Показати схожі тендери

Закупівля Системний блок, монітор, ноутбук від Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-29-002994-a
Id Tender 0b740a8c2b7b4f73b5dabe95364bcb82
План UA-P-2025-07-29-002165-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 29.07.2025 11:01
Остання зміна 18.08.2025 10:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
485 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 850 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.07.2025 10:59 до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.07.2025 10:59
до 09.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.07.2025 10:59
до 09.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 12.08.2025 00:00
-
Період уточнень
з 29.07.2025 10:59 до 09.08.2025 00:00
Період оскарження
з 29.07.2025 10:59 до 09.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.08.2025 00:00
Основні параметри
Системний блок, монітор, ноутбук
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
485 000 грн.
Системний блок, монітор, ноутбук
Назва предмета закупівлі
Системний блок, монітор, ноутбук
Очікувана вартість
485 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4850,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 14 (штуки)
Системний блок
Опис предмета закупівлі
Системний блок
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, 58
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №2 14 (штуки)
Монітор
Опис предмета закупівлі
Монітор
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, 58
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №3 8 (штуки)
Ноутбук
Опис предмета закупівлі
Ноутбук
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, 58
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
Пропозиція:
479 178 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.07.2025 11:01
Оголошення про проведення закупівлі
Скасування
18.08.2025 10:47
Відповідно до підпункту 9 підпункту 3.1.1. Інструкції придбання оргтехніки, комп'ютерної техніки (у тому числі придбання програмного забезпечення, яке передбачене разом з придбанням комп'ютерної техніки), здійснюється за кодом 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування». Таким чином, підчас здійснення планування Закупівлі придбання системного блоку, монітору здійснюється за КЕКВ 2210, а придбання ноутбуку за КЕКВ 3110. Закупівля в цілому була запланована за КЕКВ 2210.
18.08.2025 10:48
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Вовчук
Електронна пошта
Телефон
+380992775508
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-administrativnih-poslug-ta-dozvilnih-procedur-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
40392181
Повна назва
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Кваліфікація
Лот № 1 Системний блок, монітор, ноутбук
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 00:00 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 10:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 10:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомляємо про виявлені невідповідності в тендерній документації, а саме: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»: У випадку, якщо згідно з умовами цієї тендерної документації передбачається надання копії документу, це означає, що повинна бути надана копія цього документу завірена учасником або ж без завірення учасником, якщо тендерна пропозиція (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель: копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів та ін.), то такі документи мають бути відскановані з паперового носія. Копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, тощо) на паперовому носії завіряються наступним чином: підписом уповноваженої особи Учасника з зазначенням посади, прізвища, імені, по-батькові, а тільки потім робиться скан-копія документу у разі, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель без накладання кваліфікованого електронного підпису учасником. Не завірені в один із способів зазначених у тендерній документації наступні копії документів, наданих Учасником: копія статуту; копії аналогічних договорів; копії документів на підтвердження виконання аналогічного договору; копія сертифікату виробника на відповідність стандарту ISO 9001:2015; копія сертифікату виробника на відповідність стандарту ISO 14001:2015; копія сертифікату виробника на відповідність стандарту ISO/ІЕС 27001:2013 – завірити копії документів відповідно до вимог тендерної документації.
Створено
13.08.2025 15:39
Надати до
14.08.2025 15:39
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
485 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2025 00:00
Замовник:
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380992775508
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
485 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2025 00:00
Замовник:
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380992775508
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності