Показати схожі тендери

Закупівля Спеціальний робочий одяг від Одеська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-28-009517-a
Id Tender be72872d643e4f2898113dff018e02f2
План UA-P-2025-07-17-008319-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.07.2025 16:28
Остання зміна 15.09.2025 09:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
379 024.65 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 790.25 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.07.2025 16:28 до 05.08.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 28.07.2025 16:28
до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.07.2025 16:28
до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.08.2025 16:01
до 15.09.2025 09:23
Залишилось 4 днів 13 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.08.2025 14:43
до 21.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.09.2025 09:23
-
Період уточнень
з 28.07.2025 16:28 до 02.08.2025 00:00
Період оскарження
з 28.07.2025 16:28 до 02.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.08.2025 16:01 до 15.09.2025 09:23
Період кваліфікації
з 06.08.2025 16:01 до 15.09.2025 09:23
Основні параметри
Спеціальний робочий одяг
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю товару, оскільки є наявна потреба у визначеному товарі для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
379 024.65 грн.
Спеціальний робочий одяг (Спеціальний робочий одяг за кодом ДК 021:2015 - 18130000-9)
Назва предмета закупівлі
Спеціальний робочий одяг (Спеціальний робочий одяг за кодом ДК 021:2015 - 18130000-9)
Очікувана вартість
379 024.65 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3790,25
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.08.2025 15:38
Закінчення аукціону
06.08.2025 16:01
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 188 (комплект)
Костюм робочий захисний
Опис предмета закупівлі
Костюм робочий захисний
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
188
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 50 (комплект)
Костюм літній повсякденний робочий
Опис предмета закупівлі
Костюм літній повсякденний робочий
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
50
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 5 (штуки)
Напівкомбінезон робочий
Опис предмета закупівлі
Напівкомбінезон робочий
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 10 (штуки)
Фартух прогумований з нагрудником, водонепроникний
Опис предмета закупівлі
Фартух прогумований з нагрудником, водонепроникний
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 35 (штуки)
Халат
Опис предмета закупівлі
Халат
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
35
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 85 (штуки)
Жилет зі світловідбиваючими смужками
Опис предмета закупівлі
Жилет зі світловідбиваючими смужками
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
85
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Ридван Володимир Дмитрович"
Пропозиція:
339 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА»
Пропозиція:
355 640.25 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.08.2025 15:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.07.2025 16:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
28.07.2025 16:28
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Монаку Валерія Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380487102023
Замовник
ЄДРПОУ
38728457
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна пл. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Спеціальний робочий одяг (Спеціальний робочий одяг за кодом ДК 021:2015 - 18130000-9)
Період вимог/скарг з 19.08.2025 14:43 по 25.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.08.2025 16:01 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
06.08.2025 року відбувся аукціон із процедури закупівлі: Спеціальний робочий одяг (Спеціальний робочий одяг за кодом ДК 021:2015 - 18130000-9). На виконання вимог п.2.4 р.2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасником в складі тендерної пропозиції наданий документ: Технічні вимоги Спеціальний робочий одяг (Спеціальний робочий одяг за кодом ДК 021:2015 - 18130000-9) № 7/01-08 від 01.08.2025 року, відповідно до якого, встановлені наступні невідповідності умовам тендерної документації Замовника. Згідно вимог Замовника, викладених у Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати наступну інформацію: - згідно п.2 Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації, Замовником щодо костюму робочого захисного вимагалось надати наступні технічні характеристики тканин: Стійкість пофарбування тканини до дії поту – не менше 4 бал* , згідно ДСТУ ISO 105-Е04:2009 Стійкість пофарбування тканини до прання при 600С - не менше 4 бал* , згідно ДСТУ ISO 105-С06:2009 Стійкість пофарбування до сухого тертя - не менше 4 бал* , згідно ДСТУ ISO 105-Х12:2009 Учасник згідно цього пункту Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації вказав наступне: Стійкість пофарбування тканини до дії поту – 4 бал, згідно ДСТУ ISO 105-Е04:2009 Стійкість пофарбування тканини до прання при 600С - 4 бал , згідно ДСТУ ISO 105-С06:2009 Стійкість пофарбування до сухого тертя - 4 бал , згідно ДСТУ ISO 105-Х12:2009 Натомість, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції ПРОТОКОЛУ ВИПРОБУВАНЬ № 0009/24-ВЦ/1 від 05.02.2024, вищезазначені показниики мають наступні результати випробувань: Стійкість пофарбування тканини до дії поту – 4/4 бал, згідно ДСТУ ISO 105-Е04:2009 Стійкість пофарбування тканини до прання при 600С - 4/4 бал, згідно ДСТУ ISO 105-С06:2009 Стійкість пофарбування до сухого тертя – 4-5 бал, згідно ДСТУ ISO 105-Х12:2009 - згідно п.2.1 Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації, Замовником щодо костюму робочого захисного вимагалось надати наступні технічні характеристики до світловідбиваючої стрічки: Коефіцієнт світловідбивання вихідного матеріалу для кута спостереження 12’ та кута освітлення 50 - не менше 500 (кд.лк-1 м-2) * Згідно ДСТУ EN ISO 20471:2016 та/або ГСТУ 078-45-003-97 * Коефіцієнт світловідбивання матеріалу після 20 циклів прання для кута спостереження 12’ та кута освітлення 50 - не менше 370 (кд.лк-1 м-2) * Згідно ДСТУ EN ISO 20471:2016 та/або ГСТУ 078-45-003-97 * Учасник згідно цього пункту Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації вказав наступне: Коефіцієнт світловідбивання вихідного матеріалу для кута спостереження 12’ та кута освітлення 50 - 505 (кд.лк-1 м-2) Згідно ДСТУ EN ISO 20471:2016 та/або ГСТУ 078-45-003-97 Коефіцієнт світловідбивання матеріалу після 20 циклів прання для кута спостереження 12’ та кута освітлення 50 - 376 (кд.лк-1 м-2) Згідно ДСТУ EN ISO 20471:2016 та/або ГСТУ 078-45-003-97 Тобто, Учасник не вказав, яким національним стандартом підтверджується якість товару. - згідно п.2 Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації, Замовником щодо костюму літнього повсякденного робочого вимагалось надати наступні технічні характеристики тканин: Стійкість пофарбування тканини до прання при 600С – не менше 4 бал* , згідно ДСТУ ISO 105-С06:2009 Учасник згідно цього пункту Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації вказав наступне: Стійкість пофарбування тканини до прання при 600С – 4 бал , згідно ДСТУ ISO 105-С06:2009 Натомість, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції ПРОТОКОЛУ ВИПРОБУВАНЬ № 692-Л вiд 17.04.2024, вищезазначений показниик має наступний результат випробувань: Стійкість пофарбування тканини до прання при 600С – 4/4 бал , згідно ДСТУ ISO 105-С06:2009 - згідно п.2 Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації, Замовником щодо напівкомбінезону робочого вимагалось надати наступні технічні характеристики тканин: Стійкість тканини до розривних навантажень: По основі – не менше Н 1100 * По утоку – не менше Н 480 * Згідно ДСТУ EN ISO 13934-1:2018 Учасник згідно цього пункту Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації вказав наступне: Стійкість тканини до розривних навантажень: По основі – Н 1750 По утоку – Н 748 Згідно ДСТУ EN ISO 13934-1:2018 Натомість, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції ПРОТОКОЛУ ВИПРОБУВАНЬ № 6663/19-BЦ/1 від 26.12.2019, відповідні технічні характеристики тканин відповідають ISO 13934-l:2013. Також, Замовником щодо напівкомбінезону робочого вимагалось надати наступну технічну характеристику тканин: Повітропроникність - не менше 92 мм/с (дм3/(м2?с)* перепад тиску 100 Па *, згідно ДСТУ ISO 9237:2003 Учасник згідно цього пункту Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації вказав наступне: Повітропроникність - 92 мм/с (дм3/(м2?с) * перепад тиску 100 Па *, згідно ДСТУ ISO 9237:2003 Але, у наданому в складі тендерної пропозиції ПРОТОКОЛІ ВИПРОБУВАНЬ № 6663/19-BЦ/1 від 26.12.2019 відсутня відповідна технічна характеристика. Також, Замовником щодо напівкомбінезону робочого вимагалось надати наступну технічну характеристику тканин: Стійкість пофарбування тканини до прання при 400С - не менше 4 бал*, згідно ДСТУ ISO 105-С06:2009. Учасник згідно цього пункту Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації вказав наступне: Стійкість пофарбування тканини до прання при 400С - 4 бал, згідно ДСТУ ISO 105-С06:2009. Натомість, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції ПРОТОКОЛУ ВИПРОБУВАНЬ № 6663/19-BЦ/1 від 26.12.2019 вищезазначений показниик має наступний результат випробувань: Стійкість пофарбування тканини до прання при 400С - 4/4 бал, згідно ДСТУ ISO 105-С06:2009. Також, Замовником щодо напівкомбінезону робочого вимагалось надати наступну технічну характеристику тканин: Зміна лінійних розмірів після мокрої обробки (при режимі сушіння 40°С): По основі: ±1,3* По утоку: ±1,0* Згідно ДСТУ ISO 5077-2001, ДСТУ ISO 6330-2001 Учасник згідно цього пункту Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації вказав наступне: Зміна лінійних розмірів після мокрої обробки (при режимі сушіння 40°С): По основі: -1,8 По утоку: -1,0 Згідно ДСТУ ISO 5077-2001, ДСТУ ISO 6330-2001 Натомість, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції ПРОТОКОЛУ ВИПРОБУВАНЬ №6663/19-BЦ/1 від 26.12.2019, відповідні технічні характеристики тканин відповідають ДСТУ ГOCT 30157.0-2003, ДСТУ ГOCT 30157.1-2003. Також, Замовником щодо напівкомбінезону робочого вимагалось надати наступну технічну характеристику тканин: Стійкість до прання (тиск 12 кПа) - не менше 20 000 циклів*, згідно ДСТУ ISO 12947-2:2005 Учасник згідно цього пункту Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації вказав наступне: Стійкість до прання (тиск 12 кПа) – при 20 000 циклів руйнування елементарних проб не відбувається, згідно ДСТУ ISO 12947-2:2005 Але , у наданому в складі тендерної пропозиції ПРОТОКОЛІ ВИПРОБУВАНЬ № 6663/19-BЦ/1 від 26.12.2019 відсутня відповідна технічна характеристика. - згідно п.2.1 Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації, Замовником щодо напівкомбінезону робочого вимагалось надати наступні технічні характеристики до світловідбиваючої стрічки: Коефіцієнт світловідбивання вихідного матеріалу для кута спостереження 12’ та кута освітлення 50 – 500 (кд.лк-1 м-2) Згідно ДСТУ EN ISO 20471:2016 та/або ГСТУ 078-45-003-97 Коефіцієнт світловідбивання матеріалу після 20 циклів прання для кута спостереження 12’ та кута освітлення 50 - не менше 370 * Згідно ДСТУ EN ISO 20471:2016 та/або ГСТУ 078-45-003-97 Учасник згідно цього пункту Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації вказав наступне: Коефіцієнт світловідбивання вихідного матеріалу для кута спостереження 12’ та кута освітлення 50 – 505 (кд.лк-1 м-2) Згідно ДСТУ EN ISO 20471:2016 та/або ГСТУ 078-45-003-97 Коефіцієнт світловідбивання матеріалу після 20 циклів прання для кута спостереження 12’ та кута освітлення 50 - 376 Згідно ДСТУ EN ISO 20471:2016 та/або ГСТУ 078-45-003-97 Тобто, Учасник не вказав, яким національним стандартом підтверджується якість товару. Окрім наведеного, згідно вимог Замовника, викладених у документі «Технічні вимоги» Спеціальний робочий одяг (Спеціальний робочий одяг за кодом ДК 021:2015 - 18130000-9) Додатку 3 до Тендерної документації, учасник на підтвердження технічних характеристик товару, повинен надати у складі тендерної пропозиції: - Протоколи випробувань (вимірювань), видані незалежним органом або організацією, яка проводить випробування (вимірювання), які акредитовані (атестовані) Національним агентством з акредитації України, на матеріали згідно вимог на відповідність діючим стандартам, зазначених Замовником у таблиці «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 3 тендерної документації. Але, в порушення вимог Додатку 3 до Тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції не були надані: протокол випробувань (вимірювань) на стрічку зі світлоповертаючими властивостями жовтого кольору, арт. 9216. Виробник: LOXY та протокол випробувань (вимірювань) на фартух прогумований з нагрудником, водонепроникний BIANCA. Виробник: Cherva Group a.s., Чехія, у зв’язку з чим, Замовник не має можливості перевірити зазначені учасником технічні характеристики тканин. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає вимогам Замовника щодо предмету закупівлі та підлягає відхиленню. Підстава: абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей)
Документи кваліфікації
19.08.2025 14:43
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
12.08.2025 14:44
Електроний протокол про продовження строку
06.08.2025 16:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації
Дата продовження строку розгляду
12.08.2025 14:44
Дата кінця розгляду
04.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 15.09.2025 09:23 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.08.2025 14:43 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Учасник процедури закупівлі відповідає вимогам Замовника.
Документи кваліфікації
15.09.2025 09:23
Довідка НАЗК
15.09.2025 09:23
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
25.08.2025 10:24
Електроний протокол про продовження строку
19.08.2025 14:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
25.08.2025 10:24
Дата кінця розгляду
17.09.2025 00:00
Договір
UA-2025-07-28-009517-a-c1
Очікує підписання
355 640.25 грн.
355 640.25 грн.
З ПДВ
Номенклатура
188 (комплект)
Костюм робочий захисний
Номенклатура
Костюм робочий захисний
Кількість
188
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (комплект)
Костюм літній повсякденний робочий
Номенклатура
Костюм літній повсякденний робочий
Кількість
50
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Напівкомбінезон робочий
Номенклатура
Напівкомбінезон робочий
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Фартух прогумований з нагрудником, водонепроникний
Номенклатура
Фартух прогумований з нагрудником, водонепроникний
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
35 (штуки)
Халат
Номенклатура
Халат
Кількість
35
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
85 (штуки)
Жилет зі світловідбиваючими смужками
Номенклатура
Жилет зі світловідбиваючими смужками
Кількість
85
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728457

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43888418

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
379 024.65 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 12:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
379 024.65 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 12:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності