Показати схожі тендери
Закупівля Інформаційно-технологічне супроводження (ІТС) прикладного програмного забезпечення (білінгової системи) для комерційного обліку з розподілом обсягів між споживачами (юридичними та фізичними особами) комунальної послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, обліку інших супутніх видів діяльності, автоматизованого бухгалтерського обліку нарахувань до оплати та розрахунків споживачів за отримані послуги від Комунальне підприємство "Чернівціводоканал".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-28-009316-a
Id Tender 6b3437098527444abd6408a31743d43c
План UA-P-2025-07-28-011254-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.07.2025 16:21
Остання зміна 13.08.2025 15:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
491 333.33 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 456.67 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.07.2025 16:20 до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.07.2025 16:20
до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.07.2025 16:20
до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.08.2025 00:00
до 07.08.2025 16:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.08.2025 16:04
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.08.2025 16:04
до 13.08.2025 15:57
Період уточнень
з 28.07.2025 16:20 до 02.08.2025 00:00
Період оскарження
з 28.07.2025 16:20 до 02.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.08.2025 00:00 до 07.08.2025 16:04
Період кваліфікації
з 05.08.2025 00:00 до 07.08.2025 16:04
Основні параметри
Інформаційно-технологічне супроводження (ІТС) прикладного програмного забезпечення (білінгової системи) для комерційного обліку з розподілом обсягів між споживачами (юридичними та фізичними особами) комунальної послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, обліку інших супутніх видів діяльності, автоматизованого бухгалтерського обліку нарахувань до оплати та розрахунків споживачів за отримані послуги
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
491 333.33 грн.
Інформаційно-технологічне супроводження (ІТС) прикладного програмного забезпечення (білінгової системи) для комерційного обліку з розподілом обсягів між споживачами (юридичними та фізичними особами) комунальної послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, обліку інших супутніх видів діяльності, автоматизованого бухгалтерського обліку нарахувань до оплати та розрахунків споживачів за отримані послуги
Назва предмета закупівлі
Інформаційно-технологічне супроводження (ІТС) прикладного програмного забезпечення (білінгової системи) для комерційного обліку з розподілом обсягів між споживачами (юридичними та фізичними особами) комунальної послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, обліку інших супутніх видів діяльності, автоматизованого бухгалтерського обліку нарахувань до оплати та розрахунків споживачів за отримані послуги
Очікувана вартість
491 333.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2456,67
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Інформаційно-технологічне супроводження (ІТС) прикладного програмного забезпечення (білінгової системи) для комерційного обліку з розподілом обсягів між споживачами (юридичними та фізичними особами) комунальної послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, обліку інших супутніх видів діяльності, автоматизованого бухгалтерського обліку нарахувань до оплати та розрахунків споживачів за отримані послуги
Код ДК 021:2015
72261000-2 - Послуги з обслуговування програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
15.08.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично надану Послугу здійснюються Замовником протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дня підписання Сторонами відповідного акту приймання-передачі наданих послуг та виставлення рахунку, або в інший термін за наявності у Замовника відповідного фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
28.07.2025 16:20
Критерії прийнятності
28.07.2025 16:20
Технічні специфікації
28.07.2025 16:20
-
28.07.2025 16:20
Критерії оцінки
28.07.2025 16:20
Критерії оцінки
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР "ЗЕНІТ"
Пропозиція:
490 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.07.2025 16:21
Оголошення про проведення закупівлі
28.07.2025 16:20
Критерії прийнятності
28.07.2025 16:20
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.07.2025 16:20
Проект договору
28.07.2025 16:20
Критерії оцінки
28.07.2025 16:20
Критерії оцінки
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олеся Дудник
Електронна пошта
Телефон
+380372547559
Сайт:
https://vodokanal.cv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03361780
Повна назва
Комунальне підприємство "Чернівціводоканал"
Поштовий індекс
58023
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
м. Чернівці
Адреса
вул. Комунальників, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Інформаційно-технологічне супроводження (ІТС) прикладного програмного забезпечення (білінгової системи) для комерційного обліку з розподілом обсягів між споживачами (юридичними та фізичними особами) комунальної послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, обліку інших супутніх видів діяльності, автоматизованого бухгалтерського обліку нарахувань до оплати та розрахунків споживачів за отримані послуги
Період вимог/скарг з 07.08.2025 16:04 по 13.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.08.2025 00:00 по 13.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.08.2025 16:04
Довідка НАЗК
07.08.2025 16:04
Повідомлення про рішення
05.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 36 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2. Розділу І Додатку 1 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен «Надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування». Учасник у складі тендерної пропозиції надав файл «1.2 Наявність обладнання, МТБ та технологій\Довідка про наявність обладнання та МТБ.pdf», в якому зазначив про наявність у ТОВ ІАЦ «Зеніт» офісу, комп’ютерного обладнання, телекомунікаційного обладнання з резервними каналами доступу до мережі, серверного обладнання та ліцензійного програмного забезпечення, програмного забезпечення (операційної системи), програмної системи від кібератак, електрогенератора. При цьому не вказавши кількість та правову підставу володіння. Надати протягом 24 годин наступне: Виконати в повному обсязі вимоги підпункту 2.1. пункту 2 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, а саме «Надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування». 2) Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ Додатку 1 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надав файл: «3 Інф. про техн. якісні кільк. характеристики предмета закупівлі\5 Лист про надання онлайн консультацій.pdf», в якому зазначив перелік контактних номерів телефонів, електронної пошти для забезпечення права на отримання консультації, рекомендацій в робочі дні з 08:00 по 16:00 години. Також учасник на виконання пункту 4.9. Розділу IV Додатку 1 тендерної документації надав лист-згоду з проєктом договору, який викладений в Додатку 3 тендерної документації (файл «4 Інші документи\8 Лист-згода з проєктом Договору.pdf»). Згідно з підпунктом 2.4. пункту 2 проєкту Договору (Додаток 3 тендерної документації) – «2.4. Для вирішення питань, що можуть виникнути під час виконання цього Договору, Замовник (працівники Замовника) має (мають) право в робочі дні з 08:30 по 17:00 години звертатись до Виконавця через засоби зв’язку визначені Договором за наданням відповідних консультацій, рекомендацій тощо.». Надати протягом 24 годин наступне: Підтвердити/спростувати надані Учасником у складі тендерної пропозиції файл: «3 Інф. про техн. якісні кільк. характеристики предмета закупівлі\5 Лист про надання онлайн консультацій.pdf»» та файл: «4 Інші документи\8 Лист-згода з проєктом Договору.pdf».
Створено
06.08.2025 12:17
Надати до
07.08.2025 12:17
Договір
UA-2025-07-28-009316-a-c1
Підписаний і діє
Номер
864/01/1
490 000 грн.
490 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.08.2025
Строк дії договору з
15.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Інформаційно-технологічне супроводження (ІТС) прикладного програмного забезпечення (білінгової системи) для комерційного обліку з розподілом обсягів між споживачами (юридичними та фізичними особами) комунальної послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, обліку інших супутніх видів діяльності, автоматизованого бухгалтерського обліку нарахувань до оплати та розрахунків споживачів за отримані послуги
Номенклатура
Інформаційно-технологічне супроводження (ІТС) прикладного програмного забезпечення (білінгової системи) для комерційного обліку з розподілом обсягів між споживачами (юридичними та фізичними особами) комунальної послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, обліку інших супутніх видів діяльності, автоматизованого бухгалтерського обліку нарахувань до оплати та розрахунків споживачів за отримані послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Чернівціводоканал"
Повна назва
Комунальне підприємство "Чернівціводоканал"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03361780

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР "ЗЕНІТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР "ЗЕНІТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31252419

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.08.2025 15:57
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
491 333.33 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Чернівціводоканал"
Контактний телефон:
+380372547559
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
491 333.33 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Чернівціводоканал"
Контактний телефон:
+380372547559
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності