Показати схожі тендери

Закупівля Система контролю та управління доступом до Головного управління (зі встановленням) (ДК 021:2015: 42960000-3 Системи контролю та управління доступом) від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-25-009604-a
Id Tender 1016e595ab174515a2a7e3e9f25ad558
План UA-P-2025-07-25-011330-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 25.07.2025 17:34
Остання зміна 31.07.2025 14:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
808 642.67 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 086.42 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 2 днів 12 год. )
з 25.07.2025 17:33 до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.07.2025 17:33
до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.07.2025 17:33
до 02.08.2025 00:00
Період уточнень
з 25.07.2025 17:33 до 02.08.2025 00:00
Період оскарження
з 25.07.2025 17:33 до 02.08.2025 00:00
Основні параметри
Система контролю та управління доступом до Головного управління (зі встановленням) (ДК 021:2015: 42960000-3 Системи контролю та управління доступом)
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами, Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 02 червня 2025 року №63 та рапорта Хоміна Д.М. від 25.07.2025 № 2796/47 Мова тендерної пропозиції - українська
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
808 642.67 грн.
Система контролю та управління доступом до Головного управління (зі встановленням) (ДК 021:2015: 42960000-3 Системи контролю та управління доступом)
Назва предмета закупівлі
Система контролю та управління доступом до Головного управління (зі встановленням) (ДК 021:2015: 42960000-3 Системи контролю та управління доступом)
Примітки
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами, Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 02 червня 2025 року №63 та рапорта Хоміна Д.М. від 25.07.2025 № 2796/47 Мова тендерної пропозиції - українська
Очікувана вартість
808 642.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8086,42
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.08.2025 14:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система контролю та управління доступом до Головного управління (зі встановленням)
Код ДК 021:2015
42961000-0 - Системи керування та контролю
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
-, Україна, Відповідно до документації, -
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом семи робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 75 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Товар поставляється згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт та зберігання в межах термінів, встановлених стандартами та технічними умовами. Місце поставки Товару: м. Вінниця, вул. 600-річчя, 11. Граничний термін поставки (передачі) Товару Замовнику - “31” жовтня 2025р.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.07.2025 14:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
documentType.tender.clarifications
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Клімова
Електронна пошта
Телефон
+380432326435
Сайт:
https://vn.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38635397
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
21021
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. 600-Річчя, буд. 11
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
808 642.67 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326435
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
808 642.67 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326435
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності