Показати схожі тендери

Закупівля Товар - код CPV 24950000-8 по ДК 021:2015 - Спеціалізована хімічна продукція (Лист ущільнюючий). РПЗ: 9.497. від ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-28-001911-a
Id Tender fde33a68cd7549ee888d46a57611e5c6
План UA-P-2025-07-07-002282-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 28.07.2025 10:43
Остання зміна 19.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
517 275 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 200 грн. (1,01 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.07.2025 10:42 до 19.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 28.07.2025 10:42
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.07.2025 10:42
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.08.2025 12:23
до 13.10.2025 12:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.09.2025 12:35
до 19.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 13.10.2025 12:03
-
Період уточнень
з 28.07.2025 10:42 до 16.08.2025 00:00
Період оскарження
з 28.07.2025 10:42 до 16.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.08.2025 12:23 до 13.10.2025 12:03
Період кваліфікації
з 20.08.2025 12:23 до 13.10.2025 12:03
Основні параметри
Товар - код CPV 24950000-8 по ДК 021:2015 - Спеціалізована хімічна продукція (Лист ущільнюючий). РПЗ: 9.497.
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками : З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: [email protected], тел.05136 4-21-77 З технічних питань: Фахівець: тел. 05136 4-41-95. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
517 275 грн.
Лист ущільнюючий
Назва предмета закупівлі
Лист ущільнюючий
Очікувана вартість
517 275 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5200,0
1,01 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.08.2025 12:00
Закінчення аукціону
20.08.2025 12:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лист ущільнюючий безазбестовий ЛУБ 434RO (або еквівалент) 3х1500х1000
Код ДК 021:2015
24959200-3 - Хімічні речовини у вигляді пластин
Кількість
49.5
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: протягом 180 календарних днів після повного постачання товару.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"
Пропозиція:
449 999.55 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮКРЕЙНІАН СІЛС"
Пропозиція:
512 075 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.08.2025 12:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.08.2025 15:20
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Франко Юрій Аркадійович
Електронна пошта
Телефон
380513642177
Сайт:
http://www.sunpp.mk.ua
Замовник
ЄДРПОУ
20915546
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лист ущільнюючий
Період вимог/скарг з 17.09.2025 12:35 по 23.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 12:23 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Обґрунтовані причини відхилення пропозиції: Згідно п. п. 2 п.44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Згідно з додатком 1.1 Тендерної документації «Зведений перелік на закупівлю товару», філією ВП ПАЕС замовлено «Лист ущільнюючий безазбестовий ЛУБ 434RO (або еквівалент) 3х1500х1000» за ТДПЗ (т).23.0902.0188-2025 (ред.2). Тип антипригарного покриття за ТДПЗ - 4AS. Учасником у «Зведеному переліку на закупівлю товару…», складеному у відповідності до форми Додатку 1.1 «Переліку додатків, що завантажуються замовником до електронної системи закупівель окремими файлами» тендерної документації, запропоновано до постачання: «Лист TEMACARB 3/0 1000х1500мм2 з посиланням на ТДПЗ (т).23.0902.0188-2025 (ред.2). Проте, у наданому у складі тендерної пропозиції сертифікаті № 1374-8 зазначено антипригарне покриття 2AS. Надана пропозиція не відповідає вимогам ТДПЗ (т).23.0902.0188-2025 (ред.2) в частині покриття ущільнюючого матеріалу. Також, відповідно до порівняльної таблиці наданої учасником торгів ТОВ Білоцерківський завод "Трібо" а саме в п. 9 вказано, що лист TEMACARB 3/0 1000х1500мм2 це високо ефективний стиснути ущільнюючий матеріал, що містить суміш різних речовин в тому числі посилений вуглецевим волокном. В ТДПЗ (т).23.0902.0188-2025 (ред.2) вказано, що до складу ущільнюючого матеріалу має входити високотемпературний графіт, що в свою чергу має низку відмінностей цих матеріалів, а саме: - Графіт (особливо високотемпературний) – забезпечують герметичність, стійкість до високих температур і хімічних середовищ, працює як мастило, що знижує зношення. - Вуглецеве волокно - робить матеріал міцним та легким, але не має мастильних властивостей, може інакше поводитися при високих температурах та тисках, про що було зазначено вище. Отже, заміна графіту на вуглецеве волокно змінює технічні характеристики виробу (термостійкість, герметичність антифрикційні характеристики) - він може втратити властивості, необхідні для герметизації чи роботи в умовах високих температур. Надана пропозиція не відповідає вимогам ТДПЗ (т).23.0902.0188-2025 (ред.2) в частині складових які входять до складу ущільнюючого матеріалу.
Документи кваліфікації
17.09.2025 12:35
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.08.2025 14:39
Електроний протокол про продовження строку
20.08.2025 12:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 10:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 10:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій Учасника процедури закупівлі товару: ТОВ Білоцерківський завод "Трібо" – код CPV 24950000-8 по ДК 021:2015 - Спеціалізована хімічна продукція (Лист ущільнюючий). Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-28-001911-a. Очікувана вартість закупівлі: 620 730,00 грн. з ПДВ, 517 275,00 грн. без ПДВ. Пункт плану РПЗ-2025: № 9.497 (UA-P-2025-07-07-002282-a). На вимогу наказу ДП «НАЕК ЕНЕРГОАТОМ» від 07.11.2022 № 01-767-н «Про внесення змін до наказу від 27.06.2022 №01-374-н (зі змінами) направлено до дирекції з контрольно-ревізійної роботи, економічної безпеки та комплаєнс політики (далі ДКРРтаКП) інформацію щодо контрагентів разом із заповненими Анкетами з метою проведення відповідної перевірки. Наразі висновок ДКРРтаКП не надано до УВТК, у зв’язку з чим неможливо здійснити докладний аналіз тендерних пропозицій та зробити об’єктивний висновок в строк протягом 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На підставі вищевикладеного, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вважаємо за потрібне продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Рішення прийнято на засіданні УО Протокол № 1148 від 25.08.2025 р. УО Ю. Франко
Дата продовження строку розгляду
25.08.2025 14:39
Дата кінця розгляду
18.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ Білоцерківський завод "Трібо" на закупівлю товару за темою: код CPV 24950000-8 по ДК 021:2015 - Спеціалізована хімічна продукція (Лист ущільнюючий). РПЗ - 9.497 (UA-P-2025-07-07-002282-a). Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-07-28-001911-a У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник ТОВ Білоцерківський завод "Трібо" завантажив файл у форматі pdf, «Гарантійний лист щодо рф» в якому не вказав, що кінцевий бенефіціарний власник/засновник учасника з 24.02.2022 року не провадить господарську діяльність Ісламській Республіці Іран, не є бенефіціарним власником/засновником/директором юридичної особи, яка зареєстрована в Ісламській Республіці Іран, не має представництва в Ісламській Республіці Іран, не має господарських зв’язків з юридичними/фізичними особами-резидентами Ісламської Республіки Іран; - учасник торгів з 24.02.2022 року не постачає товар в Ісламську Республіку Іран та не має представництва в Ісламської Республіки Іран. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Додаток А до ТД «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: п.9. Файл у форматі pdf, відсканований з листа складеного в довільній формі і підписаного уповноваженою особою учасника про те, що: - кінцевий бенефіціарний власник/засновник учасника з 24.02.2022 року не провадить господарську діяльність в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран, не є бенефіціарним власником/засновником/директором юридичної особи, яка зареєстрована в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран, не має представництва в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран, не має господарських зв’язків з юридичними/фізичними особами-резидентами Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; - учасник торгів з 24.02.2022 року не постачає товар в Російську Федерацію/Республіку Білорусь/Ісламську Республіку Іран та не має представництва в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламської Республіки Іран. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Файл у форматі pdf, відсканований з листа складеного в довільній формі і підписаного уповноваженою особою учасника про те, що: - кінцевий бенефіціарний власник/засновник учасника з 24.02.2022 року не провадить господарську діяльність в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран, не є бенефіціарним власником/засновником/директором юридичної особи, яка зареєстрована в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран, не має представництва в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламській Республіці Іран, не має господарських зв’язків з юридичними/фізичними особами-резидентами Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; - учасник торгів з 24.02.2022 року не постачає товар в Російську Федерацію/Республіку Білорусь/Ісламську Республіку Іран та не має представництва в Російській Федерації/Республіці Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Просимо усунути вказані невідповідності та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО Протокол № 1166 від 01.09.2025 р. УО Ю. Франко
Створено
01.09.2025 12:12
Надати до
02.09.2025 12:12
Період вимог/скарг з 13.10.2025 12:03 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.09.2025 12:35 по 16.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Обґрунтовані причини відхилення пропозиції: Згідно п. п. 2 п.44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. На порушення п.1 розділу «Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації» додатку А тендерної документації учасником не надано: - файл (файли) у форматі pdf, відсканований з документу(ів) про якість товару заводу виробника (сертифікат якості/аналізу або паспорт), оригінал або копія завірена Учасником. У складі тендерної пропозиції учасником надано файл у форматі pdf «Зразок сертифікату якості», відсканований із «Зразку сертифікату якості на листи прокладочні безасбестові GREFSEAL», який не містить технічні характеристики (показники) запропонованогого товару, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Документи кваліфікації
13.10.2025 12:03
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.09.2025 10:58
Електроний протокол про продовження строку
17.09.2025 12:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 10:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.07.2025 10:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій Учасника процедури закупівлі ТОВ «ЮКРЕЙНІАН СІЛС» по процедурі відкритих торгів на закупівлю товару – код CPV 24950000-8 по ДК 021:2015 - Спеціалізована хімічна продукція (Лист ущільнюючий). Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-28-001911-a Очікувана вартість закупівлі: 620 730,00 грн з ПДВ, 517 275,00 грн без ПДВ Пункт плану РПЗ-2025: № 9.497 (UA-P-2025-07-07-002282-a). На вимогу наказу ДП «НАЕК ЕНЕРГОАТОМ» від 07.11.2022 № 01-767-н «Про внесення змін до наказу від 27.06.2022 №01-374-н (зі змінами) направлено до дирекції з контрольно-ревізійної роботи та комплаєнс політики (далі ДКРРтаКП) інформацію щодо контрагентів разом із заповненими Анкетами з метою проведення відповідної перевірки. Наразі висновок ДКРРтаКП не надано до УВТК, у зв’язку з чим неможливо здійснити докладний аналіз тендерних пропозицій та зробити об’єктивний висновок в строк протягом 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На підставі вищевикладеного, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вважаємо за потрібне продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Рішення прийнято на засіданні УО Протокол № 1191 від 22.09.2025 р. УО Ю. Франко
Дата продовження строку розгляду
22.09.2025 10:58
Дата кінця розгляду
16.10.2025 00:00
Торги не відбулися
Очікувана вартість
517 275 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380513642177
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
517 275 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380513642177
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності