Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (стіл учнівський одномісний, стіл учнівський 2-місний, стіл учнівський одномісний п'ятикутний, стілець учнівський з ручкою, стіл вчителя, стілець вчителя) від КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ"".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-25-009651-a
Id Tender 06df707c64564a39a1a43c9aae957a82
План UA-P-2025-07-25-011596-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.07.2025 17:49
Остання зміна 21.08.2025 10:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
683 687 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 418.44 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.07.2025 17:48 до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.07.2025 17:48
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.07.2025 17:48
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.08.2025 00:00
до 04.08.2025 15:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.08.2025 15:01
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.08.2025 15:01
до 21.08.2025 10:13
Період уточнень
з 25.07.2025 17:48 до 30.07.2025 00:00
Період оскарження
з 25.07.2025 17:48 до 30.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.08.2025 00:00 до 04.08.2025 15:01
Період кваліфікації
з 02.08.2025 00:00 до 04.08.2025 15:01
Основні параметри
ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (стіл учнівський одномісний, стіл учнівський 2-місний, стіл учнівський одномісний п'ятикутний, стілець учнівський з ручкою, стіл вчителя, стілець вчителя)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
683 687 грн.
ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (стіл учнівський одномісний, стіл учнівський 2-місний, стіл учнівський одномісний п'ятикутний, стілець учнівський з ручкою, стіл вчителя, стілець вчителя)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (стіл учнівський одномісний, стіл учнівський 2-місний, стіл учнівський одномісний п'ятикутний, стілець учнівський з ручкою, стіл вчителя, стілець вчителя)
Очікувана вартість
683 687 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3418,44
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 120 (штуки)
Стіл учнівський одномісний
Опис предмета закупівлі
Стіл учнівський одномісний
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 14 (штуки)
Стіл учнівський 2-місний
Опис предмета закупівлі
Стіл учнівський 2-місний
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 30 (штуки)
Стіл учнівський одномісний п'ятикутний
Опис предмета закупівлі
Стіл учнівський одномісний п'ятикутний
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 150 (штуки)
Стілець учнівський з ручкою
Опис предмета закупівлі
Стілець учнівський з ручкою
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 11 (штуки)
Стіл вчителя
Опис предмета закупівлі
Стіл вчителя
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 11 (штуки)
Стілець вчителя
Опис предмета закупівлі
Стілець вчителя
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Меблі-Техностиль"
Пропозиція:
675 828 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.07.2025 17:49
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іван Миколайович Павлюк
Електронна пошта
Телефон
+380372522142
Замовник
ЄДРПОУ
14271850
Повна назва
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Поштовий індекс
58000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
місто Чернівці
Адреса
Вул. Винниченка Володимира, 119
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (стіл учнівський одномісний, стіл учнівський 2-місний, стіл учнівський одномісний п'ятикутний, стілець учнівський з ручкою, стіл вчителя, стілець вчителя)
Період вимог/скарг з 04.08.2025 15:01 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.08.2025 00:00 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.08.2025 15:01
Довідка НАЗК
04.08.2025 15:01
Повідомлення про рішення
02.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-25-009651-a-b1
Підписаний і діє
Номер
67
675 828 грн.
563 190 грн.
З ПДВ
Підписано
19.08.2025
Строк дії договору з
19.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
120 (штуки)
Стіл учнівський одномісний
Номенклатура
Стіл учнівський одномісний
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
14 (штуки)
Стіл учнівський 2-місний
Номенклатура
Стіл учнівський 2-місний
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Стіл учнівський одномісний п'ятикутний
Номенклатура
Стіл учнівський одномісний п'ятикутний
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
150 (штуки)
Стілець учнівський з ручкою
Номенклатура
Стілець учнівський з ручкою
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
11 (штуки)
Стіл вчителя
Номенклатура
Стіл вчителя
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
11 (штуки)
Стілець вчителя
Номенклатура
Стілець вчителя
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Повна назва
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14271850

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Меблі-Техностиль"
Повна назва
ТОВ "Меблі-Техностиль"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35659221

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.08.2025 10:13
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-11-000018
Дата створення проекту
11.08.2025 11:36
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
11.08.2025 11:50
Дата завершення моніторингу
02.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.08.2025 № 76-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11 серпня 2025 року № 76-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2025-07-25-009651-a від 25.07.2025 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
11.08.2025 11:50
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (стіл учнівський одномісний, стіл учнівський 2-місний, стіл учнівський одномісний п'ятикутний, стілець учнівський з ручкою, стіл вчителя, стілець вчителя)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-25-009651-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Відповідно до річного плану закупівель дана закупівля співфінансується за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за кодом ТПКВКМБ: 1183. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Відповідно до Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації учасник повинен надати видані йому або виробнику запропонованого товару сертифікати про відповідність системи управління ДСТУ ISO 9001:2018 (або EN ISO 9001:2015 IDT), ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 37001:2018 щодо виробництва меблів для шкільних навчальних закладів. Сертифікати повинні бути видані уповноваженим органом з оцінки відповідності/ органом сертифікації. Для підтвердження наявності акредитації Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції копію Атестату акредитації Органу з сертифікації в повному обсязі з усіма невід’ємними частинами. Учасником ТОВ «Меблі-Техностиль» надано вказані сертифікати, які видані йому органом з сертифікації ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ», зокрема сертифікати про відповідність вимогам ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 37001:2018. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Меблі-Техностиль», якщо в складі його пропозиції відсутній атестат про акредитацію органу з сертифікації ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» щодо сфери акредитації ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 37001:2018? 5. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації учасник повинен надати Ліцензійні/сертифікаційні угоди, укладені між учасником (або виробником) та органом сертифікації щодо права застосування сертифікатів на відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015 та звіти про проходження учасником або виробником сертифікаційного та всіх інших аудитів, що передбачені такими ліцензійними угодами. У складі пропозиції учасник ТОВ «Меблі-Техностиль» надав ліцензійні угоди від 05.04.2023 № 2300228.01/СЯ (щодо ДСТУ EN ISO 9001:2018) та від 05.04.2023 № 230228.01/СЕ (щодо ДСТУ ISO 14001:2015).Також учасник надав такі звіти: - щодо відповідності вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018: Звіт № 230228.01/СЯ, Звіт № 230228.01/СЯ-2, Звіт № 230228.01/СЯ-3 (далі – Звіт № 1-9001, № 2-9001, № 3-9001 відповідно); - щодо відповідності вимог ДСТУ ISO 14001:2015: Звіт № 230228.01/СЕ, Звіт № 230228.01/СЕ-2, Звіт № 230228.01/СЕ-3 (далі – Звіт № 1-14001, № 2-14001, № 3-14001 відповідно). Згідно звітів № 2-9001, № 3-9001 аудити здійснювались на підставі ліцензійної угоди від 17.10.2023 № 2300228.01/СЯ-2 (далі – Ліцензійна угода № 2-9001), а згідно звітів № 2-14001, № 3-14001 – на підставі ліцензійної угоди від 17.10.2023 № 2300228.01/СЕ-2 (далі – Ліцензійна угода № 2-14001). При цьому, згідно звітів № 3-9001 № 3-14001 скасовано дію Ліцензійних угод № 2-9001 та № 2-14001 відповідно, та видано учаснику оновлені ліцензійні угоди від 07.04.2025 № 230228.01/СЯ-3, від 07.04.2025 № 230228.01/СЕ-3 (далі – Ліцензійні угоди № 3-9001 та № 3-14001 відповідно). Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Меблі-Техностиль», якщо в пропозиції учасник не надав ліцензійні угоди № 2-9001, № 2-14001, № 3-9001 та № 3-14001, на підставі яких пройдено відповідні аудити? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.08.2025 16:59
Орган перевірки
16.08.2025 00:00
Документи повідомлення
12.08.2025 17:00
-
Відповідь
На виконання запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 12.08.2025 щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (стіл учнівський одномісний, стіл учнівський 2-місний, стіл учнівський одномісний п'ятикутний, стілець учнівський з ручкою, стіл вчителя, стілець вчителя)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-25-009651-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, надаємо пояснення (інформацію та документи)
На виконання запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 12.08.2025 щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (стіл учнівський одномісний, стіл учнівський 2-місний, стіл учнівський одномісний п'ятикутний, стілець учнівський з ручкою, стіл вчителя, стілець вчителя)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-25-009651-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, надаємо пояснення (інформацію та документи) з поставлених питань повідомляємо наступне: 1. Стосовно першого питання щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості повідомляємо, що розмір бюджетного призначення, був визначений з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Звертаємо увагу, що розрахунок розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості є передумовою ефективного планування, для успішного проведення процедур державних закупівель та досягнення максимальної економії. Наголошуємо, що зазначений Проект методики може використовуватись замовниками на власний розсуд, як основа для підготовки та затвердження власних методик розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Так Замовник відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості відповідно до плану закупівель на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну отриману з відкритих джерел у вільному доступі Інтернет, а також вивчення інформації опублікованої в електронній системі закупівель «Prozorro» за аналогічним предметом закупівлі. Замовником, встановлено ціни на перелік меблів відповідно до середньоринкового рівня цін з урахуванням індексу інфляції, а також кон'юнктури ринку такого товару в Україні та з урахуванням ризиків, пов’язаних з високою імовірністю зростання цін на запасні частини для автомобілів під час проведення торгів. Наголошуємо, що очікувана вартість сформована з урахуванням витрат на доставку, завантаження, розвантаження, занесення, транспортних витрат до місця поставки, тощо.
Рішеня
14.08.2025 20:28
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
683 687 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 00:00
Замовник:
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Контактний телефон:
+380372522142
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
683 687 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 00:00
Замовник:
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Контактний телефон:
+380372522142
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності