
Замовник
ЄДРПОУ
04356461
Повна назва
ЯМНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Поштовий індекс
77422
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
с. Ямниця
Адреса
ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА, будинок 36
Кваліфікація
Лот № 1 Відновлення берегоукріплення на р.Павельче по вулиці Франка в с.Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району, Івано-Франківської області (Капітальний ремонт)
Період вимог/скарг з 21.08.2025 15:57 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 00:00 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем процедури закупівлі робіт по предмету “Відновлення берегоукріплення на р. Павельче по вулиці Франка в с. Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району, Івано-Франківської області” (Капітальний ремонт)” - ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ"
Документи кваліфікації
21.08.2025 15:59
Довідка НАЗК
21.08.2025 15:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 11:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 11:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступну інформацію та документи: - Проєкт договору, підготовлений Додатку 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку (у разі наявності) - Оформлені належним чином копії Статуту, Свідоцтва бульдозер, Свідоцтва екскаватор
Створено
20.08.2025 15:08
Надати до
21.08.2025 15:08
Договір
UA-2025-07-29-003064-a-c1
Підписаний і діє
Номер
569
2 147 893 грн.
2 147 893 грн.
З ПДВ
Підписано
02.09.2025
Строк дії договору з
02.09.2025
по
29.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Відновлення берегоукріплення на р.Павельче по вулиці Франка в с.Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району, Івано-Франківської області (Капітальний ремонт).Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
Номенклатура
Відновлення берегоукріплення на р.Павельче по вулиці Франка в с.Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району, Івано-Франківської області (Капітальний ремонт).Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЯМНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Повна назва
ЯМНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04356461

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ"
Повна назва
ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39372551

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.09.2025 15:17
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-25-000009
Дата створення проекту
25.08.2025 10:01
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
25.08.2025 10:33
Дата публікації висновку про результати
09.09.2025 12:18
Дата завершення усунення порушень
24.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.08.2025 №57-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 25.08.2025 №57-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-07-29-003064-a 29.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.08.2025 00:00
Документи рішення
25.08.2025 10:33
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 09 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЯМНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.08.2025 № 11 (далі – ТД), перелік змін до тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БУДПРОЕКТ ІФ», вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.08.2025 №13, повідомлення про намір укласти договір від 21.08.2025, Договір про закупівлю робіт від 02.09.2025 №569 (далі-Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 28.08.2026 та від 04.09.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник у пункті 28 розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» до ТД вимагає, що: «Учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи і скласти акт обстеження, завірений представником Замовника та Учасника, що надається у складі пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист)». Слід зазначити, що вільний доступ усім учасникам до інформації про закупівлю забезпечується Замовником відповідно до вимог частини третьої статті 5 Закону, у тому числі інформації про обсяг робіт, технічної специфікації та інших вимог, передбачених статтею 22 Закону, виключно шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель. Відповідно до положень частини восьмої статті 12 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель з метою дотримання вимог пунктів 3 та 5 частини першої статті 5 Закону, частини третьої статті 22 Закону, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Зазначеними діями Замовником порушено вимоги частини восьмої статті 12 Закону, зокрема порушено порядок взаємодії Замовника та учасника, адже зазначені вище положення ТД передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДПРОЕКТ ІФ» встановлено наступне. На підтвердження кваліфікаційного критерію Замовник у пункті 1.1 розділу 2 Додатку № 1 «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (в тому числі об’єднання учасників як учасника процедури)» до ТД вимагає від учасника, зокрема: - довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватися при виконанні робіт, за формою Таблиці 1 (далі-довідка). Також, в пункті 1.1 розділу 2 Додатку 1 до ТД Замовник зазначив, що: «До довідки включаються тільки такі транспортні засоби, механізми та устаткування, які будуть використовуватися при виконанні робіт». В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДПРОЕКТ ІФ» надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватися при виконанні робіт» від 05.08.2025 №110/25, в якій зазначено інформацію про наявність екскаватора гусеничного JCB JS220LC та бульдозера Caterpillar D6T. Поряд з цим, учасником ТОВ «БУДПРОЕКТ ІФ» у підсумковій відомості ресурсів до договірної ціни на будівництво «Відновлення берегоукріплення на р.Павельче по вулиці Франка в с.Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області» (Капітальний ремонт) застосовано розцінки, які передбачають використання будівельних машин та механізмів, зокрема: екскаватори-планувальники на пневмоколісному ходу, компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, які у вищенаведеній довідці не зазначені. Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДПРОЕКТ ІФ», тим самим не надано можливість учаснику усунути такі невідповідності. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 02.09.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику. Замовником 04.09.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства. На порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, Замовником не оприлюднено разом із Договором від 02.09.2025 №569 документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини третьої статті 22, пунктів 3, 5 частини першої статті 5, частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДПРОЕКТ ІФ» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатку до Договору (інформації про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
09.09.2025 00:00
Дата публікації
09.09.2025 12:18
Документи висновку
09.09.2025 12:18
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (UA-2025-07-29-003064-a) від 09.09.2025 року по предмету закупівлі “Відновлення берегоукріплення на р. Павельче по вулиці Франка в с. Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району, Івано-Франківської області (Капітальний ремонт)” за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45243000-2 — Укріплення берегових ліній, мною проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою про важливість в подальшому вживати всіх заходів з недопущення виявлених помилок під час проведення процедур закупівель при складанні тендерної документації, а саме ч. 3 ст. 22, п. 3,5 та ч. 1 ст. 5 ч.8 ст. 12 Закону України “Про публічні закупівлі” та абзацу 1 п. 3 Особливостей. З метою усунення виявлених порушень між Ямницькою сільською радою та ТОВ “Будпроект ІФ” було укладено Додаткову угоду № 1 до Договору № 569 від 2 вересня 2025 року та Додаток № 4 до Договору№ 569 від 02 вересня 2025 року з Інформацією про ціни на матеріальні ресурси. 11 вересня 2025 року уповноваженою особою оприлюднено в електронній системі закупівель Додаткову угоду № 1 до Договору № 569 від 2 вересня 2025 року від 11 вересня 2025 року та Додаток № 4 до Договору № 569 від 02 вересня 2025 року з Інформацією про ціни на матеріальні ресурси по предмету закупівлі: “Відновлення берегоукріплення на р. Павельче по вулиці Франка в с. Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району, Івано-Франківської області (Капітальний ремонт)”, в тому числі інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-29-003064-a). Мною також зобов’язано уповноважену особу посилити увагу та контроль при складанні тендерної документації відповідно до законодавства у сфері закупівель та відвідати навчальні семінари з публічних закупівель. Зауваження та пропозиції викладені у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області під час моніторингу будуть враховані уповноваженою особою Ямницької сільської ради при підготовці тендерної документації для проведення наступних закупівель.
Дата публікації
15.09.2025 13:14
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Відновлення берегоукріплення на р.Павельче по вулиці Франка в с.Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району, Івано-Франківської області (Капітальний ремонт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-29-003064-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)? Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
27.08.2025 11:18
Орган перевірки
02.09.2025 00:00
Документи повідомлення
27.08.2025 11:19
-
Відповідь
Пояснення по процедурі закупівлі предмету «Відновлення берегоукріплення на р.Павельче по вулиці Франка в с.Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району, Івано-Франківської області (Капітальний ремонт)»
Ямницька сільська рада (надалі - Замовник) у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби від 27.08.2025 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт “Відновлення берегоукріплення на р. Павельче по вулиці Франка в с.Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району, Івано-Франківської області (Капітальний ремонт)” (ДК 021:2015: 45243000-2 — Укріплення берегових ліній (UA-2025-07-29-003064-a) пояснює наступне. 1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості . Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення сесії Ямницької сільської ради від 12.10.2023 р. “Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати при здійсненні будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок коштів сільського бюджету” та рішення сесії Ямницької сільської ради від 26.06.2025р.“Про внесення змін до бюджету Ямницької сільської територіальної громади на 2025рік.”, з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Очікувана вартість послуг з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта, за мінусом Глави 10 “Утримання служб замовника та інжинірінгові послуги” та Глави 12 “Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд” кошторисної документації з урахуванням проведених інженерних розрахунків та проходження паводкових вод, що призвело до підмиву, зсуву та руйнування берегів р. Павельче по вул. Франка в с. Павлівка. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний звіт (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ від 24.04.2025 №1559-ЕК-25 та ВИСНОВОК з оцінки впливу на довкілля від 17.03.2025 № 03-03/9). Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей наданих послуг, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Перелік видів послуг та їх обсяги вказані в Додатку 2 до Тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі”. 2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами). З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://yamnytsia-rada.gov.ua/wp-content/uploads/2025/07/Обгрунтування-берегоукріплення.pdf
Рішеня
28.08.2025 08:56
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Відновлення берегоукріплення на р.Павельче по вулиці Франка в с.Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району, Івано-Франківської області (Капітальний ремонт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-29-003064-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: На підтвердження кваліфікаційного критерію Замовник у пункті 1.1 розділу 2 Додатку № 1 «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (в тому числі об’єднання учасників як учасника процедури)» до ТД вимагає від учасника наступну інформацію та документи: - довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватися при виконанні робіт, за формою Таблиці 1 (даді-довідка). Також, Замовник в пункті 1.1 розділу 2 Додатку 1 до ТД вимагає від учасника, а саме: «До довідки включаються тільки такі транспортні засоби, механізми та устаткування, які будуть використовуватися при виконанні робіт». В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ" надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватися при виконанні робіт», в якій зазначено інформацію про наявність екскаватора гусеничного JCB JS220LC та бульдозера Caterpillar D6T. Поряд з цим, виходячи з розрахунку договірної ціни на будівництво «Відновлення берегоукріплення на р.Павельче по вулиці Франка в с.Павлівка Ямницької сільської ради Івано-франківського району Івано-Франківської області» (Капітальний ремонт) учасником ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ" у локальному кошторисі застосовано розцінки, які передбачають використання будівельних машин та механізмів, зокрема: екскаватори-планувальники на пневмоколісному ходу, компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, які у вищенаведеній довідці не зазначені. Яким чином учасником ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ" виконано вимогу Замовника, щодо включення у довідку тільки тих транспортних засобів, механізмів та устаткувань, які будуть використовуватися при виконанні робіт? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
02.09.2025 16:44
Орган перевірки
06.09.2025 00:00
Документи повідомлення
02.09.2025 16:47
-
Відповідь
Відповідь на запит
Ямницька сільська рада (надалі - Замовник) у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби від 02.09.2025 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт “Відновлення берегоукріплення на р. Павельче по вулиці Франка в с. Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району, Івано-Франківської області (Капітальний ремонт)” (ДК 021:2015: 45243000-2 — Укріплення берегових ліній (UA-2025-07-29-003064-a) пояснює наступне. Щодо підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватися Підрядником при виконанні робіт. На підтвердження кваліфікаційного критерію Замовником у пункті 1.1 розділу 2 Додатку 1 “Документи що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (в тому числі об’єднання учасників як учасника процедури)” до тендерної документації вимагається від учасника: - Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватися при виконанні робіт, за формою Таблиці 1 (далі – довідка); До довідки включаються тільки такі транспортні засоби, механізми та устаткування, які будуть використовуватися при виконанні робіт. Також Замовником вказано що Учасник повинен мати у власності або на законних підставах (оренда, лізинг, користування тощо) наступне обладнання, необхідне для належного виконання предмета закупівлі: - Екскаватор – не менше 1 шт. - Бульдозер – не менше 1 шт. Тендерною документацією прямо визначено обов’язковий перелік техніки, а саме: екскаватор – не менше 1 шт., бульдозер – не менше 1 шт. На виконання вищезазначеної вимоги, Учасник надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка додається), що буде використовуватися при виконанні робіт, де вказав інформацію про наявність Екскаватора гусеничного JCB JS220LC та Бульдозера Caterpillar D6T та відповідно свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів за Учасником (свідоцтва додаються). Також в складі тендерної документації Учасник надав Підсумкову відомість ресурсів (додається) до Договірної ціни на будівництво “Відновлення берегоукріплення на р. Павельче по вулиці Франка в с. Павлівка Ямницької сільської ради Івано-Франківського району, Івано-Франківської області (Капітальний ремонт)” де додатково вказав екскаватори-планувальники на пневмоколісному ходу та компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння (які не були зазначені в Довідці), але також будуть використовуватися при виконанні робіт. Повідомляємо, що тендерна документація не містила вимоги щодо обов’язкового відображення у довідці всіх машин і механізмів, передбачених кошторисними нормами. Такі ресурси у кошторисі застосовуються відповідно до діючих будівельних норм та є базовими розрахунковими одиницями. При фактичному виконанні робіт учасник забезпечує виконання зазначених процесів наявною технікою, яка відповідає технічним характеристикам і продуктивності, а в разі потреби може бути залучена додаткова техніка на законних підставах (оренда, надання послуг). Враховуючи вищенаведене, Замовник вважає, що Учасником виконано вимоги тендерної документації в частині надання даних щодо наявності транспортних засобів, механізмів та устаткувань, що будуть використовуватися при виконанні робіт, адже Замовник вимагав для належного виконання робіт мати у власності чи на інших законних підставах не менше 1 екскаватора та 1 бульдозера. Учасником на підтвердження цього надано відповідну довідку в якій зазначено наявність в нього цих транспортних засобів. Замовником не зазначалося у вимогах тендерної документації надати Учасникам перелік всіх машин та механізмів, які будуть використовуватися Учасниками в ході виконання робіт та які містяться у кошторисних розрахунках Учасника. Крім того, Учасник при розрахунку своєї договірної ціни включив в локальний кошторис, в тому числі в підсумкову відомість ресурсів, інші будівельні машини та механізми, які буде використовувати при виконанні робіт, що не заборонено вимогами тендерної документації Замовника. Тому, Замовник вважає, що учасник ТОВ “БУДПРОЕКТ ІФ” належним чином виконав вимогу тендерної документації Замовника в частині надання підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватися ним при виконанні робіт.
Рішеня
04.09.2025 15:15
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 167 877 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 00:00
Замовник:
ЯМНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380664405299
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 167 877 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 00:00
Замовник:
ЯМНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380664405299
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності