Показати схожі тендери

Закупівля Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-25-008070-a
Id Tender dff378e43c3d4f75b4e8a55ec88a81a3
План UA-P-2025-07-23-013684-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.07.2025 15:31
Остання зміна 20.08.2025 13:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 120 452 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
141 204.52 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.07.2025 15:30 до 06.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 25.07.2025 15:30
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.07.2025 15:30
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.08.2025 11:56
до 07.08.2025 16:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.08.2025 16:16
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.08.2025 16:16
до 20.08.2025 13:23
Період уточнень
з 25.07.2025 15:30 до 03.08.2025 00:00
Період оскарження
з 25.07.2025 15:30 до 03.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.08.2025 11:56 до 07.08.2025 16:16
Період кваліфікації
з 07.08.2025 11:56 до 07.08.2025 16:16
Основні параметри
Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
14 120 452 грн.
Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки
Назва предмета закупівлі
Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки
Очікувана вартість
14 120 452 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
141204,52
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.08.2025 11:33
Закінчення аукціону
07.08.2025 11:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки
Код ДК 021:2015
51310000-8 - Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Кількість
23
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за Договором здійснюється Замовником частинами, в безготівковій формі у національній валюті України протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг та рахунку – фактури за кожною окремою заявкою Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Техком-Сервіс
Пропозиція:
12 702 021.54 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНФОРМСИСТЕМИ"
Пропозиція:
11 772 016.5 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.08.2025 11:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.08.2025 10:40
Оголошення про проведення закупівлі
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
МОСТОВЕНКО Олександр Петрович
Електронна пошта
Телефон
380637290245
Замовник
ЄДРПОУ
31024875
Назва (англійською мовою)
MUNICIPAL ENTERPRISE "INFORMATYKA" OF EXECUTIVE AUTHORITY OF KYIV CITY COUNCIL (KYIV CITY STATE ADMINISTRATION)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва (англійською мовою)
MUNICIPAL ENTERPRISE "INFORMATYKA" OF EXECUTIVE AUTHORITY OF KYIV CITY COUNCIL (KYIV CITY STATE ADMINISTRATION)
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки
Період вимог/скарг з 07.08.2025 16:16 по 13.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.08.2025 11:56 по 15.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.08.2025 16:16
Довідка НАЗК
07.08.2025 16:15
Повідомлення про рішення
07.08.2025 12:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-25-008070-a-a1
Підписаний і діє
Номер
19082025
11 772 016.26 грн.
9 810 013.55 грн.
З ПДВ
Підписано
19.08.2025
Строк дії договору з
19.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
23 (послуга)
Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки
Номенклатура
Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки
Кількість
23
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31024875

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНФОРМСИСТЕМИ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНФОРМСИСТЕМИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41076495

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-01-000015
Дата створення проекту
01.09.2025 11:22
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
01.09.2025 14:46
Дата публікації висновку про результати
10.09.2025 09:29
Дата завершення усунення порушень
16.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 313-79-38
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.09.2025 № 89-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 01.09.2025 № 89-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-07-25-008070-a 25.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Доручення Держаудитслужби від 25.08.2025 № 003100-18/10589-2025 Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.09.2025 00:00
Документи рішення
01.09.2025 14:46
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 18.07.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.07.2025 (протокол №65-М), зі змінами від 01.08.2025 (протокол №70-М), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.08.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКІ ІНФОРМСИСТЕМИ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.08.2025 №72-М, повідомлення про намір укласти договір від 07.08.2025, договір про закупівлю від 19.08.2025 №19082025, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 04.09.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
.
Дата висновку
10.09.2025 00:00
Дата публікації
10.09.2025 09:29
Документи висновку
10.09.2025 09:29
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-25-008070-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
02.09.2025 16:29
Орган перевірки
06.09.2025 00:00
Документи повідомлення
02.09.2025 16:29
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби
Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – КП «Інформатика»), щодо запиту на пояснення при проведенні моніторингу (ID номер моніторингу - UA-M-2025-09-01-000015), який надійшов в електронній системі закупівель 2025-09-02 16:29:01 до процедури закупівлі за предметом «Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки» (код за ДК 021:2015 51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури) повідомляє наступне. КП «Інформатика», як співвиконавець Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024 – 2027 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07 грудня 2023 року № 7516/7557 (у редакції рішення Київської міської ради від 12 грудня 2024 року № 449/10257) (додаток 1), реалізує захід, визначений п. 2.1 «Розвиток комплексної системи відеоспостереження міста Києва, систем забезпечення безпеки, відеоаналітики із розширенням зони функціонування на території Київської області» шляхом здійснення закупівлі за предметом «Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки» (код за ДК 021:2015 51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури) у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 № 1178 (зі змінами). Джерелом фінансування закупівлі є місцевий бюджет міста Києва на 2025 рік, який доведений головним розпорядником бюджетних коштів Паспортом бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік, який затверджений Наказом Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10 січня 2025 року № 14 (додаток 7) для реалізації Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2027 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07 грудня 2023 № 7516/7557 (у редакції рішення Київської міської ради від 12 грудня 2024 № 449/10257) в рамках виконання Національної програми інформатизації за КПКВ 2017520. Необхідні технічні та якісні характеристики до закупівлі за предметом «Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки» (код за ДК 021:2015 51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури) були визначені базуючись на вимогах технічної документації, сумісності з наявним в системі обладнанням виходячи з потреб подальшого розвитку системи відеоспостереження міста Києва у 2025 році. Технічні вимоги (додаток 2), погоджені Протоколом від 14 липня 2025 року № 75 засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової «Цифровий Київ» на 2024-2027 роки (додаток 3). Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2025 рік на закупівлю за предметом «Послуги по встановленню засобів, обладнання та матеріалів для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки» (код за ДК 021:2015 51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури) (додаток 4). Очікувану вартість було визначено відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 серпня 2015 року № 755 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 вересня 2009 року № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», з урахуванням Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 та наказу КП «Інформатика» від 23.07.2024 № 61 «Про затвердження Регламенту процесу закупівель та Порядку визначення очікуваної вартості предмету закупівлі» (додаток 5), запиту та отримання трьох комерційних пропозицій (вартістю 13 080 016,80 грн., 15 290 557,68 грн., 13 990 781,16 грн.) (додаток 6), КП «Інформатика» здійснило вивчення ринкових цін та з урахуванням граничних видатків, затверджених паспортом бюджетної програми місцевого бюджету, визначило очікувану вартість закупівлі, яка становить 14 120 452,00 грн (чотирнадцять мільйонів сто двадцять тисяч чотириста п’ятдесят дві гривні 00 копійок) з ПДВ. З метою дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті КП «Інформатика» (https://i.kyivcity.gov.ua/information/) за посиланням: https://i.kyivcity.gov.ua/wp-content/uploads/2025/07/%D0%9E%D0%91%D0%93333.pdf Додатки: Додаток 1: Копія Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2027 роки на 51 арк.; Додаток 2: Копія інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (Технічні вимоги) предмета закупівлі на 12 арк.; Додаток 3: Копія протоколу № 75 від 14 липня 2025 засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2027 роки на 5 арк.; Додаток 4: Копія Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2025 рік – на 1 арк.; Додаток 5: Копія наказу КП «Інформатика» від 23 липня 2024 року № 61 «Про затвердження Регламенту процесу закупівель та Порядку визначення очікуваної вартості предмету закупівлі» на 13 арк.; Додаток 6: Копії запитів та комерційних пропозицій – на 16 арк; Додаток 7: Копія паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік на 11 арк.
Рішеня
04.09.2025 11:50
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 120 452 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380637290245
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 120 452 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380637290245
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності