Показати схожі тендери

Закупівля Бітум БНД 70/100 від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-28-009276-a
Id Tender 7174e1dc54444b8e95ca2e8171aab19d
План UA-P-2025-07-28-010090-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.07.2025 16:19
Остання зміна 21.08.2025 16:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 572 750 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
52 863.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.07.2025 16:19 до 05.08.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 28.07.2025 16:19
до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.07.2025 16:19
до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.08.2025 15:18
до 13.08.2025 11:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.08.2025 11:53
до 19.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.08.2025 11:53
до 21.08.2025 16:37
Період уточнень
з 28.07.2025 16:19 до 02.08.2025 00:00
Період оскарження
з 28.07.2025 16:19 до 02.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.08.2025 15:18 до 13.08.2025 11:53
Період кваліфікації
з 06.08.2025 15:18 до 13.08.2025 11:53
Основні параметри
Бітум БНД 70/100
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 572 750 грн.
Бітум БНД 70/100
Назва предмета закупівлі
Бітум БНД 70/100
Очікувана вартість
10 572 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
52863,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.08.2025 14:49
Закінчення аукціону
06.08.2025 15:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Бітум БНД 70/100
Код ДК 021:2015
44113610-4 - Бітум
Кількість
300
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений товар здійснюється по мірі надходження коштів з бюджету, з відтермінуванням платежу до 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту фактичного отримання фінансування видатків на дану закупівлю із бюджету.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Титан Трейд Оіл
Пропозиція:
9 994 272.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БАЗИС-РЕЄСТР"
Пропозиція:
10 047 135.25 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ фірма "АЛЕКО"
Пропозиція:
10 290 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.08.2025 14:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.07.2025 16:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Запорожченко Тетяна Юріївна
Електронна пошта
Замовник
ЄДРПОУ
03332033
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
39617
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчук
Адреса
ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35
Кваліфікація
Лот № 1 Бітум БНД 70/100
Період вимог/скарг з 13.08.2025 11:53 по 19.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.08.2025 15:18 по 14.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Щодо Учасника було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
13.08.2025 11:53
Довідка НАЗК
13.08.2025 11:53
Повідомлення про рішення
06.08.2025 15:18
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-28-009276-a-a1
Підписаний і діє
Номер
444
9 994 272.5 грн.
8 328 560.42 грн.
З ПДВ
Підписано
20.08.2025
Строк дії договору з
20.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
300 (тонни)
Бітум БНД 70/100
Номенклатура
Бітум БНД 70/100
Кількість
300
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03332033

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Титан Трейд Оіл
Повна назва
ТОВ Титан Трейд Оіл
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45555588

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.08.2025 16:37
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-19-000032
Дата створення проекту
19.08.2025 10:20
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
19.08.2025 11:20
Дата публікації висновку про результати
08.09.2025 16:45
Дата завершення усунення порушень
12.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 534-07-04
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.08.2025 Київ № 216 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 15 UA-2025-07-28-009276-a 28.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.08.2025 00:00
Документи рішення
19.08.2025 11:20
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального підприємства «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28 липня 2025 року № 264, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Титан Трейд Оіл» (далі – ТОВ «Титан Трейд Оіл»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13 серпня 2025 року № 273, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13 серпня 2025 року, договір про закупівлю від 20 серпня 2025 року № 444 на суму 9 994 272,50 гривень з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 20 серпня 2025 року № 1, пояснення та документи, надані Замовником на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель 21 серпня 2025 року та 05 вересня 2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Титан Трейд Оіл», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
08.09.2025 00:00
Дата публікації
08.09.2025 16:45
Документи висновку
08.09.2025 16:45
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бітум БНД 70/100» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-28-009276-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання/специфікація, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.08.2025 12:18
Орган перевірки
27.08.2025 00:00
Документи повідомлення
21.08.2025 12:20
-
Відповідь
Пояснення на запит Держаудитслужби від 21.08.2025
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 21.08.2025 про закупівлю за номером ID: UA-2025-07-28-009276-a Комунальне підприємство "Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області керуючись п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), надає пояснення на Запит Держаудитслужби України від 21.08.2025 р. Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб для виготовлення асфальту на асфальтобетонній установці. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючим на період постачання товару (ДСТУ 4044:2019 або ДСТУ EN 12591:2017). Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р.№275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару на основі наданих комерційних пропозицій. Комерційні пропозиції додаються в окремому файлі.
Рішеня
22.08.2025 14:59
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бітум БНД 70/100» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-28-009276-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Титан Трейд Оіл» вимогам підпункту 9 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, враховуючи, що файл «Сертифікат та паспорт якості Унімот Республіка Польша_м.Гданськ» не містить відповідного сертифікату. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
02.09.2025 17:53
Орган перевірки
06.09.2025 00:00
Документи повідомлення
02.09.2025 17:54
-
Відповідь
Пояснення на Запит Держаудитслужби України - 02.09.2025
Пояснення на запит Держаудитслужби України від 02.09.2025 про закупівлю за номером ID UA-2025-07-28-009276-a Комунальне підприємство "Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області керуючись п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), надає пояснення на Запит Держаудитслужби України від 02.09.2025 р. Постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Титан Трейд Оіл» вимогам підпункту 9 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, враховуючи, що файл «Сертифікат та паспорт якості Унімот Республіка Польша_м.Гданськ» не містить відповідного сертифікату. Учасником ТОВ «Титан Трейд Оіл» (далі – Учасник), на підтвердження вимог підпункту 9 пункту 3 Додатку 2; пункту 1.2. Додатку 3; пункту 15 Додатку 6 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції були надані: - сертифікат відповідності та паспорт (сертифікат) якості на бітум дорожній виробництва АТ ОРЛЕН, Плоцьк, Польща; - сертифікат відповідності та паспорт (сертифікат) якості на бітум дорожній виробництва публічна компанія ORLEN Lietuva, Литовська республіка. Інформація, надана учасником у складі тендерної пропозиції є достовірною і Замовник вважає її достатньою для підтвердження технічних характеристик запропонованого товару. Замовник не несе відповідальності за документи, які були надані Учасником у складі тендерної пропозиції, які не вимагалися. Для підтвердження технічної кваліфікації Учасника було достатньо сертифікатів та паспортів якості, які були надані.
Рішеня
05.09.2025 11:22
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 572 750 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 572 750 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності