Показати схожі тендери

Закупівля «Комплект навчального обладнання для навчального кабінету фізики», Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 39162100-6 - Навчальне обладнання, Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 39160000-1 - Шкільні меблі від БУШТИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ БУШТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-27-000311-a
Id Tender c54d37c9b8694befacd2081995dd2f2d
План UA-P-2025-07-26-000278-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.07.2025 22:27
Остання зміна 19.08.2025 23:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
155 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
775 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.07.2025 22:25 до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.07.2025 22:25
до 01.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.07.2025 22:25
до 01.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.08.2025 00:00
до 07.08.2025 10:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.08.2025 10:24
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.08.2025 10:24
до 19.08.2025 23:33
Період уточнень
з 27.07.2025 22:25 до 01.08.2025 00:00
Період оскарження
з 27.07.2025 22:25 до 01.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.08.2025 00:00 до 07.08.2025 10:24
Період кваліфікації
з 04.08.2025 00:00 до 07.08.2025 10:24
Основні параметри
«Комплект навчального обладнання для навчального кабінету фізики», Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 39162100-6 - Навчальне обладнання, Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 39160000-1 - Шкільні меблі
Закупівля здійснюється за потребою Замовника у мультимедійному обладнанні відповідно до Постанови КМУ №1554 від 31.12.2024 р. Про деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році за кошти субвенції та місцевого бюджету, у тому числі заходу (кроку) Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 244 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 32, ст. 2035).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
155 000 грн.
«Комплект навчального обладнання для навчального кабінету фізики», Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 39162100-6 - Навчальне обладнання, Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 39160000-1 - Шкільні меблі
Назва предмета закупівлі
«Комплект навчального обладнання для навчального кабінету фізики», Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 39162100-6 - Навчальне обладнання, Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 39160000-1 - Шкільні меблі
Очікувана вартість
155 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
775,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект навчального обладнання для навчального кабінету фізики
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Пропозиція:
155 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.07.2025 22:27
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Василь Гайович
Електронна пошта
Телефон
+380678355104
Замовник
ЄДРПОУ
22114862
Повна назва
БУШТИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ БУШТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
90556
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
смт. Буштино
Адреса
вул. Богдана Хмельницького, буд. 86
Кваліфікація
Лот № 1 «Комплект навчального обладнання для навчального кабінету фізики», Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 39162100-6 - Навчальне обладнання, Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 39160000-1 - Шкільні меблі
Період вимог/скарг з 07.08.2025 10:24 по 13.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 00:00 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.08.2025 10:24
Довідка НАЗК
07.08.2025 10:24
Повідомлення про рішення
04.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-27-000311-a-c1
Підписаний і діє
Номер
19/08
155 000 грн.
129 166.67 грн.
З ПДВ
Підписано
19.08.2025
Строк дії договору з
19.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект навчального обладнання для навчального кабінету фізики
Номенклатура
Комплект навчального обладнання для навчального кабінету фізики
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
129 166.67
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БУШТИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ БУШТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
БУШТИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ БУШТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22114862

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Повна назва
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45835457

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.08.2025 23:33
-
Додатки до договору
19.08.2025 23:32
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-18-000063
Дата створення проекту
18.08.2025 15:24
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
18.08.2025 15:42
Дата публікації висновку про результати
26.08.2025 11:59
Дата завершення усунення порушень
30.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 948-00-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 192-36-82
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.08.2025 № 56-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 18.08.2025 № 56-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-07-27-000311-a 27.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.08.2025 00:00
Документи рішення
18.08.2025 15:42
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації зі змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 18.07.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель БУШТИНСЬКОГО ЛІЦЕЮ БУШТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СКУЛ ЛАБ» (далі – ТОВ «СКУЛ ЛАБ»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ СКУЛ ЛАБ» від 07.08.2025 року №28; повідомлення про намір укласти договір від 07.08.2025 року; договір від 19.08.2025 №19/08; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 19 серпня 2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостям, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
26.08.2025 00:00
Дата публікації
26.08.2025 11:59
Документи висновку
26.08.2025 11:59
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Комплект навчального обладнання для навчального кабінету фізики», Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 39162100-6 - Навчальне обладнання, Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 39160000-1 - Шкільні меблі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-27-000311-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility та обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
19.08.2025 15:30
Орган перевірки
23.08.2025 00:00
Документи повідомлення
19.08.2025 15:31
-
Відповідь
Відповідь на запит для надання пояснення
У відповідь на Ваш запит в межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Комплект навчального обладнання для навчального кабінету фізики», Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 39162100-6 - Навчальне обладнання, Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 39160000-1 - Шкільні меблі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-27-000311-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, Уповноважена особа Василь Гайович може пояснити наступне на запитання №: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? «Щодо обґрунтування технічних:, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість: Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», Основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Наказом № 275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення потреби в товарі, що є предметом закупівлі, здійснювалося на підставі аналізу фактичної потреби у таких товарах та на підставі службових від закладів освіти та рішення сесії № . Визначення очікуваної вартості відбувалося методом «порівняння ринкових цін», який передбачено пунктом 1 розділом IІI Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена вищезгаданим Наказом № 275. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, моніторинг великих торгових мереж. З метою визначення вартості товару було здійснено запит на цінові пропозиції до постачальників аналогічних товарів, які брали участь у закупівлях, що завершені з укладенням договору. За результатами запитів було отримано комерційні пропозиції що додаються. У свою чергу, технічні характеристики предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників встановлювалися із урахуванням специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень Наказу №574 від 29.04.2020 Міністерства освіти і науки України.» 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. «Оскільки підпункт 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) носить рекомендаційний характер, однак Замовник виконав в строк що не перевищує п’яти робочих днів дану рекомендацію та оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, яку можна переглянути за посиланням: https://bushtyno.licey.org.ua/tenderni-zakupivli-15-17-57-25-11-2024/ .» 3) Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility та обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету. «Так, закупівля здійснювалась за рахунок класифікації видатків 0611184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» за рахунок спеціального фонду КЕКВ 3110 та за рахунок класифікації видатків 0611183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок спеціального фонду КЕКВ 3110.»
Рішеня
20.08.2025 18:57
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
155 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.08.2025 00:00
Замовник:
БУШТИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ БУШТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380678355104
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
155 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.08.2025 00:00
Замовник:
БУШТИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ БУШТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380678355104
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності