Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на 24 класи (600 учнів) по вул. Центральна, 3 в с. Гора Бориспільського району Київської області. Коригування 2 від Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-25-004937-a
Id Tender 8d31aa5d4da34c8d94334621eb3b4fc3
План UA-P-2025-07-25-005153-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 25.07.2025 12:36
Остання зміна 28.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
394 657 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 946 570 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.07.2025 12:33 до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.07.2025 12:33
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.07.2025 12:33
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.08.2025 13:58
до 22.08.2025 10:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.08.2025 10:13
до 28.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 22.08.2025 10:13
-
Період уточнень
з 25.07.2025 12:33 до 10.08.2025 00:00
Період оскарження
з 25.07.2025 12:33 до 10.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.08.2025 13:58 до 22.08.2025 10:13
Період кваліфікації
з 13.08.2025 13:58 до 22.08.2025 10:13
Основні параметри
Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на 24 класи (600 учнів) по вул. Центральна, 3 в с. Гора Бориспільського району Київської області. Коригування 2
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
394 657 000 грн.
Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на 24 класи (600 учнів) по вул. Центральна, 3 в с. Гора Бориспільського району Київської області. Коригування 2
Назва предмета закупівлі
Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на 24 класи (600 учнів) по вул. Центральна, 3 в с. Гора Бориспільського району Київської області. Коригування 2
Очікувана вартість
394 657 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3946570,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 973 285
Аукціон
Cтарт аукціону
13.08.2025 13:35
Закінчення аукціону
13.08.2025 13:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на 24 класи (600 учнів) по вул. Центральна, 3 в с. Гора Бориспільського району Київської області. Коригування 2
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 100 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД"
Пропозиція:
353 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Опитний завод М
Пропозиція:
394 507 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.08.2025 13:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.08.2025 14:28
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Скасування
28.10.2025 00:00
Пропуск строку для укладання договору, що на даному етапі процедури закупівлі є порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
17.10.2025 15:12
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Аліна Коссаковська
Електронна пошта
Телефон
+380982371124
Сайт:
https://gora-rada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
44094449
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Поштовий індекс
08324
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
с. Гора
Адреса
вул. Центральна, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на 24 класи (600 учнів) по вул. Центральна, 3 в с. Гора Бориспільського району Київської області. Коригування 2
Період вимог/скарг з 22.08.2025 10:13 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.08.2025 13:58 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.08.2025 10:13
Довідка НАЗК
22.08.2025 10:13
Повідомлення про рішення
19.08.2025 11:47
Електроний протокол про продовження строку
13.08.2025 13:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 12:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 12:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Протокол № __ уповноваженої особи – Маніти Д.В., відповідальної за організацію та проведення закупівель Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області с. Гора 19.08.2025 Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на 24 класи (600 учнів) по вул. Центральна, 3 в с. Гора Бориспільського району Київської області. Коригування (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення протоколу про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-07-25-004937-a. По першому питанню порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД". Згідно з абзацом 2 пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 10.09.2025 року. По другому питанню порядку денного: На виконання норм абзацу 2 пункту 38 Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до вимог абзацу 2 пункту 38 Особливостей. Уповноважена особа МАНІТА Дарія
Дата продовження строку розгляду
19.08.2025 11:46
Дата кінця розгляду
11.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокол № __ уповноваженої особи – Маніти Д.В., відповідальної за організацію та проведення закупівель Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області с. Гора 20.08.2025 Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості), Положенням про уповноважену особу, відповідно до п.43 Особливостей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2025-07-25-004937-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД": 1. Відповідно до пп. 1, п. 1.1, Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції довідку за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). У цій закупівлі відповідно до проєктної документації «Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня на 24 класи (600 учнів) по вул. Центральна, 3 в с. Гора Бориспільського району Київської області. Коригування 2» (далі - проєктна документація) замовник вимагає підтвердити наявність в учасника такого обладнання (техніки) (відповідно до тендерної документації): o Учасником була надана заповнена Форма 1, проте у позиції №6 «Екскаватори одноковшеві дизельні» вказана місткість ковша до 1 м3, тоді як тендерною документацією вимагалося від 0,25 м3 до 1 м . 2. Відповідно до п. 1.2, Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Учасник повинен надати страховий поліс на інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. o Перший рік страхування у договорі страхування на Репіту В.М. закінчився 17.07.2025 р. Відповідно до умов договору наступний рік дії страхового покриття розпочинається за умови здійснення страхового платежу. Учасником не надано підтвердження здійснення страхового платежу на поточний страховий період, а отже не надано підтвердження дійсності страхового полісу та договору на інженера з проектно-кошторисної роботи Репіту В.М. 3. Відповідно до пп.4, п. 1.2, Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Учасник повинен підтвердити наявність робітників (будівельників, монтажників, робітників інших професій) у загальній кількості 150 осіб та надати трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) та/або накази про призначення на посаду, та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 3. o Учасник надав заповнену довідку за формою 3, проте підтвердив наявність правовідносини відповідними документами лише щодо 42 робітників. 4. Відповідно до п. 1.3, Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати: • довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 4. • копії аналогічного договору, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об'єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); • документи, які підтверджують клас наслідків об'єкта (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об'єкта до експлуатації тощо). o Учасник не надав жодних довідок, копій договорів, документів тощо, що підтверджували б виконання даного кваліфікаційного критерію. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) довідку за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) відповідно до вимог замовника; 2) надати підтвердження того, що договір страхування та страховий поліс на інженера з проектно-кошторисної роботи Репіту В.М. є чинним; 3) трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) та/або накази про призначення на посаду, та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 3; 4) довідка за формою 4 (Додаток 1); 5) копії аналогічного договору, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об'єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Документи, які підтверджують клас наслідків об'єкта (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об'єкта до експлуатації тощо). Зважаючи на наступне: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: а саме помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі відповідно п.43 Особливостей; Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД". Уповноважена особа МАНІТА Дарія
Створено
20.08.2025 09:21
Надати до
21.08.2025 09:21
Торги відмінено
Очікувана вартість
394 657 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Контактний телефон:
+380982371124
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
394 657 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Контактний телефон:
+380982371124
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності