Закупівля «Послуги з просочування деревини» - послуги з просочування вогнезахисними засобами дерев’яних конструкцій горищ госпісу та Центру ядерної медицини КНП «КМКОЦ». від Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація)..
«Послуги з просочування деревини» - послуги з просочування вогнезахисними засобами дерев’яних конструкцій горищ госпісу та Центру ядерної медицини КНП «КМКОЦ».
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
«Послуги з просочування деревини» - послуги з просочування вогнезахисними засобами дерев’яних конструкцій горищ госпісу та Центру ядерної медицини КНП «КМКОЦ».
Очікувана вартість
276 667 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1383,34
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.08.2025 11:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Послуги з просочування деревини» - послуги з просочування вогнезахисними засобами дерев’яних конструкцій горищ госпісу та Центру ядерної медицини КНП «КМКОЦ».
Код ДК 021:2015
77220000-8 -
Послуги з просочування деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03115, Україна, м. Київ, вулиця Верховинна, будинок 69
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору:
- довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання, технологій та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до предмету закупівлі.
Учасник має надати документи на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним обладнанням, матеріально-технічною базою, офісом, зазначеного у вищезазначеній довідці. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в п. 31 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
3.2. У складі пропозиції також надається копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 10:04
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 10:04
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 10:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 10:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2025 10:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація).
«Послуги з просочування деревини» - послуги з просочування вогнезахисними засобами дерев’яних конструкцій горищ госпісу та Центру ядерної медицини КНП «КМКОЦ».
Тендер:
UA-2025-07-25-001581-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-07-25-001581-a.c1
Дата:
31.07.2025 16:30
Стан:
Очікує розгляду
Скарга, що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, з урахуванням абзаців першого та другого пункту 31 Особливостей, зазначено, що тендерні подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема:
? перелік документів, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відповідно до Додатку 4.
Абзацом 10 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Додатком 4 до тендерної документації передбачено перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема:
2. Наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору:
2.1. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Перелік та кваліфікація працівників має відповідати умовам, визначеним в п. 29 та п.30 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
2.2. Скан-копії документів, які підтверджують, що особи, вказані в довідці п. 2.1 дійсно працюють в Учасника (скан-копії наказів про призначення або скан-копії трудових книжок працівників, або скан-копії цивільно-правових договорів).
2.3. На кожного працівника, зазначеного в довідці надати копію документу про одержання кваліфікації (свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки.
2.4. У зв’язку з наявністю шкідливих та небезпечних умов праці на об’єкті та керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий територіальним органом управління Держпраці щодо Учасника або субпідрядної організації. Такий документ повинен містити рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях.
Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу І тендерної документації назва предмета закупівлі ДК 021:2015 код 77220000-8 «Послуги з просочування деревини» - послуги з просочування вогнезахисними засобами дерев’яних конструкцій горищ госпісу та Центру ядерної медицини КНП «КМКОЦ».
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 р. № 222-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон № 222-VIII) визначено, що ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) входить до пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 р. № 852 (далі – Перелік).
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови), передбачено вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення).
Кадрові вимоги
29. Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”);
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
30. Виконавці робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинні мати:
для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду;
для виконання робіт з вогнезахисного обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення - робітника не нижче 3-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт визначається згідно з відповідним регламентом робіт з вогнезахисту і повинна становити не менше двох осіб.
Ліцензійними умовами, передбачено, зокрема і загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, де абзацом першим пункту 7 визначено, що для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат забезпечує наявність мінімальної кількості працівників. Допускається залучення керівників та виконавців робіт (послуг) одночасно для кількох видів робіт (послуг) за умови відповідності їх ступеня вищої освіти, визначеного цими Ліцензійними умовами для певного виду робіт (послуг).
У разі коли для провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат набирає працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) понад установлену цими Ліцензійними умовами для певних видів робіт (послуг) мінімальну кількість, ступінь вищої освіти та напрям підготовки таких працівників повинні відповідати вимогам, установленим цими Ліцензійними умовами (абз.3 п.7 Ліцензійних умов).
Ліцензійні умови не передбачають наявність у суб’єкта господарювання, у тому числі Скаржника, який здійснює господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, наступного:
- У зв’язку з наявністю шкідливих та небезпечних умов праці на об’єкті та керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий територіальним органом управління Держпраці щодо Учасника або субпідрядної організації. Такий документ повинен містити рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях.
Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги тендерної документації
не узгоджуються з Ліцензійними умовами.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України, умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, зокрема Скаржника.
Відсутність у суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) наступного:
- довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий територіальним органом управління Держпраці щодо Учасника або субпідрядної організації. Такий документ повинен містити рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях,
обмежує їх право на участь у даній Процедурі закупівлі. При цьому, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть підтвердити наявність перелічених вище інформації та документів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі і по відношенню до Скаржника.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1, частини 4 та 5 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Скаржника.
Просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації шляхом зобов’язання Замовника видалити підпункти 2.4 пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації.
Як доказ порушення права Скаржника на участь у Процедурі закупівлі надаємо:
- Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
від 02 березня 2015 року № 222-VIII;
- Постанову Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - ДК 021:2015 - 77220000-8 Послуги з просочування деревини «Послуги з просочування деревини» - послуги з просочування вогнезахисними засобами дерев’яних конструкцій горищ госпісу та Центру ядерної медицини КНП «КМКОЦ», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-25-001581-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цієї Скарги.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, з урахуванням абзаців першого та другого пункту 31 Особливостей, зазначено, що тендерні подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема:
? інформації з підтвердженням відповідності пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації згідно Додатку 1 до тендерної документації. У разі посилання на конкретну марку чи виробника застосовується вираз «або еквівалент».
Абзацом 10 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Додатком 1 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі:
Учасником здійснюється обов’язковий виїзд на об’єкт (КНП «КМКОЦ») для огляду приміщень (горищ) до подання пропозиції.
У складі пропозиції Учасником подається Акт оглянутих Учасником приміщень завірений підписом та печаткою уповноваженої особи Замовника.
4. Для підтвердження якості складу вогнезахисної речовини учасник до тендерної пропозиції надає наступні документи: сертифікат відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України чи іншого акредитованого органу сертифікації (оцінки відповідності); висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству; регламент робіт з вогнезахисту; сертифікаційні протоколи: випробувань з визначення групи вогнезахисної ефективності; випробувань з визначення індексу поширення полум’я по поверхні деревини; випробувань на відповідність вимогам за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини; випробувань з токсичності продуктів горіння; випробувань з визначення коефіцієнта димоутворення; випробувань з визначення групи займистості; випробувань з експериментального визначення групи горючесті твердих речовин і матеріалів; випробування з визначення температури самозаймання; випробування з визначення температури займання; випробування з визначення температури тління. Зазначені вище протоколи мають бути видані уповноваженим випробувальним центром (додатково надати на такий випробувальний центр атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025).
5. Під час надання послуг Учасник має застосовувати вогнезахисну речовину, що створює максимально високий захист від вогню (група вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А згідно чинного законодавства), про що у складі пропозиції надає документи від виробника, що підтверджують підгрупу вогнезахисної ефективності 1А, а саме: сертифікат відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України чи іншого акредитованого органу сертифікації (оцінки відповідності) або протоколи випробування (видані уповноваженим випробувальним центром (додатково надати на такий випробувальний центр атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025)), що підтверджують показники підгрупи 1А згідно пунктів 3.4.2, 3.4.5, 3.5.9, 3.5.10 ГОСТУ 30219-95.
6. Для забезпечення ефективного просочення (досягнення групи вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А згідно чинного законодавства) та виконання графіку обробки, кількість шарів нанесення вогнезахисної суміші, яка планується учасником до застосування, не повинна перевищувати двох (механізованим спосіб нанесення) або трьох (при ручному нанесенні), що має бути підтверджено у складі пропозиції протоколами випробувань та регламентом робіт з вогнезахисту, наданими Учасником згідно п. 4. та п.
7. Строк придатності вогнезахисної речовини має складати не менше 3 років в належних умовах експлуатації, про що учасник надає копію протоколу (ів) випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення, із застосуванням методики № 181-2015, затвердженої листом ДСНС України від 11.07.2014 року № 26-9049/261.
8. Гарантійний термін експлуатації вогнезахисного покриття має складати не менше 3 років в належних умовах експлуатації, про що учасник надає гарантійний лист та додатково підтверджує копією протоколу (ів) випробувань вогнезахисної суміші. Надати копії діючих на кінцеву дату подання пропозицій сертифікату відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України та висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо вогнезахисної суміші, що планується учасником до застосування.
Зокрема, відповідно до речень 1 та 2 Додатку 1 до тендерної документації:
Учасником здійснюється обов’язковий виїзд на об’єкт (КНП «КМКОЦ») для огляду приміщень (горищ) до подання пропозиції.
У складі пропозиції Учасником подається Акт оглянутих Учасником приміщень завірений підписом та печаткою уповноваженої особи Замовника.
Зазначена вище вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду на об’єкт (КНП «КМКОЦ») для огляду приміщень (горищ) та надання у складі пропозиції Акту оглянутих Учасником приміщень завірений підписом та печаткою уповноваженої особи Замовника, дискримінує Скаржника, порушує право Скаржника на конфіденційність інформації до моменту розкриття тендерних пропозицій в порядку, передбаченому Законом № 922-VIII з урахуванням Особливостей, обмежує його право на участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері Скаржнику необхідно здійснити обов’язковий виїзд на об’єкт (КНП «КМКОЦ») для огляду приміщень (горищ) та надати в складі тендерної пропозиції Скаржника Акт оглянутих Учасником приміщень завірений підписом та печаткою уповноваженої особи Замовника. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників, у тому числі Скаржника, та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім цього, встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо обов’язкового виїзду на об’єкт (КНП «КМКОЦ») для огляду приміщень (горищ) та надання у складі пропозиції Акту оглянутих Учасником приміщень завіреного підписом та печаткою уповноваженої особи Замовника є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, у тому числі Скаржника, Замовник може маніпулювати ситуацією та не надати можливість оглянути приміщення (горища) Замовника, та не підписати акт оглянутих Учасником приміщень, що в подальшому може стати з не залежних від Скаржника підстав причиною відхилення його тендерної пропозиції.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України, умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, зокрема Скаржника.
За таких умов участь в Процедурі закупівлі зможуть прийняти тільки ті суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути приміщення (горища) Замовника, та нададуть у складі пропозиції Акт оглянутих Учасником приміщень завірений підписом та печаткою уповноваженої особи Замовника, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі і по відношенню до Скаржника.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 та 5
статті 5 Закону № 922-VIII та частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Скаржника.
Скаржник пропонуватиме надання послуг за предметом Процедури закупівлі сумішшю просочувальною для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-2» та, відповідно, в складі тендерної пропозиції має можливість надати:
? сертифікат відповідності № UA.Р.000756-24 від 23.08.2024 р. (дійсний до 22.08.2026 р.), виданий органом з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» (атестат акредитації № 1О229), на суміші просочувальні для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-1», «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-2», які відповідають вимогам ДСТУ 4479:2005 (п.4.1, таб. 2 – вогнезахисна ефективність).
Зазначений сертифікат видано на підставі протоколів випробувань № 2/ЕВ-23 від 21.07.2023р. та № 3/ЕВ-24 від 19.08.2024р. ВЛ ТЗОВ «НВЦ «ЄВРОСТАНДАРТ» (атестат акредитації НААУ № 201069). Акт обстеження виробництва від 21.08.2024р. ОС ТОВ «Тестметрстандарт».
В зазначено сертифікаті як додаткову інформацію зазначено, що суміші просочувальні для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-1», «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-2», що забезпечують І групу (підгрупа 1А) вогнезахисної ефективності, індекс поширення полум’я дорівнює 0 (оброблена деревина не поширює полум’я по поверхні), за умови нанесення «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-1» на зразки деревини з середнім значенням витрати робочого розчину 293,2 г/м2, за умови нанесення «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-2» на зразки деревини з середнім значенням витрати робочого розчину 243,4 г/м2, що виготовляється серійно за ТУ У 20.5-42441853-001:2020 «Суміші просочувальні для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-1» та «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-2». Технічні умови» з 23.08.2024р. до 24.08.2026р. Періодичність проведення технагляду один раз за період дії сертифіката.
Слід зазначити, що даний сертифікат частково підтверджує вимоги пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації, зокрема в частині пунктів 3.4.2, 3.4.5.
Слід зазначити, що даний сертифікат підтверджує відповідність санітарному законодавству щодо вогнезахисної суміші, що планується учасником до застосування;
? висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи (а не висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи) від 14.09.2020 р. № 12.2-18-1/21133, де зазначено «…За результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи: Суміші просочувальні для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-1», «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-2» за наданим заявником зразком відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України і за умови дотримання вимог цього висновку можуть бути використані в заявленій сфері застосування.».
Слід зазначити, що даний висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи (а не висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи) підтверджує відповідність санітарному законодавству щодо вогнезахисної суміші, що планується учасником до застосування;
? регламент робіт з вогнезахисту 26.08.2024 р.;
? протокол (а не сертифікаційний протокол) випробувань з визначення вогнезахисної ефективності згідно ГОСТ 16363-98 Суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л 2», виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» Показник: І (перша) група ефективності вогнезахисту деревини № 3/ЕВ-24 від 19.08.2024 р., який наведено в сертифікаті відповідності № UA.Р.000756-24 від 23.08.2024 р., підтверджує інформацію про те, що суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л 2», виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» забезпечує І (першу) групу вогнезахисної ефективності, та підтверджує, що зазначений сертифікат відповідності № UA.Р.000756-24 від 23.08.2024 р. видано на підставі цього протоколу. Зазначений протокол виданий уповноваженим випробувальним центром, який має атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025.
Слід зазначити, що даний протокол містить інформацію про кількість шарів нанесення вогнезахисної суміші;
? протокол (а не сертифікаційний протокол) випробувань з визначення індексу поширення полум’я згідно ДСТУ 8829:2019 Суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л-2», виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» Показник: не поширюють полум’я по поверхні (група І1) № 4/ІПП-24 від 19.08.2024 р., не наведено в сертифікаті відповідності № UA.Р.000756-24 від 23.08.2024 р., однак він підтверджує наведену в сертифікаті відповідності № UA.Р.000756-24 від 23.08.2024 р. інформацію щодо індексу поширення полум’я, який дорівнює 0 (оброблена деревина не поширює полум’я по поверхні). Відсутність посилання в сертифікаті відповідності № UA.Р.000756-24 від 23.08.2024 р. на зазначений протокол № 4/ІПП-24 від 19.08.2024 р. не значить, що від цього засіб протипожежного призначення втрачає свої властивості. Зазначений протокол виданий уповноваженим випробувальним центром, який має атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025.
Слід зазначити, що даний протокол частково підтверджує вимоги пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації, зокрема в частині пункту 3.4.5.
Слід зазначити, що даний протокол містить інформацію про кількість шарів нанесення вогнезахисної суміші;
? протокол (а не сертифікаційний протокол) сертифікаційних випробувань продукції № 26-Б/20 від 31.07.2020 р. та додаток до протоколу сертифікаційних випробувань продукції № 26-Б/20 від 31.07.2020 р. від 21.10.2024 р., посилання на який та інформація, що міститься в ньому, не наведено в сертифікаті відповідності № UA.Р.000756-24 від 23.08.2024 р., однак він підтверджує проведення випробувань на відповідність вимогам за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини. Зазначений протокол виданий уповноваженим випробувальним центром, який має атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025.
Слід зазначити, що даний протокол частково підтверджує вимоги пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації, зокрема в частині пункту 3.5.10;
Слід зазначити, що даний додаток до протоку містить інформацію про кількість шарів нанесення вогнезахисної суміші;
? протокол (а не сертифікаційний протокол) випробувань № УПС 21/787-8-24 від 22.10.2024 р., посилання на який та інформація, що міститься в ньому, не наведено в сертифікаті відповідності № UA.Р.000756-24 від 23.08.2024 р., однак він підтверджує проведення випробувань з токсичності продуктів горіння. Зазначений протокол виданий уповноваженим випробувальним центром, який має атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025.
Слід зазначити, що даний протокол частково підтверджує вимоги пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації, зокрема в частині пункту 3.5.9.
Слід зазначити, що даний протокол містить інформацію про кількість шарів нанесення вогнезахисної суміші;
? протокол (а не сертифікаційний протокол) випробувань з визначення коефіцієнта димоутворення згідно ДСТУ 8829:2019 п.7.19 Суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л 2», виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» помірною димоутворюльною здатністю (Д2) № 17/КД-21 від 04.10.2021 р., посилання на який та інформація, що міститься в ньому, не наведено в сертифікаті відповідності № UA.Р.000756-24 від 23.08.2024 р., однак він підтверджує проведення випробувань з визначення коефіцієнта димоутворення. Зазначений протокол виданий уповноваженим випробувальним центром, який має атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025;
? протокол (а не сертифікаційний протокол) випробувань - визначення групи займистості згідно ДСТУ Б В.1.1-2-97 (ГОСТ 30402-96) зразків деревини, просочених «Суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л 2», виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» В2 (помірнозаймистий) № 22/ГЗ-21 від 26.11.2021 р., посилання на який та інформація, що міститься в ньому, не наведено в сертифікаті відповідності
№ UA.Р.000756-24 від 23.08.2024 р., однак він підтверджує проведення випробувань з визначення групи займистості. Зазначений протокол виданий уповноваженим випробувальним центром, який має атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025.
Слід зазначити, що даний протокол містить інформацію про кількість шарів нанесення вогнезахисної суміші;
? протокол (а не сертифікаційний протокол) випробувань з визначення групи горючості твердих речовин і матеріалів згідно з п. 7.3 ДСТУ 8829:2019 зразків деревини (сосна), просоченої просочувальною сумішшю для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л-2» виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» (м. Чернівці) № 104/1-2020 від 19.11.2020 р., посилання на який та інформація, що міститься в ньому, не наведено в сертифікаті відповідності № UA.Р.000756-24 від 23.08.2024 р., однак він підтверджує проведення випробувань з визначення групи горючості твердих речовин та матеріалів. При цьому, протокол в розділі «МЕТОД ВИПРОБУВАНЬ» передбачає експериментальне визначення групи важкогорючих і горючих твердих речовин і матеріалів. Зазначений протокол виданий уповноваженим випробувальним центром, який має атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025;
? протокол (а не сертифікаційний протокол) випробувань з визначення температури самозаймання згідно з п. 7.10 ДСТУ 8829:2019 зразків деревини, оброблених вогнебіозахисною сумішшю «Пожзабезпечення Л-2» виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» (м. Чернівці) № 107/1-2021 від 27.05.2021 р., посилання на який та інформація, що міститься в ньому, не наведено в сертифікаті відповідності № UA.Р.000756-24 від 23.08.2024 р., однак він підтверджує проведення випробувань з визначення температури самозаймання. Зазначений протокол виданий уповноваженим випробувальним центром, який має атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025;
? протокол (а не сертифікаційний протокол) випробувань з визначення температури займання згідно з п. 7.8 ДСТУ 8829:2019 зразків деревини (сосна), просоченої просочувальною сумішшю «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-2» для вогнезахисту дерев’яних конструкцій виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» (м. Чернівці) № 348/1-2024 від 27.12.2024 р., посилання на який та інформація, що міститься в ньому, не наведено в сертифікаті відповідності № UA.Р.000756-24 від 23.08.2024 р., однак він підтверджує проведення випробувань з визначення температури займання. Зазначений протокол виданий уповноваженим випробувальним центром, який має атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025;
? протокол (а не сертифікаційний протокол) випробувань з визначення температури тління згідно з п. 7.14 ДСТУ 8829:2019 зразків деревини (сосна), просоченої просочувальною сумішшю «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-2» для вогнезахисту дерев’яних конструкцій виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» (м. Чернівці) № 349/1-2024 від 27.12.2024 р., посилання на який та інформація, що міститься в ньому, не наведено в сертифікаті відповідності № UA.Р.000756-24 від 23.08.2024 р., однак він підтверджує проведення випробувань з визначення температури тління. Зазначений протокол виданий уповноваженим випробувальним центром, який має атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025.
Слід зазначити, що не всі протоколи випробувань містять в собі посилання на підгрупу 1А (як того хоче Замовник), проте основний ключовий документ - сертифікат відповідності № UA.Р.000756-24 від 23.08.2024 р. (дійсний до 22.08.2026 р.), підтверджує, що суміш «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-2» має група вогнезахисної ефективності 1 підгрупи 1А, що відповідає чинному законодавству України.
Також слід зазначити, що не всі протоколи випробувань містять в собі інформацію про кількість шарів нанесення вогнезахисної суміші (як того хоче Замовник).
Так, Додатком А ГОСТу 16363-98 «Средства огнезащитные для древесины. Методы определения огнезащитных свойств» (який в свою чергу також регулює порядок проведення випробувань щодо вогнезахисних засобів) передбачено вимоги до складання протоколу визначення вогнезахисних властивостей захисного засобу над яким проводились випробування у відповідності до ГОСТу 16363-98, ГОСТу 30219-95, тощо.
Звертаємо увагу на те, що в Додатку А ГОСТу 16363-98 не зазначено, що протокол визначення вогнезахисних властивостей захисного засобу повинен містити посилання на підгрупу 1А та кількість шарів нанесення вогнезахисної суміші.
Слід зазначити, що право суб’єкта господарювання, у тому числі Скаржника, який здійснює господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, надати акредитованому органу з оцінки відповідності засоби протипожежного призначення на дослідження, і тільки акредитований орган з оцінки відповідності, керуючись чинним законодавством України, після ряду обстежень самостійно визначає та приймає рішення стосовно того, чи дійсно засоби протипожежного призначення, надані для проведення випробувань, забезпечують вогнезахисну ефективність, а також самостійно визначають, яку саме інформацію та на підставі яких саме документів необхідно вносити до сертифікату відповідності та/або протоколу випробувань на засоби протипожежного призначення.
Замовник, встановлюючи зазначені вище вимоги, значно звужує коло потенційних учасників на участь у даній Процедурі закупівлі.
Зокрема, відповідатимуть зазначеним вище вимогам тендерної документації ті учасники процедури закупівлі, які нададуть в складі тендерної пропозиції саме запитувані пунктами 4-6 Додатку 1 до тендерної документації документи з запитуваною інформацією.
На виконання вимог пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації Скаржник в складі тендерної пропозиції має можливість надати протокол контрольних випробувань засобу вогнезахисного покриву сумішей просочувальних для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л-2» № 14-2/20 від 10.08.2020 р., який підтверджує проведення випробувань з визначення строку придатності вогнезахисного просочування згідно вимог Робочої методики ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» (а не із застосуванням виключно методики № 181-2015, затвердженої листом ДСНС України від 11.07.2014 року № 26-9049/261 як того хоче Замовник). Згідно висновку зазначеного протоколу випробування з визначенням терміну вогнезахисної дії вогнебіозахисних засобів «Пожзабезпечення Л-2», нанесення на деревину №2020-03/10, 8 циклів прирівнюють 1 умовному року застосування вогнезахисних засобів в умовах реальної експлуатації. Зразки надані на випробування витримали 80 циклів, що прирівнюється до 10 умовних років застосування вогнезахисних засобів в умовах реальної експлуатації.
Замовник, встановлюючи зазначені вище вимоги, значно звужує коло потенційних учасників на участь у даній Процедурі закупівлі.
Зокрема, відповідатимуть зазначеним вище вимогам тендерної документації ті учасники процедури закупівлі, які нададуть в складі тендерної пропозиції протокол (-и) випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення, із застосуванням виключно методики № 181-2015, затвердженої листом ДСНС України від 11.07.2014 року № 26-9049/261.
На виконання вимог пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації Скаржник в складі тендерної пропозиції має можливість надати сертифікат відповідності № UA.Р.000756-24 від 23.08.2024 р. (дійсний до 22.08.2026 р.), виданий органом з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» (атестат акредитації № 1О229), на суміші просочувальні для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-1», «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-2», які відповідають вимогам ДСТУ 4479:2005 (п.4.1, таб. 2 – вогнезахисна ефективність), а не сертифікат відповідності виключно Державного центру сертифікації ДСНС України як того хоче Замовник.
Замовник, встановлюючи зазначені вище вимоги, значно звужує коло потенційних учасників на участь у даній Процедурі закупівлі.
Зокрема, відповідатимуть зазначеним вище вимогам тендерної документації ті учасники процедури закупівлі, які нададуть в складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності виключно Державного центру сертифікації ДСНС України.
Стосовно вимог, передбачених пунктом 13 Додатку 1 до тендерної документації, де, зокрема, зазначено, що для підтвердження якості послуг Учасник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
1) сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації .
2) сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
3) сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ІSO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
4) сертифікат, який підтверджує впровадження системи енергетичного менеджменту, яка забезпечує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовища, а саме сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018,IDT) «Системи енергетичного менеджменту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації;
5) сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021. CEN/TS 54-14:2018, IDT «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації
6) сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) « Інжинiринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу І тендерної документації назва предмета закупівлі ДК 021:2015 код 77220000-8 «Послуги з просочування деревини» - послуги з просочування вогнезахисними засобами дерев’яних конструкцій горищ госпісу та Центру ядерної медицини КНП «КМКОЦ».
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону № 222-VIII визначено, що ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) входить до пункту 6 Переліку.
Ліцензійними умовами, передбачено, зокрема загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, де абзацом другим пункту 8 визначено, що під час провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат зобов’язаний використовувати системи та засоби протипожежного призначення, а також вироби та продукцію, яка має сертифікат відповідності, якщо вони підлягають обов’язковій сертифікації.
Ліцензійні умови не передбачають наявність у суб’єкта господарювання, у тому числі Скаржника, який здійснює господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, наступних документів:
1) сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації .
2) сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
3) сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ІSO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
4) сертифікату, який підтверджує впровадження системи енергетичного менеджменту, яка забезпечує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовища, а саме сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018,IDT) «Системи енергетичного менеджменту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації;
5) сертифікату ДСТУ CEN/TS 54-14:2021. CEN/TS 54-14:2018, IDT «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації
6) сертифікату ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) « Інжинiринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги тендерної документації
не узгоджуються з Ліцензійними умовами.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України, умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, у тому числі Скаржника, які здійснюють господарську діяльність в сфері надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відсутність у суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) документів та інформації, передбачених реченням 1 та 2 Додатку 1 до тендерної документації, пунктами 4-8 та 13 Додатку 1 до тендерної документації, обмежує їх право на участь у даній Процедурі закупівлі. При цьому, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть підтвердити вимоги, передбачені реченням 1 та 2 Додатку 1 до тендерної документації, пунктами 4-8 та 13 Додатку 1 до тендерної документації, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі і по відношенню до Скаржника.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1, частини 4 та 5 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Скаржника.
Просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації шляхом зобов’язання Замовника видалити речення 1 та 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Просимо Комісію розглянути питання зобов’язати Замовника внести зміни до пунктів
4-8 та 13 Додатку 1 до тендерної документації, які узгоджуватимуться з нормами чинного законодавства України.
Як доказ порушення права Скаржника на участь у Процедурі закупівлі надаємо:
- Сертифікат відповідності № UA.Р.000756-24 від 23.08.2024 р.;
- Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи від 14.09.2020 р. № 12.2-18-1/21133;
- Регламент робіт з вогнезахисту від 26.08.2024 р.;
- Протокол випробувань з визначення вогнезахисної ефективності згідно ГОСТ 16363-98 Суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л 2», виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» Показник: І (перша) група ефективності вогнезахисту деревини № 3/ЕВ-24 від
19.08.2024 р.;
- Протокол випробувань з визначення індексу поширення полум’я згідно ДСТУ 8829:2019 Суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л-2», виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» Показник: не поширюють полум’я по поверхні (група І1) № 4/ІПП-24 від 19.08.2024 р.;
- Протокол сертифікаційних випробувань продукції № 26-Б/20 від
31.07.2020 р. та додаток;
- Протокол випробувань № УПС 21/787-8-24 від 22.10.2024 р.;
- Протокол випробувань з визначення коефіцієнта димоутворення згідно ДСТУ 8829:2019 п.7.19 Суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л 2», виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» помірною димоутворюльною здатністю (Д2) № 17/КД-21 від 04.10.2021 р.;
- Протокол випробувань - визначення групи займистості згідно ДСТУ Б В.1.1-2-97 (ГОСТ 30402-96) зразків деревини, просочених «Суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л 2», виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» В2 (помірнозаймистий) № 22/ГЗ-21 від 26.11.2021 р.;
- Протокол випробувань з визначення групи горючості твердих речовин і матеріалів згідно з п. 7.3 ДСТУ 8829:2019 зразків деревини (сосна), просоченої просочувальною сумішшю для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л-2» виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» (м. Чернівці) № 104/1-2020 від 19.11.2020 р.;
- Протокол випробувань з визначення температури самозаймання згідно з п. 7.10 ДСТУ 8829:2019 зразків деревини, оброблених вогнебіозахисною сумішшю «Пожзабезпечення Л-2» виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» (м. Чернівці)
№ 107/1-2021 від 27.05.2021 р.;
- Протокол випробувань з визначення температури займання згідно з п. 7.8 ДСТУ 8829:2019 зразків деревини (сосна), просоченої просочувальною сумішшю «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-2» для вогнезахисту дерев’яних конструкцій виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» (м. Чернівці) № 348/1-2024 від 27.12.2024 р.;
- Протокол випробувань з визначення температури тління згідно з п. 7.14 ДСТУ 8829:2019 зразків деревини (сосна), просоченої просочувальною сумішшю «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л-2» для вогнезахисту дерев’яних конструкцій виробництва ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» (м. Чернівці) № 349/1-2024 від 27.12.2024 р.;
- ГОСТ 30219-95 «Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение»;
- ГОСТ 16363-98 «Средства огнезащитные для древесины. Методы определения огнезащитных свойств»;
- Протокол контрольних випробувань засобу вогнезахисного покриву сумішей просочувальних для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л-2» № 14-2/20 від 10.08.2020 р.;
- Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
від 02 березня 2015 року № 222-VIII;
- Постанову Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»;
- Постанову Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»;
- Закон України «Про публічні закупівлі».
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - ДК 021:2015 - 77220000-8 Послуги з просочування деревини «Послуги з просочування деревини» - послуги з просочування вогнезахисними засобами дерев’яних конструкцій горищ госпісу та Центру ядерної медицини КНП «КМКОЦ», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-25-001581-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цієї Скарги.
Автор:
42441853, ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"
58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, ВУЛИЦЯ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 14А, офіс 418
«Послуги з просочування деревини» - послуги з просочування вогнезахисними засобами дерев’яних конструкцій горищ госпісу та Центру ядерної медицини КНП «КМКОЦ».
Звернення:
За тендером : «Послуги з просочування деревини» - послуги з просочування вогнезахисними засобами дерев’яних конструкцій горищ госпісу та Центру ядерної медицини КНП «КМКОЦ».
Тема:
дискримінація
Зміст:
Шановний Замовнику! В Додатку 1 до тендерної документації зазначено "Учасником здійснюється обов’язковий виїзд на об’єкт (КНП «КМКОЦ») для огляду приміщень (горищ) до подання пропозиції.
У складі пропозиції Учасником подається Акт оглянутих Учасником приміщень завірений підписом та печаткою уповноваженої особи Замовника." Дана вимога є дискримінаційною і неодноразово була визнана такою рішеннями АМКУ, до прикладу: Рішення № 13433-р/пк-пз від 07.08.2024. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу. В іншому випадку буде подана скарга в АМКУ .
Дата оприлюднення звернення:
29.07.2025 12:11
Шановний Учасник!
Звертаємо Вашу увагу, що умова щодо виїзду на об’єкт не є дискримінаційною та жодним чином не порушує права Учасників, а встановлена для зручності самих учасників
Об?єкт надання послуг має свої особливості будування та розміщення, які неможливо повністю охарактеризувати викладеним технічним завданням. Адже неможливість Переможцем виконати послуги згідно вже підписаного договору, фактично може призвести до його розірванн. В зв’язку з цим для нас, як для Замовника, важливо розуміти, що учасники дійсно готові надати послуги та виконати роботи за запропоновану суму, у встановлений строк та із технічними параметрами, які неможливо повністю охарактеризувати викладеним технічним завданням, що може бути виявлена лише під час огляду.
Дата оприлюднення відповіді:
01.08.2025 09:53
Звернення:
За тендером : «Послуги з просочування деревини» - послуги з просочування вогнезахисними засобами дерев’яних конструкцій горищ госпісу та Центру ядерної медицини КНП «КМКОЦ».
Тема:
дискримінаційні вимоги
Зміст:
Шановний Замовнику! В додатку 1 до тендерної документації зазначені вимоги:
пункт 4 " Для підтвердження якості складу вогнезахисної речовини учасник до тендерної пропозиції надає наступні документи: сертифікат відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України чи іншого акредитованого органу сертифікації (оцінки відповідності); висновок НАУКОВОЇ санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству; регламент робіт з вогнезахисту; СЕРТИФІКАЦІЙНІ протоколи:... "
пункт 6: " Для забезпечення ефективного просочення (досягнення групи вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А згідно чинного законодавства) та виконання графіку обробки, кількість шарів нанесення вогнезахисної суміші, яка планується учасником до застосування, не повинна перевищувати двох (механізованим спосіб нанесення) або трьох (при ручному нанесенні), що МАЄ БУТИ ПІДТВЕРДЖЕНО у складі пропозиції ПРОТОКОЛАМИ ВИПРОБУВАНЬ та регламентом робіт з вогнезахисту, наданими Учасником згідно п. 4. та п. "
пункт 7: "Строк придатності вогнезахисної речовини має складати не менше 3 років в належних умовах експлуатації, про що учасник надає копію протоколу (ів) випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення, із застосуванням МЕТОДИКИ № 181-2015, затвердженої листом ДСНС України від 11.07.2014 року № 26-9049/261."
Ознайомтеся, будь ласка, з Рішенням АМКУ № 11499-р/пк-пз від 23.07.2025 , та приберіть всі дискримінуючі вимоги:
- висновок НАУКОВОЇ санітарно-епідеміологічної експертизи;
- СЕРТИФІКАЦІЙНІ протоколи;
- кількість шарів нанесення, що МАЄ БУТИ ПІДТВЕРДЖЕНО у складі пропозиції ПРОТОКОЛАМИ ВИПРОБУВАНЬ;
- протокол випробувань із застосуванням МЕТОДИКИ № 181-2015, затвердженої листом ДСНС України від 11.07.2014 року № 26-9049/261.
В іншому випадку буде подане оскарження в АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
29.07.2025 12:30
Шановний Учаснику!
Замовник самостійно встановлює технічні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі, передбачені чинним законодавством України, з метою отримання якісних та безпечних послуг.
СЕРТИФІКАЦІЙНІ протоколи підтверджують показники та технічні характеристики суміші, які отримані шляхом сертифікаційних випробувань з залученням третьої сторони, та здійснення ідентифікацію зразків, що забезпечує простежуваність їх походження. Такі протоколи є частиною процедури оцінки відповідності, та можуть використовуватись як підстава для видачі сертифіката відповідності. В іншому випадку, Замовник не має підтверджкної інформації, щодо показників суміші саме для надання послуг, передбачених предметом закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
01.08.2025 09:55
Звернення:
За тендером : «Послуги з просочування деревини» - послуги з просочування вогнезахисними засобами дерев’яних конструкцій горищ госпісу та Центру ядерної медицини КНП «КМКОЦ».
Тема:
уточнення
Зміст:
Шановний Замовнику! В Додатку 1 до тендерної документації пунктами 1 та 9 ви вимагаєте надати сертифікат відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України чи ІНШОГО акредитованого органу сертифікації (оцінки відповідності), а в пункті 8 вимагаєте надати саме сертифікату відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України. Вимагати сертифікат відповідності САМЕ Державного центру сертифікації ДСНС України є дискримінацією. Внесіть зміни!
Дата оприлюднення звернення:
29.07.2025 12:33
Шановний Учасник!
Замовник самостійно встановлює технічні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі, передбачені чинним законодавством України, з метою отримання якісних та безпечних послуг.
Дата оприлюднення відповіді:
01.08.2025 09:56
Звернення:
За тендером : «Послуги з просочування деревини» - послуги з просочування вогнезахисними засобами дерев’яних конструкцій горищ госпісу та Центру ядерної медицини КНП «КМКОЦ».
Тема:
дискримінація
Зміст:
Шановний Замовнику! В Додатку 4 до тендерної документації ви вимагаєте надати "У зв’язку з наявністю шкідливих та небезпечних умов праці на об’єкті та керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий територіальним органом управління Держпраці щодо Учасника або субпідрядної організації. Такий документ повинен містити рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях." Дана вимога є дискримінаційною - Рішення АМКУ №5348-р/пк-пз від 04.04.2025. Внесіть зміни та приберіть дискримінуючі вимоги.
Дата оприлюднення звернення:
29.07.2025 12:38
Шановний Учасник!
Замовник самостійно встановлює технічні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі, передбачені чинним законодавством України, в тому числі, вимоги, з метою підтвердження кваліфікаційних критеріїв, з метою отримання якісних та безпечних послуг.
Дата оприлюднення відповіді:
01.08.2025 09:57
Звернення:
За тендером : «Послуги з просочування деревини» - послуги з просочування вогнезахисними засобами дерев’яних конструкцій горищ госпісу та Центру ядерної медицини КНП «КМКОЦ».
Тема:
дискримінація
Зміст:
Шановний Замовнику! В Додатку 1 до тендерної документації, пункт 13, другий абзац, встановлені вимоги "Для підтвердження якості послуг Учасник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
1) сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації .
2) сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
3) сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ІSO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації.
4) сертифікат, який підтверджує впровадження системи енергетичного менеджменту, яка забезпечує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовища, а саме сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018,IDT) «Системи енергетичного менеджменту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації;
5) сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021. CEN/TS 54-14:2018, IDT «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації
6) сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) « Інжинiринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації."
Вимагати вище зазначені сертифікати є дискримінацією учасників. Ознайомтеся з Рішенням АМКУ №5348-р/пк-пз від 04.04.2025 та приберіть дискримінуючі вимоги.
Не копіюйте "насліпо" тендерні документації інших Замовників, бо не завжди їх документації є без дискримінуючих вимог!!!
Дата оприлюднення звернення:
29.07.2025 12:43
Замовник самостійно встановлює технічні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі, передбачені чинним законодавством України, в тому числі, вимоги, з метою підтвердження кваліфікаційних критеріїв, з метою отримання якісних та безпечних послуг.
Відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» (ст. 22), тендерна документація повинна містити певний перелік обов?язкових вимог, в тому числі щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином, вимога щодо зазначення в тендерній документації інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати є обов?язковою для Замовника та цілком визначена законною вим
Сертифікати ISO – документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для Замовника наявність сертифікату ISO в Учасника є одним зі способів підтвердження якості товарів, послуг або робіт.
Поміж того, ч.3 ст.22 Закону Про публічні закупівлі, передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, крім тієї, що передбачена ч.2 ст.22 Закону.
Таким чином, наявність в тендерній документації сертифікатів ДСТУ передбачено чинним законодавством України та є законною вимогою у сфері публічних закупівель.
Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідний сертифікати. Кожен учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію. Те що вимога наявності сертифікату ІSO являється законною та не дискримінаційною, підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення від 27.12.2019 № 19422, Рішення від 23.12.2019 №19167, Рішення від 11.12.2019 №18408, Рішення № 17147-р/пк-пз від 21.11.2019, Рішення № 4545-р/пк-пз від 15.04.2019, Рішення №17326-р/пк-пз від 15.09.2020.
Дата оприлюднення відповіді:
01.08.2025 09:59
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
276 667
грн.
Період подання пропозицій
до
04.08.2025 09:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація).
Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація).