Показати схожі тендери

Закупівля Квіткові композиції для поховання та вшанування загиблих Захисників України від УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-24-011910-a
Id Tender 7bb140df5c5c445db4927b5bec009c13
План UA-P-2025-07-24-013936-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.07.2025 11:12
Остання зміна 19.08.2025 17:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
202 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 020 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.07.2025 11:11 до 02.08.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 25.07.2025 11:11
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.07.2025 11:11
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.08.2025 12:00
до 08.08.2025 14:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.08.2025 14:03
до 14.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.08.2025 14:03
до 19.08.2025 17:57
Період уточнень
з 25.07.2025 11:11 до 30.07.2025 00:00
Період оскарження
з 25.07.2025 11:11 до 30.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.08.2025 12:00 до 08.08.2025 14:03
Період кваліфікації
з 02.08.2025 12:00 до 08.08.2025 14:03
Основні параметри
Квіткові композиції для поховання та вшанування загиблих Захисників України
Закупівля проводиться відповідно до рішення Київської обласної ради № 1317-32-VIII від 29.05.2025 «Про внесення змін до Київської обласної цільової програми соціальної підтримки Захисників та Захисниць України на 2024-2025 рр.» та розпорядження КОДА № 981 від 23.05.2025. Фінансування: кошти обласного бюджету м. Києва, КПКВКМБ 0119770, КЕКВ 2210, загальний фонд. Процедура містить один лот — квіткові композиції (букет із 10 червоних троянд), 404 шт.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
202 000 грн.
Квіткові композиції (букет із 10 червоних троянд) – 404 шт.
Назва предмета закупівлі
Квіткові композиції (букет із 10 червоних троянд) – 404 шт.
Примітки
Букет із 10 свіжих червоних троянд (стебло ? 50 см), перев’язаний синьо-жовтою атласною стрічкою. Строк поставки – до 31.12.2025; місце – 04106, м. Київ, вул. Загорівська, 1
Очікувана вартість
202 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2020,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Квіткові композиції (букет із 10 червоних троянд, перев’язаний синьо-жовтою стрічкою)
Код ДК 021:2015
03121210-0 - Квіткові композиції
Кількість
404
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
03.08.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів після фактичної поставки товару та підписання видаткової накладної (акта приймання-передачі) уповноваженими представниками Сторін. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахування 100 % вартості поставлених квіткових композицій на поточний рахунок Постачальника. Валюта платежу — гривня (UAH).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ
Пропозиція:
202 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.07.2025 11:12
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Проект договору
Проект договору
Проект договору
Проект договору
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
24.07.2025 22:19
Тендерна документація
Тендерна документація
24.07.2025 22:19
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бурячек Олег
Електронна пошта
Телефон
380930176388
Замовник
ЄДРПОУ
45870072
Назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF VETERAN POLICY OF THE KYIV REGIONAL STATE ADMINISTRATION
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF VETERAN POLICY OF THE KYIV REGIONAL STATE ADMINISTRATION
Поштовий індекс
01196
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
пл. Лесі Українки, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Квіткові композиції (букет із 10 червоних троянд) – 404 шт.
Період вимог/скарг з 08.08.2025 14:03 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.08.2025 12:00 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.08.2025 14:03
Довідка НАЗК
08.08.2025 14:03
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
documentType.award.eligibilityDocuments
02.08.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-24-011910-a-a1
Підписаний і діє
Номер
53
202 000 грн.
202 000 грн.
З ПДВ
Підписано
19.08.2025
Строк дії договору з
19.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
404 (штуки)
Квіткові композиції (букет із 10 червоних троянд, перев’язаний синьо-жовтою стрічкою)
Номенклатура
Квіткові композиції (букет із 10 червоних троянд, перев’язаний синьо-жовтою стрічкою)
Кількість
404
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45870072

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3473506745

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.08.2025 17:56
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-08-000061
Дата створення проекту
08.10.2025 13:01
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.10.2025 14:12
Дата публікації висновку про результати
28.10.2025 12:12
Дата завершення усунення порушень
12.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 776-92-62
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.10.2025 № 39-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 08.10.2025 № 39-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 19 UA-2025-07-24-011910-a 25.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.10.2025 00:00
Документи рішення
08.10.2025 14:12
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління ветеранської політики Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник, УПВП Київської ОДА) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.07.2025 № 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Унгурян Володимир Вікторович (далі – ФОП Унгурян В.В.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 08.08.2025 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 08.08.2025, договір про закупівлю від 19.08.2025 № 53, пояснення Замовника надані 13.10.2025, 16.10.2025 та 24.10.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що відповідно до норм пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 44 Особливостей передбачено виключний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій. Так, згідно абзацу 2 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей. Згідно абзацу 8 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Разом з цим, Замовником у тендерній документації (пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції») не зазначено жодних обмежень щодо учасників, які підпадають під підстави, встановлені пунктом 47 особливостей та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран. Отже, на дату проведення процедури закупівлі Замовником не враховано зміни, внесені до пункту 44 Особливостей, з урахуванням змін внесених Постановою КМУ № 131 від 09.02.2024. Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, внесених постановою Кабінету Міністрів України № 131 від 09.02.2024 та не відповідає нормам встановленим пунктом 44 Особливостей, в результаті чого порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону та пункт 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання законодавства при розгляді та оцінці тендерної пропозиції, та відповідності тендерній документації встановлено, що в порушення вимог, визначених Замовником у підпунктах 1.1, 2.1, 2.1.1, 2.1.2, 2.1.3, 2.1.4 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації учасником процедури закупівлі ФОП Унгурян В.В. не надано: - довідку в довільній формі, з власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність в Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням правового режиму володіння майном (власність, оренда, інше право користування), а саме: приміщення, транспортний засіб (для доставки товару до замовника.); - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі; - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці; - лист-відгук від виданий контрагентом (-ами), з яким було укладено договір зазначений у п. 2.2. із зазначенням дати, номеру, суми договору та інформації про належне повне виконання договору. Крім того в порушення вимог, визначених підпунктами 1, 2, 5 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації учасником процедури закупівлі ФОП Унгурян В.В. не надано: - скановані документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; - сканкопію паспорту (заповнені сторінки), а у разі його відсутності - іншого документу, передбаченого ст.13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами (для фізичних осіб) та копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. Крім того, на порушення вимог, визначених замовником у Додатку 2 до тендерної документації учасником процедури закупівлі ФОП Унгурян В.В. не надано документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: - технічну специфікацію, складену учасником згідно Таблиці 1 за інформацією (вимогами), формою та змістом цього додатка, у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі, наведеного у цьому додатку; інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), наведену в цьому додатку до тендерної документації. Слід зазначити, що абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Однак, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ФОП Унгурян В.В. вищезазначених невідповідностей шляхом надання необхідної довідки, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути таку невідповідність. Також у розділі 3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено Замовником 08.08.2025 року. Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель встановлено, що станом на 24.09.2025 переможцем процедури закупівель ФОП Унгурян В.В. документи, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей не надано. На запит Управління Замовником 15.09.2025 року надано пояснення, що «…тендерна документація та пункт 47 Особливостей передбачають можливість підтвердження відсутності відповідних підстав шляхом посилання на публічні відомості у відкритих державних реєстрах та/або перевірки таких відомостей Замовником без вимоги окремих довідок, якщо інформація є відкритою. Замовником у межах установленого строку здійснено перевірку відомостей у відкритих державних реєстрах (ЄДР, Єдиний державний реєстр судових рішень, реєстри НАЗК та ДПС, санкційні списки РНБО тощо). За результатами перевірки станом на дату завершення кваліфікації підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, не встановлено)», що не спростовує зазначене порушення. Відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі 640/26603/21 (далі – Постанова) суд визнав, що публічна закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору. Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель. Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів. Отже, на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Унгурян В.В., як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей та уклав з ним Договорів про закупівлю на суму 202 000,00 гривень. Під час проведення моніторингу процедури закупівлі, Замовником в електронній системі закупівель, оприлюднено додаткову угоду від 23.10.2025 № 1 про розірвання Договору про закупівлю № 53 від 19.08.2025 за взаємною згодою сторін.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Унгурян В.В. встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
28.10.2025 00:00
Дата публікації
28.10.2025 12:12
Документи висновку
28.10.2025 12:12
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі квіткових композицій (букет із 10 червоних троянд, перев’язаний синьо-жовтою стрічкою) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2025-07-24-011910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питаннь: 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ, з огляду на не надання Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Рішеня
09.10.2025 14:59
Орган перевірки
15.10.2025 00:00
Документи повідомлення
09.10.2025 15:00
-
Відповідь
У відповідь на запит ДАСУ від 09.10.2025 у межах моніторингу процедури UA-2025-07-24-011910-a повідомляємо таке.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості оприлюднено на офіційному вебсайті Київської обласної державної адміністрації за посиланням: https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2025/09/ua-2025-07-24-011910-a.pdf. Документ містить ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-24-011910-a, визначені технічні та якісні вимоги (букет із 10 червоних троянд, перев’язаний синьо-жовтою стрічкою), а також розрахунок очікуваної вартості за результатами порівняння ринкових цін (404 шт. ? 500,00 грн = 202 000,00 грн), що відповідає обсягу та предмету закупівлі. У документі також наведено погоджений розмір бюджетного призначення в межах обласної програми та підстави його визначення. Відомості на публічній сторінці закупівлі на майданчику e-tender.ua відповідають зазначеним обґрунтуванням: замовник — Управління ветеранської політики КОДА (ЄДРПОУ 45870072), предмет — «Квіткові композиції (букет із 10 червоних троянд, перев’язаний синьо-жовтою стрічкою)», кількість — 404 шт., очікувана вартість — 202 000,00 грн з ПДВ, наявне посилання на пов’язаний рядок річного плану UA-P-2025-07-24-013936-a, а також зазначені підставові документи планування — рішення Київської обласної ради № 1317-32-VIII від 29.05.2025 та розпорядження КОДА № 981 від 23.05.2025. Джерела фінансування підтверджені матеріалами обласної програми та рішенням Київської обласної ради № 1317-32-VIII від 29.05.2025, а також змінами до Програми (додаток до рішення), де визначено головного розпорядника, учасників, обсяги та джерела фінансування заходів, у тому числі заходів із вшанування пам’яті Захисників. Копії цих документів додаємо до відповіді. Додатково долучається розпорядчий документ щодо покладення на Управління ветеранської політики функцій з організації поховання/вшанування (скан додається), а також лист Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України з узагальненою статистичною інформацією про середні вартості окремих ритуальних послуг, що використовувалася як довідкова ринкова інформація під час планування. Стосовно питання про не відхилення тендерної пропозиції ФОП Унгуряна В. В. у зв’язку з неподанням документів у чотириденний строк за підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей повідомляємо таке. Тендерна документація та пункт 47 Особливостей передбачають можливість підтвердження відсутності відповідних підстав шляхом посилання на публічні відомості у відкритих державних реєстрах та/або перевірки таких відомостей Замовником без вимоги окремих довідок, якщо інформація є відкритою. Замовником у межах установленого строку здійснено перевірку відомостей у відкритих державних реєстрах (ЄДР, Єдиний державний реєстр судових рішень, реєстри НАЗК та ДПС, санкційні списки РНБО тощо). За результатами перевірки станом на дату завершення кваліфікації підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, не встановлено. Узагальнюючи, технічні вимоги, очікувана вартість і бюджетне призначення обґрунтовані та належно оприлюднені на офіційному вебсайті головного розпорядника; планування та джерела фінансування підтверджені рішеннями і розпорядчими документами; вимоги пункту 47 Особливостей щодо перевірки відсутності підстав у переможця виконані на підставі відкритих державних реєстрів, підстав для відхилення не встановлено. Для зручності перевірки в ЕСЗ до цієї відповіді додаємо: активне посилання на обґрунтування на сайті КОДА, копії рішення КОР № 1317-32-VIII від 29.05.2025 і додатку до нього, розпорядчі документи КОДА та лист Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України.
Рішеня
13.10.2025 10:36
Замовник
Запит
Запит про надання пояснення.
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. 1. Яким чином ФОП Унгурян В.В. підтверджено свою відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеними пп. 1, 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації? 2. Яким чином ФОП Унгурян В.В. підтверджено свою відповідність вимогам, визначеним п. 1 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання сканованих документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції? 3. Яким чином ФОП Унгурян В.В. підтверджено свою відповідність вимогам, визначеним п. 2 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання для фізичних осіб - сканкопії паспорту (заповнені сторінки), а у разі його відсутності - іншого документу, передбаченого ст.13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами (для фізичних осіб) та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду? 4. Яким чином ФОП Унгурян В.В. підтверджено свою відповідність вимогам, визначеним п. 5 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру? 5. Яким чином ФОП Унгурян В.В. підтверджено свою відповідність вимогам, визначеним Додатком 2 до тендерної документації, а саме в частині надання документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації у вигляді технічної специфікації, складеної учасником згідно Таблиці 1 за інформацією (вимогами), формою та змістом цього додатка, у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі, наведений у цьому додатку; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), наведена в цьому додатку до тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
14.10.2025 16:49
Орган перевірки
18.10.2025 00:00
Документи повідомлення
14.10.2025 16:54
-
Відповідь
Пояснення Замовника
Щодо підтвердження відповідності підпунктам 1 і 2 розділу 1 Додатка 1 (кваліфікаційні критерії). У частині пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації» ФОП Унгурян В.В. подав довідку про працівників, де зазначено директора (самого ФОП) та вантажника із зазначенням досвіду, а також наведено посилання на відповідність технічним вимогам предмета закупівлі (композиції з живих квітів). Щодо підтвердження вимог пункту 1 розділу 4 Додатка 1 (повноваження на підпис). Для ФОП повноваження на підпис належать безпосередньо підприємцю. У матеріалах наявна виписка з ЄДР щодо ФОП Унгуряна В.В. з РНОКПП та адресою реєстрації; у розділі «Особи, які мають право вчиняти юридичні дії від імені ФОП без довіреності» зазначено «Відомості відсутні», що підтверджує відсутність окремо уповноважених представників і означає, що підпис здійснює сам підприємець. Додатково у складі пропозиції містяться підписані особисто ФОПом лист-згода з проєктом договору та згода на обробку персональних даних (з ідентифікаційними даними та підписом). У сукупності це підтверджує виконання пункту 1 розділу 4. Щодо підтвердження вимог пункту 2 розділу 4 Додатка 1 (сканкопія паспорта/інший документ та РНОКПП для фізичних осіб). Копій паспорта/ID-картки та РНОКПП у складі пропозиції, завантажених через ЕСЗ, не виявлено. Після завершення етапу подання учасник надав скан паспорта поза межами ЕСЗ. З огляду на вимоги розділу 3 тендерної документації, документи подаються виключно шляхом завантаження через ЕСЗ, надання поза системою після кінцевого строку подання не усуває первинну невідповідність і не може вважатися виконанням вимоги. Щодо підтвердження вимог пункту 5 розділу 4 Додатка 1 (довідка про ліцензію/дозвільний документ або пояснення про непотрібність ліцензування). Предмет закупівлі — постачання квіткових композицій — не є ліцензованим видом господарської діяльності, учасник мав подати довідку довільної форми із зазначенням, що отримання дозволу чи ліцензії не передбачено законом. Окремої довідки саме за цим пунктом у складі пропозиції не було завантажено до ЕСЗ. Водночас на підтвердження відсутності підстав за статтею 17 Закону учасник подав інформаційну довідку/витяг НАЗК з Єдиного реєстру корупційних правопорушень, за результатами пошуку щодо Унгуряна В.В. відомостей не виявлено. Зазначена довідка підтверджує відповідність за статтею 17, але не замінює вимоги пункту 5 розділу 4 Додатка 1. Документи, які відсутні в ЕСЗ, були надані учасником поза межами ЕСЗ (зокрема, скан-копія паспорта), що не відповідає встановленому порядку подання й не може зараховуватися як виконання вимог тендерної документації. У складі пропозиції, завантаженої через ЕСЗ, підтверджено: наявність працівників відповідної кваліфікації (довідка про працівників) та повноваження на підпис від імені ФОП (виписка з ЄДР у поєднанні з підписаними ФОПом документами). Оскільки частина обов’язкових документів не була завантажена через електронну систему закупівель у складі пропозиції, а окремі документи (зокрема паспорт) надійшли поза ЕСЗ вже після завершення етапу подання, це є порушенням порядку, встановленого тендерною документацією та статтею 26 Закону. З метою усунення наслідків і виконання приписів моніторингу повідомляємо: розрахунки й оплати за договором не здійснювалися; ініційовано припинення зобов’язань шляхом розірвання договору за згодою сторін. Після підписання відповідних документів підтвердження буде оприлюднено на сторінці тендера в ЕСЗ у розділі «Документи» та додатково продубльовано в чаті закупівлі; до публікації належатимуть додаткова угода про розірвання договору та протокол уповноваженої особи щодо припинення зобов’язань.
Рішеня
16.10.2025 21:03
Замовник
Документи повідомлення
16.10.2025 21:04
-
Відповідь
Щодо розірвання договору за закупівлею
У зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі UA-2025-07-24-011910-a (наказ Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 08.10.2025 № 39-З) та виявленими під час нього ознаками порушень порядку подання/опублікування документів учасником, Сторони домовилися розірвати Договір № 53 за взаємною згодою з 21 жовтня 2025 року; поставки й оплати за Договором відсутні, взаємні претензії відсутні.
Рішеня
24.10.2025 18:01
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
202 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 12:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
380930176388
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
202 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 12:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
380930176388
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності