Показати схожі тендери

Закупівля Меблі від Головне управління Національної поліції в Харківській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-28-009927-a
Id Tender 351339e9f91b4acf85628157638ce35c
План UA-P-2025-07-25-011125-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 28.07.2025 16:49
Остання зміна 07.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
953 550 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 767.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.07.2025 16:47 до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.07.2025 16:47
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.07.2025 16:47
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.08.2025 15:31
до 01.09.2025 17:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.08.2025 10:09
до 07.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 01.09.2025 17:06
-
Період уточнень
з 28.07.2025 16:47 до 03.08.2025 00:00
Період оскарження
з 28.07.2025 16:47 до 03.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.08.2025 15:31 до 01.09.2025 17:06
Період кваліфікації
з 15.08.2025 15:31 до 01.09.2025 17:06
Основні параметри
Меблі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
953 550 грн.
Меблі
Назва предмета закупівлі
Меблі
Очікувана вартість
953 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4767,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.08.2025 15:08
Закінчення аукціону
15.08.2025 15:31
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 150 (штуки)
Стіл офісний прямий 1200х600х750 мм
Опис предмета закупівлі
Стіл офісний прямий 1200х600х750 мм
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків , за адресою Замовника
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 150 (штуки)
Тумба приставна 350х350х650 мм
Опис предмета закупівлі
Тумба приставна 350х350х650 мм
Код ДК 021:2015
39134000-0 - Комп’ютерні меблі
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків , за адресою Замовника
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №3 150 (штуки)
Стіл офісний кутовий 1200х1200х750 мм
Опис предмета закупівлі
Стіл офісний кутовий 1200х1200х750 мм
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків , за адресою Замовника
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ПОЧТАР СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ
Пропозиція:
945 232 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Мариненко Антоніна Миколаївна
Пропозиція:
824 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.08.2025 15:08
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.07.2025 16:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Галушко
Електронна пошта
Телефон
+380577308126
Сайт:
http://hk.npu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40108599
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Поштовий індекс
61002
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Жон Мироносиць, буд.13
Кваліфікація
Лот № 1 Меблі
Період вимог/скарг з 28.08.2025 10:09 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.08.2025 15:31 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
28.08.2025 10:09
Повідомлення про рішення
22.08.2025 12:10
Електроний протокол про продовження строку
15.08.2025 15:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Так, за результатом розгляду встановлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до п. п. 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «Тендерної документації» частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Змовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівельіз накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Учасник, ФОП Мариненко Антоніна Миколаївна підписав тендерну пропозицію незахищеним ключем з типом підпису – удосконалений, що не відповідає вимогам тендерної документації. Підпис? Підписувач: МАРИНЕНКО АНТОНІНА МИКОЛАЇВНА ПІБ: МАРИНЕНКО АНТОНІНА МИКОЛАЇВНА Організація (установа): Код ЄДРПОУ: Час підпису: 2025-08-05T23:48:05 Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Сертифікат дійсний ДО: 2026-04-16T23:59:59 Серійний номер: 515A1B0800000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа: Незахищений(1.2.804.2.1.1.1.11.36865753.1) Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований 2. Згідно пп.5 п.4 Додатка 1 до Тендерної документації Учасник надав Додаток 4 до Тендерної документації (Загальні відомості про учасника) не за формою, встановленою Замовником. 3.Згідно пп.1 п.1 Додатка 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати інформацію в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи цього замовника та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі) і номеру та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних робіт (наданих послуг), що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі. Учасник у інформації в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору не вказав номер та дату видаткової накладної. 4.Згідно пп.1 п.4 Додатка 1 до Тендерної документації ,якщо паспорт оформлено у вигляді ІD-картки Учасник надає витяг з Єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання та копії картки платника податків ( довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру).Учасник не надав витяг з Єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання та копії картки платника податків ( довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру). 5.Згідно пп.2 п.4 Додатка 1 до Тендерної документації у разі, якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання або надається лист-роз’яснення про ненадання такого документу. Учасник не надав лист-роз’яснення про ненадання такого документу. 6.Згідно пп.7 п.4 Додатка 1 до Тендерної документації Учасник не надав Інформацію, складену в довільній формі, якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Учасник такий документ не надав. З метою усунення виявлених не відповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1.Накласти Кваліфікований електронний підпис відповідно до вимог тендерної документації . 2. Оновити Додаток 4 до Тендерної документації (Загальні відомості про учасника) за формою, встановленою Замовником. 3.Оновити інформацію в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору. 4..Надати витяг з Єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання та копії картки платника податків ( довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру). 5. Надати документ про створення об’єднання або надати лист-роз’яснення про ненадання такого документу. 6.Надати інформацію, складену в довільній формі, якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Створено
20.08.2025 15:14
Надати до
21.08.2025 15:14
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
22.08.2025 12:10
Дата кінця розгляду
13.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 01.09.2025 17:06 по 07.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 10:09 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
01.09.2025 17:06
Повідомлення про рішення
28.08.2025 10:09
Витяг з ЄДР
28.08.2025 10:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
953 550 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Контактний телефон:
+380577308126
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
953 550 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Контактний телефон:
+380577308126
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності