Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з програмно-технічного супроводження Єдиного державного реєстру звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, код згідно з ДК 021:2015:72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою від Національне агентство з питань запобігання корупціїї.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-25-009112-a
Id Tender 5d3b032df84441018b6967ff74d22c84
План UA-P-2025-07-11-001042-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 25.07.2025 16:15
Остання зміна 25.07.2025 16:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 193 189.58 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 965.95 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 1 днів 11 год. )
з 25.07.2025 16:14 до 02.08.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 25.07.2025 16:14
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.07.2025 16:14
до 30.07.2025 00:00
Період уточнень
з 25.07.2025 16:14 до 30.07.2025 00:00
Період оскарження
з 25.07.2025 16:14 до 30.07.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з програмно-технічного супроводження Єдиного державного реєстру звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, код згідно з ДК 021:2015:72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
З питань оформлення тендерних пропозицій – Мартиненко Інна Євгеніївна, головний спеціаліст сектору публічних закупівель Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, уповноважена особа щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044)200-08-83, e-mail: [email protected] З питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Невмержицький Олександр Васильович, головний спеціаліст Відділу забезпечення роботи державних реєстрів Національного агентства Департаменту інформаційних систем, аналітичної роботи та захисту інформації Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044)200-06-43 [email protected] Тендерна пропозиція, інформація та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 193 189.58 грн.
Послуги з програмно-технічного супроводження Єдиного державного реєстру звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, код згідно з ДК 021:2015:72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Назва предмета закупівлі
Послуги з програмно-технічного супроводження Єдиного державного реєстру звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, код згідно з ДК 021:2015:72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Очікувана вартість
4 193 189.58 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20965,95
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
125 000
Аукціон
Cтарт аукціону
04.08.2025 13:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
72253200-5 Послуги з підтримки систем Програмно-технічне супроводження Єдиного державного реєстру звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру
Код ДК 021:2015
72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Кількість
5
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Миколи Міхновського, 28
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Виконавець надає Замовнику належним чином оформлений акт приймання-передачі наданих послуг. Розрахунок за фактично надані Послуги за серпень–листопад здійснюється Замовником щомісяця протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами документів, визначених у пункті 4.1 розділу Договору. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Виконавця, вказаний у розділі 14 Договору. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 25 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Оплата за Послуги, які надаватимуться у грудні, здійснюється Замовником з урахуванням пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 16 жовтня 2024 року № 341/24 «Про затвердження Положення щодо здійснення Національним агентством з питань запобігання корупції в поточному бюджетному періоді попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду» на підставі рахунка, наданого Виконавцем до 05 грудня 2025 року, у розмірі 100% місячної вартості Послуг. Якщо, сума коштів, отриманих Виконавцем за Послуги, які були надані в грудні, більша, ніж вартість фактично наданих Послуг, Виконавець повертає, на рахунок Замовника, зазначений у розділі 14 цього Договору, невикористані суми протягом 2 (двох) робочих днів після завершення розрахункового періоду. Виконавець не пізніше другого робочого дня після завершення розрахункового періоду, визначеного цим пунктом Договору, надсилає Замовнику підписаний у 2 (двох) примірниках документ, передбачений пунктом 4.1 розділу Договору. У випадку дострокового розірвання цього Договору оплата за надані Послуги здійснюється Замовником після закінчення календарного місяця, протягом якого Замовнику надавалися Послуги, за період фактично наданих послуг, в порядку та у строк, що визначаються Договором.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.07.2025 16:15
Оголошення про проведення закупівлі
25.07.2025 16:14
-
25.07.2025 16:14
-
25.07.2025 16:14
-
25.07.2025 16:14
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Мартиненко
Електронна пошта
Телефон
+380442000883
Сайт:
https://nazk.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40381452
Повна назва
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Поштовий індекс
01103
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Київ
Адреса
бульвар Миколи Міхновського, буд. 28
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
4 193 189.58 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 09:00
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Контактний телефон:
+380442000883
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
4 193 189.58 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 09:00
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Контактний телефон:
+380442000883
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності