Показати схожі тендери

Закупівля Круг рятувальний від ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-25-007627-a
Id Tender 6db4d8de61794bb9afb5dc7c9ba4f7e8
План UA-P-2025-07-25-007569-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 25.07.2025 14:56
Остання зміна 03.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
24 950 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
124.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.07.2025 14:55 до 03.08.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 25.07.2025 14:55
до 31.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.07.2025 14:55
до 31.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.08.2025 13:30
до 28.08.2025 12:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.08.2025 14:11
до 03.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.08.2025 12:03
-
Період уточнень
з 25.07.2025 14:55 до 31.07.2025 00:00
Період оскарження
з 25.07.2025 14:55 до 31.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.08.2025 13:30 до 28.08.2025 12:03
Період кваліфікації
з 04.08.2025 13:30 до 28.08.2025 12:03
Основні параметри
Круг рятувальний
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
24 950 грн.
Круг рятувальний
Назва предмета закупівлі
Круг рятувальний
Очікувана вартість
24 950 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
124,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.08.2025 13:07
Закінчення аукціону
04.08.2025 13:30
Позиція
Опис предмета закупівлі
Круг рятувальний КС-2,5 або еквівалент
Код ДК 021:2015
35112000-2 - Рятувальне та аварійне обладнання
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Для резидентів оплату за поставлений Товар Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». Для нерезидентів оплату за поставлений Товар Покупець здійснює на підставі рахунку – фактури (інвойс), шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії».
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Попович Заміра Загірівна
Пропозиція:
17 850 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІК ТРЕЙД КОМПАНІ"
Пропозиція:
17 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.08.2025 13:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.07.2025 14:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мельник Анатолій Анатолійович
Електронна пошта
Телефон
380384263830
Сайт:
http://www.xaec.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
21313677
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Нетішин
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Круг рятувальний
Період вимог/скарг з 12.08.2025 14:11 по 18.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 13:30 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Згідно протоколу рішення УО від 12.08.2025 №318
Документи кваліфікації
12.08.2025 14:11
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.08.2025 11:43
Електроний протокол про продовження строку
04.08.2025 13:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 14:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 14:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжити строк розгляду поданої для участі у Закупівлі тендерної пропозиції ФОП ПОПОВИЧ Заміра Загірівна до 20 робочих днів для проведення більш якісного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
08.08.2025 11:43
Дата кінця розгляду
02.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1 На вимогу пункту І Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме в частині пункту 1 Додатка №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», ФОП ПОПОВИЧ Заміра Загірівна у складі тендерної пропозиції надано документ Лист-заявка про участь у закупівлі, згідно з Додатком №6 до тендерної документації, в якому невірно зазначено назву закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до пункту І Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати документи зазначені в Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зокрема в пункті 1 Додатка №1 до тендерної документації, а саме: - Лист-заявка про участь у закупівлі, згідно з Додатком №6 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ФОП ПОПОВИЧ Заміра Загірівна необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей розмістити в електронній системі закупівель: 3.1 Лист-заявка про участь у закупівлі, згідно з Додатком №6 до тендерної документації.
Створено
08.08.2025 13:42
Надати до
09.08.2025 13:42
Період вимог/скарг з 19.08.2025 17:22 по 25.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 14:11 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
визнати переможцем та укласти договір
Документи кваліфікації
19.08.2025 17:22
Довідка НАЗК
19.08.2025 17:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.08.2025 14:11
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 28.08.2025 12:03 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 12:03 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
відхилити
Документи кваліфікації
28.08.2025 12:03
Повідомлення про рішення
28.08.2025 12:03
Витяг з ЄДР
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 14:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 14:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
24 950 грн.
Період подання пропозицій
до 03.08.2025 15:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380384263830
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
24 950 грн.
Період подання пропозицій
до 03.08.2025 15:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380384263830
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності