Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:47
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Інформація в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи цього замовника та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі) і номеру та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних робіт (наданих послуг), що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі.
Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати сканкопію оригіналу або копію виконаного аналогічного договору, зазначеного ним у інформації, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) з сканкопією оригіналу (оригіналами) або із копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання меблів, в тому числі офісних меблів.
У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
28.07.2025року. Замовник оприлюднив закупівлю за ідентифікатором UA-2025-07-28-009927-a на придбання товару Стіл офісний прямий 1200х600х750 мм – 150 штук, Тумба приставна 350х350х 650 мм – 150 штук, Стіл офісний кутовий 1200х1200х750 мм– 150 штук, відповідно до коду ДК 021:2015 -39130000-2 - Офісні меблі.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 06.08.2025 00:00
Я Фізична особа підприємець Мариненко Антоніна Миколаївна маю намір взяти участь у відповідному тендері однак ознайомившись з тендерною документацією, виявила в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та позбавляють мене можливості взяти участь у відповідній закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
Уважно ознайомившись із тендерною документацією, повідомляємо про наявність положень, які, порушують вимоги чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, статті 5 та частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до Додатку № 2 Таблиця без № стовпчик «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» та п. 6 Додатку № 2 встановлено, що частини меблів, а саме прямолінійні торці плитних матеріалів повинні бути оброблені крайкою з використанням поліуретанового реактивного клею-розплаву (ПУР).
Звертаю Вашу увагу, що Скаржник не є виробником меблів, він купляє меблі у інших виробників та реалізує через систему публічних закупівель.
Скаржник звернувся із запитом то ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд», яке у випадку акцепту пропозиції Скаржника виготовлятиме меблі, і отримав відповідь №29/07-1 від 29.07.2025р., відповідно до якої виробник офісних меблів ТОВ Меблева фабрика «Меблібду» виготовляє меблі у відповідності до державних норм та стандартів які діють в Україні, а саме ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) «Меблі. Загальні технічні вимоги», ДСТУ EN 527-2:2007 «Меблі для адміністративних приміщень. Робочі столи», але жодним з зазначених нормативно – правових актів не встановлено обов’язку кромкування меблів ПУР клеєм.
Також я звернулась до ТОВ «Кам’яне дерево» яке є виробником меблів надало мені відповідь № 17/07 від 31.07.2025р. якою повідомило, що жодним документом діючим в Україні які регламентують виробництво меблів, не передбачено використання ПУР клею при виготовлені меблів, та вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною., також зазначений виробник повідомив мені, що на сьогоднішній день в Україні ПУР клей використовують лише декілька Меблевих фабрик і лише при виготовлені меблів для ванних кімнат де меблі застосовуються в приміщеннях де безпосередньо виникає прямий контакт з водою для офісних меблів відсутній обов’язок використовувати ПУР клей при кромкуванні торців деталей меблів.
Ще мною було зроблено запит на виробника меблів ТОВ «ГЕЛЕКСІ ТРЕЙД» яке повідомило мені, що воно як виробник офісних меблів не має можливості виготовити меблі з обробленням прямолінійних торців плитних матеріалів крайкою з використанням поліуретанового реактивного клею-розплаву (ПУР).
Також в телефонному режимі я зверталась і до інших виробників меблів, але відповідь була одна, що такі меблі зможуть виготовити лише одиниці виробників у яких є спеціальне обладнання, адже для нанесення клею ПУР необхідне спеціальне обладнання яке є в Українських виробників меблів лише тих які виготовляють меблі не для офісних приміщень, а для ваних кімнат де меблі перебувають у над вологому приміщені.
Також дослідивши національні стандарти за якими виготовляються та яким повинні відповідати меблі офісні меблі (столи, тумби), а саме ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) «Меблі. Загальні технічні вимоги», ДСТУ EN 527-2:2007 «Меблі для адміністративних приміщень. Робочі столи» мною встановлено, що жоден з цих документів не передбачає та не встановлює обов’язку при виготовлені офісних меблів кромкувати прямолінійні торці плитних матеріалів крайкою з використанням поліуретанового реактивного клею-розплаву (ПУР)
Таким чином взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які співпрацюють з виробниками, які мають спеціальне обладнання для кромкування деталей меблів ПУР клеєм.
На підставі вищевикладеного вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною та такою, що позбавляє мене можливості взяти участь у процедурі закупівлі. У зв’язку із чим замовник має усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Вважаємо положення тендерної документації є надмірними, дискримінаційними, не узгоджуються з чинним законодавством в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-04-004917-c) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства.
Зміст:
Шановний замовник. звертаємо Вашу увагу, що всі клеї якими обробляються деталі меблі має основу поліуретанового клею, а поняття ПУР відсутне у виробництві меблів це лише скорочна назва клею, тому просимо Вас прибрати дискримінаційну вимогу, шляхом внесення зміт до ТД, в іншому випадку будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету.
Дата оприлюднення звернення:
29.07.2025 16:29
Клей поліуретановий (ПУР) застосовується при виробництві та ремонті меблів, поручнів, сходів, підвіконь, альтанок, дерев'яних вікон та дверей, ламелів, пошарове склеювання деревини та матеріалів з них. Його переваги: Висока адгезія до будь-яких матеріалів з дерева, скла, металу, ПВХ, кераміки, гуми, шкіри, каменю. Підвищена водостійкість (клас D4). Стійкий до інтенсивного старіння та УФ-випромінювання. Відсутня усадка. Надшвидке початкове схоплювання. Не викликає корозії. Широкий температурний діапазон експлуатації: від -30 ° до +100 °. Стійкий до дії хімічних речовин.
Основна відмінність клеїв ПУР від EВA полягає в їхньому хімічному складі та способі затвердіння. ПУР (поліуретановий клей) твердне в результаті хімічної реакції, що робить з'єднання дуже міцним та стійким до вологи і температурних змін. EВA (етиленвінілацетат) твердне при охолодженні, утворюючи менш міцні та стійкі з'єднання, особливо до вологи.
Детальніше про відмінності:
• Спосіб затвердіння:
• ПУР: Хімічна реакція, що забезпечує високу міцність і довговічність з'єднання.
• EВA: Затвердіння при охолодженні, що робить з'єднання менш міцним та стійким.
• Стійкість:
• ПУР: Висока стійкість до вологи, перепадів температур, хімічних речовин та механічних навантажень.
• EВA: Менш стійкий до вологи та температурних змін, ніж PUR.
• Екологічність:
• ПУР: Вважається більш екологічним, оскільки не виділяє шкідливих речовин під час використання, повідомляє сайт про промислові клеї.
• EВA: Залежить від складу, але в цілому менш екологічний, ніж ПУР.
• Порівняння цін:
У загальному випадку, клеї ПУР коштують дорожче за клеї EВA. Це пов'язано з їх кращими характеристиками. Однак, ціни можуть змінюватись в залежності від виробника, конкретного складу клею, інших факторів Також розхід клею ПУР и EВA при лицюванні кромок в середньому для EВA -клея розхід буде більшим, ніж для ПУР-клея.
Тому використання клею поліуретанового (ПУР) при виробництві меблів для потреб Замовника не є дискримінаційною вимогою, а вимогою для отримання, за результатами проведеної процедури закупівлі, якісних меблів, які будуть слугувати тривалий час та збережуть державні кошти.
До того ж у вашому зверненні зазначено, що клей ПУР – це скорочена назва клею поліуретанового, саме який і використовується при оброблянні деталей меблів.
Згідно Додатка 2 до Тендерної документації до всіх посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - застосовується вираз «або еквівалент». Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановленим Замовником.
Замовнику не зрозуміло, як використання клею поліуретанового (ПУР) унеможливлює виконання вказаної умови тендерної документації та яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
01.08.2025 12:53
Звернення:
За тендером : Меблі
Тема:
Щодо ПУР клею.
Зміст:
Доброго дня. Я розумію, що хочеться заробити грошей, але жодним державним документом не встановлено обов'язковість кромкування офісних меблів за допомогою ПУР клею, тому задля зменшення дискримінаційних вимог, просимо прибрати зазначену вимогу. Перестаньте розкрадати бюджет.
Дата оприлюднення звернення:
30.07.2025 13:24
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник розуміє, що мета Учасників отримати прибутки від своєї фінансово-господарської діяльності, але Замовник не допустить, щоб меблі, які закуповуються за державні кошти були неякісні та склеєні таким чином, що будуть мати поганий зовнішній вигляд та короткий термін придатності ще до того, як будуть направлені у підрозділи для експлуатації.
Замовник має негативний досвід співпраці з Товариством з обмеженою відповідальністю "Дніпроспецторг 2019"(ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-07-005326-a), яке порушило умови договору про закупівлю та відповідно до пп. 5.2.2. п.5.2 розділу 5 Договору Замовник достроково розірвав Договір, оскільки Постачальник - Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпроспецторг 2019», не виконало своїх зобов’язань за Договором:
поставило неякісний товар в останній день поставки, без належних документів, які підтверджують якість товару,
не усунуло, згідно акту, зазначені Замовником порушення,
не замінило неякісний товар на якісний, при виробництві якого використовувало клей, який не передбачений умовами тендерної документації.
Така бездіяльність призвела до невиконання зобов’язань Постачальника – ТОВ "Дніпроспецторг 2019" за Договором.
Отже шановні Учасники! Запрошуємо всіх до участі у тендері, але врахуйте вимоги тендерної документації та умови договору.
Дата оприлюднення відповіді:
01.08.2025 12:54
Звернення:
За тендером : Меблі
Тема:
Дискримінаційні вимоги
Зміст:
Судячи з того, що написано в у відзивах щодо цієї гопкантори люди дуже падкі до грошей (хабарчик у вигляді відкату уповноваженій особі), тому і прописали ПУР щоб зменшити конкуренцію до нуля. Поки одні захищають державу інші які НЕ ВМІЮТЬ ТРИМАТИ ЗБРОЮ В РУКАХ набивають кишені, ГАНЬБА ТАКИМ, а щей судячи з того, що це правоохоронні органи то взагалі огидно.
Дата оприлюднення звернення:
30.07.2025 15:43
У вашому зверненні відсутнє питання щодо закупівлі.
А щодо вашого негативного ставлення до правоохоронних органів та образливих натяків у бік уповноваженої особи, рекомендуємо бути більш стриманим у ваших висловлюваннях. У Кримінальному кодексі України немає статті з назвою "клевета". Проте, поняття "наклеп", що близьке до клевети, розглядається у контексті захисту честі, гідності та ділової репутації особи. Відповідно до українського законодавства, поширення завідомо неправдивої інформації, що ганьбить іншу особу, може призвести до цивільної відповідальності, зокрема, до відшкодування моральної шкоди.
Дата оприлюднення відповіді:
01.08.2025 12:55
Звернення:
За тендером : Меблі
Тема:
Щодо ПУР клею
Зміст:
Шановний замовник прошу Вас нати відповідь яким документ встановлено обов'язковість кромкування ПУР клеєм? Щодо того кого і як ви відхиляєте нам не цікаво, просимо надати чітку відповідь яким нормативно правовим актом встановлено обов'язковість кромкування деталей офісних меблів ПУР клеєм?
Дата оприлюднення звернення:
01.08.2025 13:46
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
953 550
грн.
Період подання пропозицій
до
06.08.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Харківській області