Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт даху громадського будинку Волосянківського ЗЗСО І-ІІ ступенів Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (впровадження заходів з енергозбереження) від Відділ освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-25-007970-a
Id Tender 5c02139064e243ac84d9038fb507d114
План UA-P-2025-07-25-004859-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.07.2025 15:13
Остання зміна 15.09.2025 10:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 917 706.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
59 588.53 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.07.2025 15:12 до 09.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.07.2025 15:12
до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.07.2025 15:12
до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.08.2025 00:00
до 05.09.2025 09:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.09.2025 09:42
до 11.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.09.2025 09:42
-
Період уточнень
з 25.07.2025 15:12 до 06.08.2025 00:00
Період оскарження
з 25.07.2025 15:12 до 06.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.08.2025 00:00 до 05.09.2025 09:42
Період кваліфікації
з 09.08.2025 00:00 до 05.09.2025 09:42
Основні параметри
Капітальний ремонт даху громадського будинку Волосянківського ЗЗСО І-ІІ ступенів Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (впровадження заходів з енергозбереження)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
11 917 706.4 грн.
Капітальний ремонт даху громадського будинку Волосянківського ЗЗСО І-ІІ ступенів Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (впровадження заходів з енергозбереження)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт даху громадського будинку Волосянківського ЗЗСО І-ІІ ступенів Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (впровадження заходів з енергозбереження)
Очікувана вартість
11 917 706.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
59588,53
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
59 588.53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт даху громадського будинку Волосянківського ЗЗСО І-ІІ ступенів Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (впровадження заходів з енергозбереження)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Львівська область, с. Волосянка, вул. Шевченка, 48 б
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД"
Пропозиція:
11 899 770.89 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.07.2025 15:13
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій Стегура
Електронна пошта
Телефон
+380687511212
Замовник
ЄДРПОУ
45323641
Повна назва
Відділ освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області
Поштовий індекс
82660
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Стрийський р-н, селище міського типу Славсько
Адреса
вул. Івасюка, будинок 24
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт даху громадського будинку Волосянківського ЗЗСО І-ІІ ступенів Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (впровадження заходів з енергозбереження)
Період вимог/скарг з 05.09.2025 09:42 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.08.2025 00:00 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.09.2025 09:42
Довідка НАЗК
05.09.2025 09:42
Повідомлення про рішення
15.08.2025 09:26
Електроний протокол про продовження строку
09.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
1. Розгляд уповноваженою особою питання щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД" по закупівлі: «Капітальний ремонт даху громадського будинку Волосянківського ЗЗСО І-ІІ ступенів Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (впровадження заходів з енергозбереження)». 2. Засідан ня відбулося: Дата – «15» серпня 2025 року; 10 год. 00 хв. Місце засідання – вул. В. Івасюка, 24, селище Славсько, Львівська область, Україна, 82660. 3. Порядок денний: 3.1. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції по закупівлі: «Капітальний ремонт даху громадського будинку Волосянківського ЗЗСО І-ІІ ступенів Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (впровадження заходів з енергозбереження)». 4. Уповноважена особа встановила: 4.1. 09.08.2025 року в електронній системі закупівель відбулося розкриття тендерних пропозиції по закупівлі: «Капітальний ремонт даху громадського будинку Волосянківського ЗЗСО І-ІІ ступенів Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (впровадження заходів з енергозбереження)». За положеннями абзацу 2 пункту 36 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Уповноважена особа встановила, що беручи до уваги значний обсяг документів, поданих у складі тендерної пропозиції, з метою забезпечення дотримання принципів здійснення публічних закупівель та належного проведення кваліфікації учасника закупівлі ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД" зокрема, встановлена об’єктивна необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції вказаного учасника. 5. Уповноважена особа вирішила: 5.1. Керуючись абз.2 п.36 Особливостей, ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД" по закупівлі: «Капітальний ремонт даху громадського будинку Волосянківського ЗЗСО І-ІІ ступенів Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (впровадження заходів з енергозбереження)» до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
15.08.2025 09:26
Дата кінця розгляду
06.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі – найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД" було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.1. Відповідно до пункту 3 Таблиці Додатку №2 до Тендерної документації: Для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасником надається довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів , з зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, термінудії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти. Аналогічним, у розумінні цього оголошення про проведення закупівлі, є договір підряду за видами робіт з капітального ремонту даху/покрівлі за 2019 – 2024 рр. Додатково в аналогічному договорі повинні бути відображенні наступні роботи: - установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м. – не менше ніж в технічній специфікації цієї закупівлі (розділ 1) - розбирання покриттів покрівлі – не менше ніж в технічній специфікації цієї закупівлі (Розділ 3 та 4) - Розбирання лат [решетування] – не менше ніж в технічній специфікації цієї закупівлі (Розділ 3 та 4) - Улаштування покрівель/покриття з метало черепиці/металопрофіля - не менше ніж в технічній специфікації цієї закупівлі (Розділ 11,12 та 13) - На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - не менше 1 (одного) виконаного договору, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - документів на підтвердження виконання робіт за договорами зазначеними в наданій Учасником довідці (акти прийому виконаних будівельних робіт КБ-2 та довідки про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3, завірені підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі її використання)); - позитивні відгуки від контрагентів завсіма договорами, вказаними в довідці із зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, дати укладання договору та з інформацією про добросовісне виконання договору, переліком виконаних основних робіт за договором та відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору. Встановлено , що в складі Тендерної пропозиції ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД" відсутній аналогічний договір в повному обсязі, а саме не надано Додатків до договору, що є невід?ємною частиною та учасником ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД" не підтверджено відображення в аналогічному договорі наступних робіт: - установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м. – не менше ніж в технічній специфікації цієї закупівлі (розділ 1) - розбирання покриттів покрівлі – не менше ніж в технічній специфікації цієї закупівлі (Розділ 3 та 4) - Розбирання лат [решетування] – не менше ніж в технічній специфікації цієї закупівлі (Розділ 3 та 4) - Улаштування покрівель/покриття з метало черепиці/металопрофіля - не менше ніж в технічній специфікації цієї закупівлі (Розділ 11,12 та 13). 1.2. Відповідно до пункту 1 Таблиці в Додатку №2 до тендерної документації - Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою. До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Обов’язковою умовою є наявність у власності (або в складі надання послуг чи оренди) усіх механізмів, техніки та обладнання, що передбачен ірозділом «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів, наданої Учасником. В складі тендерної пропозиції надано Підсумкову відомість ресурсів (Файл «Кошторис 3.pfd») в Розділі II пункті 18 зазначено будівельний механізм Електрокраскопульт HVLP, який не включено до наданої учасником Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 1.3. Відповідно до пункту 8 Інших вимог та відповідних документів Додатку №2 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Інформація від уповноваженого органу – Державної податкової служби України з інформацією щодо зареєстрованих рахунків Учасника (дата видачі не раніше оголошення торгів). В складі тендерної пропозиції учасника відсутній зазначений документ. 1.4. Відповідно до пункту 1 Розділу III Тендерної документації: Подані учасниками належним чином засвідчені копії документів повинні містити підпис керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції (з представленням відповідного наказу) із зазначенням прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує пропозицію. В складі тендерної пропозиції надані документи в файлах: 1. гарантійний лист застава.pdf 2. гарантійний лист техніка в робочому стані.pdf 3. довідка працівники КС.pdf 4. лист згода працівники.pdf 5. лист згода МТБ.pdf 6. довідка матеріально технічна база.pdf Вказані документи не містять підпису уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції. 1.5. Відповідно до пункту 2 таблиці Додатку №2 до тендерної документації: Для підтвердження наявності працівників, зазначених у довідці, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, у складі тендерної пропозиції надаються нижченаведені документи: - звіт за формою 1-ДФ за останній звітний період з підтверджуючим документом про його прийняття (наприклад квитанція тощо) та штатний розпис; В складі тендерної пропозиції надано звіт за формою 1-ДФ на учасника не за останній звітний період. 2. На підставі вище викладеного пропонується розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД" шляхом: 2.1. Надання в складі пропозиції Аналогічного договору відповідно до пункту 3 Таблиці 2 Додатку до тендерної Аналогічним, у розумінні цього оголошення про проведення закупівлі, є договір підряду за видами робіт з капітального ремонту даху/покрівлі за 2019 – 2024 рр. з видами робіт зазначених у цьому пунткі. 2.2. Надання в складі тендерної пропозиції довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою в якій містяться усі механізми, техніка та обладнання, що передбачені розділом «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів, а саме відображення в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Електрокраскопульту відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, із наданням підтверджуючих документів відповідно до пукнту 1 таблиці Додатку №2 до тендерної докумениації. 2.3. Інформація від уповноваженого органу – Державної податкової служби України з інформацією щодо зареєстрованих рахунків Учасника. 2.4. Файли, що містяться в документах: 1. гарантійний лист застава.pdf 2. гарантійний лист техніка в робочому стані.pdf 3. довідка працівники КС.pdf 4. лист згода працівники.pdf 5. лист згода МТБ.pdf 6. довідка матеріально технічна база.pdf Надати із підписом та печаткою уповноваженої особи учасника. 2.5. Звіт за формою 1-ДФ за останній звітний період з підтверджуючим документом про його прийняття (наприклад квитанція тощо) та штатний розпис З огляду на викладене, учаснику пропонується виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
03.09.2025 16:12
Надати до
04.09.2025 16:12
Договір
UA-2025-07-25-007970-a-c1
Очікує підписання
11 899 770.89 грн.
11 899 770.89 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт даху громадського будинку Волосянківського ЗЗСО І-ІІ ступенів Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (впровадження заходів з енергозбереження)
Номенклатура
Капітальний ремонт даху громадського будинку Волосянківського ЗЗСО І-ІІ ступенів Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (впровадження заходів з енергозбереження)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області
Повна назва
Відділ освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45323641

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД"
Повна назва
ПП "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАХІД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42598367

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
11 917 706.4 грн.
Період подання пропозицій
до 09.08.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області
Контактний телефон:
+380687511212
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
11 917 706.4 грн.
Період подання пропозицій
до 09.08.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області
Контактний телефон:
+380687511212
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності