Показати схожі тендери

Закупівля Виготовлення поліграфічних комплектів від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-28-010749-a
Id Tender 18396325e0d547e4b8af727d0655ff4f
План UA-P-2025-07-28-013194-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.07.2025 18:34
Остання зміна 15.08.2025 13:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
383 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 915 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.07.2025 18:33 до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.07.2025 18:33
до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.07.2025 18:33
до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.08.2025 00:00
до 07.08.2025 17:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.08.2025 17:46
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.08.2025 17:46
до 15.08.2025 13:17
Період уточнень
з 28.07.2025 18:33 до 02.08.2025 00:00
Період оскарження
з 28.07.2025 18:33 до 02.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.08.2025 00:00 до 07.08.2025 17:46
Період кваліфікації
з 05.08.2025 00:00 до 07.08.2025 17:46
Основні параметри
Виготовлення поліграфічних комплектів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
383 000 грн.
Виготовлення поліграфічних комплектів
Назва предмета закупівлі
Виготовлення поліграфічних комплектів
Очікувана вартість
383 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1915,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виготовлення поліграфічних комплектів
Код ДК 021:2015
22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту
Кількість
4 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛАНДПРЕСС"
Пропозиція:
379 200 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.07.2025 18:34
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Ткаченко
Електронна пошта
Телефон
+380954163767
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-socialno-analitichnij-centr-spriyannya-rozvitku-mista-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
19092648
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
проспект Дмитра Яворницького, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Виготовлення поліграфічних комплектів
Період вимог/скарг з 07.08.2025 17:46 по 13.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.08.2025 00:00 по 13.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.08.2025 17:46
Довідка НАЗК
07.08.2025 17:46
Повідомлення про рішення
07.08.2025 17:30
-
05.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 18:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 18:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ландпресс» Замовником були виявлені наступні невідповідності у поданих зазначеним Учасником документах. 1. На виконання вимоги пп 2.5. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати Лист-згоду учасника з Проєктом договору та його істотними умовами. Подані у складі тендерної пропозиції документи, не містять зазначеного листа. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання листа з інформацією у відповідності з вимогою пп 2.5. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель. 2. На виконання вимоги пп 2.7. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах тендерної документації / скасування процедури закупівлі. Подані у складі тендерної пропозиції документи, не містять зазначеного листа. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання листа з інформацією у відповідності з вимогою пп 2.7. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель. 3. Підпунктом 2.9. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) встановлено, що у складі тендерної пропозиції Учасник мав надати інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців. Подані у складі тендерної пропозиції документи, не містять зазначеної інформації щодо суб’єктів господарювання, яких Учасник планує залучити як субпідрядників / співвиконавців або довідки у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання інформації/довідки у відповідності з вимогою пп. 2.9. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель. 4. На виконання вимоги пп 2.11. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Подані у складі тендерної пропозиції документи, не містять зазначеної довідки. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання довідки з інформацією у відповідності з вимогою пп 2.9. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель. 5. На виконання вимоги пп. 2.17. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Учасник мав надати Гарантійний лист, яким Учасник гарантує, що він протягом 1-го дня з моменту отримання замовлення, надасть Замовнику лист про підтвердження отримання замовлення з вказанням термінів виготовлення та поставки товару, але не пізніше термінів, визначених в абз. 10 Додатку 3 до Тендерної документації. У складі документів тендерної пропозиції, Учасником було подано гарантійний лист від 04.08.2025 р. Вих № 04/08-11 з відповідною інформацію, проте, у зазначеному документі Учасник гарантує надати Замовнику лист про підтвердження отримання замовлення з вказанням термінів виготовлення та поставки товару, але не пізніше термінів, визначених абз. 15, 16 Додатку 3 до Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання виправленого гарантійного листа у відповідності з вимогою пп. 2.17. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель.
Створено
06.08.2025 15:09
Надати до
07.08.2025 15:09
Договір
UA-2025-07-28-010749-a-b1
Підписаний і діє
Номер
39-01/25
379 200 грн.
316 000 грн.
З ПДВ
Підписано
14.08.2025
Строк дії договору з
14.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 000 (штуки)
Виготовлення поліграфічних комплектів
Номенклатура
Виготовлення поліграфічних комплектів
Кількість
4 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19092648

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЛАНДПРЕСС"
Повна назва
ТОВ "ЛАНДПРЕСС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39762329

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.08.2025 13:17
-
15.08.2025 13:13
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
383 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380954163767
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
383 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380954163767
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності