Звернення:
За тендером : Навчальне обладнання для закладів освіти Городоцької міської ради Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV): 39160000-1 — Шкільні меблі )
Тема:
Щодо уточнення інформації
Зміст:
Доброго дня! Шановний Замовнику звертаємо Вашу увагу, що згідно Додатку №1 тендерної документації п. 10.1 «Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що Транспортні послуги (доставка до навчальних закладів згідно заявок Замовника, розвантаження та монтаж (збирання) товару), повинні здійснюватися за рахунок учасника процедури закупівлі». Також у Додатку №3 Проєкт договір про закупівлю зазначено «Поставка і монтаж(збирання) товару повинна бути здійснена у навчальні заклади згідно заявок Замовника».
Натомість у Додатку №2 тендерної документації у п. 1.4 зазначено, що «Послуги (доставка до навчальних закладів та розвантаження), повинні здійснюватися за рахунок учасника процедури закупівлі, про що в складі пропозиції подається гарантійний лист». Просимо привести тендерну документацію до відповідності шляхом внесення змін до тендерної документації та надати роз’яснення чи повинен монтаж (збирання) товару здійснюватись за рахунок учасника процедури закупівлі.
Дата оприлюднення звернення:
28.07.2025 12:45
Доброго дня! Шановний Учаснику, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: монтаж (збирання) товару не повинен обов’язково здійснюватися за рахунок учасника процедури закупівлі. З урахуванням зазначеного, до тендерної документації було внесено відповідні зміни — вимогу щодо здійснення монтажу (збирання) товару за рахунок учасника вилучено.
Дата оприлюднення відповіді:
28.07.2025 14:57