Показати схожі тендери
Закупівля Реконструкція частини приміщень будівлі комунального некомерційного підприємства "Маневицька багатопрофільна лікарня" Маневицької селищної ради під приймальне відділення на вул Незалежності, 1 в сел. Маневичі Волинської області (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від Комунальне некомерційне підприємство "Маневицька багатопрофільна лікарня" Маневицької селищної ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-25-005513-a
Id Tender e91eb203324241f087143e322e26827a
План UA-P-2025-07-25-005857-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 25.07.2025 13:10
Остання зміна 04.09.2025 11:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 281 952.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
72 819.53 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.07.2025 13:08 до 14.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.07.2025 13:08
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.07.2025 13:08
до 11.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 14.08.2025 13:08
-
Залишилось 3 днів 17 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.08.2025 12:06
до 10.09.2025 00:00
Період уточнень
з 25.07.2025 13:08 до 11.08.2025 00:00
Період оскарження
з 25.07.2025 13:08 до 11.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.08.2025 13:08
Основні параметри
Реконструкція частини приміщень будівлі комунального некомерційного підприємства "Маневицька багатопрофільна лікарня" Маневицької селищної ради під приймальне відділення на вул Незалежності, 1 в сел. Маневичі Волинської області (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
7 281 952.8 грн.
Реконструкція частини приміщень будівлі комунального некомерційного підприємства "Маневицька багатопрофільна лікарня" Маневицької селищної ради під приймальне відділення на вул Незалежності, 1 в сел. Маневичі Волинської області (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Реконструкція частини приміщень будівлі комунального некомерційного підприємства "Маневицька багатопрофільна лікарня" Маневицької селищної ради під приймальне відділення на вул Незалежності, 1 в сел. Маневичі Волинської області (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 281 952.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
72819,53
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
30 000
Аукціон
Cтарт аукціону
14.08.2025 12:33
Закінчення аукціону
14.08.2025 13:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція частини приміщень будівлі комунального некомерційного підприємства "Маневицька багатопрофільна лікарня" Маневицької селищної ради під приймальне відділення на вул Незалежності, 1 в сел. Маневичі Волинської області (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
44601, Україна, Волинська область, Маневичі, вул. Незалежності, 1
Дата постачання по
25.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки по даному Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених Виконавцем відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ВАРАШРЕМБУД
Пропозиція:
7 215 562.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "Зевс - Гарант"
Пропозиція:
6 281 952 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М"
Пропозиція:
6 799 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "РОУДІЗ"
Пропозиція:
7 021 312.07 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.08.2025 12:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.08.2025 12:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
01.08.2025 11:00
-
31.07.2025 12:36
-
30.07.2025 15:49
-
30.07.2025 09:56
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артур Трощук
Електронна пошта
Телефон
+380966712953
Замовник
ЄДРПОУ
01983186
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Маневицька багатопрофільна лікарня" Маневицької селищної ради
Поштовий індекс
44601
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Камінь-Каширський район, селище Маневичі
Адреса
ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ,1
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція частини приміщень будівлі комунального некомерційного підприємства "Маневицька багатопрофільна лікарня" Маневицької селищної ради під приймальне відділення на вул Незалежності, 1 в сел. Маневичі Волинської області (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 21.08.2025 12:06 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 13:08 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
21.08.2025 12:06
Повідомлення про рішення
14.08.2025 13:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 13:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 13:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 28.08.2025 14:55 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 12:06 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
28.08.2025 14:55
Повідомлення про рішення
21.08.2025 12:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 13:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 13:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 04.09.2025 11:25 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 14:55 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
04.09.2025 11:25
Повідомлення про рішення
28.08.2025 14:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 13:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 13:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 11:25 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.09.2025 11:26
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
7 281 952.8 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Маневицька багатопрофільна лікарня" Маневицької селищної ради
Контактний телефон:
+380966712953
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
7 281 952.8 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Маневицька багатопрофільна лікарня" Маневицької селищної ради
Контактний телефон:
+380966712953
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності