Звернення:
За тендером : Стенд-гонг 4Г
Тема:
Тендерна документація
Зміст:
Шановний Замовнику!
Ознайомившись з вашою тендерною документацією, повідомляємо те, що наявність сертифікаційних документів, ви значно обмежуєте коло потенційних учасників.
Данні документи, що вимагає «Замовник» не несуть ніякого впливу на виготовлення «Тренувальних мішеней» до категорії продукції з обов’язковою сертифікацією зі сталі Hardox 500.
• Надання протоколу випробувань, виданого лише у 2025 році, виключно незалежною акредитованою лабораторією;
• Надання трьох сертифікатів систем управління:
- Копія Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT);
- Копія Сертифікату системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
- Копія Сертифікату системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
Також хочемо зазначити наступне, Hardox - Шведська сталь яка виготовляється європейським заводом SSAB. Завод виробник видає оригінальні сертифікати на свою продукцію, де вказує точні всі технічні та хімічні властивості. Якщо брати оригінальні листи всі вони йдуть пронумеровані та промаркіровані.
Тому виявилося, що деякі компанії в Україні які беруть участь у тендерах, надають протоколи випробування сталі загалом на сталь, а не на окремий об’єм листів сталі з якої виготовляється продукція Замовника, за що несуть кримінальну відповідальність за невірно вказану інформацію.
Оригінальний протокол випробування сталі, має видаватися тільки на об’єм продукції , який підтверджує, що сталь відповідає необхідним стандартам для виготовлення замовлення, те що вимагається у вашій документації, а деякі компанії надають один і той самий протокол на всі тендера.
Тому просимо переглянути умови подання тендерної документації, так як протоколи випробування сталі деяких учасників не відповідають умовам тендерної документації.
Ще хочемо зазначити, що тренувальні мішені не належать до продукції складного, небезпечного чи високотехнологічного виробництва.
Вимога до наявності сертифікованих систем управління є характерною для масштабних виробництв або критично важливих товарів, однак у цьому випадку вона:
• не має раціонального обґрунтування,
• прямо порушує ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (вимоги не повинні містити дискримінаційних умов),
• суперечить принципу добросовісної конкуренції, визначеному у ст. 5 Закону.
тому вимога до сертифікації підприємства за кількома стандартами ISO — є невиправданою.
ПРОСИМО вилучити вищезазначені вимоги з тендерної документації або замінити їх на більш пропорційні предмету закупівлі та звернути увагу на протоколи випробування сталі учасників.
Дата оприлюднення звернення:
01.08.2025 17:28
Шановний учасник.
У зв'язку з частими випадками поставки неякісної продукції замовник змушений встановлювати суворі вимоги до товару, що постачається. Використання неякісної сировини призводить до передчасного виходу з ладу обладнання, а найстрашніше - збільшує ймовірність небезпечних рикошетів. Що буде нести небезпеку травмування особового складу.
Щодо сертифікатів:
вказаний вами європейський виробник SSAB - є виробником металевої сировини, а не мішеного обладнання. Це загальнодоступна інформація з Інтернету.
Звертаємо Вашу увагу що предметом закупівлі є броньовані мішені , а не сировина з якої можна зробити броньовану мішень. А це різні речі. Від якості переробки цієї сировини залежатиме кінцева якість продукції. Тому замовник і вимагає сертифіковане виробництво.
Стосовно протоколів:
Будь-яке посилання на торгову марку має сприйматися як еквівалент. Коли замовник встановлює вимогу "не гірше Hardox-500" це означає, що сталь може бути і інша, але показники використовуваної сталі в мішенях (твердість, в'язкість, міцність на розрив) повинні бути не гіршими від зазначених. Саме ці показники і необхідно підтвердити протоколом випробовувань.
Дата оприлюднення відповіді:
02.08.2025 08:54