Показати схожі тендери

Закупівля Машини для обробки даних (апаратна частина) (робочі станції) від Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-28-002663-a
Id Tender 0b0fb528dce8485f90f6e307a6b2d5e8
План UA-P-2025-07-28-001960-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.07.2025 11:34
Остання зміна 05.09.2025 12:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 340 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 700 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.07.2025 11:33 до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.07.2025 11:33
до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.07.2025 11:33
до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.08.2025 00:00
до 11.08.2025 12:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.08.2025 12:13
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.08.2025 12:13
до 05.09.2025 12:43
Період уточнень
з 28.07.2025 11:33 до 02.08.2025 00:00
Період оскарження
з 28.07.2025 11:33 до 02.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.08.2025 00:00 до 11.08.2025 12:13
Період кваліфікації
з 05.08.2025 00:00 до 11.08.2025 12:13
Основні параметри
Машини для обробки даних (апаратна частина) (робочі станції)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 340 000 грн.
Машини для обробки даних (апаратна частина) (робочі станції)
Назва предмета закупівлі
Машини для обробки даних (апаратна частина) (робочі станції)
Очікувана вартість
1 340 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6700,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Машини для обробки даних (апаратна частина) (робочі станції)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80100, Україна, Львівська область, Червоноград, Стуса, 17
Дата постачання по
31.12.2025 11:21
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Уліс Сістемс"
Пропозиція:
1 329 984 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.07.2025 11:09
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Новосад Роман Ігорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380935321511
Замовник
ЄДРПОУ
00173485
Повна назва
Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж
Поштовий індекс
80100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Червоноград
Адреса
вул. В. Стуса, 17
Кваліфікація
Лот № 1 Машини для обробки даних (апаратна частина) (робочі станції)
Період вимог/скарг з 11.08.2025 12:13 по 17.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.08.2025 00:00 по 13.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.08.2025 12:13
Довідка НАЗК
11.08.2025 12:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-28-002663-a-c1
Підписаний і діє
Номер
46/2025
1 329 984 грн.
1 108 320 грн.
З ПДВ
Підписано
05.09.2025
Строк дії договору з
05.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
16 (штуки)
Машини для обробки даних (апаратна частина) (робочі станції)
Номенклатура
Машини для обробки даних (апаратна частина) (робочі станції)
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж
Повна назва
Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00173485

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Уліс Сістемс"
Повна назва
ТОВ "Уліс Сістемс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20049451

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.09.2025 12:43
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-19-000072
Дата створення проекту
19.08.2025 11:54
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.08.2025 15:59
Дата публікації висновку про результати
03.09.2025 16:32
Дата завершення усунення порушень
18.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.08.2025 №204 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 19.08.2025 №204. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-07-28-002663-a, 28.07.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.08.2025 00:00
Документи рішення
19.08.2025 15:59
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Червоноградського гірничо-економічного фахового коледжу (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-07-28-001960-a); оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднену інформацію щодо досліджуваної процедури закупівлі на вебсайті Замовника (https://dvnzchgek.edu.ua/publichna-informatsiya-0/publichni-zakupivli); тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 11.08.2025; тендерну пропозицію ТОВ «Уліс Сістемс»; наявні у вільному публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерело інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «Уліс Сістемс» як переможцем тендеру документи; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Одночасно, відповідно до вимог статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону. Так, з метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода (ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX). Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р схвалено План України (далі – План України). Відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 (далі – Порядок №1318), Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану України, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі у межах виконання Плану України, шляхом проведення, зокрема, моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку. Проведеним моніторингом встановлено, що досліджувана процедура закупівлі UA-2025-07-28-002663-a Замовником здійснюється в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору). Підпунктом 4 пункту 9 Порядку №1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують здійснення закупівель для виконання Плану України відповідно до законодавства в частині, що не суперечить положенням статті 5 Рамкової угоди. Одночасно, у пункті 8 Порядку №1318 зазначено, що відповідальні органи визначають структурні підрозділи, відповідальні за організацію виконання Плану України, проведення моніторингу, підготовку звітної документації та здійснення контролю за виконанням Плану України (відповідно до компетенції державного органу), а також забезпечення його безпосереднього виконання; для виконання Плану України відповідальні органи можуть залучати інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності. Також у статті 16 Рамкової угоди визначено, що Україна повинна забезпечити, шляхом включення таких зобов’язань до договорів з відповідними особами та суб’єктами, щоб реципієнти фінансування Союзу під час виконання заходів Плану України, визнавали походження та забезпечували публічність, що включає, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості. Також, за вимогами статті 16 Рамкової угоди заходи із забезпечення публічності, комунікацій, оприлюднення та поширення інформації повинні здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів. Відповідно до вимог підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318 відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4. За вимогами у додатку 4 (Вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України) Порядку №1318, відповідальні органи та реципієнти у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, під час організації заходів, виконання робіт і надання послуг, на закупленому обладнанні та інших товарах, які стали результатом реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, повинні використовувати емблему Європейського Союзу, яка розміщена на сайті Європейського Союзу (https://european-union.europa.eu/principles-countrieshistory/symbols/european-flag-en#download) без будь-яких змін, зокрема кольору, чи додавання будь-яких елементів до емблеми. Водночас, аналізом оприлюдненої Замовником інформації щодо досліджуваної закупівлі на вебсайті Замовника (за наданим Замовником посиланням: (https://dvnzchgek.edu.ua/publichna-informatsiya-0/publichni-zakupivli) встановлено, що при публікації вказаної інформації про закупівлю Замовником не враховано положення додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318, а також положення статті 16 Рамкової угоди, зокрема не вказано інформації про фінансування/співфінансування закупівлі Європейським Союзом - Ukraine Facility, а також не використано емблеми Європейського Союзу.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю (в тому числі щодо дотримання вимог законодавства стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility) встановлено не врахування Замовником положень додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318, а також статті 16 Рамкової угоди стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, а також умовам Рамкової угоди; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене моніторингом, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), направлені на недопущення аналогічних порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
03.09.2025 00:00
Дата публікації
03.09.2025 16:32
Документи висновку
03.09.2025 16:32
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Щодо усунення виявлених порушень. На офіційному веб-сайті Червоноградського гірничо-економічного фахового коледжу, в розділі Публічні закупівлі, було усунуто виявленні порушення, а саме: - в Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) (робочі станції) було добавлено логотим Європейського Союзу в якому зазначено, що дана закупівля Співфінансується Європейським Союзом - Ukrainian Facility. - В пункті 1 та пункті 3 було вказано, що закупівля здійснюється в рамках проекту: "UKRAINIAN FACILITY". Інформацію можна перевірити за покликанням: - https://dvnzchgek.edu.ua/publichna-informatsiya-0/publichni-zakupivli - https://dvnzchgek.edu.ua/sites/dvnzchgek.edu.ua/files/inline-files/obgruntuvannya-tender-robochi-stancii_0.pdf
Дата публікації
04.09.2025 12:08
Документи інформації про усунення порушення
04.09.2025 12:12
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення Замовнику – Червоноградському гірничо-економічному фаховому коледжу
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-07-28-002663-a, яка проводиться Червоноградським гірничо-економічним фаховим коледжом (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Надати інформацію з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерел фінансування закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.08.2025 15:30
Орган перевірки
27.08.2025 00:00
Документи повідомлення
21.08.2025 15:30
-
Відповідь
відповідь на моніторинг
Відповідь на 1 питання: 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до: - Закону України «Про Державний бюджет України» на відповідний рік; - Бюджетного запиту та кошторисних призначень, погоджених головним розпорядником бюджетних коштів. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості. Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Технічні та якісні характеристики сформовані з урахуванням: - потреб закладу освіти для забезпечення практичної підготовки здобувачів освіти за відповідними спеціальностями: G16 Гірництво та нафтогазові технології, G19 Будівництво та цивільна інженерія, F2 Інженерія програмного забезпечення ; - рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо облаштування сучасних навчально-практичних центрів; - аналізу ринку та консультацій з виробниками/постачальниками відповідного обладнання. 3. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Очікувана вартість визначалась на підставі: - проведеного аналізу ринку (цінових пропозицій постачальників, відкритих джерел інформації, електронних каталогів, спеціалізованих сайтів); - інформації з електронної системи закупівель Prozorro щодо аналогічних закупівель. Відповідь на 2 питання: https://dvnzchgek.edu.ua/publichna-informatsiya-0/publichni-zakupivli https://dvnzchgek.edu.ua/sites/dvnzchgek.edu.ua/files/inline-files/obgruntuvannya-tender.pdf Відповідь на 3 питання: - Наказ №551 від 08.04.2025 Про затвердження переліку закладів освіти, відібраних для реалізації публічного інвестиційного проєкту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезречення енергоефективності, безпеки інклюзивності освітнього простору» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2025 році. - Розпорядження ЛОДА №747/0/5-25ВА від 25.06.2025 Про внесення змін до показників обласного бюджету Львівської області на 2025 рік. - Заявка на участь у реалізації публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової перед вищої освіти, забезпечення енергоефективності безпеки та інклюзивності освітнього простору» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за напрямами придбання обладнання для модернізації та/або капітального ремонту (реконструкції)
Рішеня
26.08.2025 15:27
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 340 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 00:00
Замовник:
Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж
Контактний телефон:
+380935321511
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 340 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 00:00
Замовник:
Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж
Контактний телефон:
+380935321511
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності