Показати схожі тендери

Закупівля Труни від УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-24-011883-a
Id Tender 1d0f08f5bb124866b42ce945030876ae
План UA-P-2025-07-24-013919-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.07.2025 11:38
Остання зміна 19.08.2025 17:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 414 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 140 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.07.2025 11:37 до 02.08.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 25.07.2025 11:37
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.07.2025 11:37
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.08.2025 12:00
до 08.08.2025 13:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.08.2025 13:56
до 14.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.08.2025 13:56
до 19.08.2025 17:54
Період уточнень
з 25.07.2025 11:37 до 30.07.2025 00:00
Період оскарження
з 25.07.2025 11:37 до 30.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.08.2025 12:00 до 08.08.2025 13:56
Період кваліфікації
з 02.08.2025 12:00 до 08.08.2025 13:56
Основні параметри
Труни
Закупівля проводиться відповідно до рішення Київської обласної ради від 29.05.2025 № 1317-32-VIII «Про внесення змін до Київської обласної цільової програми соціальної підтримки Захисників та Захисниць України на 2024-2025 рр.» та розпорядження КОДА від 23.05.2025 № 981. Фінансування: кошти обласного бюджету м. Києва, КПКВКМБ 0119770, КЕКВ 2210, загальний фонд. Процедура містить Лот 1 – труни дерев’яні стандартні (404 шт).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 414 000 грн.
Труни лаковані дерев’яні
Назва предмета закупівлі
Труни лаковані дерев’яні
Примітки
Труни дерев’яні стандартні, лаковані (код ДК 021:2015 39296100-4) – 404 шт. Очікувана вартість: 1 414 000,00 грн (з ПДВ); розрахункова ціна – 3 500,00 грн/шт (довідка Мінрозвитку громад № 11362/25/10-25 від 13.05.2025). Ключові технічні вимоги (детально – Додаток 2 ТД): • матеріал – сосна/ясен не нижче 1-го ґатунку, товщина стінки ? 18 мм; • покриття – двошарове глянцеве лакування класу EN71-3; • внутрішнє оздоблення – бавовняний сатин білого кольору (подушка, покривало); • фурнітура – ручки металеві хромовані (4 шт.), хрест латунний; • габарити – 2000 ? 600 ? 450 мм (±20 мм); • кожна труна запаяна у термоусадочну плівку для транспортування. Строк та місце поставки: до 31.12.2025, 04106, м. Київ, вул. Загорівська, 1. Фінансування: кошти обласного бюджету м. Києва, КПКВКМБ 0119770, КЕКВ 2210, загальний фонд. Закупівля здійснюється відповідно до п. 11 Особливостей (постанова КМУ № 1178 від 12.10.2022) та рішення Київської обласної ради № 1317-32-VIII від 29.05.2025; погоджено розпорядженням КОДА № 981 від 23.05.2025.
Очікувана вартість
1 414 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14140,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Труни дерев’яні стандартні.
Код ДК 021:2015
39296100-4 - Труни
Кількість
404
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
03.08.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати фактичної поставки та підписання видаткової накладної (акта приймання-передачі) уповноваженими представниками Сторін. Розрахунок – 100 % вартості поставлених дерев’яних трун, шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Валюта платежу – гривня (UAH). Підстава для оплати: видаткова накладна та/або акт приймання-передачі, оформлені згідно з чинним законодавством України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ
Пропозиція:
1 414 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.07.2025 11:38
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
24.07.2025 21:56
-
24.07.2025 21:46
-
24.07.2025 21:46
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бурячек Олег
Електронна пошта
Телефон
380930176388
Замовник
ЄДРПОУ
45870072
Назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF VETERAN POLICY OF THE KYIV REGIONAL STATE ADMINISTRATION
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF VETERAN POLICY OF THE KYIV REGIONAL STATE ADMINISTRATION
Поштовий індекс
01196
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
пл. Лесі Українки, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Труни лаковані дерев’яні
Період вимог/скарг з 08.08.2025 13:56 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.08.2025 12:00 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.08.2025 13:56
Довідка НАЗК
08.08.2025 13:56
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
documentType.award.eligibilityDocuments
02.08.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-24-011883-a-b1
Підписаний і діє
Номер
52
1 414 000 грн.
1 414 000 грн.
З ПДВ
Підписано
19.08.2025
Строк дії договору з
19.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
404 (штуки)
Труни дерев’яні стандартні.
Номенклатура
Труни дерев’яні стандартні.
Кількість
404
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
3 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45870072

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГУРЯН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3473506745

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.08.2025 17:54
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-08-000061
Дата створення проекту
08.09.2025 12:52
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
08.09.2025 13:15
Дата завершення моніторингу
30.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 991-70-21
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 776-92-62
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.09.2025 № 38-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 08.09.2025 № 38-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-07-24-011883-a 24.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.09.2025 00:00
Документи рішення
08.09.2025 13:15
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі трун дерев’яних стандартних за кодом ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-24-011883-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.09.2025 16:29
Орган перевірки
13.09.2025 00:00
Документи повідомлення
09.09.2025 16:29
-
Відповідь
Пояснення з додатками
Щодо надання інформації та документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Підстава, мета та обсяг закупівлі. Закупівля здійснюється для реалізації заходів із вшанування пам’яті військовослужбовців і поліцейських у межах Київської обласної цільової програми (зі змінами, ухваленими 29.05.2025), що передбачає відповідні видатки за напрямом 8.1 Програми. Це підтверджено рішенням Київської обласної ради від 29.05.2025 № 1317-32-VIII та тендерною документацією, де визначено предмет закупівлі — «труни дерев’яні стандартні», кількість — 404 шт., місце поставки — 04106, м. Київ, вул. Загорівська, 1, строк — до 31.12.2025. Технічні та якісні характеристики. Додаток 2 до ТД містить конкретні вимоги: лаковані шестигранні труни довжиною 2,0 м; вимоги до деревини, лаково-морилкового покриття, металевої фурнітури, внутрішньої оббивки (атлас), комплектації (покривало, подушка) тощо. Обґрунтування очікуваної вартості. Очікувану вартість сформовано на підставі довідкового показника середньої ціни 3 500,00 грн/од. для Київської області, наданого листом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 13.05.2025 № 11362/25/10-25. Розрахунок: 404 шт ? 3 500,00 грн = 1 414 000,00 грн (орієнтовна сума). Зазначені підстави та розрахунок відображені у ТД. Додатково проведено моніторинг відкритих ринкових джерел (вітрини/прайс-сторінки профільного асортименту), зокрема: - https://traur.com.ua/tovary/groby-byudzhetnye/ - https://dolorem.in.ua/truny/ -https://gravis-ritual.com/ritualni-tovari. Поетапність постачання та оплата «за фактом». Проєкт договору (Додаток 3 до ТД) передбачає поетапну поставку окремими партіями за заявками Замовника та 100 % післяоплату протягом визначеного строку банківських днів із дати фактичної поставки; кінцева ціна договору дорівнює сумі вартості окремих поставок за видатковими накладними. Постачання та оплата здійснюються в межах доведених асигнувань із можливістю пропорційного зменшення обсягів залежно від фактичного фінансування. Розмір бюджетних призначень / підтвердження фінансування. Видатки передбачені Програмою (зі змінами від 29.05.2025) та підтверджуються документами головного розпорядника/кошторисними документами і листуванням щодо виділення коштів (КПКВК 5113242; КЕКВ 2210/2240), що слугує підставою для помісячного планування і поетапного фінансування поставок. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру витрат (бюджетного призначення) та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до п. 4-1 постанови КМУ № 710. Посилання: https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2025/09/ua-2025-07-24-011883-a.pdf. На зазначеній сторінці оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості за закупівлею UA-2025-07-24-011883-a («Труни дерев’яні стандартні», ДК 021:2015: 39296100-4). Додаток: 1. Лист Мін. роз. Громад 2. Лист на погодження фінансування поховання 3. Рішення від 29.05.2025 4. Розпорядження стосовно покладання на управління ветеранської політики поховання 5. Розпорядження стосовно покладання на управління ветеранської політики поховання
Рішеня
11.09.2025 13:20
Замовник
Запит
Запит про надання пояснення.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі трун дерев’яних стандартних за кодом ДК 021:2015: 39296100-4 — Труни (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-24-011883-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, розрахунки, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 1. Надати пояснення щодо причин невідхилення тендерної пропозиції ФОП Унгурян В.В., з огляду на ненадання ним як переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178? 2. Чому при розробленні тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи № 2 від 24.07.2025, не враховані зміни, внесені згідно з Постановою КМ № 952 від 01.08.2023 до п. 47 Особливостей № 1178 ( п. 5 розділу 3 тендерної документації) та зміни, внесені згідно з Постановами КМ № 131 від 09.02.2024, № 382 від 02.04.2024, № 782 від 05.07.2024 до п. 44 особливостей № 1178 ( п.3 розділу 5 тендерної документації)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.09.2025 14:16
Орган перевірки
18.09.2025 00:00
Документи повідомлення
12.09.2025 14:16
-
Відповідь
Щодо надання інформації (поямненнь)
1) Обґрунтування розміру витрат, технічних і якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості Підстава та потреба. Необхідність закупівлі зумовлена покладенням на Управління ветеранської політики КОДА/КОВА завдань із організації заходів увічнення пам’яті та забезпечення поховання загиблих (померлих) військовослужбовців і поліцейських; відповідні функції визначені розпорядчим документом КОДА/КОВА (додається). Обсяг потреби та очікувана вартість. Очікувану вартість визначено як добуток розрахункової кількості 404 одиниці та середньої ціни за одиницю 3 500,00 грн, що разом становить 1 414 000,00 грн. Такі параметри зафіксовано в тендерній документації та протоколі погодження ТД № 2 від 24.07.2025 (додаються). Середня вартість труни 3 500,00 грн підтверджена листом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 13.05.2025 № 11362/25/10-25 (додається). Додатково Замовником підготовлено «Аналіз ринку» з порівнянням цінових пропозицій/прайсів та релевантних закупівель, що підтверджує ринковий рівень очікуваної ціни (додається). Технічні та якісні характеристики. Технічні характеристики предмета закупівлі (зокрема: матеріал — деревина; лаковане оздоблення; стандартні розміри; якість обробки; упаковка/маркування; умови постачання) визначені у структурі ТД та додатках (специфікація й окремий додаток із технічними характеристиками) — додаються. Додаткові вихідні дані. — Роз’яснення профільної установи (СМЕ) щодо нормативного порядку поховання (у прив’язці до постанови КМУ № 698) — підтверджує планову потребу в одиницях предмета закупівлі. — Лист щодо погодження/виділення бюджетних коштів із розподілом за КЕКВ 2210/2240 (джерело фінансування). Щодо кошторисної документації. Предметом є товар, а не роботи/послуги зі створення об’єкта будівництва; тому будівельні кошторисні розрахунки не формувалися. Обґрунтування очікуваної вартості здійснено на підставі офіційних орієнтирів (лист міністерства), внутрішнього розрахунку кількісної потреби та «Аналізу ринку» у складі ТД (додаються). 2) Пояснення причин невідхилення пропозиції ФОП Унгурян В.В. щодо строків надання документів за п. 47 Особливостей № 1178 Переможець процедури — ФОП Унгурян В.В. — у межах чотирьох календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надав Замовнику документ, що підтверджує відсутність підстав, передбачених підпунктами 3, 5, 6, 12 п. 47 (витяг МВС про відсутність судимості/розшуку). Документ було надіслано вчасно на офіційну електронну адресу уповноваженої особи Замовника, однак не підвантажено до ЕСЗ з технічних/організаційних причин (людський фактор). Наразі відповідний документ долучено до цього пакета пояснень. Наданий витяг МВС є чинним у період 19.10.2023–19.10.2025, що міститься у довідці, є актуальною, відомостей про судимість/розшук не встановлено. Таким чином, підстави для відхилення за п. 44 Особливостей № 1178 у зв’язку з підставами, наведеними у ст. 17 Закону, відсутні. Додатково повідомляємо, що на час розгляду пропозиції Замовником проведено перевірку у відкритих державних реєстрах та превентивну перевірку Відділом з питань запобігання та виявлення корупції; ризик-факторів не виявлено (додаються висновок/чек-лист). З метою недопущення аналогічних ситуацій у подальшому затверджено внутрішню процедуру контролю строків із системою нагадувань/ескалації та обов’язковим дублюванням документів у ЕСЗ. 3) Щодо урахування змін до п. 47 та п. 44 Особливостей № 1178 у тендерній документації Тендерна документація містить норми, що враховують п. 44 Особливостей (самодекларування відсутності підстав під час подання пропозиції та обов’язок Замовника відхилити у разі наявності підстав за ст. 17 Закону), а також обов’язок переможця протягом чотирьох календарних днів надати документи за п. 47 Особливостей. Відповідні положення відображені у п. 5 розд. 3 та п. 3 розд. 5 ТД. Разом із цим інформуємо, що протоколом погодження ТД № 2 від 24.07.2025 було затверджено документацію із застосуванням Особливостей № 1178 з урахуванням змін, однак при оприлюдненні в ЕСЗ було помилково завантажено протокол № 1 замість № 2. Належний протокол № 2 додається. Для уникнення неоднозначного тлумачення норм у наступних процедурах тексти п. 5 розд. 3 та п. 3 розд. 5 ТД уточнено формулюванням «…у редакції, чинній на дату оголошення (з урахуванням змін постанов КМУ № 952 від 01.08.2023; № 131 від 09.02.2024; № 382 від 02.04.2024; № 782 від 05.07.2024)».
Рішеня
15.09.2025 19:13
Замовник
Документи повідомлення
15.09.2025 19:14
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 414 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 12:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
380930176388
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 414 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 12:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
380930176388
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності