Показати схожі тендери

Закупівля С_25П-385_50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (Послуги з технічного обслуговування автоматизованих систем оповіщення) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-28-010767-a
Id Tender d2e00651b52e4ede90380ae51ef8c5e4
План UA-P-2025-07-28-013207-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 28.07.2025 18:50
Остання зміна 20.08.2025 17:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
48 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
720 грн. (1,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.07.2025 18:49 до 05.08.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 28.07.2025 18:49
до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.07.2025 18:49
до 02.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 06.08.2025 13:32
-
Період уточнень
з 28.07.2025 18:49 до 02.08.2025 00:00
Період оскарження
з 28.07.2025 18:49 до 02.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.08.2025 13:32
Основні параметри
С_25П-385_50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (Послуги з технічного обслуговування автоматизованих систем оповіщення)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
48 000 грн.
50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (Послуги з технічного обслуговування автоматизованих систем оповіщення)
Назва предмета закупівлі
50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (Послуги з технічного обслуговування автоматизованих систем оповіщення)
Очікувана вартість
48 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
720,0
1,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.08.2025 13:09
Закінчення аукціону
06.08.2025 13:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування автоматизованих систем оповіщення
Код ДК 021:2015
50330000-7 - Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Харківська область, м. Харків, виробнича база ГУ «Укргазпромгеофізика»
Дата постачання по
30.09.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 30 календарних днів після підписання Акту приймання-передачі фактично наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "АЯКС"
Пропозиція:
35 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ"
Пропозиція:
35 280 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.08.2025 13:09
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія МОВА
Електронна пошта
Телефон
+380954081006
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (Послуги з технічного обслуговування автоматизованих систем оповіщення)
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.08.2025 13:32 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.08.2025 15:22
Електроний протокол про продовження строку
06.08.2025 13:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 18:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 18:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
08.08.2025 15:21
Дата кінця розгляду
04.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/ Ісламською Республікою Іран відповідно до п. 7 розділу ІІ додатку № 1 до тендерної документації , яка не містить усієї необхідної інформації (відсутній 4 підпункт) фізичною особою-членом або учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або приватним підприємцем, який зареєстрований відповідно до законодавства зазначених країн). 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 7 розділу ІІ додатку № 1 до тендерної документації. 1.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити оновлену довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/ Ісламською Республікою Іран. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Лист щодо повноважень посадових осіб від 05.08.2025 р. №05/08/25-03, в якому відсутнє посилання на статут, як документу, що підтверджує повноваження. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.1, п.1, табл.2 «Інші вимоги» , розділу І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», Додатку №1 до тендерної документації. 2.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити оновлений Лист за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації. 3. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не завантажив довідку із зазначенням вартості чистих активів (для ТОВ) або звіт про фінансовий стан, надання яких передбачено вимогами додатку №1.1 до тендерної документації 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №1.1 до тендерної документації. 3.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю) або сам звіт про фінансовий стан за цей період. 4. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник завантажив Довідку №05/08/25-01 від 05.08.2025р. про наявність виконання аналогічного договору з Управлінням освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, копію Договору №43 від 27.03.2024 р., копію листа – відгуку від 24.06.2025р. №643, що не відповідає вимозі щодо аналогічного для даної закупівлі договору, в складі якого є послуги з технічного обслуговування обладнання автоматичної системи оповіщення. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1), 2), 3), п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів), розділу І, додатку №1 до тендерної документації. 4.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати оновлені документи відповідно до п.п. 1), 2), 3), п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів), розділу І, додатку №1 до тендерної документації.
Створено
20.08.2025 17:21
Надати до
21.08.2025 17:21
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
48 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380954081006
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
48 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380954081006
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності