Закупівля Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади від Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради.
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 13:48
Спосіб підтвердження
Назва
1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис
Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис
1.1. Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі
Наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 13:48
Спосіб підтвердження
Назва
1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис
1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) з підтвердженими відгуками про належне виконання робіт з розробки документів у сфері управління відходами особами, що задіяні для надання послуги (в довідці вказати не менше 3-х виконаних договорів). Відгуки (не менше 3-х відгуків), від замовника (контрагента), з якими укладено аналогічні договори, зазначені в довідці. 1.1.2. довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) з підтвердженими відгуками про належне виконання робіт стратегічної екологічної оцінки особами, що задіяні під час надання послуги, (в довідці вказати не менше 3-х виконаних договорів). Відгуки (не менше 3-х відгуків), від замовника (контрагента), з якими укладено аналогічні договори, зазначені в довідці.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 13:48
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 13:48
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 13:48
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 13:48
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 13:48
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Предметом закупівлі є Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади.
Вимоги обов’язкової наявності в працівників сертифікатів із сертифікаційних курсів, у т.ч. іноземних та он-лайн-ресурсів, які підтверджують актуальність професійних і навичок в галузі управління відходами у тому числі за останні два роки не встановлені профільним законодавством стосовно даного виду послуг: Порядком розроблення, погодження та затвердження місцевих планів управління відходами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2023 р. № 947, Наказом Міндовкілля № 288 від 15.03.2024, Законом України «Про управління відходами» (додаються як докази).
Зокрема, ст. 55 Закону України «Про управління відходами», яка регулює питання розробки місцевих планів управління відходами не передбачає зазначеної вимоги.
Крім цього, Порядком розроблення, погодження та затвердження місцевих планів управління відходами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2023 р. № 947 передбачений вичерпний перелік вимог до суб’єктів, які здійснюють розроблення, погодження та затвердження місцевих планів управління відходами. Разом з цим цей Порядок не передбачає наявності документів, які підтверджують інформацію щодо проходження сертифікаційних курсів, у т.ч. іноземних та он-лайн-ресурсів, які підтверджують актуальність професійних і навичок в галузі управління відходами у тому числі за останні два роки.
Отже, до послуг що передбачені предметом закупівлі законодавством не встановлено обов’язкової наявності в працівників сертифікатів із сертифікаційних курсів, у т.ч. іноземних та он-лайн-ресурсів, які підтверджують актуальність професійних і навичок в галузі управління відходами у тому числі за останні два роки.
Окремо варто звернути увагу на дискримінаційність вимоги щодо проходження саме іноземних та онлайн-курсів і саме за останні 2 роки. Така вимога штучно звужує коло учасників, не дозволяючи брати участь в закупівлі тим учасникам, які мають для прикладу документи про проходження вітчизняних та офлайн курсів.
Вищезазначені нормативно-правові акти не встановлюють обов’язку для суб’єктів, які надають послуги за предметом закупівлі мати документи, передбачені даною вимогою. Тому така вимога є безпідставною вимогою.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Зобов’язати Замовника, Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради, внести зміни до умов тендерної документації по закупівлі « Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади », ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-25-006181-a, відповідно до вимог, викладених у мотивувальній частині скарги.
Предметом закупівлі є Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади.
Вичерпні вимоги стосовно суб’єктів, які здійснюють діяльність запредметом закупівілі встановлені: Порядком розроблення, погодження та затвердження місцевих планів управління відходами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2023 р. № 947, Наказом Міндовкілля № 288 від 15.03.2024, Законом України «Про управління відходами» (додаються як докази).
Разом з цим вищезазначені нормативно-правові акти не встановлюють обов’язку щодо наявності наступних спеціалістів:
1) провідний інженер-проектувальник інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об’єктів класу наслідків (відповідальності) ССЗ (значні наслідки), що підтверджується кваліфікаційним сертифікатом та відомостями про безперервність стажу в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва з досвідом 5 років і більше не менше 1 особи;
2) еколог або експерт з екології кваліфікація магістра за спеціальністю 6.040106 що підтверджується витягом з Єдиної державної електронної бази з питань освіти з досвідом 5 років і більше не менше 1 особи;
3) юрисконсульт не менше 1 особи.
Вищезазначене законодавство взагалі не містить переліку посад працівників, які повинні бути наявні у суб’єкта господарювання, який надає послуги за даним предметом закупівлі. І відповідно законодавство залишає такий перелік посад на власний розсуд суб’єкта господарювання.
Тому наявність вищезазначених спеціалістів не є обов’язковою, оскільки наявність таких не вимагається відповідно до чинного законодавства. Скаржник має працівників, які можуть надати послуги за даним предметом закупівлі і які мають сертифікати, що вимагаються до їх посад (докази додаються).
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Зобов’язати Замовника, Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради, внести зміни до умов тендерної документації по закупівлі « Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади », ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-25-006181-a, відповідно до вимог, викладених у мотивувальній частині скарги
Предметом закупівлі є Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади.
Вичерпні вимоги стосовно суб’єктів, які здійснюють діяльність запредметом закупівілі встановлені: Порядком розроблення, погодження та затвердження місцевих планів управління відходами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2023 р. № 947, Наказом Міндовкілля № 288 від 15.03.2024, Законом України «Про управління відходами» (додаються як докази).
Разом з цим вищезазначені нормативно-правові акти не встановлюють обов’язку щодо наявності обладнання, яке вимагається даною вимогою тендерної документації.
Вищезазначене законодавство взагалі не містить переліку обладнання, яке повинно бути наявне у суб’єкта господарювання, який надає послуги за даним предметом закупівлі. І відповідно законодавство залишає такий перелік обладнання на власний розсуд суб’єкта господарювання. Скаржник має в наявності обладнання, яке достатнє для надання послуг за даним предметом закупівлі (доказ додається).
Тому наявність обладнання, що вимагається в оскаржуваному пункті не є обов’язковою, оскільки наявність таких не вимагається відповідно до чинного законодавства.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Зобов’язати Замовника, Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради, внести зміни до умов тендерної документації по закупівлі « Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади », ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-25-006181-a, відповідно до вимог, викладених у мотивувальній частині скарги.
Предметом закупівлі є Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади. ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому аналогічний договір - це договір, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:2015) або договір, предмет якого аналогічний до предмету закупівлі.
Відповідно від учасників Замовник має вимагати підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із надання послуг у сфері містобудування за ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент.
Скаржник для документального підтвердження вказаного надає договір згідно якого виконувались такі роботи та договір, згідно якого виконуються такі роботи.
При цьому звертаємо увагу, що предмет договору – один, а в якості аналогічного Замовником вимагається 6 договорів із двома різними предметами (по 3 договори з кожного предмету) та відповідні відгуки, які більше того взагалі не відповідають предмету закупівлі і коду ДК, що прямо суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та поняттю аналогічного договору. Оскільки вимагаються договори з розробки документів у сфері управління відходами та виконання робіт стратегічної екологічної оцінки. Такі роботи виконуються взагалі іншими суб’єктами, ніж ті, які надають послуги у сфері містобудування. Суб’єкти, які надають послуги у сфері містобудування не зобов’язані також надавати послуги суб’єктами, ніж ті, які надають послуги у сфері містобудування та розробки документів у сфері управління відходами.
Крім цього, ці договори повинні бути виконані особами, що задіяні для надання послуги, що також є прямо дискримінаційною вимогою і такою, що не базується на вимогах законодавства. Оскільки відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей виконавцем аналогічного договору повинен виступати учасник процедури закупівлі, а не особи, які працевлаштовані в нього.
Крім цього, дискримінаційною вимогою є надання не менше 3 аналогічних договір та відповідних відгуків, оскільки відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей достатньо надати 1 такий договір. Тому Замовник прямо дискримінує учасників на участь ц процедурі закупівлі.
У Скаржника відсутні 3 договори за предметом закупівлі, а наявні лише 2, один з яких ще повністю не виконаний.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Зобов’язати Замовника, Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради, внести зміни до умов тендерної документації по закупівлі « Розроблення місцевого плану управління відходами Охтирської міської територіальної громади », ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-25-006181-a, відповідно до вимог, викладених у мотивувальній частині скарги.
Автор:
41457747, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНЕ БЮРО "БАЗИС"
65031, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ ПРОЦЕНКО, будинок 50, корпус 3, приміщення 3 Н