Показати схожі тендери

Закупівля Кухонне приладдя для навчально-практичного центру «Харчових технологій» Код ДК 021:2015: 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти») від ЗП(ПТ)О "Броварський професійний коледж".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-25-008142-a
Id Tender 4069eda8612a40dd9754d47110649420
План UA-P-2025-07-25-009321-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.07.2025 15:33
Остання зміна 15.09.2025 14:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
685 699 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 428.5 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.07.2025 15:32 до 02.08.2025 15:12
Завершено
Період уточнень
з 25.07.2025 15:32
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.07.2025 15:32
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.08.2025 11:31
до 08.09.2025 16:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.08.2025 08:42
до 14.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 08.09.2025 16:26
-
Період уточнень
з 25.07.2025 15:32 до 30.07.2025 00:00
Період оскарження
з 25.07.2025 15:32 до 30.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.08.2025 11:31 до 08.09.2025 16:26
Період кваліфікації
з 04.08.2025 11:31 до 08.09.2025 16:26
Основні параметри
Кухонне приладдя для навчально-практичного центру «Харчових технологій» Код ДК 021:2015: 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
685 699 грн.
Кухонне приладдя для навчально-практичного центру «Харчових технологій» Код ДК 021:2015: 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»)
Назва предмета закупівлі
Кухонне приладдя для навчально-практичного центру «Харчових технологій» Код ДК 021:2015: 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»)
Очікувана вартість
685 699 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3428,5
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.08.2025 11:02
Закінчення аукціону
04.08.2025 11:31
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 10 (набір)
Набір кухонного посуду з нержавіючої сталі, 10 предметів :
Опис предмета закупівлі
Набір кухонного посуду з нержавіючої сталі, 10 предметів :
Код ДК 021:2015
39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
10
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 16 (набір)
Набір обробних дошок HACCP
Опис предмета закупівлі
Набір обробних дошок HACCP
Код ДК 021:2015
39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
16
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 16 (набір)
Набір професійних ножів з нержавіючої сталі, 6 предметів
Опис предмета закупівлі
Набір професійних ножів з нержавіючої сталі, 6 предметів
Код ДК 021:2015
39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
16
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 16 (набір)
Набір мисок для змішування з нержавіючої сталі, 4 предмета
Опис предмета закупівлі
Набір мисок для змішування з нержавіючої сталі, 4 предмета
Код ДК 021:2015
39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
16
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №5 6 (набір)
Набір сковорідок з антипригарним покриттям, 6 предметів
Опис предмета закупівлі
Набір сковорідок з антипригарним покриттям, 6 предметів
Код ДК 021:2015
39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
6
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Електрокип'ятильник - багатофункціональний термос Bartscher
Опис предмета закупівлі
Електрокип'ятильник - багатофункціональний термос Bartscher
Код ДК 021:2015
39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Кухонне приладдя для навчально-практичного центру «Харчових технологій» Код ДК 021:2015: 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»)
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0"
Пропозиція:
615 246 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Осташевський Я.I.
Пропозиція:
671 902 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Бурло Олена Борисівна"
Пропозиція:
673 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.08.2025 11:02
Критерії закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Безпалько
Електронна пошта
Телефон
+380459460132
Замовник
ЄДРПОУ
05536642
Повна назва
ЗП(ПТ)О "Броварський професійний коледж"
Поштовий індекс
07400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Бровари
Адреса
Бульвар Незалежності, 14 Б
Кваліфікація
Лот № 1 Кухонне приладдя для навчально-практичного центру «Харчових технологій» Код ДК 021:2015: 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»)
Період вимог/скарг з 07.08.2025 08:42 по 13.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 11:31 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.08.2025 08:42
Довідка НАЗК
07.08.2025 08:42
Повідомлення про рішення
04.08.2025 11:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Усунути недоліки : 1) . Додаток 2 до ТД П.2 Технічні характеристики таблиця 1 ?2).Дод.2 до п.2.4 наявність сервісного центру (електрокипятильник), ТД п.2.7, п. 2,8 гарантійні листи . 3) Довідка на право підпису
Створено
05.08.2025 14:40
Надати до
06.08.2025 14:40
Період вимог/скарг з 28.08.2025 10:39 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 09:28 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
28.08.2025 10:39
Повідомлення про рішення
28.08.2025 09:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 02.09.2025 16:24 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 10:39 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
02.09.2025 16:24
Повідомлення про рішення
28.08.2025 10:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 08.09.2025 16:26 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 16:24 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
08.09.2025 16:26
Повідомлення про рішення
02.09.2025 16:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-12-000001
Дата створення проекту
12.08.2025 09:18
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
12.08.2025 11:35
Дата публікації висновку про результати
10.09.2025 16:09
Дата завершення усунення порушень
16.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 188-19-24
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 274-42-22
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.08.2025 № 290 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-07-25-008142-a 25.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
12.08.2025 11:35
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу - 10 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення торгів, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у місті Брюссель та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій, стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ) від 25.08.2025 № 13031-р/пк-пз. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.07.2025 № 80, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.08.2025, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» від 07.08.2025 № 85, рішення Комісії АМКУ від 25.08.2025 № 13031-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо скасування рішення про визначення ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» переможцем торгів від 28.08.2025 № 95 (згідно рішення Комісії АМКУ від 25.08.2025 № 13031-р/пк-пз), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Осташевського Ярослава Ігоровича від 02.09.2025 № 97, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Бурло Олени Борисівни від 08.09.2025 № 99. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником 28.08.2025 на виконання рішення Комісії АМКУ від 25.08.2025 № 13031-р/пк-пз скасовано рішення про визначення ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» переможцем торгів згідно протоколу про прийняття рішення уповноваженої особи щодо скасування рішення уповноваженої особи від 28.08.2025 № 95. Моніторингом встановлено, що пропозиції ФОП Осташевський Ярослав Ігорович та ФОП Бурло Олена Борисівни, відхилено Замовником (протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою від 02.09.2025 № 97 та від 08.09.2025 № 99) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення зазначених в протоколах про прийняття рішення уповноваженої особи, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 та вимогам Рамкової угоди, розгляді тендерних пропозиції - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
10.09.2025 00:00
Дата публікації
10.09.2025 16:09
Документи висновку
10.09.2025 16:09
-
Повідомлення
Запит
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.08.2025 № 293 Київ Про зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2025-07-25-008142-a.c1 в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-07-25-008142-a, який був розпочатий згідно наказу Північного офісу Держаудитслужби від 11 серпня 2025 року № 290 «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження. Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Рішеня
13.08.2025 16:11
Орган перевірки
19.08.2025 00:00
Документи повідомлення
13.08.2025 16:11
-
Відповідь
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Броварський професійний коледж» ознайомилось з Вашим Наказом № 293 від 13.08.2025 Про зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель за номером № UA-2025-07-25-008142-a , Кухонне приладдя для навчально-практичного центру «Харчових технологій» Код ДК 021:2015: 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти») , який був розпочатий згідно наказу Північного офісу Держаудитслужби від 11 серпня 2025 року № 290 «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Рішеня
14.08.2025 14:25
Замовник
Документи повідомлення
14.08.2025 14:27
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
685 699 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 15:12
Замовник:
ЗП(ПТ)О "Броварський професійний коледж"
Контактний телефон:
+380459460132
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
685 699 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 15:12
Замовник:
ЗП(ПТ)О "Броварський професійний коледж"
Контактний телефон:
+380459460132
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності