Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (стінка для кабінету, стіл демонстраційний, стіл для робототехніки, стінка для навчального обладнання) від КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ"".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-25-009810-a
Id Tender 6d2c5bf04ad148508b1cfa4e3614eb83
План UA-P-2025-07-25-011754-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.07.2025 19:02
Остання зміна 21.08.2025 11:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
782 685 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 913.43 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.07.2025 19:00 до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.07.2025 19:00
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.07.2025 19:00
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.08.2025 00:00
до 04.08.2025 14:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.08.2025 14:35
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.08.2025 14:35
до 21.08.2025 11:28
Період уточнень
з 25.07.2025 19:00 до 30.07.2025 00:00
Період оскарження
з 25.07.2025 19:00 до 30.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.08.2025 00:00 до 04.08.2025 14:35
Період кваліфікації
з 02.08.2025 00:00 до 04.08.2025 14:35
Основні параметри
ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (стінка для кабінету, стіл демонстраційний, стіл для робототехніки, стінка для навчального обладнання)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
782 685 грн.
ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (стінка для кабінету, стіл демонстраційний, стіл для робототехніки, стінка для навчального обладнання)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (стінка для кабінету, стіл демонстраційний, стіл для робототехніки, стінка для навчального обладнання)
Очікувана вартість
782 685 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3913,43
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 2 (штуки)
Стінка для кабінету математики
Опис предмета закупівлі
Стінка для кабінету математики
Код ДК 021:2015
39122000-3 - Серванти та книжкові шафи
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Стінка для кабінету біології
Опис предмета закупівлі
Стінка для кабінету біології
Код ДК 021:2015
39122000-3 - Серванти та книжкові шафи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Стінка для кабінету географії
Опис предмета закупівлі
Стінка для кабінету географії
Код ДК 021:2015
39122000-3 - Серванти та книжкові шафи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Стінка для кабінету хімії № 1
Опис предмета закупівлі
Стінка для кабінету хімії № 1
Код ДК 021:2015
39122000-3 - Серванти та книжкові шафи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Стінка для кабінету хімії № 2
Опис предмета закупівлі
Стінка для кабінету хімії № 2
Код ДК 021:2015
39122000-3 - Серванти та книжкові шафи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Стінка для кабінету хімії № 3
Опис предмета закупівлі
Стінка для кабінету хімії № 3
Код ДК 021:2015
39122000-3 - Серванти та книжкові шафи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Стінка для кабінету фізики
Опис предмета закупівлі
Стінка для кабінету фізики
Код ДК 021:2015
39122000-3 - Серванти та книжкові шафи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Стінка для кабінету STEM
Опис предмета закупівлі
Стінка для кабінету STEM
Код ДК 021:2015
39122000-3 - Серванти та книжкові шафи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Стінка для кабінету 3D моделювання
Опис предмета закупівлі
Стінка для кабінету 3D моделювання
Код ДК 021:2015
39122000-3 - Серванти та книжкові шафи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 1 (штуки)
Стінка для кабінету робототехніки
Опис предмета закупівлі
Стінка для кабінету робототехніки
Код ДК 021:2015
39122000-3 - Серванти та книжкові шафи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №11 2 (штуки)
Стіл демонстраційний набірний з розетками 1200х750х900мм
Опис предмета закупівлі
Стіл демонстраційний набірний з розетками 1200х750х900мм
Код ДК 021:2015
39121200-8 - Столи
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №12 1 (штуки)
Стіл демонстраційний з розетками з покриттям HPL 1800х750х900мм
Опис предмета закупівлі
Стіл демонстраційний з розетками з покриттям HPL 1800х750х900мм
Код ДК 021:2015
39121200-8 - Столи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №13 1 (штуки)
Стіл для робототехніки
Опис предмета закупівлі
Стіл для робототехніки
Код ДК 021:2015
39121200-8 - Столи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №14 1 (штуки)
Стінка для навчального обладнання
Опис предмета закупівлі
Стінка для навчального обладнання
Код ДК 021:2015
39122000-3 - Серванти та книжкові шафи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Меблі-Техностиль"
Пропозиція:
782 664 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іван Миколайович Павлюк
Електронна пошта
Телефон
+380372522142
Замовник
ЄДРПОУ
14271850
Повна назва
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Поштовий індекс
58000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
місто Чернівці
Адреса
Вул. Винниченка Володимира, 119
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (стінка для кабінету, стіл демонстраційний, стіл для робототехніки, стінка для навчального обладнання)
Період вимог/скарг з 04.08.2025 14:35 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.08.2025 00:00 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.08.2025 14:35
Довідка НАЗК
04.08.2025 14:35
Повідомлення про рішення
02.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-25-009810-a-a1
Підписаний і діє
Номер
66
782 664 грн.
652 220 грн.
З ПДВ
Підписано
19.08.2025
Строк дії договору з
19.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Стінка для кабінету математики
Номенклатура
Стінка для кабінету математики
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стінка для кабінету біології
Номенклатура
Стінка для кабінету біології
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стінка для кабінету географії
Номенклатура
Стінка для кабінету географії
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стінка для кабінету хімії № 1
Номенклатура
Стінка для кабінету хімії № 1
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стінка для кабінету хімії № 2
Номенклатура
Стінка для кабінету хімії № 2
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стінка для кабінету хімії № 3
Номенклатура
Стінка для кабінету хімії № 3
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стінка для кабінету фізики
Номенклатура
Стінка для кабінету фізики
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стінка для кабінету STEM
Номенклатура
Стінка для кабінету STEM
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стінка для кабінету 3D моделювання
Номенклатура
Стінка для кабінету 3D моделювання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стінка для кабінету робототехніки
Номенклатура
Стінка для кабінету робототехніки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Стіл демонстраційний набірний з розетками 1200х750х900мм
Номенклатура
Стіл демонстраційний набірний з розетками 1200х750х900мм
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стіл демонстраційний з розетками з покриттям HPL 1800х750х900мм
Номенклатура
Стіл демонстраційний з розетками з покриттям HPL 1800х750х900мм
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стіл для робототехніки
Номенклатура
Стіл для робототехніки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стінка для навчального обладнання
Номенклатура
Стінка для навчального обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Повна назва
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14271850

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Меблі-Техностиль"
Повна назва
ТОВ "Меблі-Техностиль"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35659221

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-11-000016
Дата створення проекту
11.08.2025 11:28
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.08.2025 11:51
Дата публікації висновку про результати
28.08.2025 10:34
Дата завершення усунення порушень
12.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.08.2025 № 76-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11 серпня 2025 року № 76-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2025-07-25-009810-a від 25.07.2025 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
11.08.2025 11:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КУ «Комунальна обласна спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів «Багатопрофільний ліцей для обдарованих дітей» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-07-25-011754-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.07.2025 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.08.2025; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Меблі-Техностиль» (далі – ТОВ «Меблі-Техностиль»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.08.2025 № 1; повідомлення про намір укласти договір від 04.08.2025; договір від 19.08.2025 № 66; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 14.08.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання виконання Постанови № 710 встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки зобов’язано забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Обґрунтування) та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Так, Кабінетом Міністрів України постановою від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» з 19.12.2020 року органам місцевого самоврядування рекомендовано забезпечити, а головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення Обґрунтування на власному вебсайті. Згідно з Єдиним реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до державного вебпорталу бюджету для громадян Open Budget (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/14271850/profile) Замовник є розпорядником нижчого рівня коштів місцевого бюджету. Зважаючи на те, що Замовник є розпорядником нижчого рівня коштів місцевого бюджету, до нього як до розпорядника бюджетних коштів застосовується пункт 4-1 Постанови № 710, що носить імперативний (обов’язковий) характер. Так, Замовнику 12.08.2025 оприлюднено запит про надання пояснень з питання оприлюднення Обґрунтування на власному вебсайті з наданням посилання на сторінку, на якій розміщено таке Обґрунтування, яка буде доступна для перегляду. На запит Замовник надав посилання на сторінку власного веб-сайту https://www.prolyceum.pp.ua/, та додатково повідомив, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено, на вебсайті замовника https://prozorro.gov.ua/, за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-07-25-009810-a?oldVersion=true. Однак, на сторінці за посиланням https://www.prolyceum.pp.ua відсутні обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-07-25-009810-a?oldVersion=true відображається сторінка в електронній системі закупівель Prozorro із оголошенням даної закупівлі. Окремо слід зазначити, що проведеним аналізом інформації, оприлюдненої на вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів Департамента освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації (ЄДРПОУ 39301337) за посиланням http://doncv.gov.ua/, наявність розміщення даних щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (стінка для кабінету, стіл демонстраційний, стіл для робототехніки, стінка для навчального обладнання)» не виявлено. Таким чином, на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником, як розпорядником нижчого рівня коштів місцевого бюджету, не забезпечено оприлюднення на відповідному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. За результатами аналізу питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Меблі-Техностиль» встановлено наступне. Відповідно до Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації учасник повинен надати видані йому або виробнику запропонованого товару сертифікати про відповідність системи управління ДСТУ ISO 9001:2018 (або EN ISO 9001:2015 IDT), ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 37001:2018 щодо виробництва меблів для шкільних навчальних закладів. Сертифікати повинні бути видані уповноваженим органом з оцінки відповідності/ органом сертифікації. Для підтвердження наявності акредитації учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції копію Атестату акредитації Органу з сертифікації в повному обсязі з усіма невід’ємними частинами. Учасником ТОВ «Меблі-Техностиль» надано вказані сертифікати, які видані йому Органом з сертифікації ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ», (далі – Орган з сертифікації ТОВ «ЦОВ «ФАКТУМ»), зокрема сертифікати про відповідність вимогам ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 37001:2018. У тендерній пропозиції учасника ТОВ «Меблі-Техностиль» відсутній атестат про акредитацію органу з сертифікації ТОВ «ЦОВ «ФАКТУМ» щодо сфери акредитації ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 37001:2018, чим не дотримано вимоги Додатку № 2 тендерної документації. У зв’язку із зазначеною вище невідповідністю тендерної пропозиції ТОВ «Меблі-Техностиль» умовам тендерної документації Замовнику оприлюднено запит про надання пояснень. На зазначений запит Замовник надав наступне пояснення: «…формулювання зазначеної вимоги взагалі не містить обов’язку наявності конкретної сфери акредитації органу з сертифікації, в тому числі наявності ДСТУ ISO 28000:2008 та ДСТУ ISO 37001:2018. Вимога стосується лише підтвердження факту наявності акредитації, без уточнення на що саме і в якій сфері. У складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» надано копію чинного атестату про акредитацію ТОВ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ» відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1-2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT) та ДСТУ ISO/TS 22003-2019 (ISO/TS 22003:2013, IDT), ISO 50003:2021 та всі його невід’ємні частини. У свою чергу ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1-2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT) установлює вимоги до органів, що здійснюють аудит та сертифікацію систем управління. Таким чином ТОВ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ» акредитовано відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1-2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT) та ДСТУ ISO/TS 22003-2019 (ISO/TS 22003:2013, IDT), ISO 50003:2021, що відповідає вимогам тендерної документації». Проте, Пояснення Замовника не спростовує факту невідповідності пропозиції учасника ТОВ «Меблі-Техностиль» вимогам тендерної документації з огляду на наступне. Відповідно до статті 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17 травня 2001 року № 2407-III акредитація органів з оцінки відповідності – засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1-2017, відповідно до якого Органу з сертифікації ТОВ «ЦОВ «ФАКТУМ» видано атестат про акредитацію № 8О095 (який наданий у складі пропозиції учасника ТОВ «Меблі-Техностиль») (далі – Атестат № 8О095), містить нормативні посилання на документи, зокрема стандарт ISO/IEC 17000 «Оцінювання відповідності. Словник термінів і загальні принципи», які обов’язкові в разі застосування цього стандарту. У свою чергу, ДСТУ EN ISO/IEC 17000:2021 у пункті 7.7 дає визначення терміну акредитація – підтверджування відповідності третьою стороною, пов’язане з органом з оцінювання відповідності, яке слугує офіційним доказом його компетентності, неупередженості та послідовної діяльності під час виконання конкретних завдань з оцінювання відповідності. При цьому, ДСТУ EN ISO/IEC 17000:2021 в додатку В містить перелік термінів, визначених в інших стандартах, зокрема у стандарті ISO/IEC 17011. Так, ДСТУ EN ISO/IEC 17011:2019 визначає вимоги до органів з акредитації, які проводять акредитацію органів з оцінки відповідності. Відповідно до цього стандарту Надання акредитації - це присвоєння акредитації для визначеної сфери акредитації (пункт 3.14), а Сфера акредитації – конкретна діяльність з оцінки відповідності, щодо якої запитується акредитація або надана акредитація (пункт 3.6). Згідно з додатком до Атестату № 8О095, в якому визначені сфери акредитації, Органу з сертифікації ТОВ «ЦОВ «ФАКТУМ» надано акредитацію щодо конкретної діяльності з оцінки відповідності, а саме проводити підтвердження відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 45001:2019. Проте, даний Атестат № 8О095 не підтверджує акредитацію Органу з сертифікації ТОВ «ЦОВ «ФАКТУМ» з проведення підтвердження відповідності вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 та ДСТУ ISO 37001:2018, оскільки не містить інформації про присвоєння акредитації для цих сфер акредитації. Таким чином, учасник ТОВ «Меблі-Техностиль» не підтвердив акредитацію органу з оцінки відповідності/ органу сертифікації, що видав сертифікати про відповідність вимогам ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 37001:2018, які вимагались тендерною документацією. Відповідно до Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації учасник повинен надати Ліцензійні/сертифікаційні угоди, укладені між учасником (або виробником) та органом сертифікації щодо права застосування сертифікатів на відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015 та звіти про проходження учасником або виробником сертифікаційного та всіх інших аудитів, що передбачені такими ліцензійними угодами. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «Меблі-Техностиль» надав такі документи: Сертифікат № UA.MQ.230228.01/3-25 на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (далі – Сертифікат № 3-9001); Сертифікат № UA.ES.230228.01/3-25 на систему екологічного управління на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (далі – Сертифікат № 3-14001); Ліцензійну угоду від 05.04.2023 № 230228.1/СЯ, укладену з ТОВ «ЦОВ «ФАКТУМ», відповідно до якої надається ліценція на право застосування сертифіката на систему управління якістю, зареєстрованого за номером № UA.MQ.230228.1-21, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (далі Ліцензійна угода № 1-9001); Ліцензійну угоду від 05.04.2023 № 230228.1/СЕ, укладену з ТОВ «ЦОВ «ФАКТУМ», відповідно до якої надається ліценція на право застосування сертифіката на систему екологічного управління, зареєстрованого 05.04.2023 за номером № UA.ES.230228.1-23, на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (далі – Ліцензійна угода № 1-14001); Звіт № 230228.01/СЯ з перевірки системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018, затверджений 05.04.2023 (далі – Звіт № 1-9001); Звіт № 230228.01/СЯ-2 за результатами технічного нагляду № 1 сертифікованої системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018, затверджений 03.06.2024 (далі – Звіт № 2-9001); Звіт № 230228.01/СЯ-3 за результатами наглядового аудиту сертифікованої системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018, затверджений 07.04.2025 (далі – Звіт № 3-9001); Звіт № 230228.01/СЕ з перевірки системи екологічного управління на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, затверджений 05.04.2023 (далі – Звіт № 1-14001); Звіт № 230228.01/СЕ-2 за результатами технічного нагляду № 1 сертифікованої системи екологічного управління на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, затверджений 03.06.2024 (далі – Звіт № 2-14001); Звіт № 230228.01/СЕ-3 за результатами наглядового аудиту сертифікованої системи екологічного управління на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, затверджений 07.04.2025 (далі – Звіт № 3-14001). Відповідно до Звіту № 1-9001 проведено сертифікаційний аудит, за результатами якого підтверджено відповідність ТОВ «Меблі-Техностиль» вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018, рекомендовано видати сертифікат на систему управління якістю та передбачити подальший технічний нагляд шляхом здійснення технічного нагляду один раз на рік. Відповідно до Звіту № 2-9001 за результатами наступного аудиту (технічного нагляду), здійсненого на підставі ліцензійної угоди від 17.10.2023 № 230228.01/СЯ-2 (сертифікат від 17.10.2023 № UA.MQ.230228.01/2-23) підтверджено дію зазначених сертифікату та ліцензійної угоди (далі – Ліцензійна угода № 2-9001 та Сертифікат № 2-9001). Відповідно до Звіту № 3-9001 за результатами наглядового аудиту, здійсненого на підставі Ліцензійної угоди № 2-9001 (Сертифікат № 2-9001), скасовано дію зазначених сертифікату та ліцензійної угоди, та видано оновлений Сертифікат № 3-9001 з оновленою сферою та видано оновлену Ліцензійну угоду від 07.04.2025 № 230228.01/СЯ-3 (далі – Ліцензійна угода № 3-9001). Аналогічно, відповідно до Звіту № 1-14001 проведено сертифікаційний аудит. Відповідно до Звіту № 2-14001 аудит (технічний нагляд) здійснювався на підставі ліцензійної угоди від 17.10.2023 № 230228.01/СЕ-2 (сертифікат від 17.10.2023 № UA.ES.230228.01/2-23), в результаті якого підтверджено дію зазначених сертифікату та ліцензійної угоди (далі – Ліцензійна угода № 2-14001 та Сертифікат № 2-14001). Відповідно до Звіту № 3-14001 за результатами наглядового аудиту, здійсненого на підставі Ліцензійної угоди № 2-14001 (Сертифікат № 2-14001), скасовано дію зазначених сертифікату та ліцензійної угоди, та видано оновлений Сертифікат № 3-14001 з оновленою сферою та видано оновлену Ліцензійну угоду від 07.04.2025 № 230228.01/СE-3 (далі – Ліцензійна угода № 3-14001). Однак, у складі пропозиції учасника ТОВ «Меблі-Техностиль» відсутні Ліцензійні угоди № 2-9001, № 3-9001, № 2-14001 та № 3-14001, які передбачають здійснення відповідних аудитів, що не відповідає вимогам тендерної документації. В електронній системі закупівель Замовнику оприлюднено запит про надання пояснень щодо зазначеної вище невідповідності пропозиції ТОВ «Меблі-Техностиль» умовам тендерної документації. Замовник у відповіді на запит надав наступне пояснення: «…не встановлено вимоги, щодо надання учасником всіх ліцензійних угод, які він має. У тендерній документації зазначено, що учасник має надати ліцензійні/сертифікаційні угоди щодо права застосування сертифікатів на відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015. ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» у складі тендерної пропозиції надало ліцензійну угоду від 05.04.2023 № 2300228.01/СЯ (щодо ДСТУ EN ISO 9001:2018) відповідно до якого воно має право на застосування сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018. Також ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» у складі тендерної пропозиції надало ліцензійну угоду від 05.04.2023 № 230228.01/СЕ відповідно до якого воно має право на застосування сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015». Проте, надані учасником ТОВ «Меблі-Техностиль» Ліцензійні угоди № 1-9001 і № 1-14001 не підтверджують право застосування Сертифікатів № 3-9001 та № 3-14001 відповідно, які учасник надав у складі пропозиції, оскільки підтверджують право застосування інших сертифікатів, а саме Ліцензійна угода № 1-9001 – сертифікату, зареєстрованого за номером № UA.MQ.230228.1-21, а Ліцензійна угода № 1-14001 – сертифікату, зареєстрованого 05.04.2023 за номером № UA.ES.230228.1-23. Таким чином, в порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Меблі-Техностиль», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Крім цього, відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору. Довідка повинна містити інформацію про предмет договору, вартість договору, номер та дату його укладення, найменування контрагента, дані контактних осіб контрагента (прізвище та ініціали, телефон), у випадку наявності: посилання на публічне розміщення інформації в електронній системі закупівель про укладений аналогічний договір із обов’язковим зазначенням ідентифікатора закупівлі. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «Меблі-Техностиль» надав таку довідку, в якій зазначив інформацію про договір купівлі-продажу від 21.12.2023 № 43, укладеного із Гуманітарним відділом Слобожанської селищної ради. Слід зазначити, що інформація про укладення такого договору розміщена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-02-001666-a. Однак, у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору учасник ТОВ «Меблі-Техностиль» не вказав посилання на розміщення цього договору в електронній системі закупівель із зазначенням ідентифікатора закупівлі, чим не дотримав вимог пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації. У разі виявлення замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, пунктом 43 Особливостей № 1178 передбачено, що замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (далі – Повідомлення щодо невідповідностей) в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз Повідомлення щодо невідповідностей, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Варто зазначити, що Замовник не виявив дану невідповідність у пропозиції ТОВ «Меблі-Техностиль» та не розмістив в електронній системі закупівель Повідомлення щодо невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Меблі-Техностиль», чим не надав можливість учаснику виправити наведені вище невідповідності, що порушує вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання виконання Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами розгляду питання дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Меблі-Техностиль», встановлено порушення вимог пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 19.08.2025 № 66, укладеного із ТОВ «Меблі-Техностиль», недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.08.2025 00:00
Дата публікації
28.08.2025 10:34
Документи висновку
28.08.2025 10:34
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
5121c1c7cd494883a82bc622f69f41db
Номер протоколу
№ 13-17-0031/2025ПР
Дата опублікування протоколу
02.10.2025 09:12 02.10.2025 09:12
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель встановлених в ході проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (стінка для кабінету, стіл демонстраційний, стіл для робототехніки, стінка для навчального обладнання), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-25-009810-a, повідомляємо наступне: Замовником на виконання Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про встановлені порушення з урахуванням всіх отриманих зауважень, Замовником проведено роз’яснювальну роботу, здійснено вивчення зазначених питань з метою підвищення кваліфікації та вжиття заходів з онлайн навчання Уповноваженої особи, щодо недопущення у подальшому встановлених помилок в частині проведення публічних закупівель, з урахуванням Особливостей запроваджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 щодо недопущення в подальшому встановлених порушень вимог. Прийнято рішення про необхідність посилення уваги на недопущення в подальшому можливих порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації
02.09.2025 20:32
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (стінка для кабінету, стіл демонстраційний, стіл для робототехніки, стінка для навчального обладнання)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-25-009810-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Відповідно до річного плану закупівель дана закупівля співфінансується за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за кодом ТПКВКМБ: 1183. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Відповідно до Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації учасник повинен надати видані йому або виробнику запропонованого товару сертифікати про відповідність системи управління ДСТУ ISO 9001:2018 (або EN ISO 9001:2015 IDT), ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 37001:2018 щодо виробництва меблів для шкільних навчальних закладів. Сертифікати повинні бути видані уповноваженим органом з оцінки відповідності/ органом сертифікації. Для підтвердження наявності акредитації Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції копію Атестату акредитації Органу з сертифікації в повному обсязі з усіма невід’ємними частинами. Учасником ТОВ «Меблі-Техностиль» надано вказані сертифікати, які видані йому органом з сертифікації ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ», зокрема сертифікати про відповідність вимогам ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 37001:2018. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Меблі-Техностиль», якщо в складі його пропозиції відсутній атестат про акредитацію органу з сертифікації ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» щодо сфери акредитації ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 37001:2018? 5. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації учасник повинен надати Ліцензійні/сертифікаційні угоди, укладені між учасником (або виробником) та органом сертифікації щодо права застосування сертифікатів на відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015 та звіти про проходження учасником або виробником сертифікаційного та всіх інших аудитів, що передбачені такими ліцензійними угодами. У складі пропозиції учасник ТОВ «Меблі-Техностиль» надав ліцензійні угоди від 05.04.2023 № 2300228.01/СЯ (щодо ДСТУ EN ISO 9001:2018) та від 05.04.2023 № 230228.01/СЕ (щодо ДСТУ ISO 14001:2015).Також учасник надав такі звіти: - щодо відповідності вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018: Звіт № 230228.01/СЯ, Звіт № 230228.01/СЯ-2, Звіт № 230228.01/СЯ-3 (далі – Звіт № 1-9001, № 2-9001, № 3-9001 відповідно); - щодо відповідності вимог ДСТУ ISO 14001:2015: Звіт № 230228.01/СЕ, Звіт № 230228.01/СЕ-2, Звіт № 230228.01/СЕ-3 (далі – Звіт № 1-14001, № 2-14001, № 3-14001 відповідно). Згідно звітів № 2-9001, № 3-9001 аудити здійснювались на підставі ліцензійної угоди від 17.10.2023 № 2300228.01/СЯ-2 (далі – Ліцензійна угода № 2-9001), а згідно звітів № 2-14001, № 3-14001 – на підставі ліцензійної угоди від 17.10.2023 № 2300228.01/СЕ-2 (далі – Ліцензійна угода № 2-14001). При цьому, згідно звітів № 3-9001 № 3-14001 скасовано дію Ліцензійних угод № 2-9001 та № 2-14001 відповідно, та видано учаснику оновлені ліцензійні угоди від 07.04.2025 № 230228.01/СЯ-3, від 07.04.2025 № 230228.01/СЕ-3 (далі – Ліцензійні угоди № 3-9001 та № 3-14001 відповідно). Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Меблі-Техностиль», якщо в пропозиції учасник не надав ліцензійні угоди № 2-9001, № 2-14001, № 3-9001 та № 3-14001, на підставі яких пройдено відповідні аудити? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.08.2025 16:55
Орган перевірки
16.08.2025 00:00
Документи повідомлення
12.08.2025 16:56
-
Відповідь
На виконання запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 12.08.2025 щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (стінка для кабінету, стіл демонстраційний, стіл для робототехніки, стінка для навчального обладнання)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-25-009810-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, надаємо пояснення (інформацію та документи)
На виконання запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 12.08.2025 щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (стінка для кабінету, стіл демонстраційний, стіл для робототехніки, стінка для навчального обладнання)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-25-009810-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, надаємо пояснення (інформацію та документи) з поставлених питань повідомляємо наступне: 1. Стосовно першого питання щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості повідомляємо, що розмір бюджетного призначення, був визначений з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Звертаємо увагу, що розрахунок розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості є передумовою ефективного планування, для успішного проведення процедур державних закупівель та досягнення максимальної економії. Наголошуємо, що зазначений Проект методики може використовуватись замовниками на власний розсуд, як основа для підготовки та затвердження власних методик розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Так Замовник відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості відповідно до плану закупівель на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну отриману з відкритих джерел у вільному доступі Інтернет, а також вивчення інформації опублікованої в електронній системі закупівель «Prozorro» за аналогічним предметом закупівлі. Замовником, встановлено ціни на перелік меблів відповідно до середньоринкового рівня цін з урахуванням індексу інфляції, а також кон'юнктури ринку такого товару в Україні та з урахуванням ризиків, пов’язаних з високою імовірністю зростання цін на запасні частини для автомобілів під час проведення торгів. Наголошуємо, що очікувана вартість сформована з урахуванням витрат на доставку, завантаження, розвантаження, занесення, транспортних витрат до місця поставки, тощо. Стосовно другого питання надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту https://www.prolyceum.pp.ua/, додатково повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено, на веб-сайті замовника https://prozorro.gov.ua/, за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-07-25-009810-a?oldVersion=true. Стосовно третього питання щодо надання підтверджуючих документів затверджених коштів, в розрізі джерел фінансування, у тому числі із зазначенням відповідного повідомляємо, що закупівля співфінансується за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за кодом ТПКВКМБ: 1183. На підтвердження надається паспорт бюджетної програми, Кошторис КПК0611183, Наказ № 120 від 18.04.2025 Стосовно четвертого питання чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Меблі-Техностиль», якщо в складі його пропозиції відсутній атестат про акредитацію органу з сертифікації ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» щодо сфери акредитації ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 37001:2018, повідомляємо, що згідно Додатку № 2 до тендерної документації, встановлено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: видані учаснику або виробнику запропонованого товару сертифікати про відповідність системи управління ДСТУ ISO 9001:2018 (або EN ISO 9001:2015 IDT), ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 37001:2018 щодо виробництва меблів для шкільних навчальних закладів; сертифікати повинні бути видані уповноваженим органом з оцінки відповідності (органом сертифікації). Для підтвердження наявності акредитації Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції копію Атестату акредитації Органу з сертифікації в повному обсязі з усіма невід’ємними частинами. Звертаємо Вашу увагу, що формулювання зазначеної вимоги взагалі не містить обов’язку наявності конкретної сфери акредитації органу з сертифікації, в тому числі наявності ДСТУ ISO 28000:2008 та ДСТУ ISO 37001:2018. Вимога стосується лише підтвердження факту наявності акредитації, без уточнення на що саме і в якій сфері. У складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» надано копію чинного атестату про акредитацію ТОВ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ» відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1-2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT) та ДСТУ ISO/TS 22003-2019 (ISO/TS 22003:2013, IDT), ISO 50003:2021 та всі його невід’ємні частини. У свою чергу ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1-2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT) установлює вимоги до органів, що здійснюють аудит та сертифікацію систем управління. Таким чином ТОВ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ» акредитовано відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1-2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT) та ДСТУ ISO/TS 22003-2019 (ISO/TS 22003:2013, IDT), ISO 50003:2021, що відповідає вимогам тендерної документації. Наголошуємо, що відповідно до п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; На підставі викладеного учасником ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» виконано вимоги тендерної документації в повній мірі та відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції з підстав передбачених в п. 44 особливостей. Стосовно п’ятого питання чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Меблі-Техностиль», якщо в пропозиції учасник не надав ліцензійні угоди № 2-9001, № 2-14001, № 3-9001 та № 3-14001, на підставі яких пройдено відповідні аудити, повідомляємо що згідно Додатку № 2 до тендерної документації викладено наступні вимоги: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Ліцензійні/сертифікаційні угоди, укладені між учасником (або виробником) та органом сертифікації щодо права застосування сертифікатів на відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015; звіти про проходження учасником або виробником сертифікаційного та всіх інших аудитів, що передбачені такими ліцензійними угодами. Звертаємо Вашу увагу, що згідно вищезазначених вимог не встановлено вимоги, щодо надання учасником всіх ліцензійних угод, які він має. У тендерній документації зазначено, що учасник має надати ліцензійні/сертифікаційні угоди щодо права застосування сертифікатів на відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015. ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» у складі тендерної пропозиції надало ліцензійну угоду від 05.04.2023 № 2300228.01/СЯ (щодо ДСТУ EN ISO 9001:2018) відповідно до якого воно має право на застосування сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018. Також ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» у складі тендерної пропозиції надало ліцензійну угоду від 05.04.2023 № 230228.01/СЕ відповідно до якого воно має право на застосування сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. На підставі викладеного учасником ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» виконано вимоги тендерної документації в повній мірі та відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції з підстав передбачених в п. 44 особливостей.
Рішеня
14.08.2025 20:26
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
782 685 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 00:00
Замовник:
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Контактний телефон:
+380372522142
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
782 685 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 00:00
Замовник:
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Контактний телефон:
+380372522142
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності