Показати схожі тендери

Закупівля Екскурсійні послуги, що включають в себе придбання квитків, страхування, перевезення, проживання, харчування, послуги гіда-екскурсовода, культурно-розважальні заходи та інше від Розсошанська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-28-011212-a
Id Tender 8c50dd7e92e749c8bb8119da2243dc87
План UA-P-2025-07-28-013784-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.07.2025 23:38
Остання зміна 22.08.2025 11:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 470 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 350 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.07.2025 23:37 до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.07.2025 23:37
до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.07.2025 23:37
до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.08.2025 00:00
до 15.08.2025 13:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.08.2025 13:20
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.08.2025 13:20
до 22.08.2025 11:38
Період уточнень
з 28.07.2025 23:37 до 02.08.2025 00:00
Період оскарження
з 28.07.2025 23:37 до 02.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.08.2025 00:00 до 15.08.2025 13:20
Період кваліфікації
з 05.08.2025 00:00 до 15.08.2025 13:20
Основні параметри
Екскурсійні послуги, що включають в себе придбання квитків, страхування, перевезення, проживання, харчування, послуги гіда-екскурсовода, культурно-розважальні заходи та інше
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 470 000 грн.
Екскурсійні послуги, що включають в себе придбання квитків, страхування, перевезення, проживання, харчування, послуги гіда-екскурсовода, культурно-розважальні заходи та інше
Назва предмета закупівлі
Екскурсійні послуги, що включають в себе придбання квитків, страхування, перевезення, проживання, харчування, послуги гіда-екскурсовода, культурно-розважальні заходи та інше
Очікувана вартість
1 470 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7350,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Екскурсійні послуги, що включають в себе придбання квитків, страхування, перевезення, проживання, харчування, послуги гіда-екскурсовода, культурно-розважальні заходи та інше
Код ДК 021:2015
63515000-2 - Туристичні послуги
Кількість
6
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЛОПАТЮК ОЛЕКСАНДР ІЛЛІЧ
Пропозиція:
1 470 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.07.2025 23:38
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Каріна Горпинюк
Електронна пошта
Телефон
+380979816648
Замовник
ЄДРПОУ
04402899
Повна назва
Розсошанська сільська рада
Поштовий індекс
31362
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
с. Розсоша
Адреса
вул. Центральна, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Екскурсійні послуги, що включають в себе придбання квитків, страхування, перевезення, проживання, харчування, послуги гіда-екскурсовода, культурно-розважальні заходи та інше
Період вимог/скарг з 15.08.2025 13:20 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.08.2025 00:00 по 03.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.08.2025 13:20
Довідка НАЗК
15.08.2025 13:20
Повідомлення про рішення
11.08.2025 23:02
Електроний протокол про продовження строку
05.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 23:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 23:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі по тексту цього протоколу – «Особливості здійснення публічних закупівель»), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно частини 10 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю детального вивчення значного обсягу документів тендерної пропозиції у Замовника виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
11.08.2025 23:02
Дата кінця розгляду
03.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати, шляхом завантаження відповідних документів, а саме актуальні відомості про кінцевого бенефеціарного власника (або власників), а також члена(-ів) або учасника (-ів) (акціонера (-ів)), що має (-ють) частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків із зазначенням громадянства кожного з вказаних осіб. Також у довідці обов’язково зазначаються відомості про відсоток частки в статутному капіталі таких осіб. 2. Надати, шляхом завантаження відповідних документів: У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). 3. Надати, шляхом завантаження відповідних документів, а саме посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами в читабельному форматі 4. Надати, шляхом завантаження документів, а саме: виправленої довідки в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю. В довідці обов’язково має міститись інформація про транспортний засіб (-оби) (марка та номер держреєстрації), яким будуть надаватись послуги На кожен автомобільний транспортний засіб, що зазначається в довідці Учасник повинен надати: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на власний транспортний засіб, або тимчасовий реєстраційний талон чи договір оренди (найму) - на орендований транспортний засіб - обов’язковий поліс страхування транспортного засобу
Створено
11.08.2025 23:07
Надати до
12.08.2025 23:07
Договір
UA-2025-07-28-011212-a-c1
Підписаний і діє
Номер
7ВТ
1 470 000 грн.
1 225 000 грн.
З ПДВ
Підписано
21.08.2025
Строк дії договору з
21.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
6 (послуга)
Екскурсійні послуги, що включають в себе придбання квитків, страхування, перевезення, проживання, харчування, послуги гіда-екскурсовода, культурно-розважальні заходи та інше
Номенклатура
Екскурсійні послуги, що включають в себе придбання квитків, страхування, перевезення, проживання, харчування, послуги гіда-екскурсовода, культурно-розважальні заходи та інше
Кількість
6
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Розсошанська сільська рада
Повна назва
Розсошанська сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04402899

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ЛОПАТЮК ОЛЕКСАНДР ІЛЛІЧ
Повна назва
Фізична особа-підприємець ЛОПАТЮК ОЛЕКСАНДР ІЛЛІЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2920905790

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
22.08.2025 11:38
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 470 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 00:00
Замовник:
Розсошанська сільська рада
Контактний телефон:
+380979816648
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 470 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 00:00
Замовник:
Розсошанська сільська рада
Контактний телефон:
+380979816648
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності