Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту автомобіля MERCEDES-BENZ Sprinter від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-28-002948-a
Id Tender 09ff432516974f4897a04f50b0fe4df8
План UA-P-2025-07-28-003524-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.07.2025 11:30
Остання зміна 25.08.2025 08:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
49 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
494 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.07.2025 11:29 до 05.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 28.07.2025 11:29
до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.07.2025 11:29
до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.08.2025 15:42
до 11.08.2025 12:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.08.2025 12:14
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.08.2025 12:41
до 25.08.2025 08:42
Період уточнень
з 28.07.2025 11:29 до 02.08.2025 00:00
Період оскарження
з 28.07.2025 11:29 до 02.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.08.2025 15:42 до 11.08.2025 12:41
Період кваліфікації
з 06.08.2025 15:42 до 11.08.2025 12:41
Основні параметри
Послуги з ремонту автомобіля MERCEDES-BENZ Sprinter
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
49 400 грн.
Послуги з ремонту автомобіля MERCEDES-BENZ Sprinter
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту автомобіля MERCEDES-BENZ Sprinter
Очікувана вартість
49 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
494,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.08.2025 15:19
Закінчення аукціону
06.08.2025 15:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту автомобіля MERCEDES-BENZ Sprinter
Код ДК 021:2015
50112100-4 - Послуги з ремонту автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м.Дніпро, СТО Виконавця
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Послуг Виконавцю протягом 10 (десяти) робочих днів після їх приймання Замовником, у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Гуєвський Євгеній Євгенійович"
Пропозиція:
41 156 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛ-АВТОСЕРВІС"
Пропозиція:
41 155 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.08.2025 15:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.07.2025 11:30
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.07.2025 11:29
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Косяк
Електронна пошта
Телефон
+380567450307
Сайт:
https://dp.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38598371
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області
Поштовий індекс
49600
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту автомобіля MERCEDES-BENZ Sprinter
Період вимог/скарг з 11.08.2025 12:14 по 17.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.08.2025 15:42 по 14.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
11.08.2025 12:14
Повідомлення про рішення
06.08.2025 15:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 11:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 11:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно з підпунктом 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати документи на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: довідку за формою 1 в якої зазначено інформацію про виконаний (виконані) аналогічний (аналогічні) договір (договори) та копію аналогічного договору з усіма додатками до нього, що зазначений в довідці та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та/або посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Довідка, яка надана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не відповідає умовам тендерної документації. Для усунення виявленої невідповідності учасник повинен надати довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 1 згідно з Додатком 1 до тендерної документації.
Створено
07.08.2025 16:42
Надати до
08.08.2025 16:42
Період вимог/скарг з 11.08.2025 12:41 по 17.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 12:14 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.08.2025 12:41
Довідка НАЗК
11.08.2025 12:41
Повідомлення про рішення
11.08.2025 12:14
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-28-002948-a-a1
Підписаний і діє
Номер
105/2240
41 156 грн.
41 156 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.08.2025
Строк дії договору з
22.08.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту автомобіля MERCEDES-BENZ Sprinter
Номенклатура
Послуги з ремонту автомобіля MERCEDES-BENZ Sprinter
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38598371

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Гуєвський Євгеній Євгенійович"
Повна назва
ФОП "Гуєвський Євгеній Євгенійович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3459600313

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.08.2025 08:42
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
49 400 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 10:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області
Контактний телефон:
+380567450307
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
49 400 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 10:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області
Контактний телефон:
+380567450307
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності