Показати схожі тендери

Закупівля Послуги супроводу та підтримки Системи автоматизації оперативного управління обліку підприємства від УКРАЇНСЬКИЙ ВЕТЕРАНСЬКИЙ ФОНД .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-25-010010-a
Id Tender 4e454df662cd4f91822a69ed357b90d3
План UA-P-2025-07-25-011907-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.07.2025 22:42
Остання зміна 28.08.2025 12:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
345 858.66 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 729.29 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.07.2025 22:40 до 02.08.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 25.07.2025 22:40
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.07.2025 22:40
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.08.2025 01:00
до 14.08.2025 16:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.08.2025 16:34
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.08.2025 16:34
до 28.08.2025 12:27
Період уточнень
з 25.07.2025 22:40 до 30.07.2025 00:00
Період оскарження
з 25.07.2025 22:40 до 30.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.08.2025 01:00 до 14.08.2025 16:34
Період кваліфікації
з 02.08.2025 01:00 до 14.08.2025 16:34
Основні параметри
Послуги супроводу та підтримки Системи автоматизації оперативного управління обліку підприємства
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
345 858.66 грн.
Послуги супроводу та підтримки Системи автоматизації оперативного управління обліку підприємства
Назва предмета закупівлі
Послуги супроводу та підтримки Системи автоматизації оперативного управління обліку підприємства
Очікувана вартість
345 858.66 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1729,29
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги супроводу та підтримки Системи автоматизації оперативного управління обліку підприємства
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Проект договору
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Остапенко Роман Володимирович"
Пропозиція:
345 858.66 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.07.2025 22:42
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Борис Нестеров
Електронна пошта
Телефон
+380672682022
Сайт:
https://veteranfund.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
44565396
Повна назва
УКРАЇНСЬКИЙ ВЕТЕРАНСЬКИЙ ФОНД
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вулиця Хрещатик, будинок 34
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги супроводу та підтримки Системи автоматизації оперативного управління обліку підприємства
Період вимог/скарг з 14.08.2025 16:34 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.08.2025 01:00 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.08.2025 16:34
Довідка НАЗК
14.08.2025 16:34
Повідомлення про рішення
08.08.2025 22:05
Електроний протокол про продовження строку
02.08.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 22:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 22:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з ч. 10 ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. що за результатами оцінки визначена найбільш У зв’язку з необхідністю перевірки достовірності інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції, економічно вигідною, виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерних пропозицій з метою якісного розгляду поданої тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
08.08.2025 22:00
Дата кінця розгляду
30.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «договір+акт .pdf» зі статусом «конфіденційний». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Пункт 1 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Відповідно до пункту 40 Особливостей, не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таким чином, Учасник не мав не мав права визначати файл «договір+акт .pdf» як конфіденційну інформацію. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учасник повинен надати файл «договір+акт .pdf» зі статусом «публічний».
Створено
12.08.2025 12:28
Надати до
13.08.2025 12:28
Договір
UA-2025-07-25-010010-a-c1
Підписаний і діє
Номер
54
345 858.66 грн.
345 858.66 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.08.2025
Строк дії договору з
22.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги супроводу та підтримки Системи автоматизації оперативного управління обліку підприємства
Номенклатура
Послуги супроводу та підтримки Системи автоматизації оперативного управління обліку підприємства
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УКРАЇНСЬКИЙ ВЕТЕРАНСЬКИЙ ФОНД
Повна назва
УКРАЇНСЬКИЙ ВЕТЕРАНСЬКИЙ ФОНД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44565396

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Остапенко Роман Володимирович"
Повна назва
ФОП "Остапенко Роман Володимирович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3259417351

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.08.2025 12:27
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
345 858.66 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 01:00
Замовник:
УКРАЇНСЬКИЙ ВЕТЕРАНСЬКИЙ ФОНД
Контактний телефон:
+380672682022
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
345 858.66 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 01:00
Замовник:
УКРАЇНСЬКИЙ ВЕТЕРАНСЬКИЙ ФОНД
Контактний телефон:
+380672682022
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності