Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт вул. Гетьмана Косинського в м. Черкаси (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-24-011468-a
Id Tender 1d88ee6cf46f4100879da943506aadd6
План UA-P-2025-07-24-013434-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 24.07.2025 18:03
Остання зміна 17.09.2025 10:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 169 741.84 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 848.71 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.07.2025 18:02 до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.07.2025 18:02
до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.07.2025 18:02
до 22.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 25.08.2025 13:44
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2025 16:06
до 10.09.2025 00:00
Період уточнень
з 24.07.2025 18:02 до 22.08.2025 00:00
Період оскарження
з 24.07.2025 18:02 до 22.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.08.2025 13:44
Основні параметри
Капітальний ремонт вул. Гетьмана Косинського в м. Черкаси (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 3 до тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. До розгляду не приймається пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 169 741.84 грн.
Капітальний ремонт вул. Гетьмана Косинського в м. Черкаси (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт вул. Гетьмана Косинського в м. Черкаси (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
2 169 741.84 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10848,71
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 848.71
Аукціон
Cтарт аукціону
25.08.2025 13:21
Закінчення аукціону
25.08.2025 13:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт вул. Гетьмана Косинського в м. Черкаси
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гетьмана Косинського
Дата постачання по
15.12.2026 18:03
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за виконані роботи, здійснюється на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) днів з моменту виконання робіт і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОДОРОГИ"
Пропозиція:
2 168 936.84 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
2 049 957.28 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.08.2025 13:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.08.2025 17:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гайдуков Микола Олександрович
Електронна пошта
Телефон
+380939187480
Замовник
ЄДРПОУ
45017103
Повна назва
Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Байди Вишневецького,36
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт вул. Гетьмана Косинського в м. Черкаси (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Період вимог/скарг з 04.09.2025 16:06 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 13:44 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
04.09.2025 16:06
Повідомлення про рішення
29.08.2025 16:05
Електроний протокол про продовження строку
25.08.2025 13:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 17:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 17:59
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Статтею 29 Закону встановлено, що після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. За результатами електронного аукціону за процедурою Закупівлі найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ». Для проведення детального аналізу тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» на відповідність вимогам тендерної документації, необхідно продовжити строк її розгляду. Керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішив продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» по відкритим торгам UA-2025-07-24-011468-a згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт вул. Гетьмана Косинського в м. Черкаси (код 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
29.08.2025 16:03
Дата кінця розгляду
23.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» по відкритим торгам UA-2025-07-24-011468-a згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт вул. Гетьмана Косинського в м. Черкаси (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: І. Згідно пункту 1.1.2 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен документально підтвердити наявність підстав користування технікою, що зазначена у довідці за формою Таблиці 1, або право користування цією технікою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання. При цьому, відповідно до пп. в) п. 1.1.2 Додатку до тендерної документації, у разі отримання відповідних послуг техніки (транспортних засобів, будівельних машин та механізмів) від інших осіб/суб’єктів господарювання, Учасник надає: - договір, що підтверджує забезпечення учасника відповідними послугами з використанням техніки, дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю; - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів (оригінал, або копія, завірена учасником/власником). В складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» міститься довідка про наявність техніки, якою учасник інформує, що отримує послуги автогрейдера XCMG GR215, котка дорожнього BOMAG BW15АC-2, котка дорожнього BOMAG BW161АD-2, котка дорожнього HAMM GRW 15.3, спеціального вантажного Підмітально-прибирального-С ЗИЛ 433362, асфальтоукладача DAMAG DF135C на підставі договору про надання послуг дорожньо-будівельною технікою №03-07/23 від 03.07.2023 р., а послуги фрези дорожньої WIRTGEN W2100 на підставі договору №01-23/05/25 від 23.05.2025. Вищевказані договори надання послуг будівельною технікою наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ». Зі змісту договору про надання послуг дорожньо-будівельною технікою №03-07/23 від 03.07.2023 р., укладеного з ТОВ «Будівельна компанія-ВР», та доданої до нього додаткової угоди №1 від 27.12.2024р. встановлено, що цей договір діє до 31 грудня 2025 року включно. Згідно п.4.4. Розділу І тендерної документації строк виконання робіт, що є предметом закупівлі – до 15.12.2026. Отже, строк дії вищевказаного договору не покриває весь строк виконання договору про закупівлю, що суперечить вимогам пп. в) п. 1.1.2 Додатку до тендерної документації. Також, наданий у складі тендерної пропозиції договір №01-23/05/25 від 23.05.2025, укладений з ПАТ «Кіровоградський механізований завод» на надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом, а саме: послуги фрези дорожньої WIRTGEN W2100, має строк дії до 31.12.2025, що не відповідає вимогам пп. в) п. 1.1.2 Додатку до тендерної документації. З метою усунення вищевказаної невідповідності Учасник повинен документально підтвердити наявність підстав користування технікою, що зазначена у довідці за формою Таблиці 1, або право користування цією технікою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання. У разі отримання відповідних послуг техніки (транспортних засобів, будівельних машин та механізмів) від інших осіб/суб’єктів господарювання, Учасник надає: - договір, що підтверджує забезпечення учасника відповідними послугами з використанням техніки, дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю; - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів (оригінал, або копія, завірена учасником/власником). При цьому, якщо вищевказані послуги надаються особами/суб’єктами господарювання, які не є власниками техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право осіб/суб’єктів господарювання, які не є власниками цієї техніки, на користування цією технікою для надання послуг; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів. Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен підтверджувати інформацію викладену у довідці про наявність техніки (Таблиця 1). ІІ. Згідно пункту 1.1.4. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен документально підтвердити наявність підстав користування матеріально-технічною базою, що вказана у Довідці (Таблиця 2). У разі, відсутності власної матеріально-технічної бази, Учасник надає в складі тендерної пропозиції: - чинний договір(и) оренди, суборенди та інші права користування. При цьому, якщо об'єкти надаються в користування не власником, Учасник додатково надає документи, які підтверджують право іншої особи/суб’єкта господарювання на користування та передавання у користування третім особам. (Договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації). Згідно п.4.4. Розділу І тендерної документації строк виконання робіт, що є предметом закупівлі – до 15.12.2026. В складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» міститься довідка про наявність матеріально-технічної бази Вих. №001/07/08/25 від 07.08.2025, якою учасник інформує, що на підставі договору оренди №02/05 від 02 травня 2025 р. орендує виробниче (складське) приміщення, розташоване за адресою: 19602, Черкаська обл., Черкаський р-н, с. Руська Поляна, урочище Смілянське шосе, 1. Відповідно до п. 4.1. вищевказаного договору, який також міститься в складі тендерної пропозиції учасника, термін оренди погоджений сторонами: до 2 травня 2026 року. Умов про можливість пролонгації цей договір не містить. Отже, всупереч вимогам п. 1.1.4. Додатку 1 до тендерної документації Учасник не надав у складі тендерної пропозиції чинний договір оренди на вказані у довідці об’єкти, укладений на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю (до 15.12.2026), або договір, який містить умови про можливість його пролонгації. З метою усунення вищевказаної невідповідності Учасник повинен документально підтвердити наявність підстав користування матеріально-технічною базою, що вказана у Довідці (Таблиця 2). У разі, відсутності власної матеріально-технічної бази, Учасник надає в складі тендерної пропозиції: - чинний договір(и) оренди, суборенди та інші права користування. При цьому, якщо об'єкти надаються в користування не власником, Учасник додатково надає документи, які підтверджують право іншої особи/суб’єкта господарювання на користування та передавання у користування третім особам. (Договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації); - Витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформований не раніше дати оголошення даної закупівлі. ІІІ. Згідно п. 1.1.5. Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати довідку згідно форми Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів), з відомостями про місцезнаходження АБЗ (адреса), тип/марка/модель АБЗ та правові підстави користування. Додатково в довідці Учасником зазначається інформація щодо можливості виготовлення Виробником (Постачальником) протягом строку виконання робіт за предметом закупівлі визначеного технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації) виду(типу) асфальтобетонної суміші в потрібній кількості із зазначенням запланованих обсягів випуску асфальтобетонної суміші щомісячно протягом строку виконання робіт. При цьому, відповідно до п. 1.1.6. Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен документально підтвердити інформацію, що вказана у Довідці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) (Таблиця 3): а) В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає документ (и), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) або бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. б) В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: ? договір(а) оренди (лізингу) (договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі); ? акт(и) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договору(ів); ? лист-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт, що є предметом закупівлі. в) У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати: ? договір (договір поставки асфальтобетонної суміші та/або договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетонної суміші тощо), чинний протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип та обсяги (кількість) поставки/відвантаження асфальтобетонної суміші); ? гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетонної суміші адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). г) Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції виданий органом державного архітектурно-будівельного контролю сертифікат про прийняття в експлуатацію асфальтобетонного(их) заводу(ів). д) Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(и) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки), що містить наступні відомості: назва та код за ЄДРПОУ власника, повне найменування, модель, тип, марка об’єкта обліку, інвентарний номер, рік випуску, дата введення в експлуатацію). е) На підтвердження дотримання природоохоронного законодавства, Учасник повинен надати документ, що підтверджує взяття на державний облік щодо об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництва), що буде(уть) використовуватись Учасником в рамках цієї закупівлі. є) Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ 8959:2019, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу). Місце виготовлення асфальтобетонної суміші, яке вказано у наданому атестаті виробництва Учасником, має обов’язково співпадати із місцем проведення діяльності щодо викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, яке вказано у наданих у складі пропозиції дозвільних документах. В складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» міститься довідка про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) Вих. №030/24/08/25 від 24.08.2025, якою учасник інформує, що має намір залучати асфальтобетонний завод ТОВ «ТАРТЕХ», що розташований за адресою: вул. Окружна, 21-К, в м. Богуслав Київської області, на умовах договору про надання послуг на постачання продукції №22/08-2025-1 від 22.08.2025 р. Проте, завантажений учасником в складі тендерної пропозиції файл «Договір АБЗ Тартех 2025 Департамент_на дві закупівлі_page-0001.pdf» містить 4 сторінки непідписаного з боку Покупця (ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ») договору про надання послуг на постачання продукції №22/08-2025-1 від 22.08.2025 р., що не може прийматися до розгляду, як чинний договір, адже пунктом 8.1. цього договору передбачено, що договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами. Крім цього, зі місту наданого у складі пропозиції гарантійного листа ТОВ «ТАРТЕХ» Вих. №22/08/25-001 від 22.08.2025р., встановлено, що виробник (постачальник) гарантує безперебійне виготовлення та постачання необхідних асфальтобетонних сумішей за умовами іншого договору №06/08-2025-1 від 06.08.2025р., та зазначає щомісячні обсяги поставки/відвантаження протягом серпня-грудня 2026 року включно, що не відповідає строку виконання робіт. Отже, всупереч вимогам пп. в) п.1.1.6. Додатку 1 до тендерної документації учасник не надав у складі тендерної пропозиції договір (договір поставки асфальтобетонної суміші та/або договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетонної суміші тощо), чинний протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі, а також не надав гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетонної суміші адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Крім цього, передбачені пп. г), д), е) та є) п.1.1.6 Додатку 1 до тендерної документації документи, які надаються учасником у складі його тендерної пропозиції, видані не ТОВ «ТАРТЕХ», що вказаний учасником як виробник асфальтобетонної суміші, а видані ФОП Татоян Арташес Гарнікович (3096004333), а саме: - сертифікат серія КС №162190931410 від 03 квітня 2019 року, яким відділ Державної архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Богуславської міської ради засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта «Будівництво цеху по виробництву асфальтобетонних сумішей, на території Богуславської м/р, Богуславського р-ну, Київської області, нове будівництво, СС-2 (середня наслідки), вул. Окружна, 21-К, м. Богуслав, Київська область», замовником якого є ФОП Татоян Арташес Гарнікович (3096004333); - інвентарну карту обліку основних засобів ФОП Татоян А.Г. (ідентифікаційний код 3096004333), на об’єкт «Асфальтозмішувальна установка ДС-1853 0000000 зав. №1708101; - лист Департаменту дозвільно-ліцензійної діяльності та запобігання промисловому забрудненню Міністерства захисту довкілля та промислових ресурсів України №14/14-01/503-20 від 01.09.2020 про взяття на державний облік ФОП Татоян Арташес Гарнікович за адресою виробництва: 09700, Київська обл., м. Богуслав, вул. Окружна 21-К; - дозвіл Департаменту екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації №3220610100-72 від 07.05.2019 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, виданий ФОП Татоян Арташес Гарнікович; - рішення головного управління Держпродспоживслужби в Київській області від 06.05.2019 №10-04.3-01/4336 щодо можливості видачі дозволу на викиди для ФОП Татоян Арташес Гарнікович, за адресою: Київська обл.. м. Богуслав, вул. Окружна, 21-К. У складі пропозиції ТОВ РЕГДОРСТРОЙ» міститься договір оренди №2604/21-о від 26.04.2021, укладений між ФОП Татоян Арташес Гарнікович (Орендодавець) та ТОВ «ТАРТЕХ» (Орендар), який передбачає передачу виробничих потужностей АБЗ «ДС-1853» по виробництву асфальтобетонних сумішей за адресою: вул. Окружна, 21-К в м. Богуслав Київської області. Проте, згідно п.8.1. вищевказаного договору, його строк дії - до 20 квітня 2024 року. Умов про можливість пролонгації цей договір не містить. Отже, надані учасником документи, передбачені пп. г), д), е) та є) п.1.1.6 Додатку 1 до тендерної документації, не можуть бути прийняті до розгляду, у зв’язку з тим, що учасник не підтвердив право ТОВ «ТАРТЕХ» використовувати виробничі потужності АБЗ «ДС-1853» по виробництву асфальтобетонних сумішей за адресою: вул. Окружна, 21-К в м. Богуслав Київської області протягом строку виконання робіт за предметом закупівлі. З метою усунення вищевказаних невідповідності Учасник повинен документально підтвердити інформацію, що вказана у Довідці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) (Таблиця 3), та надати: - договір (договір поставки асфальтобетонної суміші та/або договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетонної суміші тощо), чинний протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип та обсяги (кількість) поставки/відвантаження асфальтобетонної суміші); - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетонної суміші адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Також, учасник повинен підтвердити право виробника асфальтобетонної суміші використовувати виробничі потужності АБЗ «ДС-1853» по виробництву асфальтобетонних сумішей за адресою: вул. Окружна, 21-К в м. Богуслав Київської області протягом строку виконання робіт за предметом закупівлі. IV. Згідно пункту 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників (Таблиця 4), Учасник повинен надати копію Додатку №1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Д1) за останній звітній період, для якого на дату подання тендерної пропозиції вже минув встановлений граничний термін подання такої звітності, з відміткою або квитанцією про прийняття уповноваженим органом. У разі, якщо працівник, прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту, необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою або квитанцією про прийняття уповноваженим органом. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій, встановлений умовами оголошення на проведення відкритих торгів UA-2025-07-24-011468-a, а також п.1 розділу IV тендерної документації - 25.08.2025, 00:00. Відповідно до п.1 розділу ІІ Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків — фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, Розрахунок подається протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця. Звітним періодом є календарний місяць. Отже, останній звітній період, для якого на дату подання тендерної пропозиції вже минув встановлений граничний термін подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, є липень 2025 року (7 місяць). В складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» міститься Додаток №1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Д1) за 3 місяць 2025 року (березень), що суперечить вимогам пункту 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації. З метою усунення вищевказаної невідповідності Учасник повинен підтвердити інформацію, зазначену у довідці про наявність працівників (Таблиця 4), та надати копію Додатку №1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Д1) за останній звітній період, для якого на дату подання тендерної пропозиції вже минув встановлений граничний термін подання такої звітності, з відміткою або квитанцією про прийняття уповноваженим органом. У разі, якщо працівник, прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту, необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою або квитанцією про прийняття уповноваженим органом. V. Згідно пункту 4.4. Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління щодо протидії корупції Учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 у сфері будівництва доріг та/або надання послуг з ремонту автомобільних доріг (додатково надається: документ, складений органом сертифікації, що видав вищевказаний сертифікат, який підтверджує дійсність зазначеного сертифікату на дату подання тендерної пропозиції). В складі тендерної пропозиції учасника міститься звіт органу з сертифікації «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» від 17.01.2025 №221213.01/СУ за результатами наглядового аудиту (ТН_2) сертифікованої системи управління щодо протидії корупції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ на відповідність ДСТУ ISO 37001:2018. Проте, всупереч вимогам п. 4.4. Додатку 1 до тендерної документації учасник не надав СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління щодо протидії корупції Учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 у сфері будівництва доріг та/або надання послуг з ремонту автомобільних доріг. З метою усунення вищевказаної невідповідності Учасник повинен надати СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління щодо протидії корупції Учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 у сфері будівництва доріг та/або надання послуг з ремонту автомобільних доріг. VІ. Згідно пункту 4.7. Додатку 1 до тендерної документації, якщо Учасник не є виробником щебенево-піщаних сумішей, які будуть використовуватися при виконанні робіт, Учасник повинен надати договір поставки/продажу щебенево-піщаних сумішей, що укладений з виробником, або офіційним представником їх виробника (з підтвердженням таких повноважень від виробника). Договір повинен бути чинний протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі. Згідно п.4.4. Розділу І тендерної документації строк виконання робіт, що є предметом закупівлі – до 15.12.2026. В складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» міститься договір поставки №01022023 від 01.02.2023, укладений з виробником ТОВ РКДЗ», який передбачає постачання учаснику продукції, у т.ч. щебенево-піщаної суміші фракції 0,05-40. Однак, даний договір є чинним до 31.12.2025, що суперечить вимогам п. 4.7. Додатку 1 до тендерної документації. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати чинний протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі договір поставки/продажу щебенево-піщаних сумішей, що укладений з виробником, або офіційним представником їх виробника (з підтвердженням таких повноважень від виробника).
Створено
29.08.2025 16:10
Надати до
30.08.2025 16:10
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 16:06 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 16:46
Електроний протокол про продовження строку
04.09.2025 16:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 17:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 17:59
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Статтею 29 Закону встановлено, що після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно ч.11 ст. 29 Закону, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Для проведення детального аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОДОРОГИ» на відповідність вимогам тендерної документації, необхідно продовжити строк її розгляду. Керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішив продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОДОРОГИ» по відкритим торгам UA-2025-07-24-011468-a згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт вул. Гетьмана Косинського в м. Черкаси (код 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
10.09.2025 16:45
Дата кінця розгляду
03.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОДОРОГИ» по відкритим торгам UA-2025-07-24-011468-a згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт вул. Гетьмана Косинського в м. Черкаси (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: І. Згідно пункту 1.1.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник, повинен документально підтвердити наявність підстав користування технікою, що зазначена у довідці за формою Таблиці 1, або право користування цією технікою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання: а) У разі залучення власної техніки, Учасник повинен надати у складі пропозиції свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. б) Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена на договірних засадах, Учасником подаються: - договір, що посвідчує право користування технікою (оренди (лізингу), суборенди та ін) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. (Договори оренди, суборенди та ін., крім лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю); - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів (оригінал, або копія, завірена учасником/власником). При цьому, якщо орендодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати техніку у користування; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів. в) У разі отримання відповідних послуг техніки (транспортних засобів, будівельних машин та механізмів) від інших осіб/суб’єктів господарювання, Учасник надає: - договір, що підтверджує забезпечення учасника відповідними послугами з використанням техніки, дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю; - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів (оригінал, або копія, завірена учасником/власником). При цьому, якщо вищевказані послуги надаються особами/суб’єктами господарювання, які не є власниками техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право осіб/суб’єктів господарювання, які не є власниками цієї техніки, на користування цією технікою для надання послуг; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів. Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен підтверджувати інформацію викладену у довідці про наявність техніки (Таблиця 1). В складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОДОРОГИ» міститься довідка про наявність техніки Вих. № 3/0608-25 від 06.08.2025р., якою учасник інформує, що на підставі договору про надання послуг технікою №01/0201-25 від 02.01.2025 буде отримувати послуги котка дорожнього НАММ HD 110К (рестр. № 35304 СА) та котка дорожнього НАММ HD O90V (рестр. № 36584 СА). На підтвердження наведеної у вищевказаній довідці інформації учасник додав договір про надання послуг технікою №01/0201-25 від 02.01.2025, укладений між ТОВ «РОАД ТРАНСПОРТ СЕРВІС» та учасником, а також свідоцтво про реєстрацію машини серія ЕЕ №081533 від 17.07.2017, що підтверджує реєстрацію котка дорожнього НАММ HD 110К (рестр. № 35304 СА), та свідоцтво про реєстрацію машини серія ЕЕ №143085 від 14.05.2018, що підтверджує реєстрацію котка дорожнього НАММ HD O90V (рестр. № 36584 СА). Згідно інформації, що зазначена у свідоцтвах встановлено, що власником обох котків є Назарян Лусіне Гаспарівна, РНОКПП 3104822705. Учасник надає в складі пропозиції договір оренди транспорту №02/0201-2023 від 02.01.2025, укладений між ФОП Назарян Лусіне Гаспарівна (Орендодавець) та ТОВ «РОАД ТРАНСПОРТ СЕРВІС» (Орендар), яким передбачено передачу в тимчасове користування транспорту, перелік якого зазначено в Додатку №1 до даного Договору. Однак, учасником не надано в складі пропозиції Додатку №1 до договору оренди транспорту №02/0201-2023 від 02.01.2025, що не дозволяє встановити перелік техніки, яка орендується згідно умов договору. Також не надано акт прийому-передачі до договору оренди транспорту №02/0201-2023 від 02.01.2025, що згідно п.2.1. Договору оренди є невід’ємною його частиною. Отже, всупереч вимогам підпункту в) пункту 1.1.2 Додатку 1 до тендерної документації учасник не надав у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують право суб’єкта господарювання ТОВ «РОАД ТРАНСПОРТ СЕРВІС», який не є власником котка дорожнього НАММ HD 110К та котка дорожнього НАММ HD O90V, на використання та надання послуг цією технікою, а саме: - не надано договори, укладені з власником, що підтверджують право осіб/суб’єктів господарювання, які не є власниками цієї техніки, на користування цією технікою для надання послуг; - не надано акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен документально підтвердити наявність підстав користування технікою, що зазначена у довідці за формою Таблиці 1, або право користування цією технікою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання, а саме: У разі отримання відповідних послуг техніки (транспортних засобів, будівельних машин та механізмів) від інших осіб/суб’єктів господарювання, Учасник надає: - договір, що підтверджує забезпечення учасника відповідними послугами з використанням техніки, дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю; - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів (оригінал, або копія, завірена учасником/власником). При цьому, якщо вищевказані послуги надаються особами/суб’єктами господарювання, які не є власниками техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право осіб/суб’єктів господарювання, які не є власниками цієї техніки, на користування цією технікою для надання послуг; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів. Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен підтверджувати інформацію викладену у довідці про наявність техніки (Таблиця 1). ІІ. Всупереч вимогам пункту 4.4. Додатку 1 до тендерної документації, учасник не надав у складі тендерної пропозиції чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління щодо протидії корупції Учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 у сфері будівництва доріг та/або надання послуг з ремонту автомобільних доріг (додатково надається: документ, складений органом сертифікації, що видав вищевказаний сертифікат, який підтверджує дійсність зазначеного сертифікату на дату подання тендерної пропозиції). З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління щодо протидії корупції Учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 у сфері будівництва доріг та/або надання послуг з ремонту автомобільних доріг (додатково надається: документ, складений органом сертифікації, що видав вищевказаний сертифікат, який підтверджує дійсність зазначеного сертифікату на дату подання тендерної пропозиції).
Створено
16.09.2025 16:58
Надати до
17.09.2025 16:58
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 169 741.84 грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2025 00:00
Замовник:
Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380939187480
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 169 741.84 грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2025 00:00
Замовник:
Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380939187480
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності