Показати схожі тендери

Закупівля Аншлаги від ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-29-001509-a
Id Tender 150b9f59ce4f422f86b8d00d5b9de452
План UA-P-2025-07-29-001426-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.07.2025 09:56
Остання зміна 18.09.2025 09:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 998 630 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
19 993.15 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.07.2025 09:54 до 09.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.07.2025 09:54
до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.07.2025 09:54
до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.08.2025 13:09
до 04.09.2025 14:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.08.2025 11:21
до 10.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.09.2025 14:17
до 18.09.2025 09:33
Період уточнень
з 29.07.2025 09:54 до 06.08.2025 00:00
Період оскарження
з 29.07.2025 09:54 до 06.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.08.2025 13:09 до 04.09.2025 14:17
Період кваліфікації
з 11.08.2025 13:09 до 04.09.2025 14:17
Основні параметри
Аншлаги
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 998 630 грн.
Аншлаги
Назва предмета закупівлі
Аншлаги
Очікувана вартість
3 998 630 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19993,15
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
115 000
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2025 12:46
Закінчення аукціону
11.08.2025 13:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Аншлаги
Код ДК 021:2015
34990000-3 - Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Кількість
2 846
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, відповідно до Додатку 1
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання видаткової накладної. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби України Детальні умови оплати зазначено в проекті договору (додаток 5 до тендерної документації)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНВЕСТЖИТЛОСЕРВІС"
Пропозиція:
2 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОБУД СПЕЦМОНТАЖ"
Пропозиція:
1 999 999 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.08.2025 12:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Жанна Труфіна
Електронна пошта
Телефон
+380372553740
Замовник
ЄДРПОУ
44327100
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
58000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
місто Чернівці
Адреса
вул.Героїв Майдану, будинок 176
Кваліфікація
Лот № 1 Аншлаги
Період вимог/скарг з 15.08.2025 11:21 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 13:09 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.08.2025 11:21
Довідка НАЗК
15.08.2025 11:21
Повідомлення про рішення
11.08.2025 13:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 09:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 09:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
11.08.2025 13:09
Надати до
13.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «НОВОБУД СПЕЦМОНТАЖ» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо зазначеної ціни тендерної пропозиції, а саме: відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації учасник повинен зазначити ціну тендерної пропозиції: -з ПДВ: у разі, коли суб’єкт господарювання згідно чинного законодавства України є платником податку та додану вартість; -без ПДВ: у разі, коли суб’єкт господарювання згідно чинного законодавства України не є платником ПДВ. Проте учасником надано тендерну пропозицію згідно додатку 2 до тендерної документації (файл під назвою «тд.pdf»), в якій не зазначено, чи включено до неї ПДВ. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1.2. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Створено
14.08.2025 10:05
Надати до
15.08.2025 10:05
Період вимог/скарг з 04.09.2025 09:45 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 08:51 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НОВОБУД СПЕЦМОНТАЖ» 15.08.2025р. його визначено переможцем даної процедури закупівлі. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю було оприлюднено в електронній системі закупівель 15.08.2025р. та надіслано ТОВ «НОВОБУД СПЕЦМОНТАЖ». Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Пунктом 2 розділу 6 тендерної документації передбачено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений замовником до 60 днів. Відповідно до пункту 3 розділу 6 тендерної документації договір про закупівлю укладається у письмовій формі відповідно до умов цієї тендерної документації і тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі на базі проєкту договору про закупівлю, що є Додатком 5 до цієї тендерної документації, та надсилається переможцю процедури закупівлі на його електронну адресу (e-mail), зазначену в тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі. Проєкт договору надсилається з електронної адреси [email protected]. Переможець процедури закупівлі повинен підписати 2 примірники договору та передати їх замовнику у строки, визначені пунктом 2 «Строк укладення договору» цього розділу. Не підписання переможцем процедури закупівлі договору та/або не передання замовнику 2 примірників цього договору у вказаний строк буде розцінено як відмова переможця процедури закупівлі від укладення договору про закупівлю, що спричиняє наслідки, передбачені пунктом 5 Розділу 6 цієї тендерної документації «Дії замовника при відмові переможця процедури закупівлі підписати договір про закупівлю». Враховуючи те, що замовником рішення про продовження строку для укладення договору про закупівлю не приймалось, а також беручи до уваги той факт, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено замовником в електронній системі закупівель 15.08.2025р., кінцевий термін на укладення договору про закупівлю минув 30.08.2025р. Проте станом на 02.09.2025р. переможцем процедури закупівлі - ТОВ «НОВОБУД СПЕЦМОНТАЖ» не передано замовнику 2 підписані примірники договору про закупівлю. Крім того, переможцем процедури закупівлі - ТОВ «НОВОБУД СПЕЦМОНТАЖ» не надано забезпечення виконання договору про закупівлю, яке передбачене пунктом 6 розділу 6 тендерної документації. Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «НОВОБУД СПЕЦМОНТАЖ» підлягає відхиленню згідно норм абзаців другого та четвертого підпункту третього пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
04.09.2025 09:45
Повідомлення про рішення
02.09.2025 08:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 09:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 09:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
02.09.2025 08:51
Надати до
04.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 04.09.2025 14:17 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 09:45 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.09.2025 14:17
Довідка НАЗК
04.09.2025 14:17
Повідомлення про рішення
04.09.2025 09:47
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-07-29-001509-a-b2
Підписаний і діє
Номер
440
2 000 000 грн.
2 000 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.09.2025
Строк дії договору з
18.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 846 (штуки)
Аншлаги
Номенклатура
Аншлаги
Кількість
2 846
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44327100

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІНВЕСТЖИТЛОСЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ІНВЕСТЖИТЛОСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38345525

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.09.2025 09:33
-
18.09.2025 09:32
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 998 630 грн.
Період подання пропозицій
до 09.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380372553740
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 998 630 грн.
Період подання пропозицій
до 09.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380372553740
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності