Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту асфальтового покриття території (інв. №49/39), вул. Портова, 16 від Ізмаїльська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-25-005245-a
Id Tender 5e4526b74ef7441088bd359a75707ecd
План UA-P-2025-07-22-004539-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.07.2025 12:51
Остання зміна 15.08.2025 12:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 094 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 470 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.07.2025 12:50 до 04.08.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 25.07.2025 12:50
до 01.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.07.2025 12:50
до 01.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.08.2025 12:20
до 14.08.2025 15:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.08.2025 14:36
до 20.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 14.08.2025 15:13
-
Період уточнень
з 25.07.2025 12:50 до 01.08.2025 00:00
Період оскарження
з 25.07.2025 12:50 до 01.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.08.2025 12:20 до 14.08.2025 15:13
Період кваліфікації
з 05.08.2025 12:20 до 14.08.2025 15:13
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту асфальтового покриття території (інв. №49/39), вул. Портова, 16
Інші завершальні будівельні роботи за кодом СРV за ДК 021:2015 - 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту асфальтового покриття території (інв. №49/39), вул. Портова, 16)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 094 000 грн.
Послуги з поточного ремонту асфальтового покриття території (інв. №49/39), вул. Портова, 16
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту асфальтового покриття території (інв. №49/39), вул. Портова, 16
Очікувана вартість
1 094 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5470,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.08.2025 11:51
Закінчення аукціону
05.08.2025 12:20
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту асфальтового покриття території (інв. №49/39), вул. Портова, 16
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, Портова,16
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
За рішенням Замовника розрахунки за надані Послуги можуть здійснюватися поетапно, за обумовлені Сторонами періоди, на підставі підписаних з обох Сторін Актів за формою № КБ-2в і Довідок за формою № КБ-3 (за відповідними формами, наведеними у Настанові). Розрахунки за надані Послуги здійснюються після отримання Замовником оригіналу виставленого Виконавцем та належним чином оформленого рахунку, на підставі підписаних з обох Сторін Актів за формою № КБ-2в і Довідок за формою № КБ-3 з наданими виконавчою документацією та підтвердженням фактичних витрат, як передбачено вимогами нормативних документів у галузі будівництва та цим Договором, в наступному порядку: - сума по рахунку, що є складовою вартості Послуг без ПДВ - протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання оригіналу рахунку, за умови наявності вказаних вище документів; *- сума ПДВ по рахунку як складова вартості Послуг - протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня отримання від Виконавця достовірної інформації про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних або на третій робочий день після отримання Виконавцем вимоги про оплату штрафу в розмірі суми ПДВ по такому рахунку, – що настане раніше. * Зазначається в разі, якщо Виконавець є платником ПДВ
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОНКРІТМІТАЛ"
Пропозиція:
1 092 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "МУКАН ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА"
Пропозиція:
950 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
Пропозиція:
990 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.08.2025 11:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.07.2025 12:51
Оголошення про проведення закупівлі
25.07.2025 12:51
Тендерна документація
25.07.2025 12:51
Критерії прийнятності
25.07.2025 12:51
Тендерна документація
25.07.2025 12:51
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
25.07.2025 12:51
Проект договору
25.07.2025 12:51
Тендерна документація
25.07.2025 12:51
Тендерна документація
25.07.2025 12:51
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Салій Сергій Миколайович
Електронна пошта
Телефон
380962520152
Замовник
ЄДРПОУ
38728402
Повна назва
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
68600
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Ізмаїл
Адреса
68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту асфальтового покриття території (інв. №49/39), вул. Портова, 16
Період вимог/скарг з 08.08.2025 14:36 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.08.2025 12:20 по 13.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Мукан Тетяни Вікторівни на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Мукан Тетяни Вікторівни протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення.
Документи кваліфікації
08.08.2025 14:36
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.08.2025 12:21
Витяг з ЄДР
05.08.2025 12:20
Витяг з ЄДР
05.08.2025 12:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 12:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 12:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих фізичною особою-підприємцем Мукан Тетяною Вікторівною в складі документів тендерної пропозиції на закупівлю послуги - Інші завершальні будівельні роботи за кодом СРV за ДК 021:2015 - 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту асфальтового покриття території (інв. №49/39), вул. Портова, 16) Номер закупівлі UA-2025-07-25-005245-a. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в інформації та документах (відсутність та/або невідповідність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією) щодо підтвердження учасником процедури закупівлі кваліфікаційних критеріїв, а також іншої інформації та документах надання яких передбачалось вимогами тендерної документації, а саме: 1. Учасником в порушення вимог пункту 17 (Інша інформація) Додатку 1 до тендерної документації, під час подання тендерної пропозиції, накладено удосконалений електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції. Так, при перевірці електронного підпису учасника (файл «sign.p7s») на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тип носія особистого ключа «незахищений», тип підпису «удосконалений». Відповідно до вимоги замовника зазначеної в пункті 17 (Інша інформація) Додатку 1 до тендерної документації «Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника.» Враховуючи вищезазначене, учаснику, для усунення виявлених невідповідностей, необхідно виконати вимоги замовника зазначені в пункті 17 (Інша інформація) Додатку 1 та накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. 2. Учасником на виконання вимог пункту 1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в складі документів тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №7 від 01.08.2025 року» (файл МТБ.pdf), в пункті 1 якої вказано про наявність у власності екскаватора-навантажувача Caterpillar 432D 2002 року випуску без зазначення місткості ковша. При перевірці технічних характеристик вказаного екскаватора-навантажувача в мережі Інтернет за посиланням https://www.lectura-specs.com.ua/ua/model/budivel-na-tehnika/ekskavator-navantazuvac-caterpillar/432-d-4x4-998734 встановлено, що він має ємність ковша 0,118м3, що не відповідає вимогам замовника зазначеним в пункті 1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації. Відповідно до вимоги замовника зазначеної в пункті 1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації «Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати: 1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, зазначивши по кожній одиниці окремо: тип і марку обладнання, машин, механізмів, кількість і їх технічний стан; інформацію про наявність такого обладнання, машин, механізмів у власності або їх задіяння на підставі господарських договорів; найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичної особи) або РНОКПП (для фізичної особи), з яким укладено відповідний договір, а також номер (в разі наявності) та строк (термін) дії такого договору (вказується в разі, якщо в Довідці зазначені не власні обладнання, машини, механізми тощо) (в цьому розділі - Довідка). При цьому в Довідці обов’язково має бути зазначена інформація про наявність: - автомобіля - самоскида; - екскаватора з місткістю ковшу не менше 0,25 м3; - котка дорожнього.» Враховуючи вищезазначене, учаснику, для усунення виявлених невідповідностей, необхідно виконати вимоги замовника зазначені в пункті 1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, та надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність екскаватора з місткістю ковша не менше 0,25 м3 або документально підтвердити, що вказаний в пункті 1 документа «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №7 від 01.08.2025 року» (файл МТБ.pdf), екскаватор-навантажувач Caterpillar 432D 2002 року випуску має місткість ковша не менше 0,25 м3. 3. Учасником на виконання вимог пункту 3 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції, надано копію документа «Договір оренди техніки №10 від 01.08.2025 р.» (файл Договір кран.pdf) (далі-Договір) не в повному обсязі. Відповідно пункту 1.1. Договору «1.1. На умовах даного Договору Орендодавець передає, а Орендар приймає у строкове платне користування Техніку (Додаток 1 – технічна специфікація) з екіпажем (водієм/машиністом), яка є об’єктом оренди за цим Договором та визначена в Акті прийому-передачі (Додаток 2 до цього Договору).» Також відповідно пункту 2.1. Договору «2.1. Факт передачі Техніки в оренду та її повернення з оренди підтверджується відповідними Актами прийому-передачі, які підписуються уповноваженими представниками Сторін та скріплюються печатками Сторін. Акти прийому-передачі Техніки в оренду/повернення з оренди є невід’ємними частинами Договору.» Зазначені вище Додаток 1 та Додаток 2 відсутні в складі тендерної пропозиції учасника. Відповідно до вимоги замовника зазначеної в пункті 3 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації «3. У разі зазначення в Довідці обладнання та матеріально-технічної бази інших осіб, необхідно надати скановані копії чинних на весь строк надання послуг господарських договорів (в тому числі субпідряду/співвиконання) щодо задіяння відповідного обладнання, машин, механізмів, виробничих/складських площ тощо, з особами, зазначеними в довідці (при цьому право власності таких осіб на відповідне майно має бути підтверджене на умовах, визначених ч. 2 цього розділу)….» Враховуючи вищезазначене, учаснику, для усунення виявлених невідповідностей, необхідно виконати вимоги замовника зазначені в пункті 3 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації та для документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази, в складі документів тендерної пропозиції, надати засвідчену належним чином копію Договору оренди техніки №10 від 01.08.2025 р. в повному обсязі. 4. Учасником на виконання вимог пункту 3 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції, надано копію документа «Договір оренди техніки №10 від 01.08.2025 р.» (файл Договір кран.pdf) (далі-Договір). Замовником здійснено аналіз умов наданого в складі пропозиції Договору та встановлено, що відповідно пункту 3.1 Договору «3.1. Техніка передається Орендарю у користування з метою її використання в за адресою: м. Одеса». Підпунктом 5.3.1. пункту 5.3. Договору зокрема визначено, що орендар має право «5.3.1. здійснювати господарську діяльність на орендованій Техніці у відповідності і в межах, що визначені цим Договором та Додатками до нього, нормами діючого законодавства, технічними нормами експлуатації та цільовим призначенням Техніки тощо;». Також у відповідності до пункту 7.3. Договору «7.3. Орендодавець має право достроково припинити/розірвати даний договір у разі, якщо: - Орендар використовує Техніку з порушенням умов Договору та/або її цільового призначення;». Окрім того, згідно пункту 8.2 Договору «8.2 Всі зміни та доповнення до Договору дійсні лише у тому випадку, якщо вони оформлені в письмовому вигляді, затверджені уповноваженими представниками Сторін та відповідно скріплені печатками». З вищезазначених умов Договору вбачається, що орендований учасником кран самохідний TADANO TR-200E-3-00101, який зазначений в пункті 5 документа «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №8 від 03.08.2025 року» (файл МТБ.pdf) та наявність якого вимагалось замовником згідно пункту 1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, може використовуватись учасником лише в межах міста Одеса та в разі порушення цих умов ТОВ «Землебудсервіс» (далі-Орендодавець) має право достроково припинити/розірвати даний Договір. Відповідно до вимоги замовника зазначеної в пункті 1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації «Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати: 1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, зазначивши по кожній одиниці окремо: тип і марку обладнання, машин, механізмів, кількість і їх технічний стан; інформацію про наявність такого обладнання, машин, механізмів у власності або їх задіяння на підставі господарських договорів; найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичної особи) або РНОКПП (для фізичної особи), з яким укладено відповідний договір, а також номер (в разі наявності) та строк (термін) дії такого договору (вказується в разі, якщо в Довідці зазначені не власні обладнання, машини, механізми тощо) (в цьому розділі - Довідка). При цьому в Довідці обов’язково має бути зазначена інформація про наявність: - вантажопідіймальних кранів/ машин/механізмів; - автомобіля - самоскида; - екскаватора з місткістю ковшу не менше 0,25 м3; - котка дорожнього.» Також, відповідно до вимоги замовника зазначеної в пункті 3 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації «3. У разі зазначення в Довідці обладнання та матеріально-технічної бази інших осіб, необхідно надати скановані копії чинних на весь строк надання послуг господарських договорів (в тому числі субпідряду/співвиконання) щодо задіяння відповідного обладнання, машин, механізмів, виробничих/складських площ тощо, з особами, зазначеними в довідці (при цьому право власності таких осіб на відповідне майно має бути підтверджене на умовах, визначених ч. 2 цього розділу)…» Враховуючи вищезазначене, учаснику, для усунення виявлених невідповідностей, необхідно виконати вимоги замовника зазначені в пункті 1 та пункті 3 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації та для документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази, в складі документів тендерної пропозиції, надати засвідчену належним чином копію Договору оренди техніки №10 від 01.08.2025 р. з внесеними відповідними змінами щодо можливості використання крану самохідного TADANO TR-200E-3-00101 не тільки в межах м. Одеса або зазначити інформацію та надати документальне підтвердження про наявність інших вантажопідіймальних кранів/ машин/механізмів. 5. Учасником на виконання вимог пункту 3 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції, надано копію документа «Договір про надання послуг технікою №0108/25 від 01.08.2025 р.» (файл Договір техніка.pdf) та копію документа «Договір оренди техніки №10 від 01.08.2025 р.» (файл Договір кран. pdf), які в порушення вимог пункту 17 (Інша інформація) Додатку 1 до тендерної документації не засвідчені належним чином. Відповідно до вимоги замовника зазначеної в пункті 17 (Інша інформація) Додатку 1 до тендерної документації «Копії документів вважаються засвідченими належним чином якщо: копія документа засвідчена нотаріально; копія документа засвідчена учасником процедури закупівлі шляхом здійснення напису, який складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію та повноваження якої належним чином підтверджені згідно із вимогами цієї ТД, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.» Враховуючи вищезазначене, учаснику, для усунення виявлених невідповідностей, необхідно виконати вимоги замовника зазначені в пункті 17 (Інша інформація) Додатку 1 та надати в складі тендерної пропозиції копії документів «Договір про надання послуг технікою №0108/25 від 01.08.2025 р.» (файл Договір техніка. pdf) та «Договір оренди техніки №10 від 01.08.2025 р.» (файл Договір кран. pdf), кожний аркуш яких засвідчений належним чином. Керуючись пунктом 43 Особливостей, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів.
Створено
06.08.2025 16:43
Надати до
07.08.2025 16:43
Період вимог/скарг з 12.08.2025 16:45 по 18.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.08.2025 14:36 по 16.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Евродор» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Евродор» протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення.
Документи кваліфікації
12.08.2025 16:45
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.08.2025 14:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 12:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 12:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 14.08.2025 15:13 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 16:45 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити товариство з обмеженою відповідальністю «Конкрітмітал» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про визначення учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Конкрітмітал» переможцем процедури закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
14.08.2025 15:13
Довідка НАЗК
14.08.2025 15:13
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.08.2025 16:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 12:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 12:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих товариством з обмеженою відповідальністю «Конкрітмітал» в складі документів тендерної пропозиції на закупівлю послуги - Інші завершальні будівельні роботи за кодом СРV за ДК 021:2015 - 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту асфальтового покриття території (інв. №49/39), вул. Портова, 16) Номер закупівлі UA-2025-07-25-005245-a. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в інформації та документах (відсутність та/або невідповідність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією) щодо підтвердження учасником процедури закупівлі кваліфікаційних критеріїв, а саме: 1. Учасником на виконання вимог пункту 1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в складі документів тендерної пропозиції надано документ «Інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі №31/07/01 від 31.07.2025 року» (файл Інформація про наявність МТБ.pdf), в пункті 4 якої вказано про наявність у власності автомобіля спеціалізованого вантажного самоскиду DAF. Однак, разом з тим, учасником зазначено, що вказаний автомобіль спеціалізований вантажний самоскид DAF задіяно на підставі договору про надання послуг №1/01 від 01.01.2025 укладеного з ФОП Златков О.В. та копія якого надана учасником в складі документів тендерної пропозиції. Відповідно до вимоги замовника зазначеної в пункті 1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації «Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати: 1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, зазначивши по кожній одиниці окремо: тип і марку обладнання, машин, механізмів, кількість і їх технічний стан; інформацію про наявність такого обладнання, машин, механізмів у власності або їх задіяння на підставі господарських договорів; найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичної особи) або РНОКПП (для фізичної особи), з яким укладено відповідний договір, а також номер (в разі наявності) та строк (термін) дії такого договору (вказується в разі, якщо в Довідці зазначені не власні обладнання, машини, механізми тощо) (в цьому розділі - Довідка)...» Враховуючи вищезазначене, учаснику, для усунення виявлених невідповідностей, необхідно виконати вимоги замовника зазначені в пункті 1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, та надати довідку у довільній формі, в якій вірно зазначити інформацію про задіяння автомобіля спеціалізованого вантажного самоскиду DAF на підставі договору про надання послуг №1/01 від 01.01.2025 укладеного з ФОП Златков О.В. 2. Учасником на виконання вимог пункту 1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в складі документів тендерної пропозиції надано документ «Інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі №31/07/01 від 31.07.2025 року» (файл Інформація про наявність МТБ.pdf), в пункті 2 та пункті 3 якої вказано про задіяння на підставі договору надання послуг спеціальною технікою №14/01 від 14.01.2025 укладеного з ТОВ «ТЕХАС» котка дорожнього НАММ НD+110VO та екскаватора-навантажувача з гідромолотом JCB 4CX-4WS-SM та копія якого надана учасником в складі документів тендерної пропозиції. Однак, учасником в документі «Інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі №31/07/01 від 31.07.2025 року» не вірно вказано ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ ТОВ «ТЕХАС». Відповідно до вимоги замовника зазначеної в пункті 1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації «Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати: 1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, зазначивши по кожній одиниці окремо: тип і марку обладнання, машин, механізмів, кількість і їх технічний стан; інформацію про наявність такого обладнання, машин, механізмів у власності або їх задіяння на підставі господарських договорів; найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичної особи) або РНОКПП (для фізичної особи), з яким укладено відповідний договір, а також номер (в разі наявності) та строк (термін) дії такого договору (вказується в разі, якщо в Довідці зазначені не власні обладнання, машини, механізми тощо) (в цьому розділі - Довідка)...» Враховуючи вищезазначене, учаснику, для усунення виявлених невідповідностей, необхідно виконати вимоги замовника зазначені в пункті 1 розділу 1 Додатка 2 до тендерної документації, та надати довідку у довільній формі, в якій вірно зазначити інформацію про ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ ТОВ «ТЕХАС». Керуючись пунктом 43 Особливостей, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів.
Створено
13.08.2025 13:28
Надати до
14.08.2025 13:28
Договір
UA-2025-07-25-005245-a-b1
Очікує підписання
1 092 000 грн.
1 092 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту асфальтового покриття території (інв. №49/39), вул. Портова, 16
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту асфальтового покриття території (інв. №49/39), вул. Портова, 16
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Повна назва
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728402

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОНКРІТМІТАЛ"
Повна назва
ТОВ "КОНКРІТМІТАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45704385

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 094 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.08.2025 15:00
Замовник:
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380962520152
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 094 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.08.2025 15:00
Замовник:
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380962520152
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності