Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 39180000-7: Лабораторні меблі (стіл демонстраційний, стілець-таблетка лабораторний, стіл лабораторний 2-місний, стіл з мийкою, шафа витяжна, шафа металева для хімреактивів, стілець, стіл для 3D принтера) від КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ"".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-25-009754-a
Id Tender 285978ef1a6b44838fc976d6e90af8fe
План UA-P-2025-07-25-011674-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.07.2025 18:26
Остання зміна 21.08.2025 11:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
932 727 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 663.64 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.07.2025 18:24 до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.07.2025 18:24
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.07.2025 18:24
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.08.2025 00:00
до 04.08.2025 14:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.08.2025 14:39
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.08.2025 14:39
до 21.08.2025 11:18
Період уточнень
з 25.07.2025 18:24 до 30.07.2025 00:00
Період оскарження
з 25.07.2025 18:24 до 30.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.08.2025 00:00 до 04.08.2025 14:39
Період кваліфікації
з 02.08.2025 00:00 до 04.08.2025 14:39
Основні параметри
ДК 021:2015: 39180000-7: Лабораторні меблі (стіл демонстраційний, стілець-таблетка лабораторний, стіл лабораторний 2-місний, стіл з мийкою, шафа витяжна, шафа металева для хімреактивів, стілець, стіл для 3D принтера)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
932 727 грн.
ДК 021:2015: 39180000-7: Лабораторні меблі (стіл демонстраційний, стілець-таблетка лабораторний, стіл лабораторний 2-місний, стіл з мийкою, шафа витяжна, шафа металева для хімреактивів, стілець, стіл для 3D принтера)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 39180000-7: Лабораторні меблі (стіл демонстраційний, стілець-таблетка лабораторний, стіл лабораторний 2-місний, стіл з мийкою, шафа витяжна, шафа металева для хімреактивів, стілець, стіл для 3D принтера)
Очікувана вартість
932 727 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4663,64
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 4 (штуки)
Стіл демонстраційний 1800х600х900мм
Опис предмета закупівлі
Стіл демонстраційний 1800х600х900мм
Код ДК 021:2015
39180000-7 - Лабораторні меблі
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 127 (штуки)
Стілець-таблетка лабораторний
Опис предмета закупівлі
Стілець-таблетка лабораторний
Код ДК 021:2015
39180000-7 - Лабораторні меблі
Кількість
127
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Стіл демонстраційний 1800х750х900мм
Опис предмета закупівлі
Стіл демонстраційний 1800х750х900мм
Код ДК 021:2015
39181000-4 - Лабораторні столи
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 36 (штуки)
Стіл лабораторний 2-місний
Опис предмета закупівлі
Стіл лабораторний 2-місний
Код ДК 021:2015
39181000-4 - Лабораторні столи
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 4 (штуки)
Стіл з мийкою
Опис предмета закупівлі
Стіл з мийкою
Код ДК 021:2015
39181000-4 - Лабораторні столи
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Шафа витяжна
Опис предмета закупівлі
Шафа витяжна
Код ДК 021:2015
39180000-7 - Лабораторні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Шафа металева для хімреактивів
Опис предмета закупівлі
Шафа металева для хімреактивів
Код ДК 021:2015
39180000-7 - Лабораторні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 20 (штуки)
Стілець
Опис предмета закупівлі
Стілець
Код ДК 021:2015
39180000-7 - Лабораторні меблі
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 2 (штуки)
Стіл для 3D принтера 900х650х750
Опис предмета закупівлі
Стіл для 3D принтера 900х650х750
Код ДК 021:2015
39181000-4 - Лабораторні столи
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 8 (штуки)
Стіл для 3D принтера 1200х650х750
Опис предмета закупівлі
Стіл для 3D принтера 1200х650х750
Код ДК 021:2015
39181000-4 - Лабораторні столи
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Меблі-Техностиль"
Пропозиція:
932 556 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.07.2025 18:26
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іван Миколайович Павлюк
Електронна пошта
Телефон
+380372522142
Замовник
ЄДРПОУ
14271850
Повна назва
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Поштовий індекс
58000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
місто Чернівці
Адреса
Вул. Винниченка Володимира, 119
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 39180000-7: Лабораторні меблі (стіл демонстраційний, стілець-таблетка лабораторний, стіл лабораторний 2-місний, стіл з мийкою, шафа витяжна, шафа металева для хімреактивів, стілець, стіл для 3D принтера)
Період вимог/скарг з 04.08.2025 14:39 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.08.2025 00:00 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.08.2025 14:40
Довідка НАЗК
04.08.2025 14:39
Повідомлення про рішення
02.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-25-009754-a-b1
Підписаний і діє
Номер
65
932 556 грн.
777 130 грн.
З ПДВ
Підписано
19.08.2025
Строк дії договору з
19.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 (штуки)
Стіл демонстраційний 1800х600х900мм
Номенклатура
Стіл демонстраційний 1800х600х900мм
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
127 (штуки)
Стілець-таблетка лабораторний
Номенклатура
Стілець-таблетка лабораторний
Кількість
127
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Стіл демонстраційний 1800х750х900мм
Номенклатура
Стіл демонстраційний 1800х750х900мм
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
36 (штуки)
Стіл лабораторний 2-місний
Номенклатура
Стіл лабораторний 2-місний
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Стіл з мийкою
Номенклатура
Стіл з мийкою
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Шафа витяжна
Номенклатура
Шафа витяжна
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Шафа металева для хімреактивів
Номенклатура
Шафа металева для хімреактивів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Стілець
Номенклатура
Стілець
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Стіл для 3D принтера 900х650х750
Номенклатура
Стіл для 3D принтера 900х650х750
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
8 (штуки)
Стіл для 3D принтера 1200х650х750
Номенклатура
Стіл для 3D принтера 1200х650х750
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Повна назва
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14271850

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Меблі-Техностиль"
Повна назва
ТОВ "Меблі-Техностиль"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35659221

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-11-000017
Дата створення проекту
11.08.2025 11:34
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
11.08.2025 11:50
Дата завершення моніторингу
02.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.08.2025 № 76-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11 серпня 2025 року № 76-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2025-07-25-009754-a від 25.07.2025 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
11.08.2025 11:50
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 39180000-7: Лабораторні меблі (стіл демонстраційний, стілець-таблетка лабораторний, стіл лабораторний 2-місний, стіл з мийкою, шафа витяжна, шафа металева для хімреактивів, стілець, стіл для 3D принтера)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-25-009754-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Відповідно до річного плану закупівель дана закупівля співфінансується за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за кодом ТПКВКМБ: 1183. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Відповідно до Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації учасник повинен надати видані йому або виробнику запропонованого товару сертифікати про відповідність системи управління ДСТУ ISO 9001:2018 (або EN ISO 9001:2015 IDT), ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 37001:2018 щодо виробництва меблів для шкільних навчальних закладів. Сертифікати повинні бути видані уповноваженим органом з оцінки відповідності/ органом сертифікації. Для підтвердження наявності акредитації Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції копію Атестату акредитації Органу з сертифікації в повному обсязі з усіма невід’ємними частинами. Учасником ТОВ «Меблі-Техностиль» надано вказані сертифікати, які видані йому органом з сертифікації ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ», зокрема сертифікати про відповідність вимогам ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 37001:2018. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Меблі-Техностиль», якщо в складі його пропозиції відсутній атестат про акредитацію органу з сертифікації ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» щодо сфери акредитації ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 37001:2018? 5. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації учасник повинен надати Ліцензійні/сертифікаційні угоди, укладені між учасником (або виробником) та органом сертифікації щодо права застосування сертифікатів на відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015 та звіти про проходження учасником або виробником сертифікаційного та всіх інших аудитів, що передбачені такими ліцензійними угодами. У складі пропозиції учасник ТОВ «Меблі-Техностиль» надав ліцензійні угоди від 05.04.2023 № 2300228.01/СЯ (щодо ДСТУ EN ISO 9001:2018) та від 05.04.2023 № 230228.01/СЕ (щодо ДСТУ ISO 14001:2015).Також учасник надав такі звіти: - щодо відповідності вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018: Звіт № 230228.01/СЯ, Звіт № 230228.01/СЯ-2, Звіт № 230228.01/СЯ-3 (далі – Звіт № 1-9001, № 2-9001, № 3-9001 відповідно); - щодо відповідності вимог ДСТУ ISO 14001:2015: Звіт № 230228.01/СЕ, Звіт № 230228.01/СЕ-2, Звіт № 230228.01/СЕ-3 (далі – Звіт № 1-14001, № 2-14001, № 3-14001 відповідно). Згідно звітів № 2-9001, № 3-9001 аудити здійснювались на підставі ліцензійної угоди від 17.10.2023 № 2300228.01/СЯ-2 (далі – Ліцензійна угода № 2-9001), а згідно звітів № 2-14001, № 3-14001 – на підставі ліцензійної угоди від 17.10.2023 № 2300228.01/СЕ-2 (далі – Ліцензійна угода № 2-14001). При цьому, згідно звітів № 3-9001 № 3-14001 скасовано дію Ліцензійних угод № 2-9001 та № 2-14001 відповідно, та видано учаснику оновлені ліцензійні угоди від 07.04.2025 № 230228.01/СЯ-3, від 07.04.2025 № 230228.01/СЕ-3 (далі – Ліцензійні угоди № 3-9001 та № 3-14001 відповідно). Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Меблі-Техностиль», якщо в пропозиції учасник не надав ліцензійні угоди № 2-9001, № 2-14001, № 3-9001 та № 3-14001, на підставі яких пройдено відповідні аудити? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.08.2025 16:57
Орган перевірки
16.08.2025 00:00
Документи повідомлення
12.08.2025 16:58
-
Відповідь
На виконання запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 12.08.2025 щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 39180000-7: Лабораторні меблі (стіл демонстраційний, стілець-таблетка лабораторний, стіл лабораторний 2-місний, стіл з мийкою, шафа витяжна, шафа металева для хімреактивів, стілець, стіл для 3D принтера)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-25-009754-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, надаємо пояснення (інформацію та документи)
На виконання запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 12.08.2025 щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 39180000-7: Лабораторні меблі (стіл демонстраційний, стілець-таблетка лабораторний, стіл лабораторний 2-місний, стіл з мийкою, шафа витяжна, шафа металева для хімреактивів, стілець, стіл для 3D принтера)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-25-009754-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, надаємо пояснення (інформацію та документи) з поставлених питань повідомляємо наступне: 1. Стосовно першого питання щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості повідомляємо, що розмір бюджетного призначення, був визначений з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Звертаємо увагу, що розрахунок розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості є передумовою ефективного планування, для успішного проведення процедур державних закупівель та досягнення максимальної економії. Наголошуємо, що зазначений Проект методики може використовуватись замовниками на власний розсуд, як основа для підготовки та затвердження власних методик розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Так Замовник відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості відповідно до плану закупівель на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну отриману з відкритих джерел у вільному доступі Інтернет, а також вивчення інформації опублікованої в електронній системі закупівель «Prozorro» за аналогічним предметом закупівлі. Замовником, встановлено ціни на перелік меблів відповідно до середньоринкового рівня цін з урахуванням індексу інфляції, а також кон'юнктури ринку такого товару в Україні та з урахуванням ризиків, пов’язаних з високою імовірністю зростання цін на запасні частини для автомобілів під час проведення торгів. Наголошуємо, що очікувана вартість сформована з урахуванням витрат на доставку, завантаження, розвантаження, занесення, транспортних витрат до місця поставки, тощо. Стосовно другого питання надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту https://www.prolyceum.pp.ua/, додатково повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено, на веб-сайті замовника https://prozorro.gov.ua/, за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-07-25-009810-a?oldVersion=true. Стосовно третього питання щодо надання підтверджуючих документів затверджених коштів, в розрізі джерел фінансування, у тому числі із зазначенням відповідного повідомляємо, що закупівля співфінансується за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за кодом ТПКВКМБ: 1183. На підтвердження надається паспорт бюджетної програми, Кошторис КПК0611183, Наказ № 120 від 18.04.2025 Стосовно четвертого питання чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Меблі-Техностиль», якщо в складі його пропозиції відсутній атестат про акредитацію органу з сертифікації ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» щодо сфери акредитації ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 37001:2018, повідомляємо, що згідно Додатку № 2 до тендерної документації, встановлено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: видані учаснику або виробнику запропонованого товару сертифікати про відповідність системи управління ДСТУ ISO 9001:2018 (або EN ISO 9001:2015 IDT), ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 37001:2018 щодо виробництва меблів для шкільних навчальних закладів; сертифікати повинні бути видані уповноваженим органом з оцінки відповідності (органом сертифікації). Для підтвердження наявності акредитації Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції копію Атестату акредитації Органу з сертифікації в повному обсязі з усіма невід’ємними частинами. Звертаємо Вашу увагу, що формулювання зазначеної вимоги взагалі не містить обов’язку наявності конкретної сфери акредитації органу з сертифікації, в тому числі наявності ДСТУ ISO 28000:2008 та ДСТУ ISO 37001:2018. Вимога стосується лише підтвердження факту наявності акредитації, без уточнення на що саме і в якій сфері. У складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» надано копію чинного атестату про акредитацію ТОВ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ» відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1-2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT) та ДСТУ ISO/TS 22003-2019 (ISO/TS 22003:2013, IDT), ISO 50003:2021 та всі його невід’ємні частини. У свою чергу ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1-2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT) установлює вимоги до органів, що здійснюють аудит та сертифікацію систем управління. Таким чином ТОВ «ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ФАКТУМ» акредитовано відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1-2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT) та ДСТУ ISO/TS 22003-2019 (ISO/TS 22003:2013, IDT), ISO 50003:2021, що відповідає вимогам тендерної документації. Наголошуємо, що відповідно до п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; На підставі викладеного учасником ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» виконано вимоги тендерної документації в повній мірі та відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції з підстав передбачених в п. 44 особливостей. Стосовно п’ятого питання чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Меблі-Техностиль», якщо в пропозиції учасник не надав ліцензійні угоди № 2-9001, № 2-14001, № 3-9001 та № 3-14001, на підставі яких пройдено відповідні аудити, повідомляємо що згідно Додатку № 2 до тендерної документації викладено наступні вимоги: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Ліцензійні/сертифікаційні угоди, укладені між учасником (або виробником) та органом сертифікації щодо права застосування сертифікатів на відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015; звіти про проходження учасником або виробником сертифікаційного та всіх інших аудитів, що передбачені такими ліцензійними угодами. Звертаємо Вашу увагу, що згідно вищезазначених вимог не встановлено вимоги, щодо надання учасником всіх ліцензійних угод, які він має. У тендерній документації зазначено, що учасник має надати ліцензійні/сертифікаційні угоди щодо права застосування сертифікатів на відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015. ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» у складі тендерної пропозиції надало ліцензійну угоду від 05.04.2023 № 2300228.01/СЯ (щодо ДСТУ EN ISO 9001:2018) відповідно до якого воно має право на застосування сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018. Також ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» у складі тендерної пропозиції надало ліцензійну угоду від 05.04.2023 № 230228.01/СЕ відповідно до якого воно має право на застосування сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. На підставі викладеного учасником ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» виконано вимоги тендерної документації в повній мірі та відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції з підстав передбачених в п. 44 особливостей.
Рішеня
14.08.2025 20:32
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
932 727 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 00:00
Замовник:
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Контактний телефон:
+380372522142
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
932 727 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 00:00
Замовник:
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Контактний телефон:
+380372522142
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності