Показати схожі тендери

Закупівля Запасні частини до ліфтів від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-25-009366-a
Id Tender 614285d2b2db4fa79055e80be1efd3cf
План UA-P-2025-07-25-006558-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.07.2025 16:46
Остання зміна 18.08.2025 15:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 564 874.5 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
125 648.75 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.07.2025 16:45 до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.07.2025 16:45
до 01.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.07.2025 16:45
до 01.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.08.2025 00:00
до 05.08.2025 17:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.08.2025 17:40
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.08.2025 17:40
до 18.08.2025 15:48
Період уточнень
з 25.07.2025 16:45 до 01.08.2025 00:00
Період оскарження
з 25.07.2025 16:45 до 01.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.08.2025 00:00 до 05.08.2025 17:40
Період кваліфікації
з 04.08.2025 00:00 до 05.08.2025 17:40
Основні параметри
Запасні частини до ліфтів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
12 564 874.5 грн.
Запасні частини до ліфтів
Назва предмета закупівлі
Запасні частини до ліфтів
Очікувана вартість
12 564 874.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
125648,75
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
60 000
Позиція : №1 4 000 (метри)
Канат сталевий
Опис предмета закупівлі
Канат сталевий
Код ДК 021:2015
42419510-4 - Частини підіймальних пристроїв
Кількість
4 000
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, будинок 195-А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 000 (метри)
Канат сталевий
Опис предмета закупівлі
Канат сталевий
Код ДК 021:2015
42419510-4 - Частини підіймальних пристроїв
Кількість
2 000
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, будинок 195-А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №3 8 000 (метри)
Канат сталевий
Опис предмета закупівлі
Канат сталевий
Код ДК 021:2015
42419510-4 - Частини підіймальних пристроїв
Кількість
8 000
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, будинок 195-А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №4 2 000 (метри)
Канат сталевий
Опис предмета закупівлі
Канат сталевий
Код ДК 021:2015
42419510-4 - Частини підіймальних пристроїв
Кількість
2 000
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, будинок 195-А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №5 100 (штуки)
Обмежувач швидкості ліфта 0411.07.00.000 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Обмежувач швидкості ліфта 0411.07.00.000 або еквівалент
Код ДК 021:2015
42419510-4 - Частини підіймальних пристроїв
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, будинок 195-А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №6 90 (штуки)
Обмежувач швидкості
Опис предмета закупівлі
Обмежувач швидкості
Код ДК 021:2015
42419510-4 - Частини підіймальних пристроїв
Кількість
90
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, будинок 195-А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №7 70 (штуки)
Обмежувач швидкості
Опис предмета закупівлі
Обмежувач швидкості
Код ДК 021:2015
42419510-4 - Частини підіймальних пристроїв
Кількість
70
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, будинок 195-А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №8 20 (штуки)
Шків канатоведучий
Опис предмета закупівлі
Шків канатоведучий
Код ДК 021:2015
42419510-4 - Частини підіймальних пристроїв
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, будинок 195-А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №9 30 (штуки)
Шків канатоведучий
Опис предмета закупівлі
Шків канатоведучий
Код ДК 021:2015
42419510-4 - Частини підіймальних пристроїв
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, будинок 195-А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №10 20 (штуки)
Шків канатоведучий
Опис предмета закупівлі
Шків канатоведучий
Код ДК 021:2015
42419510-4 - Частини підіймальних пристроїв
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, будинок 195-А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №11 100 (штуки)
Шків обмежувача швидкості з підшипниками
Опис предмета закупівлі
Шків обмежувача швидкості з підшипниками
Код ДК 021:2015
42419510-4 - Частини підіймальних пристроїв
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, будинок 195-А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №12 3 (штуки)
Ліфтова лебідка HW 134 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Ліфтова лебідка HW 134 або еквівалент
Код ДК 021:2015
42419510-4 - Частини підіймальних пристроїв
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, будинок 195-А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №13 3 (штуки)
Ліфтова лебідка HW 134 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Ліфтова лебідка HW 134 або еквівалент
Код ДК 021:2015
42419510-4 - Частини підіймальних пристроїв
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, будинок 195-А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №14 3 (штуки)
Ліфтова лебідка HW 140 C або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Ліфтова лебідка HW 140 C або еквівалент
Код ДК 021:2015
42419510-4 - Частини підіймальних пристроїв
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, будинок 195-А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №15 3 (штуки)
Ліфтова лебідка HW 140 C або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Ліфтова лебідка HW 140 C або еквівалент
Код ДК 021:2015
42419510-4 - Частини підіймальних пристроїв
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, будинок 195-А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Післяоплата. Протягом 60 (шістдесяти) робочих днів після підписання видаткової(их) накладної(их) або акта(ів) приймання-передачі, підписаної(их) уповноваженими представниками Сторін. Замовник залишає за собою право на відсрочення платежу за поставлений товар до 15.12.2025
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ"
Пропозиція:
12 379 507.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.07.2025 17:34
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Арзум ОМАРОВ
Електронна пошта
Телефон
+380577253217
Замовник
ЄДРПОУ
40848524
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
61052
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
вул.Конторська, будинок 35
Кваліфікація
Лот № 1 Запасні частини до ліфтів
Період вимог/скарг з 05.08.2025 17:40 по 11.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 00:00 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.08.2025 17:40
Довідка НАЗК
05.08.2025 17:40
Повідомлення про рішення
04.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-25-009366-a-c1
Підписаний і діє
Номер
281
12 379 507.2 грн.
10 316 256 грн.
З ПДВ
Підписано
18.08.2025
Строк дії договору з
18.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 000 (метри)
Канат сталевий
Номенклатура
Канат сталевий
Кількість
4 000
Одиниця виміру
метри
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 000 (метри)
Канат сталевий
Номенклатура
Канат сталевий
Кількість
2 000
Одиниця виміру
метри
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
8 000 (метри)
Канат сталевий
Номенклатура
Канат сталевий
Кількість
8 000
Одиниця виміру
метри
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 000 (метри)
Канат сталевий
Номенклатура
Канат сталевий
Кількість
2 000
Одиниця виміру
метри
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Обмежувач швидкості ліфта 0411.07.00.000 або еквівалент
Номенклатура
Обмежувач швидкості ліфта 0411.07.00.000 або еквівалент
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
90 (штуки)
Обмежувач швидкості
Номенклатура
Обмежувач швидкості
Кількість
90
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
70 (штуки)
Обмежувач швидкості
Номенклатура
Обмежувач швидкості
Кількість
70
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Шків канатоведучий
Номенклатура
Шків канатоведучий
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Шків канатоведучий
Номенклатура
Шків канатоведучий
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Шків канатоведучий
Номенклатура
Шків канатоведучий
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Шків обмежувача швидкості з підшипниками
Номенклатура
Шків обмежувача швидкості з підшипниками
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Ліфтова лебідка HW 134 або еквівалент
Номенклатура
Ліфтова лебідка HW 134 або еквівалент
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Ліфтова лебідка HW 134 або еквівалент
Номенклатура
Ліфтова лебідка HW 134 або еквівалент
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Ліфтова лебідка HW 140 C або еквівалент
Номенклатура
Ліфтова лебідка HW 140 C або еквівалент
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Ліфтова лебідка HW 140 C або еквівалент
Номенклатура
Ліфтова лебідка HW 140 C або еквівалент
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34754617

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ"
Повна назва
ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42297813

Інформація про підписанта

IBAN
UA833204780000026000924950335
ПІБ підписанта
Капустян Максим Миколайович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
05777252802
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.08.2025 15:48
-
18.08.2025 15:45
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-03-000084
Дата створення проекту
03.09.2025 15:36
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
03.09.2025 17:47
Дата публікації висновку про результати
15.09.2025 14:55
Дата завершення усунення порушень
19.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 836-61-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.09.2025 № 79-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 03.09.2025 № 79-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-07-25-009366-a 25.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.09.2025 00:00
Документи рішення
03.09.2025 17:47
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2025-07-25-006558-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї із змінами (далі – Тендерна документація), реєстр пропозицій, протокол розкриття пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІФТ-МАРКЕТ» (далі - ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ»), протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 05.08.2025 №59/5, повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.08.2025 №281, додаткова угода №1 від 26.08.2025, пояснення Замовника надані 09.09.2025 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
15.09.2025 00:00
Дата публікації
15.09.2025 14:55
Документи висновку
15.09.2025 14:55
-
Повідомлення
Запит
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Запасні частини до ліфтів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-25-009366-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, аналіз ринку цін, листування з учасниками ринку, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.09.2025 14:43
Орган перевірки
10.09.2025 00:00
Документи повідомлення
04.09.2025 14:43
-
Відповідь
Надання пояснення у межах проведення моніторингу по закупівлі: «Запасні частини до ліфтів», (код ДК 021:2015 – 42410000-3 «Підіймально- транспортувальне обладнання») ID закупівлі: UA-2025-07-25-009366-a
Питання 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, аналіз ринку цін, листування з учасниками ринку, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь: Відповідно до рішення 15 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2023 № 350/23 «Про організацію діяльності комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (зі змінами) (далі - Рішення) комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі по тексту – ЦЗО, Замовник) здійснює закупівлю товарів та послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Харківської міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належить до комунальної власності Харківської міської територіальної громади. Додатком 1 Рішення встановлено перелік товарів та послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких через ЦЗО є обов’язковою для виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності Харківської міської територіальної громади. Відповідно до абзацу 2 пункту 15 постанови Кабінету Міністрів України «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій» від 27.12.2018 року № 1216 Централізована закупівельна організація здійснює організацію та проведення тендерів в інтересах замовників, які мають право самостійно обирати централізовану закупівельну організацію, на підставі укладеного з нею договору. 26.06.2025 між ЦЗО та КСП «Харківміськліфт» (далі - Замовник-ініціатор) було укладено договір про надання послуг централізованої закупівельної організації № 241 (далі – договір), яким визначено умови проведення процедури закупівлі. Замовник-ініціатор самостійно, відповідно до законодавства про публічні закупівлі, визначає потребу в закупівлі (-ях) товарів, послуг (крім поточного ремонту), формує предмет закупівлі у своєму річному плані та визначає закупівлю, яку планує здійснити через ЦЗО. Замовник-ініціатор подав до ЦЗО інформацію про потребу в закупівлі разом із заявкою, в якій зазначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, умови постачання та оплати, особливі умови договору. З метою здійснення належної підготовки до проведення закупівлі ЦЗО опрацювало надані Замовником-ініціатором документи, зокрема щодо: правильного визначення предмета закупівлі із застосуванням показників основного словника національного класифікатора України (ДК 021:2015); визначення очікуваної вартості предмета закупівлі; коректного зазначення технічних характеристик предмета закупівлі; надання іншої необхідної інформації для підготовки тендерної документації, у тому числі щодо критеріїв оцінки, обсягів, місця та строків постачання товарів чи надання послуг (крім поточного ремонту), а також умов договору про закупівлю; забезпечення дотримання принципів публічних закупівель і недискримінації учасників тощо. Відповідно до отриманої інформації від Замовника-ініціатора, ЦЗО розробило тендерну документацію для проведення процедури закупівлі. Зокрема, технічні характеристики предмета закупівлі: Запасні частини до ліфтів (код ДК 021:2015 – 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання») були складені відповідно до чинних стандартів: ДСТУ EN 12385-5:2022 «Канати сталеві дротяні. Безпека. Частина 5. Канати подвійного звивання для ліфтів» або еквівалент, або ДСТУ EN 12385-4:2017 «Канати сталеві дротяні. Безпека. Частина 4. Канати подвійного звивання для загального підіймального застосування» або еквівалент. Також, ЦЗО здійснило визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до умов договору очікувана вартість була визначена на підставі Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі - Методика). Враховуючи положення Методики, з метою проведення аналізу ринку виробників та постачальників запасних частин до ліфтів, відділом аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами ЦЗО були направлені запити цінових пропозицій до: ТОВ "ТД "УКРЛІФТ", ТОВ "НВП "МАГНУС ЛТД", ТОВ "КИТ ЛІФТ", "ТОВ «Ліфтова українська компанія», ТОВ "ЛІ-КОМ 2017", ТОВ "ЛІФТ-ІНВЕСТ", ТОВ "Екстерн ХХІ вік", ТОВ «ЮСК Сервіс» , ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ», ТОВ «Євроліфт», ТОВ "Імпорт Ліфт", ТОВ "АРМ-ЕКО", ПП - ФІРМА "ТЕХЗАПЧАСТИНА", ТОВ "Карат-Ліфткомплект", ПП "МАГНІТ", ТОВ "ІНТЕРМАРКЕТ +", ТОВ МП "Промкомплекс", ТОВ "ІВК ПРОМКОМПЛЕКС", ТОВ "Елвіт-ліфт", ТОВ "ЛІФТОВІ ІННОВАЦІЇ", ТОВ "Обслуговуюча компанія - ДОБРОБУТ", ПрАТ "СТАЛЬКАНАТ", ПрАТ «Виробниче Об’єднання «СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР», ТОВ "МЕГАЛІФТ", ПП "ПАТАР", ТОВ "ЛІФТЕК ГРУП", ТОВ "ТАЛО", ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОНТРАКТ-ЕНЕРГО" , ТОВ «ЛОАД - ТЕХ», ТОВ "Укр міськ ліфт" , ТОВ "СКІФ ІНВЕСТ", ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТКС", ТОВ "ПЕРША ЕСКАЛАТОРНА КОМПАНІЯ КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ", ТОВ "УКРМІСЬКЛІФТ", ТОВ "УКРПРОФЛІФТ", ТОВ "ОБСЛУГОВУЮЧА КОМПАНІЯ - ДОБРОБУТ", ТОВ "ЕТАЛОН ЛІФТ СЕРВІС", ТОВ "ОМЕГА ЛІФТ", ДП "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "ЛІФТ-3", ТОВ "ДОП-ЛІФТ", ТОВ "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ", ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "САНСЕТ", ТОВ "БУДЛІФТМОНТАЖ ГРУП", ПВП "ХАРКІВЛІФТ-1", ТОВ "ЛІФТСЕРВІС-ОДЕСА", ТОВ "МЕТИЗ" , КБМП "Діапазон Експрес". Цінові пропозиції були отримані від: ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ", ПП "МАГНІТ", ТОВ "ОБСЛУГОВУЮЧА КОМПАНІЯ-ДОБРОБУТ", ТОВ "ДОП-ЛІФТ", ТОВ "КАРАТ-ЛІФТКОМПЛЕКТ", ТОВ "ІНТЕРМАРКЕТ+". Результати опрацьованої інформації були відображені в службовій записці начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами від 24.07.2025 № 78/2025-07-24 та у доданій до неї таблиці. Так, сума очікуваної вартості закупівлі склала 12 564 874,50 грн (з урахуванням ПДВ). Після виконання вищевказаних дій, Замовник-ініціатор, зокрема, оприлюднив в електронній системі закупівель річний план із зазначенням закупівлі за предметом: Запасні частини до ліфтів, код ДК 021:2015 – 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання». Вказаний план було взято в роботу, включено в план закупівель ЦЗО та оголошено закупівлю за предметом: Запасні частини до ліфтів, код ДК 021:2015 – 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання») з очікуваною вартістю 12 564 874,50 грн, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-25-009366-a. Обґрунтування розміру витрат не здійснювалося, оскільки така закупівля не підпадає під дію постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10 2016 № 710 (із змінами). Питання 2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Відповідь: З метою повної та обґрунтованої відповіді на поставлене запитання КП «ЦЗО ХМР» листом від 04.09.2025 №1497/0/960-25 звернулося до Замовника-ініціатора (КСП «Харківміськліфт») за наданням пояснення. У відповідь на запит КСП «Харківміськліфт» надало лист від 05.09.2025 № 556/0/253-25, у якому надано вичерпну відповідь по суті наданого запиту. Копії листів від 04.09.2025 № 1497/0/960-25 та від 05.09.2025 № 556/0/253-25 додаються. Додатки: 1. Запити цінових пропозицій до: ТОВ "ТД "УКРЛІФТ", ТОВ "НВП "МАГНУС ЛТД", ТОВ "КИТ ЛІФТ", "ТОВ «Ліфтова українська компанія», ТОВ "ЛІ-КОМ 2017", ТОВ "ЛІФТ-ІНВЕСТ", ТОВ "Екстерн ХХІ вік", ТОВ «ЮСК Сервіс» , ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ», ТОВ «Євроліфт», ТОВ "Імпорт Ліфт", ТОВ "АРМ-ЕКО", ПП - ФІРМА "ТЕХЗАПЧАСТИНА", ТОВ "Карат-Ліфткомплект", ПП "МАГНІТ", ТОВ "ІНТЕРМАРКЕТ +" , ТОВ МП "Промкомплекс", ТОВ "ІВК ПРОМКОМПЛЕКС", ТОВ "Елвіт-ліфт", ТОВ "ЛІФТОВІ ІННОВАЦІЇ", ТОВ "Обслуговуюча компанія - ДОБРОБУТ", ПрАТ "СТАЛЬКАНАТ", ПрАТ «Виробниче Об’єднання «СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР», ТОВ "МЕГАЛІФТ", ПП "ПАТАР", ТОВ "ЛІФТЕК ГРУП", ТОВ "ТАЛО", ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОНТРАКТ-ЕНЕРГО" , ТОВ «ЛОАД - ТЕХ», ТОВ "Укр міськ ліфт" , ТОВ "СКІФ ІНВЕСТ", ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТКС", ТОВ "ПЕРША ЕСКАЛАТОРНА КОМПАНІЯ КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ", ТОВ "УКРМІСЬКЛІФТ", ТОВ "УКРПРОФЛІФТ", ТОВ "ОБСЛУГОВУЮЧА КОМПАНІЯ - ДОБРОБУТ", ТОВ "ЕТАЛОН ЛІФТ СЕРВІС", ТОВ "ОМЕГА ЛІФТ", ДП "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "ЛІФТ-3", ТОВ "ДОП-ЛІФТ", ТОВ "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ", ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "САНСЕТ", ТОВ "БУДЛІФТМОНТАЖ ГРУП", ПВП "ХАРКІВЛІФТ-1", ТОВ "ЛІФТСЕРВІС-ОДЕСА", ТОВ "МЕТИЗ" , КБМП "Діапазон Експрес"; 2. Цінові пропозиції від: ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ", ПП "МАГНІТ", ТОВ "ОБСЛУГОВУЮЧА КОМПАНІЯ-ДОБРОБУТ", ТОВ "ДОП-ЛІФТ", ТОВ "КАРАТ-ЛІФТКОМПЛЕКТ", ТОВ "ІНТЕРМАРКЕТ+"; 3. Службова записка начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами від 24.07.2025 № 78/2025-07-24; 4. Копія листа КП «ЦЗО ХМР» від 04.09.2025 № 1497/0/960-25; 5. Копія листа КСП «Харківміськліфт» від 05.09.2025 № 556/0/253-25.
Рішеня
09.09.2025 17:23
Замовник
Документи повідомлення
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:23
-
09.09.2025 17:26
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 564 874.5 грн.
Період подання пропозицій
до 04.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380577253217
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 564 874.5 грн.
Період подання пропозицій
до 04.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380577253217
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності