Показати схожі тендери

Закупівля Системні блоки до персональних комп`ютерів від Сумський апеляційний суд.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-28-008800-a
Id Tender 93960ed760b04bdb941834fe8c971959
План UA-P-2025-07-17-004828-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 28.07.2025 16:15
Остання зміна 16.09.2025 14:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
644 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 440 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.07.2025 16:15 до 11.08.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 28.07.2025 16:15
до 08.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.07.2025 16:15
до 08.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 12.08.2025 14:38
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.08.2025 15:26
до 28.08.2025 00:00
Період уточнень
з 28.07.2025 16:15 до 08.08.2025 00:00
Період оскарження
з 28.07.2025 16:15 до 08.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.08.2025 14:38
Основні параметри
Системні блоки до персональних комп`ютерів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
644 000 грн.
Системні блоки до персональних комп`ютерів
Назва предмета закупівлі
Системні блоки до персональних комп`ютерів
Очікувана вартість
644 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6440,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.08.2025 13:51
Закінчення аукціону
12.08.2025 14:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Системні блоки до персональних комп`ютерів
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
40606, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28
Дата постачання по
15.09.2025 16:04
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку за фактом його постачання. Датою здійснення будь-яких платежів Покупцем за цим Договором є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Покупця. Оплата Товару здійснюється впродовж 5 робочих днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Покупець здійснює протягом 7 (семи) робочих днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 7 (семи) робочих днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк поставки Товару до 15.09.2025. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами. Місце поставки Товару: Україна, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28 (Сумський апеляційний суд). Покупець залишає за собою право змінити місце поставки Товару, про що Сторони укладають Додаткову угоду до цього Договору, яка є його невід’ємною частиною. Відвантаження Постачальником не вказаних у Специфікації товарів не допускається. Відвантажені Постачальником з порушенням цього пункту Товари не підлягають оплаті Покупцем. На момент поставки Товару Постачальник надає видаткову накладну, копію митної декларації (у разі якщо Товар вироблений не в Україні ) та документ, що підтверджує те, що Товар відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу (у разі якщо зазначені вимоги встановлені). Неналежне оформлення Постачальником документів або відсутність хоча б одного із цих документів заначених в Договорі вважається простроченням Постачальника, до усунення якого Покупець має право відстрочити виконання своїх зобов'язання з оплати Товару.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"
Пропозиція:
609 989.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ"
Пропозиція:
621 360 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМП'ЮТЕРНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
579 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
636 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
560 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "РІЗНІЧЕНКО ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА"
Пропозиція:
621 049 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.08.2025 13:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.08.2025 08:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
16.09.2025 14:47
Пояснення причин викладено в протоколі, який доданий окремим файлом.
16.09.2025 14:48
Повідомлення про рішення
16.09.2025 14:47
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рубан Едуард Миколайович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380542607890
Замовник
ЄДРПОУ
42267878
Повна назва
Сумський апеляційний суд
Поштовий індекс
40606
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
вул. Герасима Кондратьєва, 28
Кваліфікація
Лот № 1 Системні блоки до персональних комп`ютерів
Період вимог/скарг з 18.08.2025 15:26 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 14:38 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Аргументація та підстави відхилення тендерної пропозиції наведені в протоколі уповноваженої особи, який додається окремим файлом.
Документи кваліфікації
18.08.2025 15:26
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.08.2025 14:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ПБГ19» (код ЄДРПОУ 45701274) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. Переліком документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (п.3.1 додатку 1 до Тендерної документації) визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі необхідно надати таблицю відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації Замовника (за формою наведеною в Додатку 2 до тендерної документації). В стовпчику «Найменування товару з вказанням конкретної марки/бренду, моделі товару*» таблиці щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації замовника (додаток 2 до Тендерної документації), Замовником вимагалась інформація про найменування товару з вказанням конкретної марки/бренду, моделі товару. В примітці до цієї вимоги вказано, що у разі, якщо Товар зібраний на виробництві та відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, але не має конкретної марки/бренду, моделі, в такому випадку інформація про марку/бренд, модель не зазначається. За результатами перевірки з відкритих джерел відсутня можливість встановити технічні характеристики запропонованого товару ТОВ «ПБГ19» (код ЄДРПОУ 45701274), а саме системного блоку до персонального комп’ютера Office PC A-2 (виробник ТОВ «МІКРОТОН»). Як вбачається з таблиці щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації Замовника (яка вимагалась Замовником), Учасник не надав в стовпчику «Найменування товару з вказанням конкретної марки/бренду, моделі товару*» таблиці щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації замовника (додаток 2 до Тендерної документації) інформації модель процесора; конкретну марку/бренд, модель оперативної пам’яті; конкретну марку/бренд, модель материнської плати; конкретну марку/бренд, модель формфактору корпусу; конкретну марку/бренд, модель корпусу. Зважаючи на вищевикладене, для усунення вищевказаних невідповідностей в електронній системі закупівель, Учасник - ТОВ «ПБГ19» (код ЄДРПОУ 45701274) повинен доповнити таблицю відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації Замовника, яка є складовою частиною додатку 2 тендерної документації, в якій вказати (зазначити) в стовпчику «Найменування товару з вказанням конкретної марки/бренду, моделі товару*» інформацію: про модель процесора; про конкретну марку/бренд, модель оперативної пам’яті; про конкретну марку/бренд, модель материнської плати; про конкретну марку/бренд, модель жорсткого диску; про конкретну марку/бренд, модель формфактору корпусу; про конкретну марку/бренд, модель корпусу; про конкретну марку/бренд, модель модуля ТРМ 2.0. 2. Додатком 1 до Тендерної документації визначено Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (далі за текстом – Перелік). Відповідно до пункту 4.6 зазначеного Переліку Учаснику необхідно було накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП) на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Пунктом 1 розділу 3 визначено, що Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП або УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП або УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП або УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП або УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Під час розгляду тендерної документації Учасника - ТОВ «ПБГ19» (код ЄДРПОУ 45701274) Замовником було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ПБГ19» (код ЄДРПОУ 45701274) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо вимог замовника стосовно накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису (УЕП) та/або підписання уповноваженою особою учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Документи подані Учасником - ТОВ «ПБГ19» (код ЄДРПОУ 45701274) не мають: - накладеного КЕП або УЕП окремо на кожен документ в складі тендерної пропозиції; - підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Зважаючи на вищевикладене, для усунення вищевказаних невідповідностей в електронній системі закупівель, Учаснику - ТОВ «ПБГ19» (код ЄДРПОУ 45701274) необхідно подати документи в складі тендерної пропозиції наклавши на кожен з них КЕП (УЕП) або поставити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Після подання документів, Учасник - ТОВ «ПБГ19» (код ЄДРПОУ 45701274) повинен підписати повторно тендерну пропозицію в цілому КЕП або УЕП. Звертаю увагу Учасника, що після виправлення невідповідностей вказаних в п. 2 Переліку виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що вимагались Замовником та були подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ПБГ19» (код ЄДРПОУ 45701274) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, цього протоколу, інформація вказана в поданих документах не повинна відрізнятися від документів, які подані Учасником на момент розкриття тендерних пропозицій. Вичерпний перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції визначений додатком 1 до Тендерної документації.
Створено
14.08.2025 12:51
Надати до
15.08.2025 12:51
Період вимог/скарг з 19.08.2025 16:22 по 25.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 15:26 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Аргументація та підстави відхилення тендерної пропозиції вказані в протоколі уповноваженої особи, який доданий окремим файлом.
Документи кваліфікації
19.08.2025 16:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.08.2025 15:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:00
Період вимог/скарг з 22.08.2025 15:21 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.08.2025 16:22 по 27.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Аргументація та підстави відхилення тендерної пропозиції викладені в протоколі, який додається окремим файлом.
Документи кваліфікації
22.08.2025 15:20
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.08.2025 16:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Переліком документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (п.3.1 додатку 1 до Тендерної документації) визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі необхідно надати таблицю відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації Замовника (за формою наведеною в Додатку 2 до тендерної документації). В стовпчику «Найменування товару з вказанням конкретної марки/бренду, моделі товару*» таблиці щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації замовника (додаток 2 до Тендерної документації), Замовником вимагалась інформація про найменування товару з вказанням конкретної марки/бренду, моделі товару. За результатами перевірки з відкритих джерел відсутня можливість встановити технічні характеристики запропонованого товару ТОВ «РІМ-2000» (код ЄДРПОУ 30695862), а саме системного блоку до персонального комп’ютера МОЕП РИМ2000 PATPIOT (виробник ТОВ «РІМ-2000»). Як вбачається з таблиці щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації Замовника (яка вимагалась Замовником), Учасник не надав в стовпчику «Найменування товару з вказанням конкретної марки/бренду, моделі товару*» таблиці щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації замовника (додаток 2 до Тендерної документації) інформації про конкретну марку/бренд, модель оперативної пам’яті; конкретну марку/бренд, модель материнської плати; конкретну марку/бренд, модель формфактору корпусу; конкретну марку/бренд, модель корпусу. Зважаючи на вищевикладене, для усунення вищевказаних невідповідностей в електронній системі закупівель, Учасник - ТОВ «РІМ-2000» (код ЄДРПОУ 30695862) повинен доповнити таблицю відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації Замовника, яка є складовою частиною додатку 2 тендерної документації, в якій вказати (зазначити) в стовпчику «Найменування товару з вказанням конкретної марки/бренду, моделі товару*» інформацію: про конкретну марку/бренд, модель оперативної пам’яті; про конкретну марку/бренд, модель материнської плати; про конкретну марку/бренд, модель жорсткого диску; про конкретну марку/бренд, модель формфактору корпусу; про конкретну марку/бренд, модель корпусу; про конкретну марку/бренд, модель модуля ТРМ 2.0.
Створено
20.08.2025 08:56
Надати до
21.08.2025 08:56
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.08.2025 15:21 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.08.2025 15:03
Електроний протокол про продовження строку
22.08.2025 15:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 16:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Переліком документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (п.3.1 додатку 1 до Тендерної документації) визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі необхідно надати таблицю відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації Замовника (за формою наведеною в Додатку 2 до тендерної документації). В стовпчику «Найменування товару з вказанням конкретної марки/бренду, моделі товару*» таблиці щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації замовника (додаток 2 до Тендерної документації), Замовником вимагалась інформація про найменування товару з вказанням конкретної марки/бренду, моделі товару. За результатами перевірки з відкритих джерел відсутня можливість встановити технічні характеристики запропонованого товару ФОП "РІЗНІЧЕНКО ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА" (код ЄДРПОУ 2417118446), а саме системного блоку до персонального комп’ютера Uditrade WorkStation F0302 (IC5.R32.INT.U.F0303) (виробник ТОВ «ЮДІТРЕЙД»). Як вбачається з таблиці щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації Замовника (яка вимагалась Замовником), Учасник не надав в стовпчику «Найменування товару з вказанням конкретної марки/бренду, моделі товару*» таблиці щодо відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації замовника (додаток 2 до Тендерної документації) інформації про конкретну марку/бренд, модель оперативної пам’яті; конкретну марку/бренд, модель материнської плати; конкретну марку/бренд, модель формфактору корпусу; конкретну марку/бренд, модель корпусу. Окрім цього, як вбачається з таблиці відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації Замовника, виробником системних блоків до персональних комп’ютерів є ТОВ «ЮДІТРЕЙД». У складі тендерної пропозиції відсутні документи, які б підтверджували, що ТОВ «ЮДІТРЕЙД» є виробником цього Товару, має право на їх виробництво та має офіційну представлену мережу авторизованих сервісних центрів на території України. Зважаючи на вищевикладене, для усунення вищевказаних невідповідностей в електронній системі закупівель, Учасник - ФОП "РІЗНІЧЕНКО ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА" (код ЄДРПОУ 2417118446) повинен оновити таблицю відповідності запропонованого товару вимогам технічної специфікації Замовника, яка є складовою частиною додатку 2 тендерної документації, в якій вказати (зазначити) в стовпчику «Найменування товару з вказанням конкретної марки/бренду, моделі товару*» інформацію: про конкретну марку/бренд, модель оперативної пам’яті; про конкретну марку/бренд, модель материнської плати; про конкретну марку/бренд, модель жорсткого диску; про конкретну марку/бренд, модель формфактору корпусу; про конкретну марку/бренд, модель корпусу; про конкретну марку/бренд, модель модуля ТРМ 2.0.
Створено
26.08.2025 09:26
Надати до
27.08.2025 09:26
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Замовником, у відповідності до положень Особливостей було оголошено 28.07.2025 відкриті торги на закупівлю системних блоків до персональних комп’ютерів за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-28-008800-a. Одразу після завершення електронного аукціону 12.08.2025 електронною системою закупівель було автоматично розкрито всю інформацію, зазначену в тендерних пропозиціях учасників та сформовано список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни: Учасник 1 -ТОВ «ПБГ19» (код ЄДРПОУ 45701274) – цінова пропозиція 560 000 грн.; Учасник 2 - НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМП'ЮТЕРНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" (код ЄДРПОУ 21112571) - цінова пропозиція 579 999 грн.; Учасник 3 -ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" (код ЄДРПОУ 30695862) - цінова пропозиція 609 989,40 грн.; Учасник 4 - ФОП "РІЗНІЧЕНКО ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА" (код ЄДРПОУ 2417118446) – 621 049 грн.; Учасник 5 - ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" (код ЄДРПОУ 41263186) – 621 360,00 грн.; Учасник 6 -Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" (код ЄДРПОУ 45596933) – 636 000 грн. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Так, частиною 9 статті 29 Закону визначено, що після оцінки тендерних пропозицій /пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/ оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію / пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Тендерну пропозицію Учасника 1 -ТОВ «ПБГ19» (код ЄДРПОУ 45701274) було відхилено Замовником 18.08.2025 у зв’язку з тим, що він змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (підстава - абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей). Тендерну пропозицію Учасника 2 - НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМП'ЮТЕРНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" (код ЄДРПОУ 21112571) було відхилено Замовником 19.08.2025 у зв’язку з тим, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації визначеної Замовником (підстава - абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей). Тендерну пропозицію Учасника 3 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" (код ЄДРПОУ 30695862) було відхилено Замовником 22.08.2025 у зв’язку з тим, що він не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Наступною найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Учасника 4 - ФОП "РІЗНІЧЕНКО ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА" (код ЄДРПОУ 2417118446). Замовником було розглянуто тендерну пропозицію Учасника 4 - ФОП "РІЗНІЧЕНКО ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА" (код ЄДРПОУ 2417118446) та 26.08.2025 о 9 годині 26 хвилин йому було надіслано повідомлення про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції. На вимогу Замовника про усунення невідповідностей в тендерній документації 27.08.2025 Учасник 4 - ФОП "РІЗНІЧЕНКО ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА" (код ЄДРПОУ 2417118446) оприлюднив інформацію про усунення невідповідностей. Частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Тривалі повітряні тривоги, в тому числі з підвищеною небезпекою, постійні обстріли території міста Суми, знаходження Сумської міської територіальної громади в зоні можливих бойових дій, не дають змогу протягом п’яти днів розглянути тендерну пропозицію Учасника 4 - ФОП "РІЗНІЧЕНКО ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА" (код ЄДРПОУ 2417118446). Таким чином, враховуючи приписи частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», постала необхідність прийняти рішення про продовження строку розгляду до 19.09.2025 тендерної пропозиції Учасника 4 - ФОП "РІЗНІЧЕНКО ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА" (код ЄДРПОУ 2417118446) відкритих торгів на закупівлю системних блоків до персональних комп’ютерів за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-28-008800-a, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
Дата продовження строку розгляду
29.08.2025 14:55
Дата кінця розгляду
20.09.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
644 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.08.2025 08:00
Замовник:
Сумський апеляційний суд
Контактний телефон:
+380542607890
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
644 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.08.2025 08:00
Замовник:
Сумський апеляційний суд
Контактний телефон:
+380542607890
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності