Показати схожі тендери

Закупівля «Код ДК 021:2015 30230000-0 «Комп'ютерне обладнання» (ноутбук, системний блок, моноблок, БФП та інші комплектуючі)» від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-25-000072-a
Id Tender 12a22b68cefc4f05ab1ed28860960096
План UA-P-2025-07-24-013860-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.07.2025 08:03
Остання зміна 15.09.2025 18:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 050 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.07.2025 08:02 до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.07.2025 08:02
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.07.2025 08:02
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.08.2025 00:00
до 07.08.2025 18:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.08.2025 18:20
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.08.2025 18:20
до 15.09.2025 18:25
Період уточнень
з 25.07.2025 08:02 до 30.07.2025 00:00
Період оскарження
з 25.07.2025 08:02 до 30.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.08.2025 00:00 до 07.08.2025 18:20
Період кваліфікації
з 02.08.2025 00:00 до 07.08.2025 18:20
Основні параметри
«Код ДК 021:2015 30230000-0 «Комп'ютерне обладнання» (ноутбук, системний блок, моноблок, БФП та інші комплектуючі)»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 050 000 грн.
«Код ДК 021:2015 30230000-0 «Комп'ютерне обладнання» (ноутбук, системний блок, моноблок, БФП та інші комплектуючі)»
Назва предмета закупівлі
«Код ДК 021:2015 30230000-0 «Комп'ютерне обладнання» (ноутбук, системний блок, моноблок, БФП та інші комплектуючі)»
Очікувана вартість
1 050 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
21 000
Позиція : №1 5 (штуки)
Ноутбук №1
Опис предмета закупівлі
Ноутбук №1
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №2 4 (штуки)
Системний блок №1
Опис предмета закупівлі
Системний блок №1
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №3 20 (штуки)
Системний блок №2
Опис предмета закупівлі
Системний блок №2
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №4 2 (штуки)
Системний блок №3
Опис предмета закупівлі
Системний блок №3
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №5 2 (штуки)
Моноблок №1
Опис предмета закупівлі
Моноблок №1
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Монітор №1
Опис предмета закупівлі
Монітор №1
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №7 3 (штуки)
Монітор №2
Опис предмета закупівлі
Монітор №2
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №8 20 (штуки)
Монітор №3
Опис предмета закупівлі
Монітор №3
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №9 20 (штуки)
Комплект (клавіатура, мишка)
Опис предмета закупівлі
Комплект (клавіатура, мишка)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №10 2 (штуки)
Комплект ( безпровідна клавіатура та мишка)
Опис предмета закупівлі
Комплект ( безпровідна клавіатура та мишка)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №11 20 (штуки)
Комп’ютерна миша
Опис предмета закупівлі
Комп’ютерна миша
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №12 20 (штуки)
Мережевий фільтр
Опис предмета закупівлі
Мережевий фільтр
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №13 24 (штуки)
Акустична система
Опис предмета закупівлі
Акустична система
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
24
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №14 2 (штуки)
Пам'ять серверна
Опис предмета закупівлі
Пам'ять серверна
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №15 2 (штуки)
Жорсткий диск для сервера
Опис предмета закупівлі
Жорсткий диск для сервера
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №16 10 (штуки)
Твердотільний накопичувач
Опис предмета закупівлі
Твердотільний накопичувач
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №17 4 (штуки)
Картридж для друку
Опис предмета закупівлі
Картридж для друку
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №18 6 (штуки)
Багатофункціональний пристрій i-SENSYS MF463dw з Wi-Fi (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій i-SENSYS MF463dw з Wi-Fi (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №19 4 (штуки)
IP Камера
Опис предмета закупівлі
IP Камера
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №20 3 (штуки)
Комутатор до локальної мережі
Опис предмета закупівлі
Комутатор до локальної мережі
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №21 1 (штуки)
Зарядна станція
Опис предмета закупівлі
Зарядна станція
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №22 4 (штуки)
Мережевий комутатор
Опис предмета закупівлі
Мережевий комутатор
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №23 2 (штуки)
Привід оптичний портативний DVD+-R/RW
Опис предмета закупівлі
Привід оптичний портативний DVD+-R/RW
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує отриманий товар протягом 120 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків, відведених для розрахунків за поставлений товар, повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 60 робочих днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "МИСИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
1 039 700 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.07.2025 08:03
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
-
Проект договору
25.07.2025 07:43
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галина Пинчук
Електронна пошта
Телефон
+380979261600, +380932695765
Замовник
ЄДРПОУ
01993305
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114
Кваліфікація
Лот № 1 «Код ДК 021:2015 30230000-0 «Комп'ютерне обладнання» (ноутбук, системний блок, моноблок, БФП та інші комплектуючі)»
Період вимог/скарг з 07.08.2025 18:20 по 13.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.08.2025 00:00 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.08.2025 18:20
Довідка НАЗК
07.08.2025 18:20
Повідомлення про рішення
02.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-25-000072-a-a1
Підписаний і діє
Номер
3023
1 039 700 грн.
1 039 700 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.09.2025
Строк дії договору з
12.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 (штуки)
Ноутбук №1
Номенклатура
Ноутбук №1
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Системний блок №1
Номенклатура
Системний блок №1
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Системний блок №2
Номенклатура
Системний блок №2
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Системний блок №3
Номенклатура
Системний блок №3
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Моноблок №1
Номенклатура
Моноблок №1
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Монітор №1
Номенклатура
Монітор №1
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Монітор №2
Номенклатура
Монітор №2
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Монітор №3
Номенклатура
Монітор №3
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Комплект (клавіатура, мишка)
Номенклатура
Комплект (клавіатура, мишка)
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Комплект ( безпровідна клавіатура та мишка)
Номенклатура
Комплект ( безпровідна клавіатура та мишка)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Комп’ютерна миша
Номенклатура
Комп’ютерна миша
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Мережевий фільтр
Номенклатура
Мережевий фільтр
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
24 (штуки)
Акустична система
Номенклатура
Акустична система
Кількість
24
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Пам'ять серверна
Номенклатура
Пам'ять серверна
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Жорсткий диск для сервера
Номенклатура
Жорсткий диск для сервера
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Твердотільний накопичувач
Номенклатура
Твердотільний накопичувач
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Картридж для друку
Номенклатура
Картридж для друку
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Багатофункціональний пристрій i-SENSYS MF463dw з Wi-Fi (або еквівалент)
Номенклатура
Багатофункціональний пристрій i-SENSYS MF463dw з Wi-Fi (або еквівалент)
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
IP Камера
Номенклатура
IP Камера
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Комутатор до локальної мережі
Номенклатура
Комутатор до локальної мережі
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Зарядна станція
Номенклатура
Зарядна станція
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Мережевий комутатор
Номенклатура
Мережевий комутатор
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Привід оптичний портативний DVD+-R/RW
Номенклатура
Привід оптичний портативний DVD+-R/RW
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01993305

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "МИСИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "МИСИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3529110795

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-11-000014
Дата створення проекту
11.08.2025 10:57
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
11.08.2025 11:53
Дата публікації висновку про результати
27.08.2025 13:55
Дата завершення усунення порушень
02.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.08.2025 №55-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 11.08.2025 №55-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-07-25-000072-a 25.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
11.08.2025 11:53
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.07.2025 № 274/3 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «МИСИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ», протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 07.08.2025 № 274/3, повідомлення про намір укласти договір від 07.08.2025 року, пояснення Замовника від 15.08.2025 року та від 26.08.2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП «МИСИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ» – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
27.08.2025 00:00
Дата публікації
27.08.2025 13:55
Документи висновку
27.08.2025 13:55
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Код ДК 021:2015 30230000-0 «Комп'ютерне обладнання» (ноутбук, системний блок, моноблок, БФП та інші комплектуючі)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-25-000072-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.08.2025 11:06
Орган перевірки
16.08.2025 00:00
Документи повідомлення
12.08.2025 11:06
-
Відповідь
Пояснення на запит
На Ваш запит Замовник надає пояснення, які викладені в Листі
Рішеня
15.08.2025 12:35
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Код ДК 021:2015 30230000-0 «Комп'ютерне обладнання» (ноутбук, системний блок, моноблок, БФП та інші комплектуючі)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-25-000072-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. У підпункті 1.1.1 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації Вами визначено, що аналогічним вважається договір: - на надання учасником послуг, визначених за показником четвертої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання». Учасником ФОП «МИСИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ» у складі своєї тендерної пропозиції надано аналогічний договір від 28.03.2023 № 108, в якому не зазначена інформація про код ЄЗС ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання». Яким чином учасник ФОП «МИСИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ» підтвердив вимогу, встановлену в підпункті 1.1.1 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.08.2025 10:08
Орган перевірки
27.08.2025 00:00
Документи повідомлення
21.08.2025 10:08
-
Відповідь
Пояснення на запит
На Ваш запит Замовник надає пояснення, які викладені в Листі
Рішеня
26.08.2025 16:20
Замовник
Документи повідомлення
26.08.2025 16:23
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 050 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380979261600, +380932695765
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 050 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380979261600, +380932695765
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності