Звернення:
За тендером : Моноблоки та ноутбуки
Тема:
про листи, скаргу в АМКУ у разі залишення без змін
Зміст:
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується.
Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік:
1. UA-2024-02-15-007952-a
2. UA-2024-02-19-006082-a
3. UA-2024-03-12-006494-a
4. UA-2024-03-05-002313-a
5. UA-2024-03-14-011101-a
6. UA-2024-03-14-002079-a
7. UA-2024-03-14-002079-a
8. UA-2024-03-18-011550-a
9. UA-2024-03-19-008292-a
10. UA-2024-04-03-008467-a
11. UA-2024-04-11-012180-a
12. UA-2024-04-11-012448-a
13. UA-2024-04-29-006618-a
14. UA-2024-03-29-007683-a
15. UA-2024-05-16-004466-a
16. UA-2024-05-06-004366-a
17. UA-2024-05-16-010680-a
18. UA-2024-05-06-004366-a
19. UA-2024-05-16-011391-a
20. UA-2024-05-31-006415-a
21. UA-2024-05-30-004179-a
22. UA-2024-05-30-007422-a
23. UA-2024-06-03-010026-a
24. UA-2024-06-18-004131-a
25. UA-2024-06-19-008553-a
26. UA-2024-06-21-004607-a
27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов
28. UA-2024-06-25-008790-a
29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф
31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a
Дата оприлюднення звернення:
28.07.2025 18:47
Зазначена вимога має виключно технічне та гарантійне спрямування та встановлена з метою: 1. Підтвердження офіційного походження товару та його відповідності характеристикам, задекларованим учасником; 2. Гарантування надання виробником або його представником гарантійного та післягарантійного обслуговування (що є критичним, наприклад, для складного обладнання); 3. Зниження ризиків постачання контрафактної або неавторизованої продукції; 4. Захисту державного інтересу у частині ефективного та цільового використання бюджетних коштів. Указана вимога: не звужує коло учасників, оскільки лист може бути отриманий як від виробника, так і від будь-якого його офіційного представника на території України; не обмежує конкуренцію, оскільки виробники не забороняють видачу таких листів кільком постачальникам (що підтверджується і в рішенні АМКУ №19113-р/пк-пз від 02.12.2024). Практика АМКУ свідчить, що вимога про авторизаційні або гарантійні листи є допустимою, якщо: • обґрунтована предметом закупівлі; • застосовується однаково до всіх; • не унеможливлює подачу альтернативних документів за аналогічною юридичною силою; • не фіксує конкретного постачальника чи виключних умов. Тому, вимога не є дискримінаційною, якщо вона має технічне призначення, спрямована на забезпечення гарантії та захист від фальсифікату. Вимога про надання гарантійного листа від виробника або його офіційного представника:
- є правомірною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»;
- не має дискримінаційного характеру;
- спрямована на гарантування якості та справжності товару;
- не обмежує доступ до участі в закупівлі, оскільки стосується будь-якого учасника, який має правові відносини з виробником або офіційним представником.
У разі наявності документів, аналогічних за правовою природою (дистриб’юторський договір, партнерська угода), які підтверджують повноваження учасника та гарантії щодо якості товару — вони також можуть бути розглянуті замовником відповідно до принципів добросовісної конкуренції та рівності.
Дата оприлюднення відповіді:
31.07.2025 22:54