Показати схожі тендери

Закупівля 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір та канцелярські товари) від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-07-25-002497-a
Id Tender 40d08096d0ad4e3a8c63e9108d9047d6
План UA-P-2025-07-24-005792-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.07.2025 15:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
115 472.4 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Основні параметри
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір та канцелярські товари)
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до службової записки від заступника начальника з загальних питань КОРЖ Маргарити від 23.07.2025 р. та наказа №188 від 23.07.2025р існує потреба у здійсненні Закупівлі ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір та канцелярські товари). Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області була оголошена закупівля ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір та канцелярські товари) за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-06-24-011551-a. 02.07.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-06-24-011551-a). При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір та канцелярські товари), в проекті кошторису Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області на 2025 рік підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі. За предметом закупівлі : ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір та канцелярські товари) вирішено укласти договір з ТОВ ТГВ«Куніца» на суму: 115 472,40 грн(Сто п'ятнадцять тисяч чотириста сімдесят дві гривні 40 копійок) з ПДВ. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір та канцелярські товари) та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Папір та канцелярські товари
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
1 649
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Вулиця Воскресенська будинок 24
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Документи закупівлі
28.07.2025 15:26
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Клейман Ганна Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380567913774
Замовник
ЄДРПОУ
25843931
Назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Dnipropetrovsk oblast
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
Повна назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Dnipropetrovsk oblast
Поштовий індекс
49600
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
Вулиця Воскресенська будинок 24
Кваліфікація
Договір
UA-2025-07-25-002497-a-c1
Підписаний і діє
Номер
146
115 472.4 грн.
96 227 грн.
З ПДВ
Підписано
25.07.2025
Строк дії договору з
25.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 649 (штуки)
Папір та канцелярські товари
Номенклатура
Папір та канцелярські товари
Кількість
1 649
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25843931

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ТВ " КУНІЦА "
Повна назва
ТОВ ТВ " КУНІЦА "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19143996

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.07.2025 15:25
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
115 472.4 грн.
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
Контактний телефон:
380567913774
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
115 472.4 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
Контактний телефон:
380567913774
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності