Показати схожі тендери

Закупівля Колодки гальмівні передані, задні амортизатори від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-29-001025-a
Id Tender c20d59133d3d473f912c98a501c09189
План UA-P-2025-07-29-000825-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 29.07.2025 09:48
Остання зміна 18.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 463.16 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27.32 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.07.2025 09:47 до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.07.2025 09:47
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.07.2025 09:47
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.08.2025 15:25
до 12.08.2025 15:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.08.2025 09:26
до 18.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 12.08.2025 15:27
-
Період уточнень
з 29.07.2025 09:47 до 03.08.2025 00:00
Період оскарження
з 29.07.2025 09:47 до 03.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.08.2025 15:25 до 12.08.2025 15:27
Період кваліфікації
з 06.08.2025 15:25 до 12.08.2025 15:27
Основні параметри
Колодки гальмівні передані, задні амортизатори
Примітки. ДК 021:2015: 34324000-4 Колеса, частини та приладдя до них (Задній амортизатор правий; Задній амортизатор лівий ) ; 34322000-0 Гальма та частини гальм (Колодки гальмівні передні (дискові) відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами), та згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2022 №178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану».
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
5 463.16 грн.
Колодки гальмівні передані, задні амортизатори
Назва предмета закупівлі
Колодки гальмівні передані, задні амортизатори
Очікувана вартість
5 463.16 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27,32
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.08.2025 14:56
Закінчення аукціону
06.08.2025 15:25
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (штуки)
Задній амортизатор правий
Опис предмета закупівлі
Задній амортизатор правий
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Заводська, буд.1-А.
Дата постачання по
28.11.2025 09:32
Позиція : №2 1 (штуки)
Задній амортизатор лівий
Опис предмета закупівлі
Задній амортизатор лівий
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Заводська, буд.1-А.
Дата постачання по
28.11.2025 09:32
Позиція : №3 1 (комплект)
Колодки гальмівні передні (дискові)
Опис предмета закупівлі
Колодки гальмівні передні (дискові)
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Заводська, буд.1-А.
Дата постачання по
28.11.2025 09:32
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄЗАПЧАСТИНИ"
Пропозиція:
4 199 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
4 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Ковальчук Володимир Олексійович"
Пропозиція:
5 170 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.08.2025 14:56
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ловкова Вероніка Анатолівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380617879457
Замовник
ЄДРПОУ
38625593
Назва (англійською мовою)
State Emergency Service of Ukraine in Zaporizhia oblast
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Повна назва (англійською мовою)
State Emergency Service of Ukraine in Zaporizhia oblast
Поштовий індекс
69002
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Запоріжжя
Адреса
Фортечна, 65
Кваліфікація
Лот № 1 Колодки гальмівні передані, задні амортизатори
Період вимог/скарг з 08.08.2025 09:26 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.08.2025 15:25 по 14.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
08.08.2025 09:25
Повідомлення про рішення
08.08.2025 09:24
Пропозиція, що перемогла
06.08.2025 15:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 09:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 09:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄЗАПЧАСТИНИ" встановлено наступне: Згідно пп. 1.1.1. п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації, Замовником зазначена вимога про те, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції, Учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо) та суми виконаних зобов’язань за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичний коду закупівлі (34320000-6), та/або Амортизатор та/або Колодки гальмівні. У складі своєї пропозиції учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄЗАПЧАСТИНИ", надав довідку №30/08-Т від 05.08.2025 року всупереч вимозі Замовника не вказавши суми виконаних зобов’язань за наданим аналогічним договором. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: - довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо) та суми виконаних зобов’язань за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей  Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
07.08.2025 08:51
Надати до
08.08.2025 08:51
Період вимог/скарг з 11.08.2025 08:41 по 17.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.08.2025 09:26 по 16.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
11.08.2025 08:41
Повідомлення про рішення
11.08.2025 08:40
Пропозиція, що перемогла
08.08.2025 09:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 09:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 09:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" встановлене наступне: Згідно ппп.1, пп.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» п. 1 «Перелік документів та інформації  для підтвердження відповідності УЧАСНИКА  кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначена вимога про те, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо) та суми виконаних зобов’язань за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичний коду закупівлі (34320000-6), та/або Амортизатор та/або Колодки гальмівні. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" не надав довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо) та суми виконаних зобов’язань за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). Згідно пп. 4.4 п. 4 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначена вимога про те що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" не надав довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: • довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо) та суми виконаних зобов’язань за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору); • довідку у довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території.
Створено
08.08.2025 11:33
Надати до
09.08.2025 11:33
Період вимог/скарг з 12.08.2025 15:27 по 18.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 08:41 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився
Документи кваліфікації
12.08.2025 15:27
Повідомлення про рішення
12.08.2025 15:24
Пропозиція, що перемогла
11.08.2025 08:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 09:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 09:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ФОП "Ковальчук Володимир Олексійович" встановлено наступне: Згідно пп.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» п. 1 «Перелік документів та інформації  для підтвердження відповідності УЧАСНИКА  кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначена вимога про те, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо) та суми виконаних зобов’язань за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичний коду закупівлі (34320000-6), та/або Амортизатор та/або Колодки гальмівні., також Учасник повинен був надати не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі та копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (накладні (видаткові накладні), акти (акти прийому передачі), тощо) або  лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Виконаним вважається договір, що був в повному обсязі виконаний учасником до початку даної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за аналогічним предметом закупівлі. У складі своєї пропозиції учасник ФОП "Ковальчук Володимир Олексійович", всупереч вищезазначеній вимозі Замовника, не надав жодного документа на підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерія З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: - довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо) та суми виконаних зобов’язань за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). - не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (накладні (видаткові накладні), акти (акти прийому передачі), тощо) або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Виконаним вважається договір, що був в повному обсязі виконаний учасником до початку даної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за аналогічним предметом закупівлі. Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей  Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
11.08.2025 14:44
Надати до
12.08.2025 14:44
Торги не відбулися
Очікувана вартість
5 463.16 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Контактний телефон:
+380617879457
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
5 463.16 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Контактний телефон:
+380617879457
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності